_ Cercetarea deformării nucleare ar putea avansa ingineria țesuturilor artificiale

Profesorul de inginerie biomedicală Corey Neu și studentul doctorat Benjamin Seelbinder de la Universitatea din Colorado din Boulder au dorit să răspundă la două întrebări fundamentale. Cum se adaptează celulele la mediul lor și cum influențează un mediu mecanic o celulă?

Ceea ce au descoperit în timpul lor de peste șase ani de cercetare are potențialul de a aborda obstacole majore de sănătate și de a avansa ingineria țesuturilor artificiale.< /p>

Cercetarea lor, publicată pe 2 decembrie în Nature Biomedical Engineering și intitulată „Nuclear Deformation Guides Chromatin Reorganization in Cardiac Development and Disease”, a descoperit că forțele mecanice ghidează dezvoltarea unei celule prin reorganizarea nucleului ei și ar putea influența viitoarele patologii.

„Am fost interesați de dezvoltarea celulelor sănătoase, iar sănătatea unei celule necesită ca nucleul să simtă forțele mecanice într-un anumit mod”, a spus Neu.

p>Una dintre aceste forțe este tensiunea, au explicat Neu și Seelbinder. Tensiunea întinde celula într-un mod definit, rezultând reorganizarea nucleului. Această modificare modifică expresia genelor, ceea ce ar putea indica anumite boli la pacienți.

Această înțelegere a procesului de dezvoltare a celulelor i-a ajutat și pe Neu și Seelbinder să concluzioneze că oamenii de știință ar putea influența ei înșiși o celulă. Cercetătorii pot schimba mediul prin manipularea tensiunii care se mișcă printr-o celulă, care ar putea fi folosită pentru a crea țesuturi artificiale mai autentice.

Descoperirea

Seelbinder, care este acum asociat postdoctoral la Institutul Max Planck de Biologie Moleculară și Genetică a Celulelor, a descoperit pentru prima dată că forțele mecanice modelează nucleele în timp ce studiau celulele cardiovasculare ale șoarecilor embrioți.

„Nucleul a fost un lucru foarte interesant de investigat atunci când se analizează integrarea forțelor în celule pentru că este mare, conține toată informația genetică și are conexiuni mecanice cu toate părțile celulei", a spus Seelbinder. „Tocmai am început să explorăm și am descoperit că există un model clar care ar trebui investigat mai îndeaproape.”

Seelbinder a folosit celulele cardiace pentru că se contractă de la sine, făcându-le modelul perfect pentru a studia deformarea nucleară. Se știe că celulele sunt foarte sensibile la mediul lor mecanic.

Seelbinder a observat că contracțiile au făcut ca nucleul să fie rigid, rigid și dens în anumite zone, au explicat el și Neu. În alte zone, nucleul părea să fie slab organizat.

„Există o anumită structură bine definită pe care nucleul o preia; nu este doar un gel moale”, a spus Neu. „Există, de asemenea, forțe definite care se întâmplă deoarece, brusc, celulele inimii se contractă în timpul dezvoltării. Mecanismul este fascinant – forțele nu se întâmplă doar, ci sunt transferate în substructurile celulelor.”

Neu și Seelbinder a concluzionat că contracțiile rezultă din forțele mecanice și tensiunea care se deplasează prin celule. Aceste contracții reorganizează cromatina fiecărei celule, care sunt câteva elemente structurale ale nucleului.

Neu a spus că descoperirea a lansat un efort de colaborare major centrat la Colegiul de Inginerie și Științe Aplicate. Cu ajutorul cercetătorilor de la Departamentul de Inginerie Mecanică Paul M. Rady de la Universitatea din Colorado, Departamentul de Biologie Moleculară, Celulară și de Dezvoltare, Universitatea din Pennsylvania și Universitatea Purdue, aceștia au confirmat că aceleași modele apar la oameni.

Impacturile asupra sănătății umane

Înțelegerea modului în care este organizată cromatina dintr-un nucleu este un domeniu fundamental. Locația genelor în nucleu este importantă pentru exprimarea lor și are implicații primordiale.

Neu și Seelbinder au descoperit, de asemenea, că animalele care au experimentat o reorganizare nucleară mai târziu în viață au dezvoltat o patologie cu simptome pe care le-ar putea experimenta un om mai în vârstă cu boli cardiovasculare sau hipertensiune arterială.

