Joaca de-a Dumnezeu a maimuțelor-umane cu programul genetic. Oamenii de știință au făcut să apară un al treilea ochi la o gândac

Oamenii de știință au creat gândaci cu un o al treilea ochi complet funcțional Acest lucru este un pas înainte pentru cercetarea organelor şi pentru producerea lor artificială

Conceptul de "al treilea ochi" sau "ochiul minții" este de obicei asociat cu o percepție dincolo de lumea fizică, dar într-un caz științific nou, e vorba de un 8chi real care oferă o perspectivă asupra dezvoltării evolutive.

Cercetătorii au modificat în mod intenționat un gândac comun pentru a dezvolta un al treilea ochi funcțional, chiar în mijlocul frunții.

Generarea celui dw-al treilea ochi se bazează pe cercetările anterioare în care i-au provocat fin greșeală unui gândac să-i crească accidental un al treilea ochi. Ambele studii au fost conduse de cercetătorul post-doctoral de la Indiana, Eduardo Zattara.

"Biologia dezvoltării este extrem de complexă, deoarece nu există o singură genă pentru ochi, creier, aripă de fluture sau carapaxe de broască țestoasă", a explicat cercetătorul Armin Moczek de la Universitatea Indiana.

"În schimb, mii de gene individuale și zeci de procese de dezvoltare se reunesc pentru a permite formarea fiecăreia dintre aceste trăsături. De asemenea, am învățat că evoluția unei trăsături fizice noi seamănă cu a construi o structură nouă din cărămizile Lego, folosind și recombinând genele vechi și procesele de dezvoltare în contexte noi".

Acest lucru înseamnă că evoluția unor noi caracteristici nu poate fi atât de complicată cum credeau anterior oamenii de știință, necesitând mai puține modificări genetice.

În cadrul cercetării inițiale, echipa a oprit funcționarea unei gene care este implicată în dezvoltarea capului de la gîndaci, ceea ce a provocat schimbări drastice în structura capului.

Gândacii si-au pierdut coarnele - si au dezvoltat un ochi compus in mijlocul capetelor lor. Mai mult decât atât, acest lucru a apărut numai în gândaci, nu şi la alte insecte.

Cercetătoriu au fost uimiți că dezactivarea unei singure gene nu numai ca poate opri dezvoltarea de coarne si de regiuni majore din cap, dar și transformă dezvoltarea în alte structuri foarte complexe cum ar fi ochii compuși carw apar acum într-o nouă locație unde trebuiau să crească coarnele", a spus Zattara.

Faptul ca acest lucru nu se întâmplă şi la alte specii cum ar fi la Tribolium este la fel de semnificativ, deoarece sugerează că ca genele orthodenticulare au dobândit o noua funcție: de a direcționa formarea capului si a cornului numai in capul foarte modificat a gândacilor cu corn.

Dezvoltarea organelor într-un loc anormal - numite organe ectopice - este o metodă pe care oamenii de știință o utilizează pentru a încerca să înțeleagă modul în care se dezvoltă noile trăsături fizice.

Acest lucru s-a făcut cu muștele de fructe - în 1995, când o echipă de oameni de știință a publicat o lucrare care a descris modul în care au reușit să crească ochii ectopici pe aripile și pe picioarele muștelor de fructe.

Lucrarea echipei lui Zattara, prin comparație, a fost mult mai simplă. Ei au propus să crească în mod intenționat un al treilea ochi în două tipuri de gândac de tip scarabeu, Onthophagini și Oniticellini, prin ștergerea unei singure gene, aceeași genă de dezvoltare a capului din cercetarea lor anterioară.

Cel de-al treilea ochi, la gândaci, a apărut, de fapt, din două perechi de ochi contopite împreună. Gândacii și-au pierdut coarnele sau şi-au crescut coarne mult mai mici, conform cercetărilor anterioare.

Echipa a efectuat apoi mai multe teste pentru a confirma că noul ochi avea aceleași tipuri de celule, aceleaşi gene, conexiuni nervoase și răspunsurile comportamentale ca cele ale unui ochi normal.

