_ Sedimentele un vinovat probabil în răspândirea bolilor mortale pe recifele de corali din Florida, arată studiul

_ Sedimentele un vinovat probabil în răspândirea bolilor mortale pe recifele de corali din Florida, studiul constată

Un nou studiu a constatat că sedimentele de pe fundul mării au potențialul de a transmite un agent patogen mortal coralilor locali și emite ipoteza că sedimentele au jucat un rol în persistența unei focar devastator de boală a coralilor în Florida și Caraibe.

Aceste noi descoperiri ale echipei de cercetare conduse de Universitatea din Miami (UM) Rosenstiel School of Marine and Atmospheric Science ar putea contribui la atenuarea răspândirii bolii mortale — pietros. boala de pierdere a țesuturilor de corali (SCTLD) — care provoacă leziuni albe și pierderi rapide de țesut la coralii care construiesc recifurile.

De la apariția pentru prima dată în apele de lângă Miami în 2014, boala de pierdere a țesuturilor de corali pietroși s-a răspândit acum în toate zonele. Recifele de corali din Florida, precum și Marea Caraibe, afectând peste 20 de specii de corali și ucigând milioane de colonii de corali. Până în prezent, microbul sau suita de microbi care cauzează boala nu au fost identificate, ceea ce face foarte dificil de gestionat și tratat.

„Descoperirile noastre indică faptul că microbii asociați bolii pot locui în sedimente, ceea ce poate ajuta explicați modul în care acest focar de boală a putut să se răspândească și să persiste în mare măsură fără încetare în ultimii șapte ani", a spus autorul principal al studiului, Michael Studivan, un om de știință asistent la Institutul Cooperativ de Studii Marine și Atmosferice (CIMAS) al UM, cu sediul la Atlantic Oceanographic și NOAA. Laboratorul de meteorologie (AOML).

Pentru a studia răspândirea bolii, oamenii de știință au construit un aparat de transmitere a bolii în Laboratorul experimental de recif CIMAS pentru a testa și identifica posibilii vectori și surse ale bolii. Ei au inoculat sedimente de recif cu SCTLD de la coralii bolnavi și au expus aceste sedimente la corali sănătoși. Timp de patru săptămâni, ei au monitorizat zilnic coralii pentru semne ale leziunilor albe caracteristice bolii pentru a determina câți indivizi au fost infectați și cât de repede a progresat boala.

Cercetătorii au descoperit că sedimentele inoculate de boală au fost capabile să transmit agenți patogeni SCTLD, ducând la semne vizibile ale bolii în doar 24 de ore.

În plus, oamenii de știință au comparat ADN-ul extras din sedimentele expuse la SCTLD cu cele care nu au fost expuse la boli pentru a identifica mai multe cunoscute. agenți patogeni care se găsesc în mediile de recif în apropierea coralilor bolnavi, inclusiv grupul de bacterii Vibrio spp., ceea ce sugerează că unii microbi asociați SCTLD pot fi găsiți în sedimente.

„Sperăm că această nouă informație va oferi managerilor informațiile esențiale necesare pentru a răspunde la focarul SCTLD, în special în contextul atenuării răspândirii în continuare a bolii prin activități de construcție pe coastă, cum ar fi dragarea și reînnoirea plajelor", a spus coautorul studiului, Ian Enoch. s, un ecologist cercetător și șef al Programului Coral al AOML.

Studiul, intitulat „Sedimentele de recif pot acționa ca un vector de boli de pierdere a țesutului de corali pietros”, a fost publicat în numărul din 13 ianuarie al revistei Frontiers. în Științe marine.

_ CNN va oferi lui Chris Wallace un spectacol de duminică seara după prăbușirea CNN+

_ Sistemul de irigare de precizie bazat pe internet este promițător pentru roșiile proaspete

_ Environment Ministry delegation participates in a series of meetings in Brussels meant to solve infringement procedures

_ Dan Walker face o siluetă obișnuită într-o plimbare cu câini după ce a părăsit BBC Breakfast pentru Channel 5

_ Tom Cruise și Jennifer Connelly ajung cu stil la premiera Top Gun: Maverick de la Cannes

_ London Irish câștigă Cupa Premiership după ce a trecut printr-o întâlnire captivantă cu Worcester Warriors

_ Tom Cruise și Jennifer Connelly ajung cu stil la proiecția Top Gun: Maverick de la Cannes

Jumătate dintre femei ascund menopauza de partenerii lor

Nr. de articole la aceasta sectiune: 8, afisate in 1 pagina.

ieri 09:13 _ ANDROID...