IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

BBC. Mai rău ca la bolșevici. 8% din personal și manageri Trebuie sa fie Homosexuali, 12% Trebuie să fie Handicapați, 20% Trebuie să Nu fie englezi ci Negrii, Asiatici sau alți Minoritari Etnici. Se vor lua măsuri împotriva "Deviației Inconștiente".

Breitbart News: "Bill Gates bea rahat uman la propriu și se preface că e om de știință"

Coronavirus CHINA. Diplomații americani au fost testați în fund de Coronavirus. China neagă acuzațiile că le-ar fi cerut diplomaților americani să facă teste anale pentru depistarea COVID-19

BILDERBERGUL TIMMERMMANS VREA SĂ LE DEA LOVITURA DE GRAȚIE MINERILOR DIN ROMÂNIA cu ajutorul slugilor rețelei progresiste ce conduc Guvernul Soroșist de la București. Timmermans SOMEAZĂ România: România trebuie să PUNĂ CAPĂT folosirii cărbunelui

MIZERABIL. SUA. Cu o majoritate de un singur vot Curtea Supremă din SUA a decis să nu investigheze nici un caz de Fraudă Electorală făcută de progresiștii lui Biden. Doi judecători numiți de Trump au votat cu Progresiștii inclusiv ipocrita judecătoarea Amy

CRIMĂ. Soroșiștii vor închide Minele. "Green Deal"-ul cioclilor progresiști de la conducerea UE va închide minele din Valea Jiului și Oltenia. Guvernanții trădători au semnat măcelul. 15.000 de mineri vor rămâne muritori de foame

ITALIA. Zeci de profesori sunt bolnavi după ce au primit vaccinul Astra-Zeneca împotriva coronavirusului

Ovidiu Hurduzeu: ”Disputa AUR - Diana Șoșoacă pune în evidență un conflict serios între radicalismul unei mișcări populare care s-a săturat de compromisurile cu haznaua politică și dorința unor lideri ai AUR de a construi un partid acceptat de sistem.

USR-iștii ling clanțele Ambasadelor Străine ca niște slugi. Ministrul Justiţiei, criticat de CSM pentru amestecul ambasadelor străine în justiţie. Stelian Ion a plecat brusc din şedinţă

SUA. Ce au mai pus la cale Biden și Progresiștii. Viața copiilor americani în temeiul "Legii egalității" va fi groaznică

CENZURA PROGRESISTĂ ABUZIVĂ. Senatoarea Diana Șoșoacă, blocată pe Facebook! Cum e posibil ca un senator român ales de poporul român să fie interzis în public abuziv de o firmă privată? Atenție, Facebook a fost declarat în Justiție "Spațiu Public"

ISRAEL. Parlamentul israelian a autorizat miercuri Ministerul Sanatatii sa comunice altor autoritati identitatea persoanelor nevaccinate, suscitand ingrijorari in ceea ce priveste respectarea vietii private a cetatenilor care refuza sa se vaccineze

DIN CICLUL: SECURIȘTII ȘI COPIII DE SECURIȘTI DIN USR (poreclită "Uniunea lui SOROS din România): Cozmin Gușă, dezvăluiri incendiare: ‘Dorel Năsui, tatăl lui Claudiu Năsui, s-a înscris în PCR în 1978. A fost plantat de DIE în SUA acum 34 de ani’

ROMÂNIA. Cele trei scenarii de evolutie a pandemiei anuntate de autoritati: toate prevad o crestere a numarului de cazuri. Scenariul 3 prevede că vom ajunge din nou la 10.000 de cazuri oficiale pe zi

COVID. Cum să vă dați seama dacă erupția copilului dumneavoastră poate fi MIS-C: Oamenii de știință dezvăluie tipurile de erupții cutanate pe care părinții ar trebui să le aibă în vedere în bolile inflamatorii rare legate de coronavirus

Marea Britanie. Prin programul de adăpost oferit de guvern numărul celor care dorm pe străzi a scăzut cu o treime. În România nu există nici un program.

GERMANIA. VIOLENȚĂ MARXISM-PROGRESISTĂ DE STRADĂ. Stephan Schwarz, candidat Alternativa pentru candidatul Germaniei (AfD) a fost internat în spital după un atac brutal al militanților progresiști Antifa

Progresiștii nu s-au lăsat până nu au încălcat Drepturile Omului. Pașaport Covid pentru zborul cu avionul

Fiul lui Ilie Dumitrescu, trimis in judecata pentru trafic de droguri. Unde a fost prins vanzand cocaina

PARIS, VARA LUI 1927. VIDEO. Imagini incredibile colorate îi arată pe parizienii anilor 1920 furând săruturi pe străzi, dansând în parc și luând masa în cafenelele aglomerate. Gripa Spaniolă trecuse...

INCREDIBIL. DEPOPULAREA ROMÂNIEI SE FACE GALOPANT. Aproape 1 MILION DE ROMÂNI vor să rămână definitiv în UK după BREXIT. Atenție! Acesta e un numărul de români care AU DEPUS OFICIAL CERERI. Câți români or fi în UK de fapt?

INCENDIUL DE LA MARIUS NASTA. VIDEO. Șoșoacă l-a luat la întrebări pe Soroșistul Vlad Voiculescu care a fugit ca un șobolan, fără să răspundă la întrebări, după care Soroșistul a pus ILEGAL, bodyguarzii spitalului să o oprească pe Senatoare.

