_ Pentru proteinele pe bază de plante, soia este o alegere inteligentă

_ Pentru proteinele pe bază de plante, soia este un alegere

Soia — sursa versatilă de proteine ​​care provine din speciile de leguminoase cunoscute sub numele de soia — devine o alternativă populară la carne și lactate și din motive întemeiate. Indiferent dacă încercați să mâncați mai sănătos, să mâncați mai sustenabil sau ambele, cercetătorul Yangchao Luo și grupul său de cercetare au publicat recent un articol în Journal of Agriculture and Food Research, care explorează calitățile care fac soia o alegere versatilă și hrănitoare.

Ce face din soia o sursă atât de populară de alternative la carne (și lactate) pe bază de plante?

În comparație cu alte proteine ​​pe bază de plante, proteina din soia furnizeaza cei mai completi nutrienti din punct de vedere al aminoacizilor, comparativ cu sursele animale. Soia conține aproape fiecare aminoacid, cu o singură excepție minoră, metionina, care este un aminoacid esențial și ceea ce numim un aminoacid limitator. Alte proteine ​​pe bază de plante pot lipsi doi, trei sau chiar patru aminoacizi esențiali diferiți. Puteți obține cu ușurință toți aminoacizii esențiali într-o masă prin amestecarea proteinelor pe bază de plante sau prin asocierea proteinelor pe bază de soia cu cereale.

La procesul de extrudare, proteinele pe bază de soia suferă o serie de modificări fizico-chimice pentru a se forma structură fibroasă anizotropă, a cărei textură devine foarte asemănătoare cu produsele din carne. Atunci când este modificată chimic sau enzimatic, proteina din soia poate dezvolta în continuare caracteristici senzoriale care pot imita carnea adevărată. Acest lucru este foarte ușor de făcut pentru proteinele din soia, dar mai dificil pentru multe alte proteine ​​vegetale. O mulțime de companii alimentare din zilele noastre încearcă să dezvolte alternative pentru carne, iar proteina pe bază de soia este doar cea mai bună alegere pentru industriile alimentare.

Efectele asupra mediului ale industriilor cărnii și a produselor lactate sunt adesea citate ca unul dintre motive. pentru a trece la alternative pe bază de plante sau pentru a limita consumul de carne și lactate. Puteți vorbi despre modul în care produsele pe bază de plante au mai puține efecte negative asupra mediului?

O preocupare majoră astăzi o reprezintă emisiile de carbon. Agricultura zootehnică generează mult CO2 și multe alte gaze cu efect de seră non-CO2 pe parcursul întregului proces de la utilizarea terenurilor, transport, fermentație enterică, prelucrarea cărnii etc. și produce o mulțime de deșeuri, dar cultivarea culturilor este diferită. Culturile nu numai că emit mult mai puține gaze cu efect de seră, dar ajută și la eliminarea CO2, scăzând potențialul de încălzire globală.

În laboratorul nostru, unul dintre cele mai recente proiecte de cercetare este de a dezvolta metode de agricultură urbană, astfel încât să putem cultiva plante care poate deservi comunitatea locală. Agricultura urbană este cunoscută și sub denumirea de agricultură în mediu controlat, iar agricultura verticală în interior este una dintre abordările importante. Soia este una dintre culturile care poate fi cultivată în acest fel și putem furniza suficiente produse la nivel local în loc să obținem resurse de la distanță.

Poți vorbi despre beneficiile pentru sănătate ale dietelor care încorporează mai multe produse pe bază de soia. ?

Pentru produsele de origine animală, preocuparea majoră este grăsimea, iar cea mai mare parte a grăsimilor din produsele din carne de origine animală sunt saturate sau grăsimi trans, ceea ce poate crește riscul de boli cronice cum ar fi boli de inimă, colesterol ridicat, și hipertensiune arterială. Nu este cazul produselor pe bază de plante. Alte beneficii pentru sănătate includ reducerea diferitelor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, cancerul de prostată și cancerul gastric pe termen lung al consumului de produse pe bază de soia, cum ar fi tofu și laptele de soia.

O contribuție majoră a plantelor. Proteinele pe bază de proteine ​​nu sunt proteine ​​în sine, dar plantele conțin o mulțime de fibre alimentare, fitochimice, micronutrienți și diferite minerale și vitamine care lipsesc în produsele de origine animală. Fitochimicele sunt antioxidanți foarte puternici care elimină radicalii liberi din celule, iar acest lucru este foarte util pentru combaterea multor tipuri de cancer.

