_ Imagistica live a transcripției folosind sonde active specifice ARN polimerazei II

_ Imagini live ale transcripției folosind sonde active specifice ARN polimerazei II

O sondă „celule vii” codificată genetic, proiectată de cercetătorii de la Tokyo Tech, a reușit să identifice Ser2 fosforilat în enzima ARN polimeraza II, identificând ulterior locurile de alungire faza de transcriere activă în celulele vii. Această sondă ar putea fi utilizată pentru a imagini în mod specific alungirea transcripției în timp real la animalele vii, promovând cercetarea reglării genelor cu un pas rapid.

În nucleele tuturor celulelor eucariote, o enzimă cunoscută sub numele de ARN polimeraza II (RNAP2) este responsabil pentru transcrierea aproape a tuturor genelor care ne dau diferitele noastre caracteristici. Prin urmare, pentru a obține o idee mai bună a reglării întregului genom eucariotic și a funcțiilor diferitelor celule, comportamentul RNAP2 în celulele vii a fost analizat folosind molecule RNAP2 marcate cu proteine ​​fluorescente. În timp ce această abordare ne-a avansat în mod semnificativ cunoștințele despre comportamentul acestei proteine, o celulă conține de obicei mai mult de 100.000 de molecule RNAP2 și mii de site-uri de transcripție active sau „fabrici” și este foarte dificil să urmăriți un singur focar RNAP2 atunci când întreaga celulă se aprinde ca un bec din cauza fluorescenței!

Recent, o metodă de vizualizare a celulelor vii care implică utilizarea fragmentelor de legare a antigenului marcate fluorescent a condus la localizarea formelor de proteine ​​modificate în mod specific. Pe baza acestei abordări, un grup de cercetători de la Institutul de Tehnologie din Tokyo și de la Universitatea Kyushu, condus de prof. Hiroshi Kimura, a dezvoltat o sondă „celule vii” codificată genetic pentru a monitoriza o versiune modificată a RNAP2 care este predominantă în celule în timpul transcripției. Descoperirile lor au fost publicate în Journal of Cell Biology.

Prof. Kimura explică rațiunea lor foarte simplu: „La oameni, majoritatea genelor sunt transcrise de RNAP2, care este o structură complexă de 12 unități. Cea mai mare subunitate are o coadă lungă constând din 52 de repetări a șapte aminoacizi. În timpul fazei de alungire a transcripției, una dintre acești șapte aminoacizi, Ser2, sunt fosforilați. Am încercat să detectăm acest Ser2-fosforilat, RNAP2 activ în celulele vii."

O sondă codificată genetic este mai convenabilă în ceea ce privește introducerea în celule decât sondele proteice, deoarece celulele continuă să-l producă pentru totdeauna odată ce materialul genetic care codifică sonda este integrat în ADN-ul gazdă. Echipa prof. Kimura a dezvoltat o sondă de anticorpi intracelulari specifici modificării codificate genetic (denumit în mod convenabil „corp de mentă”), numită RNAP2-Ser2ph-mintbody, pentru a detecta fosforilarea RNAP2 Ser2.

La examinarea celulelor folosind la microscopie de înaltă rezoluție, au descoperit prezența RNAP2-Ser2ph-mintbody în regiunile cu transcripție activă. „Au fost găsite numeroase focare mintbody, aproape ca „fabricii” de transcripție”, ne spune prof. Kimura, „Acest lucru ar putea indica faptul că RNAP2-Ser2ph-mintbody poate recunoaște site-urile de transcripție active.”

Cercetătorii au văzut că RNAP2-Ser2ph-mintbody a devenit diminuat în timpul mitozei celulare și în prezența inhibitorilor RNAP2. În plus, ei au remarcat că RNAP2-Ser2ph-mintbody a apărut mai des în asociere cu alte proteine ​​implicate în faza de alungire a transcripției, mai degrabă decât cu cele implicate în fazele de inițiere și terminare. Focarele RNAP2-Serph2 din celule au fost relativ mai mobile decât domeniile de replicare a ADN-ului, ceea ce sugerează că locii în care are loc alungirea transcripției sunt separate și mai mobile decât domeniile cromatinei limitate.

