_ Un virus infecțios al leucemiei maimuțelor gibonoase colonizează genomul unei rozătoare în Noua Guinee

_ Un virus de leucemie infecțioasă a maimuței gibon care colonizează genomul unei rozătoare din Noua Guinee

O echipă de cercetare a zărit un caz rar de integrare a retrovirusului. Retrovirusurile sunt viruși care se înmulțesc prin încorporarea genelor lor în genomul unei celule gazdă. Dacă celula infectată este o celulă germinală, retrovirusul poate fi apoi transmis generației următoare ca retrovirus „endogen” (ERV) și răspândit ca parte a genomului gazdă la respectiva specie gazdă.

În vertebratelor, ERV-urile sunt omniprezente și uneori reprezintă 10% din genomul gazdei. Cu toate acestea, majoritatea integrărilor de retrovirus sunt foarte vechi, deja degradate și, prin urmare, inactive – impactul lor inițial asupra sănătății gazdei a fost redus la minimum de milioane de ani de evoluție.

O echipă de cercetare condusă de Institutul Leibniz pentru Grădina Zoologică și Faună Sălbatică. Cercetările (Leibniz-IZW) au descoperit acum un caz recent de colonizare retrovirus la o rozătoare din Noua Guinee, șobolanul cu coadă mozaic cu burtă albă.

Într-o lucrare din revista „Proceedings of the National Academy”. de Științe”, descriu acest nou model de integrare a virusului. Observațiile asupra acestui proces ne vor ajuta la îmbunătățirea înțelegerii modului în care retrovirusurile rescriu genomurile gazdei.

Retrovirusurile, cum ar fi agentul patogen responsabil de SIDA (HIV-1), se integrează în genomul celulelor gazdă pe care le infectează în timpul ciclul lor de viață. Când acest lucru se întâmplă în linia germinativă (celule ouă sau celule care produc spermatozoizi) gazdei, retrovirusul poate deveni de fapt o genă a gazdei în sine.

Acest proces este aparent comun, deoarece până la 10% din genomul majorității vertebratelor consta din rămășițele unor astfel de infecții străvechi. Unul dintre cele mai bine studiate modele ale acestui proces este retrovirusul koala (KoRV), care colonizează în prezent genomul koala.

„Ce se întâmplă cu virusul și gazda în timpul acestui proces de colonizare a genomului facem Nu știu, deoarece cele mai multe astfel de evenimente au avut loc cu milioane de ani în urmă și vedem doar „fosilele” rămase ale retrovirusului”, spune profesorul Alex Greenwood, șeful Departamentului de boli ale vieții sălbatice Leibniz-IZW.

" Nici nu știm ce a suferit gazda din punct de vedere al sănătății în timpul procesului de infecție.Retrovirusul koala (KoRV) este unul dintre puținele modele ale acestui proces care are loc în timp real și unde putem observa efectele colonizării genomului asupra animalului gazdă. ."

Există acum unele dovezi că virușii legați de KoRV circulă la rozătoare și lilieci în Papua Noua Guinee și Indonezia.

Un grup condus de Greenwood și dr. Saba Mottaghinia, fost dr. student la departamentul lui Greenwood, a analizat 278 de mostre de la șapte lilieci și o familie de rozătoare endemice în regiunea Australo-Papua (Australia și Noua Guinee). Ei au descoperit un retrovirus care colonizează în prezent genomul unei rozătoare endemice din Noua Guinee, șobolanul cu coadă mozaic cu burtă albă (Melomys leucogaster). Acesta este doar al doilea exemplu din regiunea Australo-Papuană, după KoRV, de retrovirus care a colonizat un genom, păstrând în același timp un ciclu de viață viral funcțional.

Virusurile leucemiei maimuțelor gibon (GALV), un grup de viruși descoperiți în giboni și maimuțe lânoase la o unitate de cercetare din Thailanda în anii 1960, sunt foarte strâns legate de KoRV. Aceasta este o relație curioasă și surprinzătoare, deoarece există o barieră geografică, cunoscută sub numele de descendența Wallace, care separă fauna din Asia de Sud-Est de Indonezia, Papua Noua Guinee și fauna Australiei.

Cu toate acestea, există dovezi. că gibonii și maimuțele lânoase din centrul de cercetare din Thailanda au fost infectați cu viruși din Papua Noua Guinee. „Descoperirea virusurilor asemănătoare GALV la rozătoare și lilieci la rozătoarele indoneziene și australiene și liliecii din Noua Guinee sugerează că acești viruși, și posibil și KoRV, au provenit din Noua Guinee”, spune Greenwood, care a inițiat proiectul de cercetare.

Echipa Leibniz-IZW, împreună cu oameni de știință de la Charité, Institutul Robert Koch, Centrul Max Delbrück, Universitatea din Nicosia, Universitatea de Stat din California Fullerton, Muzeul și Muzeul din Australia de Sud și Muzeul Victoria, au examinat 278 mostre de lilieci și rozătoare din Australia și Noua Guinee pentru virusurile KoRV și GALV.

