Existența Ipoteticei Planete X indicată de calculele matematice

Planeta ipotetică X

Aceasta este o vedere îndepărtată dinspre Planeta Nouă către soare. Obiectul este considerat a fi gazos, similar cu Uranus și Neptun. Lumina fulgerului se aprinde în partea de noapte.

Prezentare generală

Cercetătorii de la Caltech au descoperit dovezi matematice care sugerează că ar putea exista o "planetă X" adânc în sistemul solar. Această planetă ipotetică de dimensiuni Neptun orbitează soarele nostru într-o orbită foarte alungită cu mult peste Pluto. Obiectul, pe care cercetătorii l-au poreclit "Planeta Nouă", ar putea avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și o orbită aproximativ 20 de ori mai departe de soare, în medie, decât de Neptun. Ar putea dura între 10.000 și 20.000 de ani Pământ pentru a face o orbită plină în jurul soarelui.

Anunțul nu înseamnă că există o nouă planetă în sistemul nostru solar. Existența acestei lumi îndepărtate este doar teoretică în acest moment și nu s-au făcut observații directe ale obiectului poreclit. Predicția matematică a unei planete ar putea explica orbitele unice ale unor obiecte mai mici din Beltul Kuiper, o regiune îndepărtată de resturi înghețate care se întinde mult dincolo de orbita lui Neptun. Astronomii caută acum planeta prevăzută.

În profunzime

În ianuarie 2015, astronomii de la Caltech, Konstantin Batygin și Mike Brown, au anunțat noi cercetări care oferă dovezi ale unei planete uriașe care trasează o orbită neobișnuită, alungită în sistemul solar exterior. Predicția se bazează pe modelarea matematică detaliată și pe simulările pe calculator, nu pe observarea directă.

Acest obiect mare ar putea explica orbitele unice ale cel puțin cinci obiecte mai mici descoperite în centura Kuiper îndepărtată.

"Posibilitatea unei noi planete este cu siguranță una interesantă pentru mine ca om de știință planetar și pentru noi toți", a declarat Jim Green, directorul diviziei de științe planetare a NASA. "Aceasta nu este totuși detectarea sau descoperirea unei noi planete. E prea devreme să spunem cu certitudine că există așa-numita Planetă X. Ceea ce vedem este o predicție timpurie bazată pe modelarea din observații limitate. a unui proces care ar putea duce la un rezultat interesant. "

Oamenii de știință de la Caltech consideră că Planeta X poate avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și să aibă o dimensiune similară cu Uranus sau Neptun. Orbita prognozată este de aproximativ 20 de ori mai departe de soarele nostru în medie decât Neptun (care orbitează soarele la o distanță medie de 2,8 miliarde de mile). Ar fi nevoie de această nouă planetă între 10.000 și 20.000 de ani pentru a face o singură orbită în jurul Soarelui (unde Neptun completează o orbită la aproximativ 165 de ani).

Când a fost Descoperită?

Planeta X nu a fost încă descoperită și există o dezbatere în comunitatea științifică despre existența ei. Predicția din 20 ianuarie a revistei astronomice se bazează pe modelarea matematică.

Care îi este numele?

Batygin și Brown și-au poreclit obiectul prezis "Planeta Nouă", dar drepturile de numire actuale ale unui obiect merg la persoana care o descoperă. Numele folosit în timpul vânătorilor anteriori pentru obiectele uriașe, uriașe, nedescoperite dincolo de Neptun, este "Planeta X."

Dacă se găsește lumea prezisă, numele trebuie să fie aprobat de Uniunea Astronomică Internațională. Planeta este numită în mod tradițional pentru zeii romani mitologici.

De ce crede că este acolo?

Astronomii care studiază centura Kuiper au observat că unele dintre planetele pitic și alte obiecte mici, ghețate tind să urmeze orbitele care se strâng împreună. Analizând aceste orbite, echipa de la Caltech a prezis posibilitatea unei planete mari, nedescoperite anterior, să se ascundă mult mai departe de Pluto.

Ei estimează că gravitatea acestei planete potențiale ar putea explica orbitele neobișnuite ale acestor obiecte Kuiper.

Ce urmeaza?

Astronomii, inclusiv Batygin și Brown, vor începe să utilizeze cele mai puternice telescoape din lume pentru a căuta obiectul în orbita sa predicată. Orice obiect care este departe de soare va fi foarte slab și greu de detectat, dar astronomii calculează că ar trebui să fie posibil să îl vedeți folosind telescoapele existente.