"Acest studiu perturbă experimental funcția unei gene de dezvoltare unice și, ca răspuns la această întrerupere, restul dezvoltării capului se reorganizează pentru a produce o trăsătură foarte complexă într-un loc nou: un ochi compus în mijlocul capului", a spus Moczek.

"Mai mult decât atât, lucrurile sunt extraordinare !"

Cercetarea ar putea ajuta la înțelegerea modului în care organele se dezvoltă și fac parte dintr-un organism - cunoștințe, care la rândul lor, s-ar putea dovedi utile în dezvoltarea organelor artificiale în laborator, atât în ​​scopuri de cercetare, cât și în scopuri medicale.

Lucrarea echipei a fost publicată în revista PNAS.

Institutul Elie Wiesel cere autorităţilor să ia măsuri privind interzicerea organizaţiilor şi faptelor cu caracter fascist. "Există nume de străzi şi de organizații care au nume de fasciști şi de legionari"

Ilie Şerbănescu "Cioclii străini sunt pregătiţi (să ne fure Hidroelectrica) Este de ajuns a fi pusă în bursă! ". Cerem PSD-ului și lui DRAGNEA să oprească DE URGENȚĂ VÂNZAREA PE BURSĂ A HIDROELECTRICA și a celorlalte companii de stat

Istorie. 21 februarie 1907 - 21 februarie 2018. 111 ani de la începutul Marii Răscoale Țărănești din 1907. O pată neagră în exploatarea țărănimii române de către arendaşii evrei, greci şi români şi a unei represiunii sângeroase a guvernului regelui Carol I

Ion Cristoiu: " De ce-l apără președintele României pe procurorul interlop Portocală, zis și Zdreanță"

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Cum minte omul lui Macovei, Cristi Danileț: "Și dacă este real care este problema? De fapt ce am văzut? Am văzut faptul că procurorii în colaborare cu o persoană se sfătuiesc cum anume anumite probe să ajungă în dosar". PROBLEMA E CĂ PROBELE ERAU FALSE.

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Președintele "Coaliției Pentru Familie", Mihai Gheorghiu "Noi suntem cei sub asediu. Arhetipul acestei revoluƫii culturale are patru scopuri: să distrugă cele patru lucruri vechi: vechile obiceiuri, vechile credinƫe, vechile tradiƫii şi religia

Linguşelile grețoase ale lui Liicheanu la adresa lui Kovesi "Cum ar fi să apară un om care să fie slujirea pură. Eu nu cred că vrea ceva pentru ea. Este un om format în sosul justiției, care spune: legea, legea, legea". Ruşanu:"Iarăși despre lichele"

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Președintele Ucrainei a promulgat legea privind reintegrarea regiunii Donbas

Partidul Noua Dreaptă a protestat marți seară împotriva proiectării filmului cu Homosexuali la Muzeul Țăranului Român."Muzeul Național al Țăranul Român: tradiție și spiritualitate, nu propagandă pentru homosexualitate"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Republicăm acest articol după fabricarea de probe false de către procurorii DNA. Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România

Ninel Peia, președintele Partidului Neamul Românesc, le cere Președintelui Iohannis, Primului Ministru Dăncilă, și Președinților Camerelor Tăriceanu și Dragnea să organizeze de urgență Referendumul Pentru Familie inițiat de 3 milioane de români

Premierul polonez provoacă proteste susținând că au existat "autori evrei" ai Holocaustului

Parlamentul Ungariei și-a exprimat solidaritatea cu Polonia în privința conflictului cu federalista şi progresist UE: "Articolul 7 nu ar trebui folosit pentru o persecutare politică"

Proiectul de lege pentru oprirea cămătărie bancare al senatorului PNL Daniel Zamfir a trecut de Comisii. Cioclii bancari în frunte cu Isărescu se pregătesc să riposteze

Numărul imigranților ilegali care au ajuns în UE a scăzut dar se menține la ordinul sutelor de mii. 2,5 milioane de migranți ILEGALI a băgat federalista UE în Europa în doar 3 ani. Lor li se adaugă migranții legali

Șeful Senatului polonez îndeamnă compatrioții din întreaga lume să reclame "defăimările anti-poloneze". Noua Lege poloneze îi condamnă penal pe cei care acuză Polonia de complicitate la crimele comise de naziști în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial

Șocul suferit de o româncă, după ce s-a întors acasă din Londra şi a văzut că prețurile din Supermarketurile din România sunt mult mai mari ca la Londra: ”Cum rezistă, oare, acești oameni?”

