_ Imagini din interiorul unei celule: Cercetătorii dezvoltă un nou instrument pentru a oferi o perspectivă mai bună asupra proceselor biologice

_ Imagini din interiorul unei celule : Cercetătorii dezvoltă un nou instrument pentru a oferi o perspectivă mai bună asupra proceselor biologice

O tehnică revoluționară dezvoltată de cercetătorii afiliați la Centrul USC Michelson pentru Bioștiință Convergentă prezintă un nou mod de a culege și organiza informații foarte detaliate despre țesuturile organice înregistrate. timp.

Metodele ar putea fi folosite într-o zi pentru a procesa rapid biopsiile de țesut în îngrijirea cancerului sau pentru a detecta bacterii în fabricile de procesare a alimentelor.

Țesuturile emit semnale sau câmpuri intrinseci, care, deși sunt detectabile, sunt foarte slabe și greu de diferențiat. Tehnica, detaliată într-o pereche de lucrări publicate în Nature Methods și Cell Reports Methods, folosește un algoritm matematic complex pentru a îmbunătăți calitatea semnalelor și apoi a le separa.

Noua tehnică este comparabilă cu modul în care un Serviciul de streaming prezintă diferite niveluri de compresie pentru a se asigura că videoclipul lor este consecvent, indiferent de conexiunea la internet a unui utilizator, potrivit lui Francesco Cutrale, co-investigator principal și profesor asistent de cercetare la USC Viterbi School of Engineering.

„Bazat. despre cât de rapidă este conexiunea dvs., streamerul va trimite videoclipul cu diferite niveluri de compresie, care este apoi recompus optim pentru dispozitivul dvs.", a spus el. „Facem ceva similar: luăm date foarte mari, foarte complexe și le mutăm într-un spațiu în care sunt comprimate. Apoi putem analiza seturi de date foarte mari – asociate prin similitudine într-o histogramă enormă – și putem analiza acest lucru. date într-un timp record și cu o sensibilitate foarte mare.”

Algoritmul – detaliat în Nature Methods la începutul acestui an – continuă perfecționarea recentă a abordărilor imagistice cu conținut ridicat care utilizează fluorescența. Datorită contrastului și specificității sale ridicate, precum și adaptabilității, fluorescența a permis detectarea și definirea unor molecule specifice. Cu toate acestea, aceste tehnici mai noi nu funcționează pentru imagistica probelor în direct sau in vivo, deoarece aceste abordări au o sensibilitate limitată și pot deteriora specimenele.

În lucrare, echipa de cercetare a arătat cum tehnica, numită Hybrid Neamestecarea, ar putea fi folosită pentru a analiza țesutul organic viu în mod curat și eficient. Tehnica folosește neamestecarea liniară, o metodă de analiză a diferitelor componente dintr-un specimen marcat de compuși chimici numiți fluorofori.

Ei vizualizează apoi aceste componente folosind fazori hiperspectrale, care folosesc întregul spectru de culori, mai degrabă decât doar roșu. albastru si verde. Procedând astfel, Hybrid Unmixing permite imaginea simultană a componentelor etichetate luminoase și slabe din țesutul organic, chiar și în condiții de iluminare scăzută.

Permițând analiza concomitentă a comportamentelor celulare și a metabolismului celular al acestor componente etichetate, tehnica va oferă perspective mai precise asupra complexității sistemelor biologice.

„Există un impuls în spațiul de cercetare pentru înțelegerea sistemelor biologice complexe”, a spus Cutrale.

„În timp ce cercetătorii examinează de obicei doar două sau trei etichete deodată, adevărul este că există mai mult decât câțiva factori care interacționează în interiorul celulelor. Provocarea este că aceste semnale apar adesea foarte asemănătoare, ceea ce le face dificil de distins. În lucrarea noastră, am identificat și separat cu succes la 14 semnale diferite. Această descoperire va oferi cercetătorilor o înțelegere mai cuprinzătoare a activității din interiorul sistemelor celulare și biologice.”

Algoritmul oferă baza pentru numeroase aplicații din punct de vedere al industriei, a spus Cutrale.

„Lucrăm în științele vieții, dar este ușor să ne imaginăm numeroase aplicații pentru a evalua calitatea fructelor, prezența pesticidelor sau modul de optimizare a producției în multe alte domenii”, a spus el.

O lucrare ulterioară, publicată astăzi în Cell Reports Methods, descrie hardware-ul – numit SHy-Cam, prescurtare de la Single-shot Hyperspectral Phasor Camera – conceput de echipa de cercetare optimizată pentru a capta acest tip de informații. Tehnicile tipice de imagistică a țesuturilor care utilizează fluorescența folosesc canale de culoare pe tot spectrul pentru a compensa suprapunerea dintre etichete. Această tehnică reduce viteza imaginii și, dacă este expusă la lumină excesivă, poate deteriora în cele din urmă probele.