"Mi-ar plăcea să o găsesc", spune Brown. "Dar aș fi, de asemenea, foarte fericit dacă cineva a găsit-o. De aceea publicăm această lucrare, sperăm că alți oameni se vor inspira și vor începe să caute".

"Oricând avem o idee interesantă ca aceasta, aplicăm întotdeauna regulile lui Carl Sagan pentru gândirea critică, care includ confirmarea independentă a faptelor, căutarea unor explicații alternative și încurajarea dezbaterilor științifice", a spus Green. "Dacă Planeta X este acolo, o vom găsi împreună, ori vom determina o explicație alternativă a datelor pe care le-am primit până acum.

"Hai să mergem să explorăm."

surse:

Fesenmaier, Kimm, "Cercetătorii de la Caltech găsesc dovezi ale unei adevărate planetă nouă", comunicat de presă, modificat ultima dată la 20 ianuarie 2015

Konstantin Batygin și Michael E. Brown, "Dovezi pentru o planetă gigantică îndepărtată în sistemul solar", Jurnalul astronomic

Green, James, "O nouă planetă în sistemul nostru solar, NASA aruncă o privire ", declarație video, modificată ultima dată 20 ianuarie 2015

Hypothetical Planet X

This is a distant view from Planet Nine back towards the sun. The object is thought to be gaseous, similar to Uranus and Neptune. Hypothetical lightning lights up the night side.

Overview

Caltech researchers have found mathematical evidence suggesting there may be a "Planet X" deep in the solar system. This hypothetical Neptune-sized planet orbits our sun in a highly elongated orbit far beyond Pluto. The object, which the researchers have nicknamed "Planet Nine," could have a mass about 10 times that of Earth and orbit about 20 times farther from the sun on average than Neptune. It may take between 10,000 and 20,000 Earth years to make one full orbit around the sun.

The announcement does not mean there is a new planet in our solar system. The existence of this distant world is only theoretical at this point and no direct observation of the object nicknamed have been made. The mathematical prediction of a planet could explain the unique orbits of some smaller objects in the Kuiper Belt, a distant region of icy debris that extends far beyond the orbit of Neptune. Astronomers are now searching for the predicted planet.

In Depth

In January 2015, Caltech astronomers Konstantin Batygin and Mike Brown announced new research that provides evidence of a giant planet tracing an unusual, elongated orbit in the outer solar system. The prediction is based on detailed mathematical modeling and computer simulations, not direct observation.

This large object could explain the unique orbits of at least five smaller objects discovered in the distant Kuiper Belt.

"The possibility of a new planet is certainly an exciting one for me as a planetary scientist and for all of us," said Jim Green, director of NASA's Planetary Science Division. "This is not, however, the detection or discovery of a new planet. It's too early to say with certainty there's a so-called Planet X. What we're seeing is an early prediction based on modeling from limited observations. It's the start of a process that could lead to an exciting result."

The Caltech scientists believe Planet X may have has a mass about 10 times that of Earth and be similar in size to Uranus or Neptune. The predicted orbit is about 20 times farther from our sun on average than Neptune (which orbits the sun at an average distance of 2.8 billion miles). It would take this new planet between 10,000 and 20,000 years to make just one full orbit around the sun (where Neptune completes an orbit roughly every 165 years).

When was it Discovered?

Planet X has not yet been discovered, and there is debate in the scientific community about whether it exists. The prediction in the Jan. 20 issue of the Astronomical Journal is based on mathematical modeling.

What is its Name?

Batygin and Brown nicknamed their predicted object "Planet Nine," but the actual naming rights of an object go to the person who actually discovers it. The name used during previous hunts for the long suspected giant, undiscovered object beyond Neptune is "Planet X."

If the predicted world is found, the name must be approved by the International Astronomical Union. Planets are traditionally named for mythological Roman gods.

Why Do They Think It's There?

Astronomers studying the Kuiper Belt have noticed some of the dwarf planets and other small, icy objects tend to follow orbits that cluster together. By analyzing these orbits, the Caltech team predicted the possibility that a large, previously undiscovered planet may be hiding far beyond Pluto.

They estimate the gravity of this potential planet might explain the unusual orbits of those Kuiper objects.

What’s Next?

Astronomers, including Batygin and Brown, will begin using the world's most powerful telescopes to search for the object in its predicted orbit. Any object that far away from the sun will be very faint and hard to detect, but astronomers calculate that it should be possible to see it using existing telescopes.