Ce înseamnă acest lucru pentru viitor. de cercetare genetică? „Înțelegerea reglementării RNAP2 ne poate ajuta să înțelegem genomurile, funcționarea celulelor și fenotipurile”, elaborează prof. Kimura.

Într-adevăr, transcripția este primul pas către producția de proteine, iar localizarea site-urilor de transcripție activă ne oferă o țintă pentru a observa procesul. Înțelegerea modului în care ADN-ul este citit de RNAP2 ar putea oferi indicii vitale despre rezultatul final al sintezei proteinelor.

Rezultatele promițătoare ale acestui studiu ar putea alimenta cercetările viitoare în genetică și reglarea genelor și ar putea extinde cunoștințele noastre despre genomul uman.

_ COMENTARIU Marius Oprea: Cioloş nu-şi vede Barna din ochi

_ Un grup de şase tineri a dat în judecată operatorul centralei nucleare Fukushima după ce au făcut cancer tiroidian

_ SONDAJ | Pe măsură ce Biden pare INCAPABIL să conducă SUA, popularitatea lui Trump crește: fostul președinte ar câștiga ușor alegerile dacă ar fi organizate azi

_ Rasismul din perspectiva: Panel îl acuză pe Clarence Thomas că este un trădător de rasă, „El nu reprezintă comunitatea neagră” (VIDEO)

_ Femeile au revenit în tribune, pe stadioanele din Iran, după trei ani de interdicţie

_ FOTO - Un rar tablou de Botticelli cu portretul lui Iisus a fost vândut cu 45 de milioane de dolari la o licitaţie din New York

_ Cel mai bogat om din Africa vrea să cumpere clubul Arsenal. El a fost informat de costul preluării

_ „Cred că e o nenorocită” – Fostul consilier al lui Obama se repetă împotriva senatorului Sinema pentru că l-a sprijinit pe filibuster (VIDEO)

_ Cu ce se ocupă diplomații americani prin Rusia: Unul dintre ei, profesor la Moscova, s-a apucat de trafic de droguri

_ Ministerul Finanţelor a împrumutat peste 900 milioane de lei prin două licitaţii cu titluri de stat

_ Preşedintele Ucrainei cataloghează drept "constructive" negocierile cu Rusia în Formatul Normandia

_ În România există, conform specialiştilor, peste 4.000 de exemplare de urs

_ Un blogger musulman din Uzbekistan a fost condamnat la şapte ani şi jumătate de închisoare în urma unei postări pe Facebook

_ DOJ lui Biden spune că incendiarul care a ucis pe cineva în timpul revoltelor BLM ar trebui să primească o sentință mai mică pentru că protesta

_ Un proiect de extindere a instalaţiei de stocare a gazelor naturale din nord-vestul Bulgariei va fi finanţată cu un grant UE de 78 milioane euro

_ Facultatea de Teologie Ortodoxă 'Ilarion V. Felea' din cadrul Universității 'Aurel Vlaicu' din Arad împlinește 200 de ani de existență

_ O disidentă asociată cu Aleksei Navalnîi a reuşit să fugă din Rusia pentru a nu fi arestată

_ Viceprimarul USR al Timișoarei A LUAT FOC: Cineva să PLAFONEZE PROSTIA Guvernului Ciucă

_ Peste 200 de specii noi au fost descoperite în regiunea Mekong. Anunţul WWF

_ O stradă cu numele regretatei Draga Olteanu Matei va fi înființată în Piatra-Neamț

_ IMPRIMAT ÎN VIDEO: Partidul Republican din California susține democrații și un șeriful care va da afară ICE

_ Mircea Geoană îl enervează pe Vladimir Putin! De ce Ucraina poate adera la NATO: 'Nu un terţ stat are drept cu privire la viaţa şi destinul unei naţiuni'

_ Fostul guvernator al Missouri și candidat la Senatul SUA, Eric Greitens, discută despre problemele juridice ale procurorului din St Louis, susținut de Soros, Kim Gardner (VIDEO)

_ AICI ESTE: Judecătorul Curții Supreme Stephen Breyer publică o scrisoare prin care își anunță pensionarea

_ Quebec Canada interzice Unvaxxed să cumpere alimente de la comercianții mari cu amănuntul, cu excepția cazului în care sunt însoțiți de un „director de sănătate” care se va asigura că cumpără doar alimente și medicamente

_ Republicanul Herschel Walker a strâns 10 milioane de dolari uimitoare de când a anunțat oferta pentru Senat

_ Polonia a început să ridice un zid la graniţa cu Belarus. Care sunt motivele

_ MEGA-OPERAȚIUNE de CONTROL, demarată în ianuarie 2022! O instituție de forță TAIE ÎN CARNE VIE!