Ei au detectat un GALV, virusul maimuței lânoase (WMV) într-o populație de șobolan cu burtă albă cu coadă mozaic, un rozătoare endemică din Noua Guinee. La cinci dintre șobolanii din două locuri de colectare din Noua Guinee, WMV a fost integrat în genom în aceeași locație, ceea ce indică faptul că s-a răspândit ca genă și nu prin infecție, adică a devenit parte a genomului. Cu toate acestea, în alte populații de șobolani cu burtă albă, virusul a fost absent - asemănător cu KoRV la koala, unde toți koala din nordul Australiei au KoRV în genomul lor, în timp ce există koala în sudul Australiei care nu au KoRV intact. /p>

Virusul, numit acum „virusul complet al maimuței lânoase Melomys” (cMWMV), a fost capabil să infecteze linii celulare, să producă noi descendenți virali, a fost vizibil prin microscopie electronică ca particule virale care s-au desprins de membrana celulară, și chiar a fost sensibil la medicamentul antiretroviral AZT.

"Virusul are toate caracteristicile unui retrovirus infecțios exogen, dar este endogen. Este probabil un eveniment de colonizare foarte recent, mult mai tânăr decât KoRV", spune Dr. Saba Mottaghinia, autorul principal al lucrării.

Rezultatele sugerează că cMWMV este un nou model de colonizare retrovirală a genomului gazdă care are loc în timp real, ca în KoRV, și sugerează, de asemenea, că GALV-urile precum WMV au provenit din fauna diversă din Noua Guinee. Descoperirile din Noua Guinee cu siguranță nu au fost epuizate.

„Există sute de specii de mamifere din această regiune care nu au fost încă studiate, ceea ce sugerează că există mult mai mulți viruși și modele în această regiune”, spune Greenwood. .

_ 28 de tone de mobilier şi haine, oprite la frontieră pentru că s-au dovedit a fi deşeuri

_ Dezvăluiri incendiare: Raed Arafat, întâlnire de un miliard de euro

_ Rachetele hipersonice rusești lovesc Kievul după ce drona ucraineană a avariat rafinăria Rosneft

_ Surpriză uriașă a caselor de pariuri: cine este favorit la Primăria Capitalei

_ Alertă în Capitală - Administratoarea unui bloc, înjunghiată mortal de un vecin

_ Victorie dramatică pentru AFK Csikszereda, 2-1 cu FC Argeş, în Liga a II-a

_ Cele mai recente știri despre diagnosticul de cancer Kate Middleton: Regele Charles o laudă prințesa „curajoasă” de Wales pentru că a împărtășit o actualizare privind sănătatea pe fondul unei revărsări uriașe de sprijin din partea celor binevoitori

_ Vameşii au confiscat maşinuţe contrafăcute, în valoare de 300.000 de lei. Aparțineau unei firme ucrainene

_ Prinţul William al Marii Britanii a făcut apel la încetarea luptelor din Gaza

_ Datele de scadență flexibile reduc stresul studenților fără pierderea rigoare

_ Simona Halep a răbufnit, după primul meci de la revenire: Nu sunt o trișoare!

_ VIDEO - Cel mai controversat interviu acordat de Elon Musk: miliardarul a făcut tot posibilul să-l ascundă în măruntaiele internetului

_ Marcel Ciolacu le face o mare promisiune celor din sistemul sanitar: Cine duce greul, este firesc să fie plătit mai bine/ Video

_ „Doamne să ne ajute în următoarea criză”

_ Renovările caselor pentru familiile cu venituri mici din Europa primesc un impuls

_ Aaron Taylor-Johnson, în vârstă de 33 de ani, și soția sa Sam, în vârstă de 54 de ani, sunt văzuți la Londra, pe fondul unor informații că actorului i s-a oferit noul rol James Bond

_ Man City s-a îngrijorat de Grealish după lovitura accidentată

_ Liviu Dragnea vrea să dea lovitura într-un domeniu despre care spunea în urmă cu câțiva ani că e 'genocid'

_ Cum iubita lui Henry Cavill, Natalie Viscuso, a trecut de la a fi o vedetă de realitate adolescentă privilegiată, fiica unui milionar la a găsi dragoste cu actorul în izolare și legături prin gătit și șah

_ Satisfacția publicului față de asistența socială este la un nivel record, deoarece raportul șoc arată că vârstnicii așteaptă șase luni pentru a primi îngrijiri esențiale

_ Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru

_ Celebru chef român șterge pe jos cu noul juriu Chefi la Cuțite! 'Niște habarniști. Sunt mai rău ca ceilalți'

_ Forajele științifice dezvăluie misterul istoric din jurul arhipelagului vulcanic Santorini

_ Imaginile bântuitoare cu soldați ucraineni urmărind și ucigând ruși într-o pădure acoperită de zăpadă sunt dezvăluite într-un nou documentar BBC

_ Economia Ucrainei a crescut cu 5,3% în 2023

_ Kyle Walker scapă de scandalul de paternitate în timp ce iese cu cei trei copii ai săi la amicalul Angliei împotriva Braziliei - în timp ce Annie Kilner, însărcinată, urmărește cu mândrie

