Bacteriile rezistă mult mai bine la antibiotice în condiții de gravitație zero

"Schimbarea inteligentă a formei" bacteriilor a fost detectată pe stația spațială internațională

Celulele bacteriene tratate cu un antibiotic obișnuit au fost observate schimbându-şi forma pentru a supraviețui în timp ce se aflau la bordul Stației Spațiale Internaționale (ISS).

Modul în care bacteriile acționează în medii gravitaționale apropiate de zero ar putea reprezenta o problemă gravă pentru tratarea astronauților cu infecții.

"Schimbarea inteligentă a formei" bacteriilor a fost detectată în bacteriile experimentate datorită lipsei lor de greutate a spațiului și se crede că aceat lucru le ajută pe bacterii să supraviețuiască.

Un experiment pe bacteriile comune E coli, a supus aceste bacterii la diferite concentrații de antibiotic gentamicin sulfat, un medicament care ucide bacteria pe Pământ.

Cu toate acestea, în comparație cu un grup de control de pe Pământ, bacteriile spațiale au prezentat o creștere de 13 ori a numărului de celule și o reducere cu 73% a dimensiunii lor celulare.

"Știm că bacteriile se comportă diferit în spațiu și că este nevoie de concentrații mai mari de antibiotice pentru a le ucide", a spus autorul principal al studiului, Dr. Luis Zea.

Ce este nou este că am efectuat o analiza sistematică a apariției fizice în schimbare a bacteriilor in timpul experimentelor.

Lucrarea, publicată în "Frontiers in Microbiology", descrie modul în care bacteriile funcționează atunci când nu au forțe antrenate de gravitație, cum ar fi flotabilitatea și sedimentarea.

Dr. Zea a spus că aceasta înseamnă că singura modalitate prin care bacteriile ISS ar putea ingera nutrienți sau medicamente a fost prin difuzie naturală.

Deoarece suprafața celulelor bacteriene a scăzut în spațiu, rata interacțiunii molecule-celule a scăzut, de asemenea.

Aproximativ 700.000 de persoane mor în fiecare an din cauza infecțiilor rezistente la medicamente

Autorii studiului cred că acest lucru ar putea afecta modul in care astronauții sunt tratați daca au infecții bacteriene.

De asemenea, studiul a constatat că învelişul celulelor bacteriene - peretele celular și membrana exterioară - se îngroașă în spațiu, protejând E coli de antibiotice.

În spațiu, bacteriile au avut tendința de a se grupa şi a se forma în aglomerări", despre care Dr. Zea crede că este probabil o manevră defensivă, care ar putea implica celulele exterioare care protejează celulele interioare de antibiotice.

Unele dintre celulele bacteriene au fost de asemenea producătoare de vezicule de membrană, capsule mici care se formează în afara pereților celulelor și care acționează ca mesageri ai celulelor pentru a comunica între ele.

"Când aceste celule ating o masă critică, se pot sincroniza pentru a începe procesul de infectare".

"Atât creșterea grosimii învelișului celulelor cât și a veziculelor membranei exterioare pot indica faptul ca mecanismele de rezistență la medicamente sunt activate in probele de zbor spatial ", a spus dr. Zea.

Acest experiment si altele ca aceasta ne dă posibilitatea de a intelege mai bine cum bacteriile devin rezistente la antibiotice aici pe Pământ.

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Spania îşi apără cu disperare integritatea teritorială. Mii de catalani protestează în stradă față de arestarea a 13 membri ai Guvernului regiunii separatsite; Puigdemont acuză Madridul că a impus de facto starea de urgență

Ungaria e pregătită să organizeze o nouă consultare publică împotriva planurilor lui Soros acuzat că are un plan prin care UE-ul să aducă în Europa 1 milion de migranți an de an

Turcia găzduiește manevre NATO pe fondul unor tensiuni cu Occidentul

Planurile secrete ale lui Eminescu pentru România. Ce a vrut să facă prin proiectul "Daciei Mari", acțiunea care i-a adus moartea

Creşte factura la curent. Prima majorare va fi chiar de la 1 octombrie

Politic show: Basescu vrea desfiintarea Academiei de Stiinte ale Securitatii Nationale; SRI, somat sa dea explicatii despre George Maior si Florian Coldea; Romania intre aliati si prieteni virtuali/ Rivalitate intre liderii Europei si cei ai Statelor Unite

