_ Învățarea profundă visează noi structuri de proteine

La fel cum imagini convingătoare ale pisicilor pot fi create folosind inteligența artificială, noi proteine ​​pot fi acum făcute folosind instrumente similare. Într-un raport din Nature, cercetătorii descriu dezvoltarea unei rețele neuronale care „halucinează” proteinele cu structuri noi, stabile.

Proteinele, care sunt molecule asemănătoare șirurilor care se găsesc în fiecare celulă, se pliază spontan în trei complicate. -forme dimensionale. Aceste forme pliate sunt cheia pentru aproape fiecare proces biologic, inclusiv dezvoltarea celulară, repararea ADN-ului și metabolismul. Dar complexitatea formelor proteinelor le face dificil de studiat. Biochimiștii folosesc adesea computerele pentru a prezice modul în care șirurile de proteine, sau secvențele, se pot plia. În ultimii ani, învățarea profundă a revoluționat acuratețea acestei lucrări.

„Pentru acest proiect, am creat secvențe de proteine ​​complet aleatorii și am introdus mutații în ele până când rețeaua noastră neuronală a prezis că se vor plia în structuri stabile. ”, a spus co-autorul principal Ivan Anishchenko. El este instructor interimar de biochimie la Universitatea din Washington Scoala de Medicina si cercetator in laboratorul lui David Baker de la Institutul de Medicina UW pentru Design de Proteine.

„La nu am îndrumat software-ul către un anumit rezultat”, a spus Anishchenko, „Aceste noi proteine ​​sunt exact ceea ce visează un computer.”

În viitor, echipa consideră că ar trebui să fie posibil să se orienteze inteligența artificială, astfel încât să genereze noi proteine ​​cu caracteristici utile.

„Ne-am dori să folosim învățarea profundă pentru a proiecta proteine ​​cu funcții, inclusiv medicamente pe bază de proteine, enzime, cum să spuneți”, a spus co- autorul principal Sam Pellock, un savant postdoctoral în laboratorul Baker.

Echipa de cercetare, care a inclus oameni de știință de la UW Medicine, Universitatea Harvard și Institutul Politehnic Rensselaer (RPI), a generat două mii de noi secvențe de proteine ​​despre care se prevedea că se vor plia. Peste 100 dintre acestea au fost produse în laborator și studiate. Analiza detaliată a trei astfel de proteine ​​a confirmat că formele prezise de computer au fost într-adevăr realizate în laborator.

„Studiile noastre RMN [rezonanța magnetică nucleară], împreună cu structurile cristaline cu raze X determinate de Universitatea din Echipa de la Washington, demonstrează acuratețea remarcabilă a modelelor de proteine ​​create de abordarea halucinației”, a spus co-autorul Theresa Ramelot, cercetător senior la RPI din Troy, New York.

Gaetano Montelione, co-autor. și profesor de chimie și biologie chimică la RPI, a remarcat. „Abordarea halucinației se bazează pe observațiile pe care le-am făcut împreună cu laboratorul Baker, care dezvăluie că predicția structurii proteinelor cu învățare profundă poate fi destul de precisă chiar și pentru o singură secvență de proteine ​​fără rude naturale. Potențialul de a halucina proteine ​​noi care leagă anumite biomolecule sau forme. situsurile active enzimatice dorite sunt foarte interesante”.

„Această abordare simplifică foarte mult proiectarea proteinelor”, a declarat autorul principal David Baker, profesor de biochimie la Școala de Medicină UW, care a primit un Premiu Breakthrough 2021 în Științe Vieții. . „Înainte, pentru a crea o nouă proteină cu o anumită formă, oamenii au studiat mai întâi cu atenție structurile înrudite din natură pentru a veni cu un set de reguli care au fost apoi aplicate în procesul de proiectare. Erau necesare noi seturi de reguli pentru fiecare nou tip de pliu. . Aici, prin utilizarea unei rețele de învățare profundă care surprinde deja principiile generale ale structurii proteinelor, eliminăm nevoia de reguli specifice pliurilor și deschidem posibilitatea de a ne concentra direct doar asupra părților funcționale ale unei proteine.”

„Exploarea modului de utilizare optim a acestei strategii pentru aplicații specifice este acum un domeniu activ de cercetare și aici mă aștept la următoarele descoperiri”, a spus Baker.

_ VIDEO Noul selecționer Edward Iordănescu și-a prezentat strategia la naționala de fotbal

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ Disney+ confirmă lansarea serviciului de streaming în România

_ În timp ce medicii avertizează cu privire la impactul divorțului asupra sănătății masculine, SIMON MILLS dezvăluie povestea lui tulburătoare

_ Christina Sikalias își dezvăluie secretele din industrie - și cum să ascunde cercurile întunecate

_ Hailey Bieber uimește în sutien și lenjerie intimă nud în timp ce tachinează viitoarea linie de îngrijire a pielii Rhode

_ Am făcut „no-cheltuiește ianuarie” și am salvat o mică avere?

