IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

CEARTĂ pe Facebook între fosta şi actuala soţie unui deputat PSD. IMAGINEA de la care a pornit scandalul

Special Arad: Aradul, supravegheat cu 1562 camere video noi. Primăria are nevoie de patru ani să le monteze și plătește peste 75 milioane de lei pe întregul proiect

Peste 61.000 de români CER "Opriți Jaful. Vreau să las moștenire copiilor mei această țară!". NATIONALIZAREA RESURSELOR, OPRIREA CONCESIONĂRILOR PE NIMIC ȘI INTERZICEREA VÂNZĂRII TERENURILOR LA STRĂINI - e cea mai semnată Petiție de pe PetițieOnline.net.

STALIN ȘI POPORUL RUS LIBERTATEA NE-AU ADUS: Arderea steagului UE se pedepsește acum cu închisoare în Germania. STALIN ȘI POPORUL RUS LIBERTATEA NE-AU ADUS: Arderea steagului UE se pedepsește acum cu închisoare în Germania. Arderea coanelor NU E PEDEPSITĂ.

Cafeaua, remediu pentru trup și suflet. Studiu: Proprietățile benefice ale cafelei pentru bolnavii de cancer colorectal

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Statele Unite au aprobat vânzarea de rachete Patriot pentru România. Cumpărăm o rachetă cu 17 mil. $ când prețul ei e de 3 mil. $. Valoarea contractului este uriașă. România plătește 3,9 miliarde de dolari prețul a 20 de spitale uriașe și ultra dotate

COMENTARIU Marius Oprea: PSD a murit, dar alegătorii l-au mai votat odată

Ion Cristoiu: Pe 27 septembrie 2020 n-a fost nici o Revoluție. Au fost alegeri locale ca oricare altele în postdecembrism

CITATUL ZILEI

Mesajul președintelui Slovaciei Zuzana Caputova după declararea stării de urgență

Scandal între USR-PNL și PSD la Biroul Electoral Sector 1

Mihail Manoilescu - Prefață - Forțele Naționale Productive - Teoria Protecționismului și a schimbului internațional

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Campioni la mame minore. Reprezentantul elevilor, despre motivele pentru care e nevoie de educație sexuală în școli

O PERSONALITATE PE ZI: Actorul Tony Curtis

Firea dezvăluie o discuție dintre soțul său, Florentin Pandele, și premierul Ludovic Orban, în noaptea alegerilor

Cand nu ai cu ce te lauda te dezbraci ca sa faci audienta? Andreea Tonciu, GOALA PUŞCĂ pe Facebook FOTO

Motiv de mândrie pentru români. Patricia Țig, pe podiumul tenisului, lângă Simona Halep și Irina Begu

COMENTARIU Lelia Munteanu: Strănepoata lui Giraudoux

Start Rabla 2020 la electrocasnice. Cum iei banii și câte produse poți cumpăra cu voucherele de la stat

METEO, 29 septembrie. Vremea în România: Cod portocaliu de ploi, vijelii și grindină, în 3 județe din țară

O bancă mare dintr-o țară nordică intră pe piața românească. A salvat giganții Europei de probleme

Scandalul legat de fraudarea votului la Sectorul 1. NEWS ALERT: Dan Tudorache cere renumărarea voturilor

Pregătiri pentru marea guvernare de dreapta care va dura zece ani

Ministerul Agriculturii organizează o conferință pe tema risipei alimentare

Cutremur în România, marți dimineață. Magnitudinea înregistrată de seism

VOM VOTA DEGEABA. Klaus Iohannis ne anunță că il vrea premier în continuare pe progresistul Cioloş indiferent de rezultatul alegerilor. IOHANNIS FACE PARTE DIN REȚEAUA PROGRESISTĂ.

AlegeriLocale2020/BEC - date parțiale, 9,00: Armand, Mihaiu, Ciucu, Negoiță, Băluță, Piedone - se mențin pe primul loc

Elon Musk, declarație-șoc: Nu va primi vaccinul anti-COVID, nici el și nici membrii familiei sale

Mihail Manoilescu este considerat "fascist" de către Institutul Elie Wiesel. Așa cum am mai spus astfel de aprecieri publice pot și trebuie decise doar în Justiție.

