Apa și materialele organice esențiale pentru viața de pe Pământ se găsesc pe suprafața unui ASTEROID, descoperire care „ar putea rescrie istoria vieții pe planeta noastră”

Materialele esențiale pentru viața pe Pământ, inclusiv materia organică și apa, au fost descoperite pentru prima dată pe suprafața unui asteroid, arată un studiu.

Oamenii de stiinta de la Royal Holloway Universitatea din Londra , au examinat un singur fir de praf care a revenit pe Pământ din asteroid Itokawa obținut de Agenția de Explorare Aerospace din Japonia (JAXA) , ca parte a primei sale misiuni Hayabusa din 2010.

Apa și materia organică au apărut pe asteroidul în sine, mai degrabă decât să ajungă ca parte a unei coliziuni, sugerând că a evoluat chimic de-a lungul a miliarde de ani.

Este pentru prima dată când un astfel de material a fost găsit pe suprafața unui asteroid, potrivit echipei britanice din spatele noului studiu.

Aceasta este o descoperire majoră care ar putea „rescrie istoria vieții de pe planeta noastră”, susțin oamenii de știință, deoarece este atât de similară cu calea evoluției de pe Pământul timpuriu.

„Deși materia organică nu sugerează în mod direct viața pe asteroid, ea ne spune că asteroidul transportă aceleași materii prime care au furnizat materiile prime inițiale pentru originea vieții pe Pământ”, a declarat pentru MailOnline autorul principal, Dr. Queenie Chan.

ITOKAWA: UN ASTEROID DE PĂMÂNT VISITAT DE JAXA

Asteroidul care este „aproape de Pământ” Itokawa are aproximativ 330 de metri în diametru și are o formă asemănătoare unei arahide.

Orbitează între 0,9 UA și 1,7 UA - 1 UA fiind distanța dintre Pământ și soare.

A fost primul asteroid care a fost ținta unei probe de misiune de întoarcere - adică un zbor spațial pentru a lua bucăți de piatră și a le aduce înapoi pe Pământ.

În 2005, sonda japoneză Hayabusa a colectat particule de praf de pe asteroid și le-a readus pe Pământ.

A fost studiat pe larg și descoperirile au arătat dovezi ale apei și materialului organic „originar” din asteroidul însuși.

Potrivit cercetătorilor, asteroidul încorporează încet materialele lichide și organice la fel ca Pământul.

Itokawa evoluează în mod constant de-a lungul a miliarde de ani, încorporând apă și materiale organice din materiale extraterestre străine, la fel ca Pământul.

În trecut, asteroidul a trecut printr-o încălzire extremă, deshidratare și spargere din cauza impactului catastrofal, au explicat autorii studiului.

Cu toate acestea, în ciuda acestui fapt, asteroidul s-a srrând din nou împreună din fragmentele sparte și s-a rehidratat cu apă care a fost livrată prin căderea prafului sau a meteoriților cu conținut ridicat de carbon.

Acest studiu arată că asteroizii de tip S, de unde provin majoritatea meteoriților Pământului, cum ar fi Itokawa, conțin ingredientele brute ale vieții.

„Asteroizii de tip S - asteroizii de tip „ pietroși”- ar putea să nu conțină o abundență atât de mare de material bogat în carbon precum asteroizii carbonici, cu toate acestea, chimia și conținutul de apă au evoluat într-un mod similar cu Pământul nostru prebiotic”, a declarat Chan pentru MailOnline.

„Dacă alte sisteme din alte părți ale universului mai larg ar avea aceleași condiții favorabile ca Pământul timpuriu, aceste ingrediente brute purtate de acești asteroizi ar fi putut începe viața și în altă parte.

” Analiza acestui asteroid schimbă punctele de vedere tradiționale cu privire la originea vieții pe Pământ, care anterior s-au concentrat puternic asupra asteroizilor cu conținut de carbon de tip C.

Dr. Chan a spus că acest lucru arată valoarea aducerii probelor de roci spațiale înapoi pe Pământ.

„După ce a fost studiată în detaliu de o echipă internațională de cercetători, analiza noastră a unui singur bob de praf, poreclit „ Amazon ”, a păstrat atât materia organică primitivă (neîncălzită), cât și cea prelucrată (încălzită), a spus ea.