Cu SHy-Cam, cercetătorii au putut folosi noul algoritm pentru a obține informații spectrale rapid și eficient, în o cameră care poate fi construită cu componente optice deja disponibile. Noul echipament descris în lucrare este capabil să achiziționeze 30 de seturi de date pe secundă, cu o eficiență fotonică de peste 80%. Acest lucru îl face un instrument puternic pentru imagini multicolore, in vivo, au spus cercetătorii.

„Cum se produce o imagine bidimensională cu un senzor 2D? Faceți o fotografie”, a spus Cutrale. . „Provocarea noastră este cum să captăm un set de date 3D cu un senzor 2D. Un senzor de culoare tipic capătă trei culori — roșu, albastru și verde — sau primește totul prin senzorii săi în tonuri de gri.

„În cazul nostru. , trebuie să solicităm 42 de canale de informare — nu este obișnuit și nici nu este eficient. Am proiectat în această lucrare o nouă abordare care poate obține o versiune codificată a informațiilor spectrale cu o singură imagine.”

Cutrale a spus că fac acest lucru utilizând lumina. Echipa a folosit lumina pentru a transforma informațiile și a folosit pentru a efectua calculele înainte de a-l comprima pe senzor. Utilizând această abordare, echipa a arătat cum poate recepționa întregul spectru și dimensiunile imaginii.

„Am capturat X- și axele Y ale imaginii - înălțimea și lățimea acesteia - și, de asemenea, informațiile spectrale de pe axa lungimii de undă, toate împreună într-o singură imagine cu o cameră standard", a spus el. "Aceasta este o abordare destul de puternică. Am obținut eficiențe în această abordare hardware care sunt în unele cazuri de până la opt ori mai rapide decât instrumentele existente. Cu alte cuvinte, de opt ori mai multă lumină ajunge la senzorul camerei în acest mod comprimat.”

Să nu-ți faci idol din câne sau pisică. Preotul Matei Vulcănescu revine în scandalul pisică=iad: 'Idolatria față de pisică sau câine este flagel național!'

_Când a murit soțul meu, „FOCUL VĂDUVULUI” m-a determinat să fac sex ocazional cu 15 bărbați într-un an

Steagul curcubeu al homosexualilor a ars la școala elementară din LA, unde părinții furioși au jurat că vor boicota evenimentul Pride

_ Casa SUA adoptă un proiect de lege bipartizan pentru a ridica plafonul datoriei, pentru a evita implicit oprirea activității administrației de stat

59% dintre copii consumă dulciuri o dată pe zi, iar 30% de 2-3 ori pe zi

_ Newcastle „interesat să-l semneze pe minunatul spaniol Gabri Veiga într-o potențială mutare de 35 de milioane de lire sterline”

Se vede nevoit..sa devină din nou cel mai bogat. Elon Musk este din nou cea mai bogată persoană din lume / Luna mai una dintre cele mai profitabile din istorie pentru Musk

_ TotalEclipse: Taking foot off gas; New York, Paris, NGO's demand end to global hydrocarbon projects

_ Comorile jefuite ilegal ale unui tomb raider britanic au fost returnate în Italia după o bătălie juridică de 20 de ani

_ Implozia vânzărilor lui Bud Light, explicată (de Mises)

_ Preserving heritage: Ethiopian quest to recreate ancient manuscripts

_ Ben Roberts-Smith: referință pentru tatuaje spartane a lansat un caz eșuat de defăimare

_ Sudan's military suspends participation in talks with paramilitary rival

_ Belgianul Julian Mertens (Bingoal WB), în comă artificială după un accident la antrenament

_ Funcționarii publici „s-au spus să numească petrecerile de Crăciun „sărbători festive” pentru a evita excluderea credințelor”

_ Actorul Armie Hammer nu va fi inculpat pentru agresiune sexuală

_ Nintendo încheie vânzările online de jocuri în Rusia

_ Noua mașină de dializă proiectată în Marea Britanie, care poate inversa boala hepatică, poate fi lansată în NHS

_ Anchetatorul recunoaște că fanii care urmăresc streamuri ilegale din Premier League este puțin probabil să fie urmăriți penal

_ 'The shelter door was closed': Girl and mother among three killed in Russian attack on Kyiv

_ Musk încheie vizita de două zile în China, menită să stimuleze vânzările Tesla

_ US debt ceiling bill passes House with broad bipartisan support

_ Încep grevele și în instanțe: Judecătorii de la Tribunalul Botoşani au dat tonul - 'vor soluționa doar cauzele urgente'

_ Turist hawaian pledează vinovat după ce a încercat să „salveze” un vițel de bizon nou-născut care a trebuit să fie eutanasiat

_ Zelensky joins European leaders at summit in Moldova

_ George Boyd despre colaborarea cu Ryan Reynolds și Wrexham a lui Rob McElhenney

_ Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism cere soluţii imediate în faţa blocajelor de la ieşirea din ţară, nu avertismente inutile!

