_ Descoperirea recentă a algelor oferă indicii pentru a stimula producția de biocombustibili

_ Descoperirea recentă de alge oferă indicii despre stimulează producția de biocombustibili

Un nou studiu de la Universitatea de Stat din Michigan-Departamentul de Energie (DOE) Plant Research Laboratory (PRL) arată cum unele alge se pot proteja atunci când oxigenul pe care îl produc le afectează activitatea fotosintetică. Descoperirea răspunde, de asemenea, la o întrebare de lungă durată despre cum supraviețuiesc algele atunci când nivelurile de CO2 sunt scăzute.

Descoperirile acestei cercetări de la laboratorul David Kramer au fost publicate recent în eLife.

În fotosinteza, plantele și algele folosesc energia solară pentru a prelua dioxidul de carbon (CO2) din aer și a sintetiza zaharuri. Acest proces produce oxigen ca produs secundar, de care depind animalele pământului pentru a respira. Cu toate acestea, oxigenul afectează activitatea reacțiilor fotosintetice cheie. Când algele sunt cultivate în iazuri dense pentru producerea de bioenergie, acest lucru devine un obstacol.

Algele sunt folosite ca cultură pentru biocombustibili, o resursă de energie regenerabilă. Creșterea algelor pentru producția de biocombustibili poate fi accelerată prin fertilizarea culturilor cu CO2. Cu toate acestea, atunci când creșterea algelor este crescută, debitul de oxigen din fotosinteză crește, de asemenea, ceea ce duce la o acumulare de oxigen în cultură. Această expunere la excesul de oxigen se numește hiperoxie.

„Obiectivul general a fost de a înțelege modul în care algele răspund la hiperoxie, ca prim pas pentru a face tulpini de bioenergie care sunt mai tolerante la astfel de stres și, prin urmare, mai productive.” a spus Peter Neofotis, cercetător postdoctoral în laboratorul Kramer și primul autor al lucrării.

Ceea ce au descoperit cercetătorii arată nu numai modul în care supraviețuiesc algele și modalități de a face culturi bioenergetice mai eficiente, dar răspunde și la o dezbatere de zeci de ani în legătură cu inducerea mecanismului de concentrare a carbonului (CCM) în celulele de alge.

Reacții diferite pentru diferite tulpini

Cercetătorii au început prin a testa tulpini (soiuri de aceeași specie) pentru diferențele în capacitatea lor de a crește la oxigen ridicat. Unul numit CC-1009 a fost capabil să crească constant în aceste condiții, în timp ce altul, CC-2343, a crescut lent și în cele din urmă a murit. Când aceste două tulpini au fost împerecheate, au produs descendenți care se comportau de obicei ca unul sau altul, dar uneori comportamentul lor a fost mai extrem.

Cercetătorii au studiat apoi atât părinții, cât și urmașii pentru a vedea de ce au reacționat. atât de diferit de hiperoxie. Ceea ce au descoperit i-a surprins deoarece implica un proces special în algele necesare creșterii la CO2 scăzut, dar nu a fost niciodată asociat anterior cu oxigen ridicat.

Celulele de alge răspund la CO2 scăzut prin activarea mecanismului de concentrare a carbonului (CCM) . Acest proces biologic pompează CO2 în celule și îl concentrează în jurul unei enzime, astfel încât CO2 să poată fi sintetizat în zaharuri pentru creșterea celulară. Pentru a funcționa CCM, celulele trebuie, de asemenea, să creeze o structură specială în cloroplaste numită pirenoid care deține CO2 pompat. Fără pirenoid, celulele nu pot crește la CO2 scăzut.

Ceea ce echipa a descoperit a fost pirenoidul și CCM, de asemenea, permit celulelor să crească la oxigen ridicat, chiar dacă nivelurile de CO2 sunt ridicate.

"Acesta a fost primul indiciu că pirenoidul are o funcție dublă!" a spus David Kramer, Hannah Distinguished Professor in Foto Sinteza si Bioenergetica in Departamentul de Biochimie si Biologie Moleculara si un membru al facultatii PRL. „Nu numai că concentrează CO2, ci și protejează împotriva O2.”

Semnalizarea formării pirenoidelor

Descoperirea semnalului pentru inducerea pirenoidelor a urmat observația cercetătorilor că pirenoizii se formează nu numai sub CO2 scăzut. , dar și hiperoxie. Cercetătorii au întrebat apoi: Ce substanță chimică se acumulează nu numai la un nivel scăzut de CO2, ci și la un nivel ridicat de oxigen care ar putea declanșa pirenoidul?

Peroxidul de hidrogen, un antiseptic comun care este folosit și în produsele de uz casnic, este produs de plante și alge atunci când fotosinteza funcționează defectuos. Atât CO2 scăzut, cât și oxigenul ridicat determină fotosinteza algelor pentru a produce peroxid de hidrogen. Celulele probabil detectează acest lucru și produc pirenoizi pentru a rezolva problema.