_ Chinezoaica Qinwen Zheng, a doua finalistă a turneului Australian Open

_ Marca-l ca Becks! În timp ce Super Bowl se pregătește să doboare recorduri de vizionare... o privire la cele mai bune reclame susținute de celebrități ale nopții cu Ben Affleck, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston și David Beckham

_ Utilizarea marijuanei sub ORICE formă este legată de un risc cu 42% mai mare de accident vascular cerebral - și cu 25% mai mare de șanse de a face un atac de cord, avertizează studiul

_ Clasele mici nu sunt mai bune pentru notele sau rezistența elevilor, spune studiul

_ Poți să vezi animalele ascunse? Iluzia optică uluitoare dezvăluie dacă ai un IQ ridicat - dar ai doar 20 de secunde pentru a le găsi

_ America lui Biden: mafia de migranți �i bate și �i lovește cu piciorul pe polițiștii din New York �n apropiere de Times Square (video)

_ Ia un apartament bunică! Cererea de locuințe cu anexe autonome crește, pe măsură ce consiliile continuă represiunea împotriva caselor secundare

_ Papa Francisc a numit Nunțiul Apostolic în România și Republica Moldova

_ LORD DANNATT: Lumea a devenit un loc periculos și mă tem că Marea Britanie este acum în ultima șansă

_ Jes Staley a mințit despre tăierea lui Epstein: dosar în instanță

_ Judecătorul Cannon respinge �ncercarea lui Jack Smith de a păstra secrete numele martorilor guvernamentali, materialul de descoperire sub sigiliu

_ Ciclistul neozeelandez Fisher-Black este noul lider în Turul Omanului

_ Videoclipul o arată pe Giselle Boxer de la Dragons Den care le spune clienților cum să-și folosească „leacul ME de ulei de șarpe” pentru a crește FERTILITATEA... iar guvernul l-a lăudat pe controversatul antreprenor drept „inspirator”

_ Kate spune că dorește să se întoarcă la sarcinile ei după lupta împotriva cancerului, dar nu se va alătura altor membri regali la serviciul tradițional de Paște din Windsor

_ Keith de la The Office a murit la vârsta de 50 de ani: Omagiu adus lui Ewen MacIntosh, cel mai cunoscut pentru rolul său din sitcomul de succes al lui Ricky Gervais, după ce acesta a murit

_ Taylor Swift şi Travis Kelce: Întâlniri secrete pe stadioane dezvăluite de un antrenor

_ Mama suspecților de crimă de la petrecerea cu vedete din Padina, 'vrăjitoarea' Sidonia, rupe tăcerea

_ Noua exoplaneta cu perioada ultrascurta descoperita

_ Pentagonul publică imagini cu OZN-uri inexplicabile observate în întreaga lume - de la un obiect sferic din Orientul Mijlociu la un articol asemănător unei sticle de lapte peste SUA

_ Soţia lui Bruce Willis pregăteşte o carte pentru rudele persoanelor cu demenţă

_ Tot ceea ce trebuie să știm despre sectorul agricol al UE

_ Judecătorul Assange a lucrat pentru MI6 și Ministerul Apărării

_ Biciclistul trans Emily Bridges promite că va interzice participarea la evenimentele feminine în instanță, deoarece insistă că nu s-ar simți în siguranță când concurează împotriva bărbaților

_ Școala modifică regulile uniforme pentru a le permite elevilor să poarte gene false din cauza „considerațiilor de sănătate mintală”

_ Iranul se îndreaptă către urne, cei de la linia dura gata să-și întărească puterea

_ Trenul de marfă Norfolk Southern deraie în Pennsylvania, împingând vagoane în râu, la doar câteva zile după ce a fost dezvăluit, CEO-ul a primit o creștere a salariului cu 37%, la 13,4 MIL. USD și la un an după dezastrul feroviar din Palestina de Est

_ Singapore - atât de incredibili oameni se chinuie să descopere dacă fotografiile cu el sunt REALE: Îți poți da seama dacă această imagine a orașului a fost generată de AI? Peste jumătate au răspuns greșit...

_ Cum susține Iranul o rețea de reprezentanți ai terorii în Orientul Mijlociu, de la Hamas la Houthi, pentru a-și exercita puterea și a ataca ținte vestice în regiune

_ Ce se întâmplă în culise la Archewell? Exod în masă din partea companiei de producție a lui Harry și Meghan, deoarece încă un alt director pleacă din angajarea cuplului

_ Universitatea din Constanţa primeşte bani de la Uniunirea Europeană: proiect pentru valorificarea algelor din regiunea Mării Negre

_ Procurorul şef al DNA, Marius Voineag – interviu live, de la ora 22.00, pe Mediafax şi Aleph News

_ Văduva lui Navalnîi cheamă rușii să protesteze în ziua alegerilor împotriva lui Putin

_ LIVE TEXT - Război în Israel: Autoritățile israeliene furnizează informații despre presupusa implicare a mai multor angajați UNRWA în atacurile din 2023

Nr. de articole la aceasta sectiune: 759, afisate in 13 pagini.