„Materia organică care a fost încălzită indică faptul că asteroidul a fost încălzit la peste 600 ° C în trecut.

„Prezența materiei organice neîncălzite foarte aproape de aceasta înseamnă că forma organelor primitive a ajuns pe suprafața Itokawa după ce asteroidul s-a răcit.

” Dr. Chan, a declarat că studierea eșantionului „Amazon” le-a permis să înțeleagă mai bine modul în care asteroidul a evoluat în mod constant prin adăugarea de apă nouă și compuși organici.

„Aceste descoperiri sunt cu adevărat incitante, deoarece dezvăluie detalii complexe ale istoriei unui asteroid și modul în care calea sa de evoluție este atât de similară cu cea a Pământului prebiotic.

” Este pentru prima dată când un astfel de material a fost găsit pe suprafața unui asteroid, potrivit echipei britanice din spatele noului studiu

Aceasta este o descoperire majoră care ar putea „rescrie istoria vieții de pe planeta noastră”, susțin oamenii de știință, deoarece este atât de similară cu calea evoluției pe Pământul timpuriu

DIFERITE TIPURI DE ASTEROIZI DIN SISTEMUL SOLAR

Clasificarea asteroizilor s-a dovedit controversată, cu o serie de sisteme bazate pe litere dezvoltate.

Potrivit NASA, cele trei tipuri principale de asteroizi sunt etichetate C, S și M.

Asteroizii de tip C (condrite) sunt cei mai frecvenți în sistemul solar și constau probabil din roci de argilă și silicat.

Sunt mai întunecați decât alți asteroizi și sunt cele mai vechi obiecte din sistemul solar - datând încă de la nașterea sa.

Asteroizii de tip S (pietroși) sunt fabricați din materiale silicatate, precum și din nichel-fier și sunt cei mai frecvenți vizitatori pe Pământ de tipurile de asteroizi.

Asteroizii de tip M (nichel-fier) variază în funcție de cât de departe s-au format.

Unii sunt parțial topiți cu fierul scufundat în centru și forțând lava vulcanică la suprafață.

Chan a spus că descoperirile au fost atât surprinzătoare - în parte datorită observațiilor din 2005 ale lui Itokawa.

Surprinzătoare, deoarece asteroizii de tip S conțin în general foarte puțină apă și substanțe chimice organice, a explicat ea pentru MailOnline.

„Într-o misiune precum Hayabusa, care a prelevat probe de pe suprafața asteroidului prin atingeri rapide, ar fi dificil să se probeze material carbonic.

„Cercetătorii au încercat în trecut să caute materie organică din probele Hayabusa și a fost foarte dificil să se demonstreze că materialul organic prelevat este indigen al asteroidului și nu provine din depuneri ulterioare”, a declarat ea pentru MailOnline.

„Numai un singur grup de oameni de știință a reușit să găsească apă în eșantionul adus de Hayabusa în 2019, dar acel grup nu s-au uitat la conținutul organic”.

A fost deosebit de surprinzător pentru ei că au găsit materialul în timp ce misiunea a observat un „bolovan negru imens” pe suprafața stâncii spațiale în 2005.

Oamenii de știință cred că acest bolovan mare este un uriaș meteorit carbonos, dar niciodată nu au reușit să demonstreze acest lucru.

Deci, ne-am așteptat ca pe suprafața asteroidului Itokawa să existe material carbonic ”, a spus ea.

Succesul acestei misiuni și analiza eșantionului care s-a întors pe Pământ a pregătit de atunci calea către o analiză mai detaliată a materialului returnat de misiuni precum Hayabusa2 de la JAXA și misiunile OSIRIS-Rex ale NASA.

Alte misiuni de returnare a eșantioanelor sunt în desfășurare, cum e Hayabusa2 care va returna cantități mai mari de probe de rocă de la asteroidul Ryugu în 2020 și OSIRIS-Rex care se așteapta să returneze eșantioane ale asteroidului Bennu în 2023.

„Ambele misiuni au identificat materiale exogene pe asteroizii țintă Ryugu și, respectiv, Bennu”, a spus Chan.

„Descoperirile noastre sugerează că amestecarea materialelor este un proces obișnuit în sistemul nostru solar”, adăugând studierea mai multor probe va confirma, sperăm, aceste descoperiri.