„A fost un mare mister cu privire la modul în care algele știu că este timpul să producă pirenoidul”, a spus Kramer. „Acum că știm un semnal, putem face ca celulele să producă pirenoizi oricând dorim. Acest lucru le-ar putea pregăti să funcționeze mai bine în timpul producției de biocombustibil.”

Josh Temple, un Ph.D. student la laboratorul Kramer și coautor al lucrării, a adăugat: „În ciuda cercetărilor abundente asupra pirenoizilor și CCM, mecanismele care stau la baza interacțiunii lor rămân încă destul de nebuloase.”

Aplicarea rezultatelor pentru culturi mai bune

p>

Cercetătorii caută în mod constant modalități de a crește producția de culturi. O idee este introducerea CCM de alge în culturile de teren pentru a îmbunătăți eficiența fotosintezei. Problema este că este dificil să se formeze pirenoidul în celulele plantei.

„Acum, că avem un simț îmbunătățit al semnalului pentru un aspect al CCM, avem o cale pentru a înțelege mai bine multe genele implicate în ea”, a spus Neofotis. „O astfel de înțelegere completă este necesară dacă vrem vreodată să transferăm CCM al algelor în culturile terestre. A afla mai multe despre modul în care este reglementată CCM ar putea ajuta, de asemenea, la eforturile de a crea alge potrivite pentru condițiile din instalațiile de biocombustibil.”

Cunoașterea a ceea ce induce pirenoidul, o întrebare dezbătută de zeci de ani și care a rămas fără răspuns până acum, oferă cercetătorilor o înțelegere mai deplină nu numai a biologiei celulelor algelor, ci și a fotosintezei. Pe măsură ce cererea de alimente și energie continuă să crească, Laboratorul de Cercetare a Plantelor își menține angajamentul de a înțelege cum să optimizeze acest proces important.

Tucker Carlson se alătură colegilor conservatori - și avertizează pe americani cu privire la planurile lui Joe Biden de a preda suveranitatea SUA către globalistul OMS (VIDEO)

_Ce probleme au englezii...Câinele vecinilor mei este pe cale să ne dărâme gardul: Îi putem face să plătească paguba?

Record doborât. Cel mai lung zbor al unui avion de hârtie a intrat în Cartea Recordurilor VIDEO

Oare ce se transportă de 7 ori mai mult? Traficul de mărfuri prin Gara Halmeu este de șapte ori mai mare ca înainte de războiul din Ucraina. Deputatul Adrian Cozma cere investiții urgente

Capsula Starliner de la Boeing a ajuns, pentru prima dată, pe Staţia Spaţială Internaţională

_ Vânătorii de chilipiruri ar trebui să cumpere pâine crocantă, macrou și sos dulce de ardei iute, spun grupurile de consumatori

_ Trailerul Everything I Know About Love al lui Dolly Alderton debutează cu prietenie și durere de inimă

_ Julia Roberts, 54 de ani, face mișcarea rară de a poza cu echipa glam

Elon Musk dezvăluie mizeriile Soroșistilor. Elon Musk spune că acuzatorul de agresiune sexuală este „activistă/actriță de extremă stângă cu un topor politic important de măcinat”

_ SUA au 'grațiat' organizaţii teroriste străine: Cine a ieșit de pe lista neagră

_ Alertă - Cod galben de instabilitate atmosferică în șase județe din nordul țării

_ Protest la APEC din cauza războiului declanșat de Rusia în Ucraina

_ Femeia care „invinovățește victimele” îl numește „proști” pentru că a stat cu un bărbat despre care a fost avertizat că este abuziv

_ Un lider european „joacă” de partea Rusiei: Ucraina trebuie să accepte cererile lui Putin

_ 'Este foarte frumos să devii din nou bunică!' Joan Collins, în vârstă de 88 de ani, își urează bun venit celui de-al patrulea nepot

_ Prețurile locuințelor din Regatul Unit sunt în pericol pe măsură ce inflația crește și criza costului vieții se lovește, avertizează șeful Nationwide

_ ISU Vâlcea: Doi fraţi de 17 şi 21 de ani au murit înecaţi într-o baltă adâncă de patru metri

_ Memorialul Lincoln a fost �nchis după ce au petrecut la altarul de gunoi al absolvenților de elită, �n ajunul Centenarului

_ Lucian Heiuș dă ultimele detalii despre aplicaţia mobilă pentru contribuabili, ANAF Mobil

_ ANPC a închis magazinul din București în care un dulap a căzut peste un copil (Video)

_ Aliatul lui Putin spune că războiul din Ucraina este o REPEȚIE pentru un conflict mai mare Rusia și NATO

_ Centrală nucleară Zaporojie, miza unui nou război între Rusia și Ucraina: Putin vrea energie de aici, Zelenski spune nu