Iohannis, la ONU: România își menține angajamentul privind posibila înființare a unei Curți Internaționale împotriva Terorismului

PMB: In zona in care un barbat a murit lovit de un copac existau avertizari de pericol; arborele se afla in curtea unui imobil al societatii Kandia Dulce SA

Băsescu: Primăria bișnițărește plantațiile de panseluțe în loc să verifice starea copacilor bătrâni

Câteva studii relevă că multe animale sunt mult mai inteligente decât s-a gândit până acum despre ele

Pană de curent în Puerto Rico, din cauza uraganului Maria

Legendarul boxer Jake LaMotta, care a ispirat filmul "Raging Bull/Taurul furios", a murit la vârsta de 95 de ani

SUA: Procurorul special cere documente Casei Albe

Utile: Noua lucruri importante pe care trebuie sa le stii inainte de a face mamografie; Principalele cauze de deces in secolul XXI; Remedii rapide pentru a dormi bine

LIVE Presedintele Klaus Iohannis se adreseaza in aceste momente Adunarii ONU/ Presedintele adreseaza condoleante Mexicului

Iranul refuză să renegocieze acordul nuclear cu un Trump "paria", anunță Rohani la ONU

Gregorian Bivolaru, dat în urmărire internațională de autoritățile finlandeze. A fost emis un mandat de arestare în lipsă pe numele său

Iohannis: Dacă România devine membru nepermanent în Consiliul de Securitate al ONU, educația pentru pace va fi în centrul preocupărilor

VIDEO | Mii de persoane au protestat în Barcelona față de măsurile luate împotriva referendumului catalan

Uraganul Maria provoacă o pană de curent pe întreaga Insulă Puerto Rico

Fostul sef al Tarom afirma ca a primit sugestii pentru a vinde Tarom la o companie araba/ Ponta a confirmat in august ca a vrut sa vanda TARO

​Clipul zilei: Teribil, cutremurator, apocaliptic...

Cum au transmis televiziunile furtuna ratata din Bucuresti: De la Furtuna violenta, clipe de cosmar, la codul roz si Uragunul Gabi s-a pierdut cu Firea

​Faze tari: Femeia care a ajuns la 111 ani pentru ca a baut whisky; Telefonul care nu foloseste baterie; Contul de Instagram care iti arata cele mai urate lucruri de pe Internet

Iohannis, la ONU: Conflictele prelungite din regiunea Mării Negre rămân o amenințare serioasă

Ucraina: Emmanuel Macron dorește o nouă întâlnire cu Germania și Rusia

Fotbal: Dorin Rotariu (Mouscron) și Răzvan Marin (Standard Liege) au marcat în Cupa Belgiei

Subiectele zilei: Mesaj fals despre furtuna din Bucuresti/Gabriela Firea spune ca o sa faca plangere penala; Cutremur de 6,1 grade pe scara Richter in Japonia; Fostul primar al orasului Neamt, eliberat conditionat

Intregul Puerto Rico fara electricitate din cauza uraganului Maria

Investigatorii solicită Casei Albe detalii în privința concedierii fostului director al FBI-ului

Ziua mondială pentru combaterea maladiei Alzheimer

Iohannis a transmis la ONU condoleanțe poporului mexican pentru recentele pierderi de vieți omenești

"Nu este nevoie să fie renegociat acordul" privind programul nuclear al Iranului (UE)

Ziua internațională a păcii

ZILE NAȚIONALE: Republica Armenia

Melania Trump oprește o campanie publicitară a unei școli de limba engleză din Croația

Corespondență din SUA, Iohannis, în discursul de la ONU: Conflictele prelungite din regiunea Mării Negre rămân o amenințare serioasă

Klaus Iohannis a discutat cu secretarul general ONU despre candidatura României la Consiliul de Securitate

Râuri din opt județe, sub Cod galben de inundații până joi la ora 24:00

Bărbat decedat în București, după ce un copac a căzut peste el

Președintele Autorității Palestiniene cere Națiunilor Unite oprirea "ocupației israeliene"

Klaus Iohannis: Asistența României pentru Moldova, acordată instituțional, nu pentru anumiți politicieni

VIDEO Imagini aeriene spectaculoase cu șantierul Autostrăzii Lugoj - Deva. Cum s-a lucrat pe tronsonul lovit de ghinion