Clive Owen, alături de Julianne Moore în ''Lisey's Story'' de Stephen King și JJ Abrams

Mihail Manoilescu - "Dacă și în ce condiții este MAI AVANTAJOS SĂ PRODUCI MAI SCUMP o marfă ÎN ȚARĂ decât să o CUMPERI din STRĂINĂTATE". Ce este mai avantajos? Se-ntreabă Manoilescu pe un exemplu devenit celebru: Să producem cărbune sau să-l importăm?

Cea mai sexy dansatoare amatoare. O tânără a înebunit internetul cu un DANS EROTIC VIDEO

Ruptură între partidele de centru stânga pentru eșecul de la Capitală. Atacul lansat de Tăriceanu la adresa Gabrielei Firea

SOROS NU SE LASĂ. Fundația lui Soros nu se dă dusă din Ungaria. Declarație: "Fundaţia pentru o Societate Deschisă a miliardarului George Soros va continua să lucreze cu şi să finanţeze ONG-urile din Ungaria în pofida poziţiei guvernului de la Budapesta"

ANM: Cod galben de ploi și vijelii în 23 de județe, până miercuri dimineața

COVID 19. Toate școlile dintr-un oraș mare din România vor face doar cursuri online. Decizia aparține Comitetului Județean pentru Situații de Urgență

Violată de un băiat de 18 ani, lângă postul de poliție! Clipe de groază pentru o bătrână

Aruncarea taxelor pe spinarea SALARIAȚILOR va duce la o SCĂDERE a salariilor cu 16% dacă patronii nu le vor mări. Măsura produce și O GAURĂ ÎN BUGET de 5,4 miliarde de lei. Mai grav sistemul social se dezintegrează. De ce face Dragnea asta?

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Iași: În cinci unități de învățământ din județ, elevii învață online

AlegeriLocale2020/BEC - Date parțiale în București, ora 9,00: Nicușor Dan - 42,78% și Gabriela Firea - 37,99%

Demisie din partidul condus de Dacian Cioloș. Anunțul fostului europarlamentar Cristian Preda

Un bărbat de 28 de ani a fost înjunghiat într-un cazinou. Polițiștii au acționat extrem de rapid

AlegeriLocale2020/ Galați: PSD a câștigat 43 din cele 65 de primării din județ (rezultate parțiale)

Banca Națională? NU: Banca Anti-Națională...Deși știe că creșterea ROBOR duce la accentuarea jecmănirii românilor, BNR prin bugetarul de-o viață ajuns multi-milionar Isărescu, sare la gâtul Guvernului ca să salveze profitul cămătăresc al Băncilor Străine

CENZURĂ LA ANTENA 3. Antena 3 a CENZURAT toată ziua știrea despre Ambasadorul KLEMM care s-a pozat cu STEAGUL SEPARATIST. După ce progresistul GÂDEA s-a bătut cu pumnul în piept duminică "ce mare patriot este"

Numărul deceselor provocate de COVID-19 la nivel global a depășit un milion

HOROSCOP 29 septembrie. Patru zodii trec prin momente dificile. Doar una iese la liman

DGPMB: 28 de percheziții la administratorii unor firme de construcții într-un dosar de evaziune fiscală și spălare a banilor

Septembrie a fost luna maximelor istorice pentru euro, în raport cu leul. BCR: Euro va ajunge la 4,90 lei până la finalul anului

Cine a fost prima Miss România, tânăra orfană de 17 ani care a câștigat titlul de cea mai frumoasă femeie în 1929

VIDEO | Capodopera din aeriană! Amanda Kurtovic și Cristina Neagu au fost desemnate de EHF autoarele celor mai spectaculoase goluri din sferturile Ligii Campionilor

Teo, actor de stand-up comedy: "Moartea ar trebui să fie incompatibilă cu funcția. Există viață după moarte? Nu știu, dar există funcție după moarte!"

Noi incendii în nordul Californiei. Cel puțin trei persoane au murit

Republica Cehă și Slovacia vor declara stare de urgență

AMESTEC NERUȘINAT ÎN POLITICA INTERNĂ. Klemm dorește ca multinaționalele străine să-și poată sifona profiturile în continuare. Klemm dupa intalnirea cu Dragnea: Parteneriatului SUA - Romania ar putea fi afectat de noile masuri economice anuntate

VIDEO | Thanos, în lumea reală. Cum arată celebrul personaj negativ din ultimele filme The Avengers

Nr. de articole la aceasta sectiune: 444, afisate in 8 pagini.