_ Soldatul-fotograf de la Azovstal a fost capturat de ruşi. Gestul făcut înainte să cadă în mâinile inamicului

_ Cătălin Drulă și-a lansat candidatura pentru șefia USR: 'Am demonstrat că sunt omul faptelor. Livrez rezultate concrete, nu bla-bla steril'

_ Ședință de urgență la USR pentru a stopa căderea abruptă în sondaje și soluții dacă Dacian Cioloș decide să rupă partidul (Surse)

_ Un nume mare din fotbalul şi-a anunţat retragerea la 59 de ani

_ Starul australian de golf, Cam Smith, lovește o minge în CAP lui Aaron Wise cu o lovitură sălbatică la PGA Championship

_ Vești bune! Curtea de Apel din Florida reintroduce harta Congresului, semnată �n lege de guvernatorul DeSantis

_ Restaurantul Yorkshire, cu stele Michelin, vânează doi clienți despre care spun că au plecat fără să plătească factura de 150 de lire sterline

_ FAN VIEW: Astăzi va fi a opta mea călătorie la Wembley cu Sunderland, dar încă nu i-am văzut câștigând

_ Ion Cristoiu, despre bâlbâiala impozitării progresive: A fost un exerciţiu care a dat posibilitatea PSD şi PNL să-şi facă o campanie electorală

_ HOROSCOP 21 mai. Soarele intră în Gemeni. Zodiile trebuie să facă mai multe lucruri deodată

_ Mark Owen își dezvăluie speranțele de a fi în sfârșit „cel cool” din Take That, în timp ce lansează un album solo

_ Scolară dispărută, de 12 ani, găsită după ce a dispărut și a refuzat să spună părinților unde se află

_ Grassley are chitanțele: senatorul GOP obține noi �nregistrări Hunter, afaceri financiare semnalate de la bănci (VIDEO)

_ Alessandra Ambrosio este personajul chic-ului francez într-o comandă de culoare verde măsline la Cannes

_ Câștigătorul Britain's Got Talent, Jon Courtenay, va reveni la spectacol după lupta împotriva cancerului de piele

_ Turcia aşteaptă măsuri concrete din partea Suediei cu privire la terorism pentru aderarea la NATO, spune Erdogan

_ Fața înfrângerii: Cody Simpson reacționează după ce este DESCALIFICAT la campionatele naționale

_ O femeie care „invinovățește victima” își spune că cunoștințele sunt „proști” pentru că a stat cu un bărbat despre care a fost avertizat că este abuziv

_ Care este cel mai bun loc în care se pot spăla și ascunde câștigurile ilicite/ Clasamentul țărilor și teritoriilor

_ FC Braşov a câştigat barajul cu Politehnica Timişoara: Scor 1-0

_ Imagini inedite. Un aligator de 550 de kilograme face o baie în piscina unei familii din Florida

_ Dannii Minogue CONFIRMĂ că NU se va întoarce la The Masked Singer

_ Rezultate îmbucurătoare ale medicamentul care ar putea ajuta persoanele cu leziuni ale coloanei vertebrale

_ Şeful ANAF le cere profesorilor care dau meditaţii să-și facă PFA: Nu cred că o să pornim în curând controale în această direcţie

_ Dispariţie misterioasă: şeful cele mai mari companii germane de armament, găsit beat după 4 zile

_ Documentele Wagatha Christie publicate la sfârșitul procesului includ mesaje șocante ale Rebekah și Jamie Vardy

_ Este bărbătesc? Așteaptă să-i vezi albul ochilor, insistă oamenii de știință americani

_ „Material minune de generație următoare”, ipotezat îndelung, creat pentru prima dată

_ Votul în ziua alegerilor începe odată cu deschiderea votului în statele din estul Australiei

_ CNSU a adoptat noi ajutoare pentru Ucraina şi pentru refugiaţii din România

_ Ambasadorul Ucrainei de la Varşovia speră ca UE să trimită miliarde de euro Poloniei pentru asistenţa refugiaţilor. Soluţia ar fi fondurile blocate din PNRR

_ CTP l-a 'anesteziat' pe fugarul Sorin Oprescu: 'Operăm de ulcer şi operăm la buzunare. E, domnul opera. Și opera bine, cu mult talent'

_ Năstase cere măsuri dure după `sfidarea` președintelui Ungariei: A tratat Transilvania ca o provincie a lor! Trebuie stabilite reguli pentru demnitarii străini

_ Cutremur cu magnitudinea 6 la nord de arhipelagul norvegian Svalbard

_ Un pieton de 89 de ani, accidentat pe un drum judeţean din Prahova, va fi preluat de elicopterul SMURD

_ OMV oferă GazpromBank euro pentru gaz rusesc

_ Australia votează în alegeri strânse

_ Lupita Nyong'o renunță la miniseria The Lady In The Lake în calitate de co-lider și producător executiv

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1850, afisate in 31 pagini.