Constatările au fost publicate în revista Scientific Reports .

STUDIAREA ASTEROIDULUI RYUGU VA AJUTĂ CERCERĂTORII SA ÎNȚELEGĂ ISTORIA SISTEMULUI SOLAR

Sonda Hayabusa Two a lui Jaxa se află într-o misiune de a studia asteroidul antic Ryugu, în încercarea de a ajuta oamenii de știință să înțeleagă mai bine originile sistemului solar.

Sonda a fost lansată în decembrie 2014 și a ajuns la stânca spațială în formă de zaruri pe 27 iunie 2018.

Hayabusa Two studiază probe de sol și rocă folosind mai multe echipamente.

Hayabusa Two realizează o serie de experimente, inclusiv patru cu roverul său de suprafață și cu un dispozitiv exploziv conceput pentru a scoate probe de rocă „proaspete”

Sonda este încărcată cu patru landere de suprafață, o serie de camere și chiar cu un dispozitiv exploziv care va săpa probe de rocă subterane.

Ryugu, un asteroid de tip C, conține urme de apă și material organic și se speră că analizarea acestui material va dezvălui cum erau condițiile timpurii la momentul formării sistemului solar în urmă cu aproximativ 4,6 miliarde de ani.

Se așteaptă ca Hayabusa Two să se întoarcă pe Pământ la sfârșitul anului 2020, transportând probe pentru analize ulterioare.

Florin Cîțu i-a trimis lui Klaus Iohannis REVOCAREA lui Vlad Voiculescu. Secretarul de Stat, Andreeea Moldovan dată și ea afară

O ȚARĂ CARE SE RESPECTĂ, SPRE DEOSEBIRE DE SLUGOII PROGRESIȘTI CARE CONDUC ROMÂNIA. Egiptul refuză să elibereze nava care a blocat canalul Suez până când proprietarii nu vor plăti deespăgubiri pentru dezastrul creat

Dacia devine o divizie de sine stătătoare în cadrul grupului Renault

Surse: Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, ar fi fost demis. Cine îi va prelua atribuțiile

COMENTARIU Marius Oprea | Un rău necesar: de la claxon, Vlad Voiculescu a trecut la manete

GUVER$N TRĂDĂTOR ȘI VÂNZĂTOR DE ȚARĂ. Guvernul Trădător pregătește să vândă pe mai nimic ce a mai rămas nevândut. Guvernul PNL-UDMR-PLUS-USR a abrogat legea prin care se interzicea vânzarea acțiunilor deținute de stat la companii, timp de doi ani.

Un bărbat care s-ar fi înecat în Olt, în zona podului de la Slatina, căutat de pompieri și scafandri

Coronavirus: Un milion și jumătate de brazilieni nu s-au mai prezentat la rapel

UPDATE Premierul Cîțu l-a revocat din funcție pe ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu; vicepremierul Barna, interimar la Ministerul Sănătății

Noile reguli de carantinare. Ordinul a fost publicat marți seara

Un consiliu de supraveghere independent va reglementa conținutul Facebook, la cererea utilizatorilor

Amenințări cu ruperea coaliției de guvernare după demiterea lui Voiculescu. "Sunt colegi care susțin ieșirea USR de la guvernare"

Cererea de revocare a lui Vlad Voiculescu din funcția de ministru al Sănătății a ajuns la Cotroceni

Eveniment dedicat programului IMM Invest în 2021

DNA: Percheziții în București și trei județe; dosarul vizează fapte de corupție din 2021 (oficial)

Prima reacție a PSD după demiterea lui Voiculescu. "Ar fi trebuit să demisioneze de multă vreme"

100 zile până la Tokyo 2020. 60 de sportivi români au biletele asigurate

Muntenegru caută cu disperare o cale de ieșire din capcana datoriilor către China. Cui cere ajutorul

Seara Palatului Elisabeta dedicată Militarilor Români - online, miercuri, de la ora 18,00

Prima lansare Apple din 2021. Noile produse cu care s-ar putea lăuda gigantul tech

Botoșani: Țigări de peste 250.000 lei, găsite în urma unei percheziții într-o casă din Mitoc

INSP: 18.630 de persoane au avut test pozitiv cu SARS-CoV-2 între 27 decembrie și 11 aprilie după prima doză