Când se uită la șoareci adulți cu inducție indusă. hipertrofie, ei au observat expresia genică stabilită în timpul dezvoltării reorganizată din nou în stadiul adult. Acest lucru duce la pierderea identității și a activității celulare. În cazul celulelor inimii, contracțiile s-au oprit, ducând la stop cardiac.

„Nu este vorba doar de dezvoltare, ci și rolul mecanicii și organizarea nucleului este cu adevărat important în etapele ulterioare. a vieții”, a spus Neu. „Când cineva dezvoltă o boală de inimă, de exemplu.”

Cercetătorii au studiat pacienții cu afecțiuni cardiace precum cardiomiopatia, o boală care îngreunează inima să pompeze sânge. Seelbinder a explicat că afecțiunea era potrivită pentru activitatea lor, deoarece cardiomiopatia modifică mediul mecanic al inimii.

Cardiomiopatia îngroașă mușchiul inimii, provocând mai puține contracții și mai puține deformari nucleare. Cromatina se reorganizează și identitatea celulară scade.

„Dacă folosiți markeri precum cât de mult sânge pompează inima și îl corelați cu reorganizarea nucleului, a fost foarte predictiv”, a spus Seelbinder. „Asta înseamnă că puteți lua puțin din țesut, puteți privi organizarea nucleului și puteți spune dacă acel organ funcționează bine sau nu.”

Seelbinder și Neu au spus că acele descoperiri au devenit una dintre cele mai importante. lucruri impresionante pe care le-au descoperit. A deschis ușa nu doar pentru potențialele de diagnostic, ci și pentru posibilitățile terapeutice.

Ingineria țesuturilor artificiale

Cercetarile lui Neu și Seelbinder ar putea ajuta la schimbarea peisajului pentru ingineria țesuturilor artificiale. Munca lor completează golurile în înțelegerea relației dintre forțele mecanice și dezvoltarea celulelor în medicina regenerativă.

Neu a spus că dacă cercetătorii știu cum se dezvoltă inima - ce declanșează tranziția de la o colecție de celule la una complet funcțională. organ sau organism – există potențialul de a imita procesele de dezvoltare.

Cercetarea lor este un model al căii de dezvoltare, care ar putea, de asemenea, să pregătească scena pentru noi tehnologii regenerative și posibilitatea modelelor organ-on-cip. utilizate în descoperirea de medicamente.

„Companiile farmaceutice ar putea dori să analizeze noi tipuri de medicamente, de exemplu”, a spus Neu. „Dacă aveți un țesut cardiac replicat cu nucleele și funcția corectă, dacă puteți crea un model miniaturizat al unei persoane, atunci este posibil să selectați medicamentele candidate care ar putea fi cele mai eficiente la oameni.”

_ VIDEO Noul selecționer Edward Iordănescu și-a prezentat strategia la naționala de fotbal

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ Disney+ confirmă lansarea serviciului de streaming în România

_ În timp ce medicii avertizează cu privire la impactul divorțului asupra sănătății masculine, SIMON MILLS dezvăluie povestea lui tulburătoare

_ Christina Sikalias își dezvăluie secretele din industrie - și cum să ascunde cercurile întunecate

_ Hailey Bieber uimește în sutien și lenjerie intimă nud în timp ce tachinează viitoarea linie de îngrijire a pielii Rhode

_ Am făcut „no-cheltuiește ianuarie” și am salvat o mică avere?

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ Catherine Zeta-Jones și soțul Michael Douglas SLASH prețul la apartamentul lor din NYC cu $2MIL

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Rihanna arată șic sportiv, în timp ce îmbracă jambiere de antrenament cu tocuri și o haină albastră supradimensionată în New York

_ Joe Biden îl amenință pe Vladimir Putin: 'Sancţiuni economice semnificative' în cazul invadării Ucrainei

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

_ Vaccinarea la chiuvetă: opt angajaţi ai unui cabinet medical sunt verificaţi de anchetatori

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Pofta de înghețată i-a adus probleme unui bătrân de 88 de ani - A încercat să folosească pistolul pe post de certificat verde

_ Tranzacţie de 4 miliarde de dolari care ar putea schimba şi piaţa pharma din România

_ O femeie din Idaho, 21 de ani, care a strâns 60.000 de dolari pentru șoferul de livrare DoorDash, în vârstă de 71 de ani, îl întâlnește în sfârșit

_ Lovitură pentru mii de angajați! Gigantul Unilever anunță concedieri după procesul de reorganizare