"I would love to find it," says Brown. "But I'd also be perfectly happy if someone else found it. That is why we're publishing this paper. We hope that other people are going to get inspired and start searching."

"Anytime we have an interesting idea like this, we always apply Carl Sagan's rules for critical thinking, which include independent confirmation of the facts, looking for alternate explanations, and encouraging scientific debate," said Green. "If Planet X is out there, we'll find it together. Or we'll determine an alternate explanation for the data that we've received so far.

"Now let's go explore."

Sources:

Fesenmaier, Kimm, "Caltech Researchers Find Evidence of a Real Ninth Planet," press release, last modified January 20, 2015

Konstantin Batygin and Michael E. Brown, "Evidence for a Distant Giant Planet in the Solar System," The Astronomical Journal

Green, James, "A New Planet in our Solar System? NASA Takes a Look," video statement, last modified January 20, 2015

VIDEO. Uitați-vă la progresista Merkel cum tremură necontrolat ca să înțelegeți cine sunt BOLNAVII care ne conduc destinele pe acest continent. Explicația lui Merkel? "Deshidratare". Tremuriciul incontrolabil "i-a trecut cu 3 pahare de apă" a spus Merkel

Pew Research Center: "Populația lumii aproape se va opri din creștere în 2100". Vom avea o lume de Africani și de Asiatici. Populația Africii va exploda și va ajunge la 4.3 miliarde de la 220 milioane cât avea în 1950. Asiatici vor ajunge la 4.7 miliarde

Marea Britanie. Cine a mai rămas în cursa pentru a deveni liderul Partidului Conservator și Prim-Ministru al Marii Britanii. Fluierul.ro îl susține pe Boris Johnson și speră ca acesta să devină Primul-Ministru al Marii Britanii

ODIOS. UDMR cere coaliției PSD+ALDE ca 15 Martie, ziua când în 1848, parlamentul Ungariei a votat alipirea Ardealului la Ungaria, să devină "Sărbătoare Națională a României". Românii din Ardeal au luptat cu arma în mână pentru a împiedeca acest lucru

Alexandru cel Mare avea 3 soții şi era dezgustat şi scârbit de practicile homosexuale şi totuși "Adevărul.ro" şi mulți alții din Rețeaua Progresistă afirmă cu Nerușinare că era "homosexual"

O celebră vedetă de la noi, filmată în timpul unei orgii sexuale VIDEO

Filmul porno pentru care o elevă din Iași a plătit 150 de lei. Tânăra a regretat că s-a lăsat filmată în ipostaze indecente

Iată cum se vinde țara. Portul Constanța promis de Cioloș Olandezilor în schimbul aderării la Schengen. Deutsche Welle: "Premierul Cioloș propune Olandei o bună afacere în domeniul transporturilor"

Prima emisiune de obligațiuni ipotecare din România va fi listată la Bursa de la București la finele lunii iunie

Bancul zilei: Superioritatea blondelor

Angela Merkel a tremurat incontrolabil în timpul unei ceremonii. Care a fost cauza incidentului | VIDEO

Digi 24 Mărturii cutremurătoare: Vânzarea sașilor, sursă de valută în comunism. Cât a scos statul și unde sunt banii?

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Presa maghiară: Scrisoarea premierului Viktor Orbán nu a convins "consiliul înțelepților"

Accident în care a fost implicat un microbuz, în județul Tulcea: Patru oameni au fost răniți

Firma de mindfulness a soției lui Cioloș, care susține introducerea practicii în școli, și-a majorat de 63 de ori profitul

VIDEO Sute de romi, evacuați cu forța dintr-un sat rusesc, după bătăi generalizate cu ceilalți localnici și incendieri de case

Faze tari: Jobul cu un salariu de 5.000$ pe săptămână. Ce trebuie să faci pentru acești bani; Un IT-ist a creat o aplicație care îi răspunde automat la mesaje primite de la iubită

LIVE BLOG | Tragerea la sorți pentru Turul II preliminar din Liga Campionilor începe la 14:00. Cu cine se poate duela CFR Cluj, dacă va trece de Astana

BREAKING NEWS Ion Țiriac este noul președinte al Federației Române de Tenis. Victorie zdrobitoare a fostului mare jucător

ONU denunță ''discursurile pline de ură, tot mai virulente''

Viorica Dăncilă, după ce Legea pensiilor a fost respinsă de Senat: De la 1 septembrie, pensionarii vor avea majorarea punctului de pensie și vom trece legea prin Camera Deputaților