Ce tipuri de procesare sunt supuse produselor alimentare din soia? Această prelucrare afectează valoarea nutritivă a produsului?

Depinde. O metodă de procesare a produselor din soia este fermentația, pentru a face lucruri precum sosul de soia și sosul teriyaki. Procesele de fermentare îmbunătățesc aroma și durata de valabilitate și, de obicei, procesul de fermentație adaugă o mulțime de probiotice, în acest caz, procesarea poate spori valoarea nutritivă.

Încălzirea sau autoclavarea sunt, de asemenea, folosite pentru a procesa unele produse din soia, dar căldura distruge unele dintre proteine, aminoacizi și alți nutrienți.

Laptele de soia este un alt produs popular din soia. Fasolea se zdrobește și se filtrează pentru a face laptele. Calciul din proteinele din soia și din produsele pe bază de soia este în cantități foarte mari. În ceea ce privește micronutrienții, unul dintre substanțele fitochimice care este un antioxidant foarte puternic este izoflavona și, atunci când sunt combinate, calciul se ajută reciproc pentru absorbție, digestie și metabolism. Sub acest aspect, poți avea beneficii pentru sănătate mai mari decât în ​​cazul produselor de origine animală care nu conțin aceste substanțe fitochimice.

Sunt vaccinurile ARNm COVID sigure? A apărut Studiul "Evenimente adverse grave de interes special în urma vaccinării ARNm în studiile randomizate"

_ 2 Citate de la Henry Ford și PT Barnum despre bani

_ McDonald's lansează burger McPlant în Australia: De unde să cumpăr Maccas vegan

_ Durează doar 1 lună pentru a vindeca problemele cardiace? Un studiu de la Harvard confirmă existența meridianului pericardului

_ Omul de ştiinţă rus arestat zilele trecute sub suspiciunea de trădare de ţară a murit

_ Patrick Schwarzenegger își dezvăluie abdomenele în timp ce el și fratele Christopher se petreceau cu Olivia Jade Giannulli

_ Supreme Court Security Chief Sparks War of Words Over Police Protection of Justices

_ Jabeur îl respinge pe Mertens pentru a ajunge la Wimbledon

_ Sienna Miller face pachete pe PDA cu iubitul ei Oli Green la Wimbledon

_ [Premierarea 7/04 la 1PM ET] DoD va elibera peste 700 de piloți pentru încălcarea mandatelor de vaccinare pe fondul penuriei de pilot | Faptele contează

_ Mii de firme se luptă să angajeze personal scrie RUTH SUNDERLAND

_ UPDATE: Ricky Martin a lovit cu ordin de restricție pentru abuz domestic...

_ Benji Marshall îl susține pe Tim Sheens pentru a-l face pe SHOCK să revină la antrenor și să preia controlul Tigers care se luptă

_ Madonna își amintește că poliția a amenințat-o „că o arestează” în turneul ei Blonde Ambition din 1990

_ Elliot Page marchează un reper cu fotografia de pașaport: „N-am crezut niciodată că mi-ar plăcea o fotografie de pașaport”

_ Strictly se pregătește să revină în emblematica sală de bal Blackpool Tower pentru prima dată în trei ani

_ Kim Kardashian mocnește într-o ședință foto retro pentru campania SKIMS: „Pregătește-te pentru Metallic Swim”

_ Westworld Sezonul 4 Episodul 2 Recapitulare: Teddy Flood devine cel mai recent personaj care a revenit

_ Provocarea părului rezistent la apă Color Wow's Dream Coat pe TikTok

_ Lola Sheen, fiica lui Charlie Sheen și Denise Richards, face magazine în Calabasas la câteva zile după accidentul de mașină

Rusia impune restricții țărilor care cumpără grâu și ulei de floarea soarelui: Rusia va exporta de acum ănainte,cereale către alte națiuni doar în schimbul rublelor.

_ Hamilton salută publicul de acasă și echipa Mercedes

_ Grupul emblematic de copii The Wiggles a ajuns pe coperta revistei Rolling Stone

_ Negru agresat...

_ Kremlinul cucerește orașul esențial din estul...