De ce nu declară autoritățile epidemie de gripă în România? În 3 luni au murit mai MULȚI decât la Epidemia de Rujeolă în 3 ani

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

EXATLON ROMÂNIA LIVE VIDEO KANAL D 20 FEBRUARIE 2018. Jocul de marţi se numește hamacul. Cine a fost eliminat

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Radu Gyr a fost condamnat la MOARTE pentru o poezie. Unii vor să ne-ntoarcem din nou în acele vremi. Cum a fost condamnat la moarte Radu Gyr pentru poezia "Ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!" - VIDEO

Laureatul premiului Nobel pentru Fizica din 1973, Dr. Ivar Giaever, demonteaza complet minciuna "Incalzirii Globale". El a demisionat din "American Physical Society" dupa ce aceasta a declarat ca "Dovada e de necontestat. Incalzirea Globala are loc"

Doi români au furat şi tranşat o capră de la zoo Berlin, i-au tăiat picioarele şi au fugit cu ele în rucsac

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Viktor Orban "Rețeaua lui Soros e departe de a renunța. Unii încă simt mirosul banilor, alții nu vor să-și piardă pozițiile obținute cu ajutorul elitelor globalizatoare. Pentru ei, popoarele cu propria țară, cultură și religie, sunt o specie fără speranță"

Prahova: Trafic feroviar blocat în Gara de Vest din Ploiești după prăbușirea unei pasarele metalice

O nouă etapă spre instaurarea Totalitarismului Progresist. Rețeaua Progresistă în frunte cu Iohannis a trecut la mușamalizare dezvăluirilor despre Fabricarea de Probe False de către DNA-ul Progresist prin care s-a cerut arestarea unor OAMENI NEVINOVAȚI

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Viorica Dăncilă: Vom avea o preşedinţie dificilă. Avem brexit, cadrul financiar multianual şi asigurarea frontierelor externe VIDEO

Profesor universitar francez: Soros şi organizațiile sale progresiste au un plan de distrugere a statelor naționale. Aceste ONG-uri susțin granițele complet deschise, migrația nelimitată precum și eliminarea legislației care pedepsește intrarea ilegală

Germania: Pentru prima oară, radicalii conservatori de dreapta de la AfD îi depăşesc pe social-democrați în sondaje. Social Democrații progresişti de la SPD, conduşi de Schulz şi Sigmar Gabriel s-au aliat din nou cu Merkel. Schulz tocmai a demisionat.

Horoscop zilnic 21 februarie 2018. Ce zodie se ceartă şi cine evită conflictele

Înalta Curte: Începe judecarea Dosarului Mineriadei, în care este inculpat si Ion Iliescu şi Petre Roman pentru infracțiuni (crime) împotriva umanității. VIDEO cu atrocitățile de la Mineriadă unde au fost oameni împușcați înainte de venirea minerilor

Detalii uluitoare despre soţul Anastasiei Cecati. Alexei Mitachi mergea la un psiholog, divorţul de prima soţie l-a distrus

Tariceanu: Am cerut DNA procesele verbale de redare a interceptarilor mele din 2014 - am primit un raspuns ca nu exista; au existat alti beneficiari in afara de DNA in legatura cu aceste informatii?