Egiptul a confiscat nava care a blocat canalul Suez

Mureș: Polițiștii caută un minor din Sovata, dispărut de acasă

Mark Esper este de părere că SUA ar trebui să desfășoare mai multe trupe în România și Bulgaria

Moderna anunță eficiență de 90% împotriva COVID-19, la 6 luni după rapel. Compania lucrează la noi vaccinuri pentru tulpina sud-africană

Pandemia este "mană cerească" pentru grupurile de crimă organizată în UE

Presă: Comisia Europeană a decis să nu reînnoiască contractele cu AstraZeneca și Johnson & Johnson

Olt: Bărbatul căutat în râul Olt, găsit de scafandri decedat

Ajutoare de stat pentru companii. Documentele pot fi trimise pe platforma de management și monitorizare lansată de Ministerul Finanțelor

Surse: Cioloș nu a fost informat de intenția premierului de a-l revoca pe Voiculescu

"Bridgerton" continuă cu sezoanele 3 și 4. Anunțul Netflix pentru fanii serialului

România va fi reprezentată de șase sportivi la Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Basel

Coronavirus: Persoanele sub 60 de ani din Germania vaccinate cu AstraZeneca vor primi la rapel un alt ser

Rapid București le-a transferat pe handbalistele Alicia Fernandez Fraga și Marta Lopez Herrero

Ciolacu: "Revocarea lui Vlad Voiculescu a venit mult prea târziu". Liderul PSD vrea "un profesionist" în fruntea Ministerului Sănătății

Reacții după demiterea lui Vlad Voiculescu de la Ministerul Sănătății. Simona Spătaru, senatoare USR-PLUS: El trebuie susținut fiindcă și-a asumat să decapiteze rețelele de mafioți care au pus pe butuci spitalele din țară

Primele 60.000 de doze de vaccin Johnson&Johnson au ajuns în România

Vlad Voiculescu, după noile criterii: Bucureștiul NU se carantineaza de Paști

A crescut numărul persoanelor imunizate cu AstraZeneca la centrul deschis în municipiul Tulcea

Povestea lui ConstantinCăpităneanu, astronomul care a desenat prima harta a României modernă

"Car Thing", primul player audio lansat de Spotify. Cât va costa dispozitivul?

Dâmbovița: Se instituie carantina în Tătărani, de joi

Decizia privind eliberarea Andreei Moldovan din funcția de secretar de stat la Ministerul Sănătății, publicată în Monitorul Oficial

Iohannis a semnat revocarea lui Vlad Voiculescu

Prefectul Alin Stoica: Ordinul privind criteriile pentru instituirea carantinei nu schimbă situația în București

Statele Unite vor vinde arme în valoare de 23 de miliarde de dolari Emiratelor Arabe Unite

CITATUL ZILEI

Decretul privind revocarea lui Vlad Voiculescu din funcția de ministru al Sănătății, semnat de președintele Iohannis

Galați: Femeie rănită după ce a fost lovită de un motostivuitor în zona de aprovizionare a mall-ului

Coronavirus în România 14 aprilie LIVE UPDATE. Noul bilanț COVID-19

Ion Cristoiu: Nu premierul l-a convocat pe Raed Arafat, ci invers, Raed Arafat l-a convocat pe premier. Avea nevoie de cineva care să-i prefațeze conferința de presă

Linda Fruhvirtova a obținut prima victorie WTA. La 15 ani, jucătoarea cehă are un viitor promițător

Coronavirus în România 14 aprilie LIVE UPDATE. Peste 4.000 de cazuri noi. Numere alarmante la ATI. Bilanț COVID-19

Vrancea: Trafic blocat pe DN23, la Măicănești, după ce o mașină de gunoi s-a răsturnat pe carosabil

TIR-urile care tranzitează vama Giurgiu au de așteptat 120 de minute la controlul de frontieră

Decizie de formare a Guvernului în Bulgaria. Premierul Boiko Borissov anunță că nu va conduce viitorul executiv bulgar

Forțele NATO vor pleca împreună din Afganistan, anunță secretarul de stat american

IGPR: Amenzi de peste 940.000 de lei, în ultimele 24 de ore, pentru nerespectarea măsurilor anti-COVID-19

Nr. de articole la aceasta sectiune: 620, afisate in 11 pagini.