Acordul nuclear iranian: Prima întâlnire între Tillerson și Zarif, la ONU

DOCUMENTAR: 65 de ani de la nașterea artistului Valeriu Sterian

ZILE NAȚIONALE: Belize

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 21 septembrie

Un grup iranian de hackeri, APT33, atacă industriile aviației și petrochimică în Arabia Saudită, Statele Unite și Coreea de Sud, avertizează compania FireEye

Iohannis, la Adunarea Generală a ONU: România sprijnă o Curte Internațională împotriva Terorismului

Prahova: Mașină blocată în apă, drumuri, o casă și o curte inundate și copaci doborâți de vânt

CITATUL ZILEI

Laureatul premiului Nobel pentru Fizica din 1973, Dr. Ivar Giaever, demonteaza complet minciuna "Incalzirii Globale". El a demisionat din "American Physical Society" dupa ce aceasta a declarat ca "Dovada e de necontestat. Incalzirea Globala are loc"

Horoscop, joi, 21 septembrie 2017. Taurii sunt pesimiști azi. Spun și fac lucruri care nu le stau în fire. Apropiații sunt nedumeriți

ONU: Mahmoud Abbas dorește încetarea "aparthediului" ale cărui victime sunt palestinienii

Test de cultură generală despre regii și reginele României. În ce țară a murit Carol al II-lea?

Coreea de Nord: Premierul Shinzo Abe susține politica americană a unei posibile recurgeri la forță

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 21 septembrie

Fondul Proprietatea obține aproape 400 milioane lei din vânzarea a 2,5% din OMV Petrom

Atentat la Londra: Două noi arestări

Doi oameni, BLOCAȚI în mașină din cauza inundațiilor din Sinaia. Pe Valea Prahovei au căzut copaci

Europarlamentari români au semnat pentru Desființarea României. Atenție pe cine trimiteți europarlamentari. Renate Weber și Mircea Diaconu au semnat manifestul Spinelli care susține o Europă Federală și Desființarea Statelor Naționale

Cutremur de suprafață de 6,1 grade, produs în largul Japoniei - USGS

IMAGINILE ZILEI - CUTREMUR ÎN MEXIC | O școală s-a prăbușit peste elevi în timpul orelor, iar cel puțin 21 de copii au murit. Eforturi pentru salvarea supraviețuitorilor care dau mesaje de sub ruine

Angela Merkel denunță amenințările lui Donald Trump privind "distrugerea" Coreei de Nord

Admitere postliceală 2016. Școala de asistenți medicali, alternativă pentru absolvenții de liceu cu sau fără Bac

Cazul Andriciuc vs Banca Romaneasca. O posibila interpretare

VIDEO/ Cum arată autostrada A3, între Șoseaua Petricani și Centura Capitalei

O nouă şmecherie a Sistemului. Reluarea proceselor de la Zero prin Pensionarea unuia din judecători. Procesul lui Gabriel Oprea se va relua de la zero, au decis magistraţii Curţii Supreme

AM AJUNS DE RÂSUL LUMII. Rețeaua lui SOROS din România a ajuns să fie prezentată în ziarele din Străinătate. Sub titlul "DOMNIA LUI SOROS - UN EXEMPLU ROMÂNESC" - "The Soros reign: a Romanian example"

Traian Băsescu, mesaj FURIBUND pe Facebook: "Jos labele, lichele politice patentate"

BREAKING NEWS | Delegația FCSB-ului a fost blocată pe aeroportul Otopeni. UPDATE: Avionul a decolat cu o întârziere de două ore

Este uriasa colonizare a Europei cu imigranti islamici un atac organizat impotriva popoarelor Europei? ONU: "Europa ar avea nevoie până în 2025 de 159 de milioane de imigraţi" George Soros: "În felul acesta, rasa albă va dispărea"

Președintele Iohannis l-a invitat pe secretarul general al ONU să viziteze România

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Un cutremur cu magnitudinea de 6,1 grade s-a produs pe coasta de est a Japoniei (USGS)

Un barbat a murit in Capitala, dupa ce un copac a cazut peste el

Aproximativ 850 de militanți islamiști au fost uciși în bombardamente ruse, în Siria, în 24 de ore

Cutremur devastator în Mexic | Bilanțul cutremurului a ajuns la 225 de morți/ Donald Trump a exprimat solidaritate cu poporul mexican și l-a sunat pe Enrique Peña Nieto

Ce naște din cominterniştii bolşevici "Familia Tradițională" mănâncă. Petre Roman cel care a distrus România în anii '90 prin decapitalizarea țării se pronunță împotriva organizării Referendumului pentru Familia Tradițională.