Bayern Munchen a învins Beșiktaș, scor 5-0, în prima manșă a optimilor Ligii Campionilor

Tribunalul Bucuresti a validat noua conducere a FR Tenis

Tăriceanu, despre înființarea Comisiei de anchetă a SPP: Când apar informații care prezintă o posibilă imixtiune a unor instituții în viața politică, este normal să ne îngrijoreze acest lucru

Donald Trump dorește interzicerea dispozitivelor care transformă armele semiautomate în arme automate

Liga Campionilor: Chelsea - FC Barcelona, scor 1-1/ Willian - regele barilor, Messi sparge gheata cu londonezii/ Bayern Munchen - Besiktas 5-0

SUA: Trump vrea să interzică mecanismele care transformă armele semiautomate în arme automate

Liga Campionilor | Chelsea și Barcelona încheie la egalitate, scor 1-1, iar calificarea se decide pe Camp Nou! Bayern, demonstrație de forță cu Beșiktaș, 5-0!

Chelsea - FC Barcelona, scor 1-1, în Liga Campionilor. Messi a marcat primul gol în poarta echipei Chelsea

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

România, locul 16 la bob feminin pentru două persoane, după primele două manșe

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Procesul de pace: "Nimic nou" în propunerile lui Mahmoud Abbas, afirmă Benjamin Netanyahu

Ce se întâmplă în corpul tău după despărţire. Transformări pe care nici nu le bănuiai

Bayern Munchen a învins pe Beșiktaș, cu 5-0, în LC. Hațegan a eliminat un jucător al echipei turce, în minutul 16

Forțe siriene proguvernamentale au pătruns în regiunea Afrin și au fost atacate de armata turcă

VIDEO - Taxi-urile fără şofer de la firma Waymo proprietatea Google au intrat în perioada de test pe străzile dîn Arizona. În 10-15 ani milioane de şoferi vor rămâne şomeri

Remiză între Chelsea Londra și FC Barcelona, scor 1-1, în manșa tur a optimilor Ligii Campionilor

Imagini cu Anastasia Cecati mireasă. Vezi cât de frumoasă era în ziua nunţii

Ministrul pentru Românii de Pretutindeni își exprimă regretul pentru incidentele din Ragusa și spune că lucrează la un centru pentru conaționalii din Sicilia

Descinderi într-o comunitate țigănească din județul Iași după ce șase persoane au furat 65.000 de euro de la un bătrân

Plantă folosită de străbunici pentru îmbunătățirea circulației limfatice

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Hațegan dă startul partidei pe Allianz Arena! A început și Chelsea - Barcelona!

RĂZBOI ÎN SIRIA: Şase spitale bombardate în ultimele 48 de ore, trei scoase din funcţiune

Viorica Dăncilă despre vizita la Bruxelles: Președinția Consiliului UE este a întregii Românii

Scandal în Londra pentru un loc de parcare, maşină distrusă de români

MpRP își exprimă regretul față de incidentele violente din Ragusa

Fotbal: Bayern Munchen, cu un pas în sferturile Ligii Campionilor, după 5-0 cu Beșiktaș

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Chelsea - Barcelona și Bayern Beșiktaș se joacă ACUM. Willian a nimerit bara de două ori în opt minute! Muller a deschis scorul pentru Bayern înainte de pauză! A început repriza secundă!

Nord-coreenii au anulat o întâlnire cu Mike Pence la Pyeongchang

Cum a fost Eminescu foarte aproape să devină actor

VIDEO Cum se vede filmat din dronă monumentul închinat celei mai sângeroase lupte dintre daci și romani

Hațegan, decisiv în Bayern - Beșiktaș! VIDEO | Arbitrul român i-a lăsat pe turci în inferioritate numerică, spre disperarea lui Pepe

Gigi Becali, după ce l-a făcut praf pe Bălgrădean: "N-are de ce să fie jignitor că e băiat drăguţ!"