​Subiectele zilei: Pe urmele lui Niculae Moromete, la Evaluarea Națională: În Siliștea Gumești, nuielușa de gutui nu avea răbdare cu elevii; De ce nu mai vrea nimeni să conducă România

ȘTIRILE OREI 09.00 | 19 iunie 2019

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 19 iunie

Viorica Dăncilă i-a felicitat pe băieții lui Rădoi după victoria cu 4-1 în fața Croației! Oamenii i-au râs în față: "Ei ne fac mândri, tu ne-ai făcut de râsul planetei"

Business report: Companiile publice, raiul angajaților la stat. FMI denunță salariile prea mari; Lovitură de la UE pentru Germania. Ce se întâmplă cu taxa pe autostrăzi pe care trebuie să o plătească șoferii străini

Tragedie în Capitală: Un tânăr de 25 de ani, care a intrat în râul Dâmbovița să salveze un minor, a murit | FOTO, VIDEO

"The Secret Life of Pets 2/ Singuri acasă 2", pe primul loc în box office-ul românesc de weekend | VIDEO

Pușcaș le-a dat "headshoot" de la primul meci. Europa se înclină în fața lunetistului: ce scrie L'Equipe după România - Croația 4-1

Timiș: Microbuz cu șapte persoane, implicat într-un accident feroviar

Copa America 2019 | Programul complet, rezultatele și situația din grupe. Brazilia s-a făcut de râs cu Venezuela!

Liderul opoziției din Marea Britanie, Jeremy Corbyn, ar urma să susțină organizarea unui al doilea referendum privind Brexit

Fotbal - Copa America 2019: Peru - Bolivia 3-1

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

N-ai prea dori să-ți vezi copilul ajuns bucătar ori asistent social pentru persoane vârstnice? Un laureat al Nobelului pentru economie îți recomandă să nu iei încă decizia

Donald Trump și-a lansat oficial candidatura pentru prezidențialele din 2020

CCIB organizează conferința ''Excelența în afaceri. Modelul EFQM - soluție pentru creșterea competitivității''

Neregului pe litoral: Hoteluri cu instalații electrice improvizate și stingătoare neverificate, amendate

George Soros: The money and mastermind behind the progressive madness (deocamdată în engleză)

Trei persoane rănite în urma unui accident produs pe DN1, în județul Brașov

#Romania2019.eu/ Comisarul european Dimitris Avramopoulos: Foarte curând România va deveni membră a spațiului Schengen

Fotbal: Echipele SUA și Panama au debutat cu dreptul la Gold Cup 2019

Opt țări europene își iau angajamentul de a elimina cărbunele până în anul 2030

Stirile ProTV: Experiment cu o cameră cu termoviziune pe litoral. "Radiațiile ne bombardează pielea"

Patrick Shanahan a renunțat la funcția de secretar interimar al Apărării în urma unor acuzații de violență domestică

Angela Merkel: Vladimir Putin știe că Germania vrea ca Ucraina să rămână o țară de tranzit pentru gazele rusești

Angela Merkel afirmă că ia în serios acuzațiile Statelor Unite asupra Iranului

Mai rău nu se putea. CFR a prins cel mai greu adversar din Turul II preliminar în Champions League. Maccabi a omorât campionatul în Israel, are un patron canadian și prezențe în grupele Champions League și Europa League

Un angajat al Complexului Energetic Oltenia a murit după ce s-a electrocutat

Da, vin și transferurile după EURO! Un agent portughez a rămas mut după meciul tricolorilor U21. Numele surpriză luat pus la microscop: "Joacă extraordinar"

Cutremur la Adidas! Compania-mamut a pierdut celebra marcă cu trei benzi paralele. Cum s-a ajuns aici

Întârzierile și anulările zborurilor charter spre Egipt și Turcia au afectat 500 de români/ Ce drepturi au pasagerii

Ghiveci inteligent, inventat de un licean: Udă singur florile cu apa din umiditatea aerului | FOTO

Un album postum Miles Davis va fi lansat pe 6 septembrie

Acuzații grave: O atletă hermafrodită susține că a fost subiectul unor experimente

La CES, ca la teatru. Piesa: "O comedie cu Ordonanțe"

CITATUL ZILEI

Decizie de ultim moment în cazul lui Michel Platini, reținut marți pentru fapte de corupție

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1324, afisate in 23 pagini.