_ Joe Biden a confirmat că va numi, pentru prima dată în istorie, o femeie de culoare la Curtea Supremă a SUA

_ Paul Sperry: Ce știa Clinton și când a știut asta? Dovezile Russiagate se construiesc

_ 'Jurnalul fericirii' de Nicoale Steinhardt în limba franceză a fost publicat într-o nouă ediție

_ LAWRENCE SELLIN: Agenții Partidului Comunist Chinez s-au infiltrat în mass-media, politica, știința și armata americană și, totuși, regimul lui Biden nu face nimic

_ Hansen: Capitol Offense – Adevărul urât din spatele celor cinci morți din 6 și 7 ianuarie

_ Fauci propune o serie de trei fotografii pentru bebeluși cu vârsta de 6 luni până la copiii de 4 ani (video)

_ O căprioară a fost salvată din râul Bistriţa de către trei tinere sportive

_ Aurescu şi Genchovska, ministrul bulgar al Afacerilor Externe, au schimbat opinii privind situaţia de securitate regională

_ Poşta din Lituania a livrat o scrisoare expediată în urmă cu aproape 51 de ani

_ Florin Cîțu, replică pentru PSD pe tema renegocierii PNRR: Cum a evoluat ponderea pensiilor în PIB

_ O consilieră USR acuză că a fost agresată fizic. Cioloş: Violenţa AUR e preluată de PNL şi PMP

_ Vremuri bune pentru McDonald's. Vânzările nu au mai fost atât de bune de pe vremea când Bill Clinton era preşedinte

_ Victorie pentru Iran. S-a calificat la Cupa Mondială de fotbal

_ Împerecherile de ioni schimbă stările cristalelor de tip fagure

_ Anthony Martial își asigură în sfârșit ieșirea de la Man United în timp ce aterizează pentru prezentarea lui Sevilla

_ Davina McCalls cântărește asupra culturii cancel

_ Disneyland Paris sărbătoreşte 30 de ani de la inaugurare

_ O artistă a primit despăgubiri de un milion de lire sterline, după ce a câştigat un proces pentru defăimare împotriva unui YouTuber

_ Rita Ora le spune fanilor că îi crește părul după ce a luat extensii

_ Chelsea „este hotărâtă să-i țină în mână pe fundașii Cesar Azpilicueta și Andreas Christensen”

_ Harry Kane spune că returul lui Tottenham la Leicester „sunt jocuri pe care nu le vei uita niciodată într-o carieră”

_ Rita Ora le spune fanilor că îi crește părul după ce și-a luat extensii

_ Franţa a înregistrat un număr semnificativ mai mare de violenţe sexuale în anul 2021 faţa de anul precedent

_ Aurescu, mai relaxat decât americanii: 'Situația din Ucraina nu este de aşa natură încât să necesite o evacuare a personalului diplomatic'

_ Afacerile Veteranilor va continua să aplice mandatul de vaccinare personalului său din domeniul sănătății

_ Judecătorul ordonă liderului Oath Keepers să rămână în închisoare prin procesul său

_ Senatorul de stat AZ Wendy Rogers renunță la 88 de proiecte de lege: „Ne întoarcem la votul personal într-o zi, NU MAȘINI și buletine de hârtie cu filigrane”

_ Psaki îi avertizează pe republicani împotriva jocului de „jocuri” cu alegerea lui Biden la Curtea Supremă (VIDEO)

_ EXCLUSIV: Multe crime ignorate comise de membrii Frontului Patriot oferă mai multe dovezi că este un grup sponsorizat de guvern

_ „The Beatles: Get Back – The Rooftop Concert” va fi disponibil pe mai multe platforme de streaming

AUR a depăşit Partidul Naţional Liberal

Nr. de articole la aceasta sectiune: 5566, afisate in 93 pagini.