_ Construirea unui corp uman prin gastrulatie

_ Construirea unui corp uman prin gastrulație

O colaborare a cercetătorilor din Japonia, Spania și SUA oferă o imagine de ansamblu filogenetică și ontogenetică a dungii primitive și a rolului său în mediarea gastrulației amnioților (animale vertebrate care se dezvoltă pe uscat) și discută implicațiile a modelelor bazate pe celule stem embrionare ale embriogenezei timpurii de mamifere privind funcția acestei structuri.

În publicarea lor în Science, profesorul Guojun Sheng (Universitatea Kumamoto, Japonia), profesorul Alfonso Martinez Arias (Universitatea Pompeu Fabra, Spania) și profesorul Ann Sutherland (University of Virginia Health System, SUA) oferă o imagine de ansamblu filogenetică și ontogenetică a striei primitive și a rolului său în medierea gastrulației amnioților (animale vertebrate care se dezvoltă pe uscat) și discută implicațiile celulelor stem embrionare. modele bazate pe embriogeneza timpurie a mamiferelor pe t Funcția acestei structuri.

Majoritatea animalelor sunt simetrice bilateral și sunt organizate folosind două sisteme de coordonate de bază. Primul oferă celulelor identități spațiale de-a lungul axelor anteroposterioare (cap-coadă) și dorsoventral (înapoi în față). Al doilea organizează celulele în grupuri (adică, straturi germinale). La majoritatea animalelor, inclusiv la om, există trei straturi germinale: ectodermul (sursa pielii, sistemul nervos, ochi etc.), mezodermul (sursa mușchilor, oaselor, vaselor etc.) și endodermul (sursa). ale intestinelor, plămânilor, ficatului, pancreasului etc.). Una dintre cele mai critice perioade de dezvoltare are loc atunci când un număr mic de celule pluripotente și în diviziune inițiază procesul de diferențiere în aceste două sisteme de coordonate. În dezvoltarea umană, acest lucru are loc la aproximativ două săptămâni după fertilizare printr-un proces numit gastrulatie și este asociat cu o structură embrionară numită stria primitivă - o structură în dezvoltare timpurie care inițiază simetria bilaterală și formarea stratului germinativ. Asemenea apei care curge pe coasta unui munte, o celulă gastrulantă se lansează într-un jurnal fără întoarcere, culminând cu diferențierea sa terminală într-una dintre câteva sute de linii celulare care alcătuiesc țesuturile și organele umane.

Cu ajutorul tehnicii. descoperiri în întinerirea celulelor diferențiate înapoi într-o stare naivă, pionierat de oameni de știință precum John Gurdon și Shinya Yamanaka (câștigători ai Premiului Nobel 2012), cercetătorii din întreaga lume sunt acum capabili să crească în laborator celule umane pluripotente, pre-gastrulare (și alte mamifere) și prin adăugarea treptată a indicațiilor biochimice, ghidați aceste celule să se diferențieze în oricare dintre sutele de linii celulare. Cu toate acestea, cultivarea acestor celule în țesuturi sau organe funcționale a avut rareori succes. Un motiv pentru acest eșec este că organogeneza (procesul de formare a organelor) in vivo începe imediat după gastrulație, atunci când celulele cu origini diferite ale stratului germinativ și identități de coordonate spațiale cooperează în formarea de organe rudimentare. Prin interacțiuni reciproce ulterioare, aceste celule suferă proliferare specifică organelor și speciilor, organizare tridimensională și diferențiere terminală înainte de a ajunge la maturitatea funcțională. Prin urmare, reproducerea (recapitularea) unor astfel de rudimente de organ in vitro a devenit Sfântul Graal în cercetarea în biologia celulelor stem și în medicina regenerativă.

