_ Efectul stratificat: O hartă cu o singură celulă a rădăcinii de porumb dezvăluie un regulator al diversității celulare

_ Efectul stratificat: O hartă cu o singură celulă a rădăcinii porumbului dezvăluie un regulator al diversității celulare

Un nou studiu folosește tehnici noi de profilare a celulelor unice pentru a dezvălui modul în care plantele adaugă noi straturi celulare care le ajută să reziste factorilor de stres climatici precum seceta sau inundațiile. Cercetarea se concentrează pe porumb – o cultură de importanță critică în întreaga lume – într-un efort de a crea o hartă celulă cu celulă a sistemului radicular al plantei, care mediază stresul cauzat de secetă și absoarbe nutrienții și îngrășămintele din sol.

< „Am descoperit cum porumbul își extinde țesutul cortexului, care formează o mare parte din sistemul radicular al culturii. Adăugarea de straturi la țesutul cortexului este o caracteristică evolutivă cheie care generează modalități prin care plantele pot tolera seceta și inundațiile și îmbunătățesc absorbția de nutrienți”, a spus. Kenneth Birnbaum, profesor la Departamentul de Biologie al Universității din New York și Centrul pentru Genomică și Biologie a Sistemelor și autorul principal al lucrării, care apare în revista Science.

„Aceste trăsături vor fi ținte critice pentru a permite plantelor să reziste la încălzirea globală și să reducă amprenta de carbon a culturilor”, a adăugat Birnbaum, al cărui laborator de la NYU a condus proiectul în colaborare cu cercetătorii de la Cold Spring Harbor Laboratory și de la Universitatea din Pennsylvania.

Pentru a crea un singur proiect. -ce Pe harta rădăcinii de porumb, cercetătorii au spart mai întâi rădăcina folosind enzime care digeră pereții celulari pentru a genera celule unice, care plutesc liber. Noile abordări le-au permis apoi să analizeze conținutul de ARNm al celulelor individuale – diferențierea caracteristicilor moleculare care duc la tipuri specifice de celule specializate – utilizând tehnici de secvențiere a celulelor unice, bazate pe picături miniaturizate.

Ei au mapat apoi celulele înapoi la locația lor în rădăcina de porumb, asemănătoare cu asamblarea unui puzzle de 10.000 de piese fără ghid. Pentru a rezolva puzzle-ul, cercetătorii au folosit coloranți fluorescenți care au pătruns în țesuturile rădăcinilor la adâncimi variabile pentru a eticheta și izola diferite straturi, cum ar fi separarea straturilor unei cepe, oferindu-le repere genetice pentru a mapa celulele individuale.

„Acest al doilea strat de informații ne-a oferit în esență cutia de puzzle care ne-a permis să mapăm cu precizie celulele în locația lor adecvată pentru a recrea un model 3D de expresie a genelor în întreaga rădăcină de porumb”, a spus Carlos Ortiz Ramirez de la Centrul de Genomică NYU. și Systems Biology și UGA Laboratorio Nacional de Genómica para la Biodiversidad din Mexic, care a fost primul autor al studiului.

Noua hartă a rădăcinii de porumb a relevat specializarea celulară nedescrisă anterior în cortexul rădăcinii. Cortexul este deosebit de important deoarece cuprinde cea mai mare parte a rădăcinii de porumb timpurie și are mai mult de 10 straturi. În plus, subtipurile celulare ale cortexului sunt de o importanță critică pentru trăsăturile care ajută plantele de cultură să facă față stresorilor de mediu. De exemplu, stratul interior al cortexului este locul în care ciupercile simbiotice schimbă nutrienți cu planta, iar cooperarea sporită ar putea contribui la reducerea amprentei de carbon a agriculturii. Straturile mijlocii ale cortexului creează tuneluri de aer care permit schimbul de gaze în timpul inundațiilor, în timp ce expansiunea la cerere a cortexului poate reduce pierderile de apă în timpul stresului cauzat de secetă.

„Folosind modelul nostru 3D al rădăcinii de porumb, am creat o hartă. patru semne distincte ale stratului de cortex care ar putea oferi ținte genetice importante pentru îmbunătățirea în continuare a simbiozei, inundațiilor și secetei”, a spus Ortiz Ramirez.