_ Celebrități, inclusiv Pia Whitesell, sunt vedete de top care refuză să sărbătorească Ziua Australiei

_ Localnicii din Essex sunt agitați în timp ce consiliul aprobă o campanie publicitară de 300.000 de lire sterline pentru a prezenta istoria județului

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ OMS: Următoarea variantă de Covid va fi mai contagioasă faţă de Omicron, dar întrebarea este dacă va fi mai mortală

_ Un miliard de euro pentru o Românie verde - Ministrul Mediului, vești bune pentru cei care vor să-și instaleze panouri fotovoltaice

_ „Capitalismul trezit” ar putea deraia recuperarea noastră post-pandemie, avertizează raportul

_ Rachael Attard: Antrenorul personal îți spune ce să renunți din alimentație pentru a reduce celulita

_ Administratorul Biden va ține astăzi două întâlniri cu consilierii și personalul Hill pe conflictul dintre Ucraina și Rusia

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ Distribuția lui Byron Baes „pare să încalce regulile COVID în timp ce petrece în Byron Bay”

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Adrian Năstase cere revenirea la Tratatul româno-rus, din 2003: punctele cheie care protejează România de Rusia

_ Ameninţare cu bombă la Curtea de Apel Bucureşti. Persoanele din instituţie au fost evacuate

_ O femeie din Virginia care este „obsedată” de CEO-ul Apple, Tim Cook, este lovită de ordin de restricție

_ Tiffani Thiessen își dezvăluie noul ei tatuaj delicat „echilibru” într-o fotografie artistică alb-negru

_ Dick Halligan, membru al formaţiei Blood, Sweat and Tears, a murit la 78 de ani

_ CHRISTOPHER STEVENS: Banii nu pot cumpăra fericirea, dar ar putea plăti măcar pentru un brici

_ O femeie strânge 40.000 de dolari pentru un șofer de livrare în vârstă, după ce l-a văzut chinuindu-se pe treptele din față

_ Fit, mama cu patru copii, împărtășește cele TREI rețete preferate de „mărunțire de vară”

_ Andrew Garfield confirmă că a purtat exact același costum pentru Spider-Man: No Way Home

_ Alicia Witt rupe tăcerea la o lună după ce părinții ei au fost găsiți morți

_ O carte pe zi: „Prietena mea Natalia” de Laura Lindstedt

_ Lucy Hale se îmbracă lejer în maiou alb și denim pentru a-și duce cei doi pui la plimbare în LA

_ Jeannie Mai Jenkins de la The Real dezvăluie că primul ei copil, Monaco, este o FATĂ

_ Hugh Jackman îi aduce un omagiu soției Deborra-Lee, deoarece este numită Ofițer al Ordinului Australiei

_ HOROSCOP 26 ianuarie. Mercur retrogradează înapoi în Capricorn. Patru zodii, la un pas de scandaluri şi pagube

_ Delta Goodrem „profund umilită” cu victoria surpriză de Ziua Australiei

_ Timișoara va avea un spital ca în filme: INVESTIȚIE de 50 de MILIOANE de euro cu bani de la Banca Mondială

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Există o lovitură de stat calculată împotriva premierului Boris Johnson, scrie STEPHEN ROBINSON

_ **ȘTIRI URIAȘE** � Adunarea Wisconsin votează pentru retragerea celor 10 alegători pentru Joe Biden �n alegerile din 2020 � VIDEO

_ Zac Efron a fost „cel mai muncitor tip” de pe platourile de filmare în timpul unei filmări brutale pentru noul film Stan Gold

_ Linda Lusardi, în vârstă de 62 de ani, arată radiantă în timp ce i se alătură fiica asemănătoare Lucy

_ Dylan Alcott zâmbește cu toții după ce a fost premiat cu Australianul Anului

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ EDEN CONFIDENTIAL: După 15 ani, Damien Hirst dezvăluie unde este îngropat craniul său de 100 de milioane de dolari

_ Kate Hudson strălucește în verde neon când ajunge la emisiunea de chat a lui Drew Barrymore

_ Recomandare de carte: 'Prietena mea Natalia', de Laura Lindstedt

_ Maisie Smith își dezvăluie palmele false bronzate în timp ce se îndreaptă spre hotelul ei din Leeds

_ Schimbarea dietei bune ca statine pentru reducerea colesterolului, susțin cercetările

_ Kristen Bell iese din zona ei de confort pentru a apărea la Jimmy Kimmel Live!

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2781, afisate in 47 pagini.