Atingerea acestui lucru ar necesita recapitularea gastrulației și a striului primitiv asociat. Cu toate acestea, nici gastrulația, nici stria primitivă nu au fost analizate riguros în dezvoltarea umană, iar opiniile comparative despre gastrulația animală și stria primitivă din literatură sunt adesea descrise incorect. Acum, deși o revizuire sistematică a cercetărilor anterioare, Prof. Sheng și colegii săi furnizează dovezi că dâra primitivă nu este o trăsătură conservată în dezvoltarea amnioților și că dungile primitive de mamifere și aviare au evoluat independent, utilizând diferite mecanisme supra-celulare care duc la dezvoltarea lor. apariția morfologică. Cercetătorii subliniază că, pe lângă medierea apariției straturilor germinale din epiblast (celule pluripotente), rolul principal al gastrulației este de a conferi celulelor nou formate în fiecare strat germinativ un sistem de coordonate pentru a organiza destinele celulelor primare și primordiile organelor. și țesuturi care sunt relativ unul față de celălalt din punct de vedere spațial. Analizele lor ale diferiților parametri biomecanici între diverse modele in vivo și in vitro prezic că un plan corporal rudimentar de mamifer se poate forma în absența unei dungi primitive. Ei sugerează, de asemenea, că „regula celor 14 zile” (în care un embrion uman nu poate fi cultivat cu 14 zile după fertilizare sau după apariția dungii primitive), care este utilizată în prezent în multe țări ca supraveghere etică cheie în cercetarea embriologică umană, ar trebui să fie reevaluată și să fie selectat un reper alternativ printr-o discuție consensuală între diferite părți interesate pentru a asigura rigoarea științifică și etică.

_ Investigația ERIC, Partea 3: Societatea Soros Open și �nființarea celei mai mari operațiuni de curățare a listelor de alegători a națiunii

_ Mircea Geoană DĂ ALERTA și acuză Rusia de politici AGRESIVE: Pregătim PROPUNERI SCRISE

_ Katie Price scapă de scandalul prin mesaje abuzive, în timp ce logodnicul Carl Woods promite că va rămâne lângă ea

_ Antrenorul lui West Ham, Stuart Pearce, face o comparație între Jarrod Bowen și Mo Salah de la Liverpool

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ Un tânăr a fost amendat cu 1.300 de lei pentru că a tractat cu maşina o sanie pe un drum judeţean din Bistriţa-Năsăud

_ Alex Pike împărtășește un citat criptic despre „a fi bun” în mijlocul despărțirii ei zvonite de Nathan Buckley

Realitatea „Zero Covid” în China, unde „lagărele de carantină” îi limitează pe rezidenți la celule, arată videoclipurile. Măsurile Draconice au menținut China la maxim 230 de cazuri de COVID la 7 zile, la peste 1 miliard de locuitori.

_ Mandatul de mască al guvernatorului Hochul este din nou în vigoare după ce judecătorul de apel din statul New York a acordat șederea de urgență

_ Puteți obține acești colanți cei mai bine vânduți pentru 35 USD dacă numele dvs. este Amy

_ Julianne Hough seamănă cu starul Epocii de Aur Grace Kelly

_ Pedepse GRELE cerute de DNA în dosarul trecerii insulei Belina în FIEFUL LUI Dragnea - Inculpații SUNT DE ACORD să facă muncă în folosul comunității

_ Maiorul armatei care „bâjbâia în mod repetat” un soldat bărbat după un eveniment LGBTQ de la Commons este amendat cu 2.000 de lire sterline

_ Filmul 'Fight Club', cu Brad Pitt și Edward Norton, a fost modificat în China pentru a avea un 'happy-end'

_ (P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

_ Peste jumătate din medicii de familie din Vrancea au încheiat contracte cu CAS pentru vaccinare sau testare

_ Obiectivele AUR sunt de a pângări simbolurile naţionale, de a falsifica Istoria şi de a compromite ideea de patriotism prin circ ieftin

_ BREAKING - Alertă cu bombă la Curtea de Apel București

_ Trioul Liverpool Robertson, Oxlade-Chamberlain și Milner joacă golf în Dubai

_ Marile Puteri se așteaptă la un maidan în Kiev. Familiile diplomaților sunt evacuate