Handbal feminin: CSM București - Rapid București 31-18, în Liga Națională

Tony Șeicărescu a împlinit 50 de ani! Niciun fost coleg de trupă nu i-a urat "La mulți ani"

Cum se votează prin corespondență în Noua Zeelandă: Partidul Cannabisului și Partidul Internetului, pe buletinul de vot!

EXCLUSIV/ Maria Dragomiroiu despre tinerele colege de breaslă: "Cine nu știe viața de la țară, habar n-are despre ce cântă"

Bancul zilei: Daragoste moderna... la superlativ

Ne-njură VICE.com: "Am vorbit cu oamenii din spatele unor site-uri din România acuzate că răspândesc știri false" Vice.com care are relații cu Obama și Biden, site american care îi ia interviuri elegioase lui George Soros și-a deschis o filială în România

Muftiatul Cultului Musulman, acuzat ca a abandonat zeci de cimitire si moschei din Dobrogea

Firea: E de preferat o aglomerație în trafic decât pierderea de vieți; sunt persoane care politizează până și ciclonul

Klaus ohannis a participat la recepția oferită de Donald Trump demnitarilor prezenți la Adunarea Generală ONU

VIDEO Cine sunt fetele care domină boxul românesc. De ce luptătoarele din nord au pumnii de fier

Ce să faci ca să te iubească femeile. 6 sfaturi dovedite ştiintific

Primăria Capitalei: Bărbatul ucis de copac a ignorat avertizarea că pomul e periculos

Buzău: O femeie care amenința că se aruncă de la etajul cinci, salvată de un pompier

Sala Rapid, inundată! CSM București a surclasat nou promovata din Giulești, în Liga Națională feminină de handbal

Filmul porno necenzurat cu episcopul Hușilor, vizionat la Mitropolia Moldovei: "Sunt lucruri urâte pe înregistrare"

Presa japoneză: Coreea de Nord construiește în secret un submarin nuclear

Argeș: Avarii la rețelele electrice provocate de furtună în 16 localități; peste 3.000 de consumatori, afectați

Firea: Copacul căzut în București peste un om era pe spațiul privat

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Mandat de arestare emis de autoritățile finlandeze pe numele Gregorian Bivolaru pentru act sexual cu un minor

Claudia, fosta iubită a lui Marian Cozma, l-a uitat pe handbalistul ucis! S-a măritat cu un fost coleg al acestuia!

Fondul suveran al Norvegiei depaseste pragul simbolic de 1.000 de miliarde de dolari

EXCLUSIV/ Regizorul serialului "La Bloc" a fost elev la seminarul teologic. Marcat de experiență, a făcut un film artistic

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

UPDATE: goluri Rotariu și Vătăjelu! Bölöni și Șumudică merg mai departe în Cupa Belgiei, respectiv Cupa Turciei

UPDATE | Cod Galben de furtună în București. Un bărbat a murit, după ce un copac a căzut peste el

UPDATE/ Cod portocaliu de furtuni în județul Ilfov. Ce alte județe mai sunt sub avertizare

Trei curse aeriene, redirecționate pe aeroporturile din Constanța și Varna, din cauza furtunii din Capitală

Alexandru Arşinel, îngenuncheat de suferinţă! "Doctorii mi-au dat speranţe..."

20 de percheziții, pe 20 septembrie, în două județe, la persoane bănuite de trafic de droguri

Fratele lui Pablo Escobar sfătuiește compania Netflix să-și angajeze ucigași profesioniști pentru siguranța echipei: ce solicită pentru "a nu anula micul show"

Comisarii OPC au găsit detergenți lângă alimente și mizerie, la o firmă care asigura catering la o grădiniță din Constanța

DETALII NOI în cazul avionului Wizz Air cu români care a fost la un pas să se PRĂBUŞEASCĂ VIDEO

Atenționare de călătorie MAE: Grevă a lucrătorilor din transportul în comun din Atena

Un nou mandat de arestare pe numele lui Gregorian Bivolaru

Nr. de articole la aceasta sectiune: 639, afisate in 6 pagini.

ieri 19:06 ȘTIRILE MEDIAFAX