În plus, grupul a găsit indicii în noua hartă a rădăcinii despre modul în care porumbul ar putea genera straturile suplimentare de cortex. În special, regulatorul genei cheie cunoscut sub numele de SHORT ROOT (SHR), a cărui funcție este similară la diferite plante, se afla într-o poziție intrigantă, care era diferită de alte plante cu doar un strat de cortex.

În Arabidopsis, o mică plantă cu flori folosită în mod obișnuit ca organism model în biologia plantelor, SHR a fost unul dintre primii factori de transcripție care s-au dovedit a fi mutați de la celulă la celulă, permițând tipurilor de celule interioare să dea instrucțiuni straturilor mijlocii. pentru a crea un nou tesut. Acest lucru face ca SHR un tip de organizator local, direcționând țesuturile rădăcinilor să se asambla în jurul unui model de bază. Cu toate acestea, la porumb, harta cu o singură celulă a dezvăluit că SHR se afla într-o nouă poziție chiar lângă mai multe straturi de cortex, un punct convenabil de „săritură” pentru a extinde mai multe straturi de cortex. Într-adevăr, cercetătorii au urmărit mișcarea proteinei SHR și au descoperit că aceasta era hipermobilă, mișcând nu doar un strat, ci mai multe straturi prin cortex.

Mai mult, mutațiile care au perturbat funcția SHR atât în ​​porumb, cât și în meiul de coadă de vulpe. avea un număr sever redus de straturi de cortex. Acest lucru demonstrează modul în care SHR și-a păstrat rolul principal în extinderea straturilor de țesut și în generarea de noi identități celulare, dar și-a schimbat locația pentru a adăuga noi tipuri de celule care, în cele din urmă, permit porumbului să facă față stresului de mediu.

„Identificarea SHR are un regulator cheie. expansiunea cortexului este un prim pas important”, a spus Birnbaum. „În continuare, modificarea acestor regulatoare ar putea oferi instrumente pentru a modifica numărul de straturi sau subtipuri de cortex care le-ar putea îmbunătăți capacitatea de a rezista factorilor de stres climatici, cum ar fi seceta, sau de a îmbunătăți absorbția de azot, permițând plantelor să folosească mai puțin îngrășământ sau să crească în sol sărac în nutrienți. „

_ Investigația ERIC, Partea 3: Societatea Soros Open și �nființarea celei mai mari operațiuni de curățare a listelor de alegători a națiunii

_ Mircea Geoană DĂ ALERTA și acuză Rusia de politici AGRESIVE: Pregătim PROPUNERI SCRISE

_ Katie Price scapă de scandalul prin mesaje abuzive, în timp ce logodnicul Carl Woods promite că va rămâne lângă ea

_ Antrenorul lui West Ham, Stuart Pearce, face o comparație între Jarrod Bowen și Mo Salah de la Liverpool

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ Un tânăr a fost amendat cu 1.300 de lei pentru că a tractat cu maşina o sanie pe un drum judeţean din Bistriţa-Năsăud

_ Alex Pike împărtășește un citat criptic despre „a fi bun” în mijlocul despărțirii ei zvonite de Nathan Buckley

_ Julianne Hough seamănă cu starul Epocii de Aur Grace Kelly

_ Pedepse GRELE cerute de DNA în dosarul trecerii insulei Belina în FIEFUL LUI Dragnea - Inculpații SUNT DE ACORD să facă muncă în folosul comunității

_ Maiorul armatei care „bâjbâia în mod repetat” un soldat bărbat după un eveniment LGBTQ de la Commons este amendat cu 2.000 de lire sterline

_ Filmul 'Fight Club', cu Brad Pitt și Edward Norton, a fost modificat în China pentru a avea un 'happy-end'

_ (P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

_ Peste jumătate din medicii de familie din Vrancea au încheiat contracte cu CAS pentru vaccinare sau testare

_ Obiectivele AUR sunt de a pângări simbolurile naţionale, de a falsifica Istoria şi de a compromite ideea de patriotism prin circ ieftin

_ BREAKING - Alertă cu bombă la Curtea de Apel București

_ Trioul Liverpool Robertson, Oxlade-Chamberlain și Milner joacă golf în Dubai

_ Marile Puteri se așteaptă la un maidan în Kiev. Familiile diplomaților sunt evacuate