_ Oficialul de top Biden spune că inversarea lui Roe nu �va dura mult� pentru că �aceasta nu este America�

_ Jennifer Lopez și Ben Affleck merg braț în braț la Melrose Trading Post în weekendul din 4 iulie

_ Olivia Jade își arată corpul de bikini în timp ce se află pe o barcă cu sora Bella și Patrick Schwarzenegger

_ Astăzi, gazda de completare Sarah Abo îl clătește pe Karl Stefanovic pentru că este bătrân

_ Tsitsipas și Kyrgios, ambii amendați după o ciocnire aprinsă de la Wimbledon

_ „Minions” stăpânesc teatrele N.americane în weekendul de 4 iulie

_ Acești americani au părăsit SUA spre Mexic...

_ Starul „Fermierul vrea o soție”, Hayley Love, ia o lovitură sălbatică asupra zvonurilor de tată Will Dwyer

_ UPDATE: Cumpărătorii fug pentru vieți după ce ucigașul de la Copenhaga a deschis focul...

_ Hailey Bieber prezintă o piele impecabilă într-o nouă reclamă pentru marca ei de îngrijire a pielii Rhode Skin

_ Wimbledon: tatăl lui Nick Kyrgios îi lovește pe oficiali pentru că nu l-au aruncat pe Stefanos Tsitsipas din meci

_ Soimul a aterizat: frânare în aer pentru a acorda prioritate siguranței în detrimentul energiei sau vitezei

_ Olivia Rodrigo are o ținută punk șic în timp ce cântă pentru fanii Manchester

_ France-based British theatre legend Peter Brook dies aged 97: source

_ JPMORGAN prezice petrol de 380 de dolari pentru reducerea producției ruse în cel mai rău caz...

_ Juventus „se gândește la o lovitură de vară pentru fundașul Arsenal Gabriel Magalhaes”

_ Profesorul de breakdance al lui Michael Jackson, Bruno „Pop N Taco” Falcon, a murit la vârsta de 58 de ani, din cauze naturale

_ Thor: Love and Thunder: Chris Hemsworth se alătură TikTok; câștigă 600.000 de urmăritori în două zile

_ Tyra Banks are un aspect confortabil și casual în transpirație pentru o mușcătură rapidă cu un prieten din Los Angeles

_ Alan Fletcher, de la vecini, spune că distribuția și-a găsit scenele finale dificile, deoarece săpunul este eliminat după 37 de ani.

_ Femeia din Texas trebuie să părăsească statul pentru a pune capăt unei sarcini periculoase...

_ Karlie Kloss uimește în cămașă șic cu glugă în timp ce își face apariția la spectacolul Azzedine Alaia în timpul PFW

_ Pe măsură ce supermarketurile încep să sfătuiască cumpărătorii să „folosească nasul”, SARAH RAINEY pune metoda la încercare

_ MasterChef Australia: promoția Channel 10 oferă indicii majore despre cine câștigă

SUA. Curtea Supremă și-a urmat hotărârea sa de referință din 23 iunie, care a recunoscut pentru prima dată dreptul constituțional de a purta arme de foc în public pentru autoapărare, emitând o serie de alte hotărâri.

_ McLaughlin din Noua Zeelandă câștigă titlul IndyCar Mid-Ohio

_ Activiștii pentru climă organizează un protest la Marele Premiu al Marii Britanii

_ Grupul mânuind steaguri naționaliste albe marșează pe drumul libertății din Boston...

_ Furious Pat Cash îl acuză pe Nick Kyrgios de „înșelăciune, manipulare și abuz” la Wimbledon

_ Kendall Jenner își lasă corpul să vorbească cu o fotografie doar cu trunchi, concentrându-se pe abdomenul ei tonifiat

_ Khloe Kardashian o transmite pe Barbie interioră în timp ce ea pozează în timp ce își sărbătorește cea de-a 38-a aniversare

_ Studiu: Cum au evoluat placenta la mamifere

_ Sinner îl uimește pe Alcaraz ajungând în primul sfert de finală de la Wimbledon

_ Împușcarea în centrul comercial din Copenhaga a făcut mai mulți morți și răniți

_ GALLUP SHOCK: DOAR 38% MÂNDRI CĂ SUNT AMERICA

Nr. de articole la aceasta sectiune: 512, afisate in 9 pagini.

ieri 20:52 _ TK