SUA. Biden numește în noua sa administrația progresistă indivizi care susțin Schimbarea Sexului la Copii prin operații de schimbare de sex și administrarea de Hormoni care să blocheze pubertatea

Dezastrul al lui Mourinho la Tottenham. Încrederea și forma au dispărut, Bale abia e folosit, Dele și alții sunt înstrăinați și ÎNCĂ ei cred că este cel mai bun antrenor din lume ... 10 motive pentru care sezonul lui Tottenham a cedat sub Jose

SUA. Deputata Lauren Boebert: "Progresiștii jertfesc drepturile femeilor pe 'Altarul ideologiei de gen' "

Jurgen Klopp „ar putea ÎNCHEIA cu Liverpool de vara viitoare pentru a deveni următorul manager al Germaniei”, scrie BILD care sugerează că șeful lui Liverpool este de două ori mai probabil să plece în comparație cu varianta de a rămâne pe Anfield

Vânătorul de tigri din Tasmania susține că are dovadă că marsupialul nu este dispărut - și promite să lanseze fotografii ale unei întregi familii de tilacine

Cotidianul.ro: "Din puțul gândirii soroșiștului Stelian Ion a mai izvorât una". Soroșiștul Stelian Ion aplaudă și vrea să repună la turație maximă, instrumentul prin care Rețeaua Soroșistă a făcut și face Poliție Politică

Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Chiar și moliile se bucură de lumina roșie. Lumina roșie slabă mărește activitatea sexuală, făcând bărbații mai sensibili la mirosurile provocate de femei

SUA: Cenzura Progresistă Devine Paranoică. Congresmani Progresiști întreabă prin scrisori oficiale firmele de Cablu TV, "de ce nu cenzurează ?" posturile de știri conservatoare.

E valabil și pentru România? CHINA. Femeie rămase singure ar trebui să-și găsească bărbați de la țară - Studiu

UE NOUA URSS. Nicușor Constantinescu, dezvăluiri din pușcărie: Comisarii europeni dictau câștigătorii licitațiilor. Lista cu cei ce trebuiau arestați venea tot de la Bruxelles

QATAR. Jucătoarele de volei pe plajă vor să boicoteze turneul din Qatar pentru că arabii le-au interzis să joace în Bikini

SCENE DE SEX la "Mireasă pentru fiul meu"? Ce au văzut telespectatorii, la TV, a creat isterie | VIDEO

REPUBLICA MOLDOVA. Cum a ajuns Președinte, cum Soroșista Maia Sandu a și încălcat Constituția Țării, ca orice marxist-leninist. Decretul de desemnare repetată a lui Gavrilița ca Prim-Minsitru - e Neconstituțional

NE VOR BĂGA AN DE AN CODURI messengerRNA ÎN CELULE? Vom avea nevoie de vaccinuri Covid pentru totdeauna? Guvernul Brtitanic arată că revaccinarea poate „deveni o parte obișnuită” a luptei împotriva bolii

SUA: 83% dintre suporterii președintelui Donald Trump sunt convinși că Biden și Rețeaua lui Progresistă AU FURAT MASIV la Alegerile Prezidențiale din SUA.

COMENTARIU Marius Oprea | Neomarxiștii din USR-PLUS și lupta lor cu Biserica și Dumnezeu

PARANOIA NOUL MARXISM-PROGRESISM face ravagii în SUA. Studenții progresiști de la Universitatea Washington, cer eliminarea statuii lui George Washington pentru că perpetuază „Supremația Albă”

SPANIA. Ultima statuie a Generalului Franco a fost dărâmată de Progresiști.

Japonia numește un „Ministru al singurătății” după o creștere tulburătoare a sinuciderilor în „epoca distanțării sociale”

Ce arată primul studiu privind imunizarea post-vaccin COVID. Ce se întâmplă cu persoanele care nu au trecut prin infecție și se vaccinează. Ce recomandă specialiștii autorităților

SUA. Liga Catolică: „Legea egalității” Pro-Transsexuali a lui Biden este „Cel mai cuprinzător atac asupra creștinismului scris vreodată într-o lege”

Un marinar a supraviețuit după 14 ore de stat în Oceanul Pacific. O geamandură abandonată l-a salvat

Cozmin Gușă, reales în funcția de președinte al Federației Române de Judo

Florin Cîțu, mesaj pentru pentru bugetari: Anul acesta nimeni nu va fi dat afară

Tenis: Ashleigh Barty, accidentată, a declarat forfait pentru turneul de la Doha

Ochii pe mine! Raluca Kișescu, Business Consultant și scriitoare: "Visez să fac lucruri care să conecteze oameni și culturi. Visez să pun generațiile împreună!"

Galați: Bărbat decedat în fața apartamentului familiei; el avea interdicție de a se apropia de aceasta

Coronavirus în România LIVE UPDATE 25 februarie. Peste 3.000 de cazuri noi COVID-19 și 70 de decese. Bilanț complet

HOROSCOP 25 februarie. Venus intră în Pești. Marea dragoste bate la ușa acestor zodii

Biden promite 37 de miliarde de dolari pentru producția de cipuri, pe fondul deficitului

Marea Britanie a anunțat că va autoriza din nou utilizarea plasmei de sânge britanică la fabricarea medicamentelor, la 23 de ani după ce a interzis-o

Ciucă: Un spital militar în zona Ghencea - un proiect aflat în dezbaterea MApN

SUA: Biden a revocat interdicții de viză impuse de Trump pentru solicitanți de carte verde și lucrători temporari

ZF Power Summit: România poate să fie polul eolian și fotovoltaic al UE

CITATUL ZILEI

Nr. de articole la aceasta sectiune: 779, afisate in 13 pagini.