Mesajul Simonei Halep pentru Ianis Hagi după ultimul meci al Viitorului | FOTO

Primul hibrid om-oaie a fost creat in laborator si ne arata ca suntem cu un pas mai aproape de cresterea organelor umane

Primăria Capitalei, despre bugetul pe 2018: Subvențiile pentru RADET și RATB nu scad

Social democraţii au stabilit data şi locaţia congresului

Chelsea - FC Barcelona 1-1, în optimile Ligii Campionilor

Obiceiuri care afectează viaţa sexuală

Macron cere deschiderea bibliotecilor seara si in zilele de duminica pentru reducerea decalajelor culturale

Defensiva lui Conte a fost taxată la prima eroare, Messi a marcat în premieră contra lui Chelsea. Statistica e de partea catalanilor în vederea returului. Cronica meciului de pe Stamford Bridge

LIGA CAMPIONILOR. Rezultate SURPRIZĂ în meciurile de marţi. VEZI REZUMATELE VIDEO

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Claudiu Manda: Tariceanu a intrebat despre activitatea SRI in dosarele Microsoft si cel privind acuzatia de marturie mincinoasa

Omul lui Klaus Iohannis a pierdut procesul cu FR Tenis

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Chelsea - Barcelona și Bayern Beșiktaș se joacă ACUM. Coman face 2-0 pentru Bayern! Chelsea - Barcelone este, în continuare, 0-0!

"Nu-l voi influența să vină aici". Fabregas vorbește despre transferul lui Messi la Chelsea

O pasarelă s-a prăbușit în Gara Ploiești

Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, spectacol porno în MALL. Vedetele au fost filmate pe ascuns VIDEO

Noua Zeelandă: Peste o mie de turiști blocați de un ciclon în Insula de Sud

Miercuri începe evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională din cadrul Bacalaureatului

Discuție telefonică Trump-Pena Nieto pe teme de securitate, comerț și migrație

"Generația de Aur nu se poate compara cu ea. Simona a fost și va mai fi numărul 1 în lume, noi n-am ajuns atât de sus". Halep, încurajată de un fost internațional după finala pierdută la Australian Open

Andreea Marin, goala! Pictorialul sexy cu îndrăgita prezentatoare TV

VIDEO Bărbat surprins de o elevă în timp ce se masturba dezbrăcat în mașină în fața unui liceu

Familia Anastasiei Cecati rupe tăcerea şi face mărturii cutremurătoare, vezi prin ce chinuri a trecut actriţa

Sorina Pintea, despre epidemia de rujeolă: A produs îngrijorare; voi discuta cu directorul regional OMS

Manda: Tăriceanu, informat că președintele din 2005 avea pe birou o convorbire dintre Adrian Năstase și fiul lui

Tudorel Toader, despre întrevederea cu Klaus Iohannis: Am vorbit despre statul de drept. Nu a participat o altă persoană la discuţii

Un avocat care a lucrat cu fostul manager de campanie al lui Trump a recunoscut că a minţit FBI

Viorica Dancila: Am primit toata sustinerea de la varful Bruxellesului

Jocurile Olimpice de iarnă 2018: premianţii zilei de marţi

Kun Aguero a scăpat basma curată după ce a lovit un suporter la finalul meciului din Cupa Angliei

Simona Halep, mesaj surprinzător pentru Ianis Hagi. Ce a comentat la o poză de pe Instagram FOTO

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 21 februarie

BOMBĂ. Andreea Esca, apariţie în revista Playboy? FOTO

A renunţat la inhibiţii. Xonia a pozat TOPLESS, fără nicio ruşine

Sindicaliștii din învățământ pichetează Ministerul Muncii începând de astăzi

Cum se îngrijește feriga, cea mai cunoscută plantă de apartament care purifică aerul: ponturi de la specialiști

Coreea de Nord a anulat o întâlnire cu vicepreședintele american Mike Pence, anunță Washingtonul

Navele de luptă americane din Marea Neagră sunt monitorizate constant, avertizează Rusia

CITATUL ZILEI

Ponta: Nominalizarea Hellvig la SRI - bună ca persoană, dar PSD dorea pe cineva neimplicat politic

Lucruri mai puțin cunoscute despre buric. Câte bacterii sunt aici, care mamifere nu au buric

FOTO Cum arată costumul patinatoarelor americane care a scandalizat lumea la Olimpiada de Iarnă de la PyeongChang

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1584, afisate in 14 pagini.

ieri 19:40 ȘTIRILE MEDIAFAX