_ Verdictul Ben Roberts-Smith: Channel Seven, Kerry Stokes, cei mai mari perdanți ai cazului de defăimare

_ Elon Musk câștigă bătălia multimiliardarilor... din nou

_ "Bohemian Rhapsody" s-a intitulat în prima fază "Mongolian Rhapsody"

_ Consilierul pentru diversitate de la Whitehall stârnește furie după ce i-a numit pe criticii de gen „genocid”

_ Concurenții „perfecți” de la Insula Iubirii, conform AI – deci sunt tipul TĂU pe hârtie?

_ Chick-fil-A se confruntă cu o reacție crescândă din cauza eforturilor de „diversitate, echitate și incluziune”

_ Rapperul Tupac Shakur va primi o stea postumă pe bulevardul celebrităţilor de la Hollywood

_Studiul arată că usturoiul cultivat în Australia este eficient în combaterea Covid-19 și a gripei

_ Actualizări live ale verdictului Ben Roberts-Smith: decizie de defăimare împotriva Sydney Morning Herald, The Age

_ Romania's Iohannis, Zelenski release common statement of the Euro-Atlantic integration of Ukraine

_ Soția s-a încuiat într-o șopron de grădină după ce soțul ei s-a „tras de păr” în timpul vârstei

_ Alun Wyn Jones își ia ceea ce ar putea fi un rămas bun de la rugby în Barbarians vs Swansea

_ Firefighters in east Canada battle 'unprecedented' blazes

_ Nick McKenzie câștigă „procesul secolului” pentru defăimare împotriva lui Ben Roberts-Smith, războiul din Afganistan

_ George Simion, despre ultimul scandal declanșat în Parlament: 'Cerem Guvernului să remunereze corect educatorii noii generații'

_ Liderii Africii de Est sunt de acord să extindă desfășurarea trupelor în estul RD Congo

_ Klaus Iohannis, discuție cu Roberta Metsola, în avionul care îi duce la Chișinău

_ Starul de netball indigen din Australian Diamonds, Donell Wallam, dezvăluie secretul de familie care a stimulat-o

_ Conor McGregor îl avertizează pe Michael Chandler că va „împacheta bară de oțel” în jurul americanului în lupta de revenire la UFC

_ All Blacks îl centrează pe Havili pentru două luni, în timp ce Cupa Mondială se profilează

_ Legenda F1 Sebastian Vettel investește în noua echipă germană SailGP

_ Soluția în trei pași a lui Pauline Hanson pentru a rezolva criza locuințelor din Australia

_ Volodimir Zelenski a ajuns în Republica Moldova. El a fost întâmpinat de preşedintele Maia Sandu / Zelenski: "Avem nevoie de garanţii de securitate nu doar pentru noi, dar şi pentru Moldova”

_ Studiu: 59% dintre copii consumă dulciuri o dată pe zi

_ 'Unprecedented' wildfire on Canada's Atlantic coast spurs evacuation of 16,000 people

_ Tottenham „își va intensifica urmărirea pe șeful Celtic Ange Postecoglou săptămâna viitoare”

_ Video - Nicolae Ciucă bate cu pumnul în masă în fața profesorilor: Nu ne mai permitem să ținem copiii departe de școală

_ Noutăţile lunii iunie pe Netflix - Sezonul 3 The Witcher, Extraction 2, serialul documentar Our Planet II

_ Partidul Germaniei Anti-imigrație și Anti-Sancțiuni AfD continuă să crească, atinge 18% pe măsură ce Partidul Verzilor se prăbușește

_ Bill that suspends debt ceiling passes through House of Representatives

_ Zelenski explică de ce Odesa este un punct cheie pentru Ucraina

_ Draft NBA: Zach Edey, în vârstă de 21 de ani, centralul lui Purdue de 7 picioare 4, optează să se întoarcă la școală pentru sezonul senior

_ Trolii au spus că ar trebui să fiu mortificată de pete menstruale în timpul triatlonului

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1742, afisate in 30 pagini.