_ La 74 de ani, fostul selecţioner al Angliei, Roy Hodgson, a fost numit în funcţia de antrenor al echipei de fotbal Watford

_ Ziua decisivă la CCR: SRI ar putea reveni în cadrul anchetelor penale

_ Patti Newton împărtășește un dulce omagiu adus regretatului soț Bert în ziua în care s-au logodit pentru prima dată

_ Danielle Collins și Iga Swiatek s-au calificat în semifinale la Australian Open, unde vor fi adversare

_ Sophie Cachia stabilește recordul despre zvonurile ei de 200.000 de dolari

_ Jesinta Franklin dezvăluie noua obsesie a fiicei sale

_ Când atacă Rusia Ucraina? Biden: Nu ghicec în cafea, dar asta ar schimba lumea!

_ Letonia acuză Rusia că evită controlul armamentului

_ Washingtonul promite o ripostă `fermă` Belarusului dacă ajută Moscova să invadeze Ucraina

_ O invazie a Rusiei în Ucraina ar avea consecinţe nemaivăzute. IATĂ ce măsuri draconice ar lua SUA şi NATO

_ Testul complicat cu 20 de întrebări în limba engleză vă va pune la încercare abilitățile de ortografie și gramatică

_ Fostul star de la EastEnders, Derek Martin, spune că săpunul „mizerabil” trebuie să „readucă umorul”

_ Australianul anului: iubita sexologului lui Dylan Alcott, Chantelle Otten, reacționează la câștigul său

_ Vanderpump Rules Reunion: James Kennedy și Raquel Leviss dezvăluie că au anulat logodna

Cazul Djokovic. Bestiile au pus din nou la cale să-l deporteze azi......Update: Expulzarea s-a amânat...după încă o zi de tensiune. Presa progresistă neomarxistă îl linșează mediatic (vezi și la noi Digi24 și Antena3)

_ Lisa Armstrong uimește într-un costum de baie negru în timp ce se apropie de frumusețea James Green

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Anthony Martial își asigură în sfârșit părăsirea Man United, în timp ce clubul confirmă acordul de împrumut cu Sevilla

_ O fetiţă de două luni, diagnosticată cu COVID-19, a murit la Spitalul Judeţean de Urgenţă 'Mavromati' din Botoşani

_ Ministrul Apărării explică de ce unii rezerviști au primit hârtie de prezentare

_ Tone și eu plângem în timp ce ea citește o scrisoare pe care și-a scris-o singură în 2019

_ MIKE DICKSON: Ritualurile obsesive ale lui Rafael Nadal încetinesc jocul, dar nu sunt ilegale

_ Australian Open: Rafael Nadal îl învinge pe Denis Shapovalov pentru a ajunge în semifinale

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ Schimbarea dietei bune ca statine pentru reducerea colesterolului, susțin cercetările

_ Brad Pitt își ascunde tenul frumos cu o mască de față și nuanțe albastre

_ Camila Cabello are o ședință de „terapie virtuală” sub un copac din curtea ei... după ședința de antrenament

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ ANUNȚ SPECIAL: Președintele Trump va apărea la mitingul �American Freedom Tour� din Houston S�mbătă! - Informații de mai jos...

O felie din Petrom, scoasă la vânzare de Fondul Proprietatea..

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ Lizzo poartă blugi cu talie înaltă și un top negru simplu în timp ce ia masa la celebritatea Craig's

_ Manchester United l-a împrumutat pe Anthony Martial la Sevilla FC

_ Starul The Office, Steve Carell, se reunește în sfârșit cu John Krasinski

_ Barbara Martin Coppola va fi noul director general al Decathlon

_ Supraviețuitoarea Burns, Turia Pitt, își împărtășește lupta ei parentală solo:

_ Percheziții la contrabandiștii de la granița cu Ucraina

_ Sorina Ţicu, secretar general al Federaţiei Române de Bob şi Sanie: Avem ca obiectiv de performanţă la JO, clasări între locurile 7 şi 10

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3529, afisate in 59 pagini.