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ Catherine Zeta-Jones și soțul Michael Douglas SLASH prețul la apartamentul lor din NYC cu $2MIL

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Rihanna arată șic sportiv, în timp ce îmbracă jambiere de antrenament cu tocuri și o haină albastră supradimensionată în New York

_ Joe Biden îl amenință pe Vladimir Putin: 'Sancţiuni economice semnificative' în cazul invadării Ucrainei

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

_ Vaccinarea la chiuvetă: opt angajaţi ai unui cabinet medical sunt verificaţi de anchetatori

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Pofta de înghețată i-a adus probleme unui bătrân de 88 de ani - A încercat să folosească pistolul pe post de certificat verde

_ Tranzacţie de 4 miliarde de dolari care ar putea schimba şi piaţa pharma din România

_ O femeie din Idaho, 21 de ani, care a strâns 60.000 de dolari pentru șoferul de livrare DoorDash, în vârstă de 71 de ani, îl întâlnește în sfârșit

_ Lovitură pentru mii de angajați! Gigantul Unilever anunță concedieri după procesul de reorganizare

_ Celebrități, inclusiv Pia Whitesell, sunt vedete de top care refuză să sărbătorească Ziua Australiei

_ Localnicii din Essex sunt agitați în timp ce consiliul aprobă o campanie publicitară de 300.000 de lire sterline pentru a prezenta istoria județului

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ OMS: Următoarea variantă de Covid va fi mai contagioasă faţă de Omicron, dar întrebarea este dacă va fi mai mortală

_ Un miliard de euro pentru o Românie verde - Ministrul Mediului, vești bune pentru cei care vor să-și instaleze panouri fotovoltaice

_ „Capitalismul trezit” ar putea deraia recuperarea noastră post-pandemie, avertizează raportul

_ Rachael Attard: Antrenorul personal îți spune ce să renunți din alimentație pentru a reduce celulita

_ Administratorul Biden va ține astăzi două întâlniri cu consilierii și personalul Hill pe conflictul dintre Ucraina și Rusia

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ 'Este mai ieftin decât terapia!' Stevie Jacobs „își bat joc de divorț și de cariera” într-o cameră smash

_ SUA caută gaze pentru Europa: Rusia ar putea închide robinetul, dacă izbunește războiul

_ Distribuția lui Byron Baes „pare să încalce regulile COVID în timp ce petrece în Byron Bay”

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Adrian Năstase cere revenirea la Tratatul româno-rus, din 2003: punctele cheie care protejează România de Rusia

_ Ameninţare cu bombă la Curtea de Apel Bucureşti. Persoanele din instituţie au fost evacuate

_ O femeie din Virginia care este „obsedată” de CEO-ul Apple, Tim Cook, este lovită de ordin de restricție

_ Tiffani Thiessen își dezvăluie noul ei tatuaj delicat „echilibru” într-o fotografie artistică alb-negru

_ Dick Halligan, membru al formaţiei Blood, Sweat and Tears, a murit la 78 de ani

_ CHRISTOPHER STEVENS: Banii nu pot cumpăra fericirea, dar ar putea plăti măcar pentru un brici

_ O femeie strânge 40.000 de dolari pentru un șofer de livrare în vârstă, după ce l-a văzut chinuindu-se pe treptele din față

_ Fit, mama cu patru copii, împărtășește cele TREI rețete preferate de „mărunțire de vară”

_ Andrew Garfield confirmă că a purtat exact același costum pentru Spider-Man: No Way Home

_ Alicia Witt rupe tăcerea la o lună după ce părinții ei au fost găsiți morți

_ O carte pe zi: „Prietena mea Natalia” de Laura Lindstedt

_ Lucy Hale se îmbracă lejer în maiou alb și denim pentru a-și duce cei doi pui la plimbare în LA

_ Jeannie Mai Jenkins de la The Real dezvăluie că primul ei copil, Monaco, este o FATĂ

_ Hugh Jackman îi aduce un omagiu soției Deborra-Lee, deoarece este numită Ofițer al Ordinului Australiei

_ HOROSCOP 26 ianuarie. Mercur retrogradează înapoi în Capricorn. Patru zodii, la un pas de scandaluri şi pagube

_ Delta Goodrem „profund umilită” cu victoria surpriză de Ziua Australiei

_ Timișoara va avea un spital ca în filme: INVESTIȚIE de 50 de MILIOANE de euro cu bani de la Banca Mondială

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Există o lovitură de stat calculată împotriva premierului Boris Johnson, scrie STEPHEN ROBINSON

_ **ȘTIRI URIAȘE** � Adunarea Wisconsin votează pentru retragerea celor 10 alegători pentru Joe Biden �n alegerile din 2020 � VIDEO

_ Zac Efron a fost „cel mai muncitor tip” de pe platourile de filmare în timpul unei filmări brutale pentru noul film Stan Gold

_ Linda Lusardi, în vârstă de 62 de ani, arată radiantă în timp ce i se alătură fiica asemănătoare Lucy

_ Dylan Alcott zâmbește cu toții după ce a fost premiat cu Australianul Anului

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ Kaley Cuoco este TERRIFATĂ de la o farsă cu gândaci pe platoul de filmare al însoțitorului de zbor

_ O rachetă SpaceX este pe cale să se lovească de Lună. Impactul ar putea avea loc în martie

_ Întâlnire la cel mai înalt nivel Franța-Germania: amenință Rusia cu o ripostă puternică

_ Institutul Cultural Român de la New York va difuza un documentar despre înfiinţarea Muzeului Holocaustului din Transilvania de Nord

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2781, afisate in 47 pagini.