_ La 74 de ani, fostul selecţioner al Angliei, Roy Hodgson, a fost numit în funcţia de antrenor al echipei de fotbal Watford

_ Ziua decisivă la CCR: SRI ar putea reveni în cadrul anchetelor penale

_ Patti Newton împărtășește un dulce omagiu adus regretatului soț Bert în ziua în care s-au logodit pentru prima dată

_ Danielle Collins și Iga Swiatek s-au calificat în semifinale la Australian Open, unde vor fi adversare

_ Sophie Cachia stabilește recordul despre zvonurile ei de 200.000 de dolari

_ Jesinta Franklin dezvăluie noua obsesie a fiicei sale

_ Când atacă Rusia Ucraina? Biden: Nu ghicec în cafea, dar asta ar schimba lumea!

_ Letonia acuză Rusia că evită controlul armamentului

_ Washingtonul promite o ripostă `fermă` Belarusului dacă ajută Moscova să invadeze Ucraina

_ O invazie a Rusiei în Ucraina ar avea consecinţe nemaivăzute. IATĂ ce măsuri draconice ar lua SUA şi NATO

_ Testul complicat cu 20 de întrebări în limba engleză vă va pune la încercare abilitățile de ortografie și gramatică

_ Camila Cabello are o ședință de „terapie virtuală” sub un copac din curtea ei... după ședința de antrenament

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ ANUNȚ SPECIAL: Președintele Trump va apărea la mitingul �American Freedom Tour� din Houston S�mbătă! - Informații de mai jos...

O felie din Petrom, scoasă la vânzare de Fondul Proprietatea..

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ Lizzo poartă blugi cu talie înaltă și un top negru simplu în timp ce ia masa la celebritatea Craig's

_ Mandatul de mască al guvernatorului Hochul este din nou în vigoare după ce judecătorul de apel din statul New York a acordat șederea de urgență

_ Manchester United l-a împrumutat pe Anthony Martial la Sevilla FC

_ Starul The Office, Steve Carell, se reunește în sfârșit cu John Krasinski

_ Barbara Martin Coppola va fi noul director general al Decathlon

_ Supraviețuitoarea Burns, Turia Pitt, își împărtășește lupta ei parentală solo:

_ Percheziții la contrabandiștii de la granița cu Ucraina

_ Sorina Ţicu, secretar general al Federaţiei Române de Bob şi Sanie: Avem ca obiectiv de performanţă la JO, clasări între locurile 7 şi 10

_ Fiica Lisei Curry, Morgan Gruell, își etalează umflătura și spune că este „atât de inaptă” pentru această sarcină

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ Ex On The Beach: starul MAFS, KC Osborne, împărtășește prima imagine a spectacolului

_ QPR 0-0 Swansea: Seria de patru victorii consecutive a gazdelor se încheie în impas împotriva Swans, formată din 10 jucători

_ Puteți obține acești colanți cei mai bine vânduți pentru 35 USD dacă numele dvs. este Amy

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Ministrul de externe al Republicii Moldova, Nicu Popescu, se află la Bruxelles: Dorim să scoatem țara din sărăcie

UK. Pandemia celor vaccinați: MORTALITATEA COVID DIN ULTIMELE 4 LUNI, ÎN RÂNDUL VACCINAȚILOR, ESTE MAI MARE CU 10% DECÂT MORTALITATEA DE COVID DIN RÂNDUL NEVACCINAȚILOR, raportat la procentul total de vaccinați / nevaccinați din populație

_ Începe vaccinarea copiilor cu vârste cuprinse între 5 şi 11 ani. Au fost înregistrate câteva mii de solicitări

_ Bărbatul care a băut cu Viagra și o tabletă de dormit într-o băutură de la cârciumă este închis

_ Recenzie Lost Origin: este mai puțin o joacă decât o cameră de evadare complicată și cu specificații înalte

_ Familia le pledează pe talibani pentru întoarcerea în siguranță a lucrătorului britanic Grant Bailey

_ Colegii pretind cheltuieli de 15 milioane de lire sterline într-un an, alimentând solicitările pentru înlocuirea celei de-a doua camere

_ Apa clocotită se transformă instantaneu într-un arc spectaculos de gheață atunci când este aruncată în aer [Video]

_ Depășiți criza costului vieții: Date cheie pentru calendarul dvs. financiar

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3227, afisate in 54 pagini.