IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

SUA. Sen. Ron Johnson: „16.766 uciși de vaccin în 10 luni. Cu vaccinul COVID, am avut 16.766 de decese în 10 luni, administrând acest vaccin, Nu are niciun rost să obligăm vaccinarea - cu vaccinul COVID, când am avut 16.766 de decese în 10 luni” (VIDEO)

Medic acuză: În fazele inițiale, te faci bine în 24 de ore cu o singură perfuzie. România refuză să cumpere tratamentul. În faze mai grave există tratament cu un înalt grad de eficiență:Tocilizumab. România nu-l cumpără. Opinia Fluierul.ro

BOMBĂ ActiveNews: "Președintele Klaus Iohannis este membru al Organizației Progresiste 'European Council of Foreign Relations' un Think-Tank fondat de GEORGE SOROS". Fluierul.ro a descoperit că ECFR e condusă de Carl Bildt MEMBRU AL GRUPULUI BILDERBERG

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Banalizarea morții în România: 24.867 de români îngropați goi, în saci de plastic

Ion Cristoiu: Klaus Iohannis le-a zis celor de la PNL să mențină ușa deschisă pentru negocierile cu USR. USR i-a dat cu ușa-n cap votând pentru verificarea Averii Președintelui

Prințesa Mako a Japoniei s-a căsătorit cu iubitul ei, dar și-a pierdut statutul regal. Care este motivul

Cum pot beneficia de șomaj tehnic salariații firmelor a căror activitate este suspendată în contextul COVID-19

Astronomii par să fi descoperit prima planetă situată în afara galaxiei noastre

Analiștii economiei anticipează 5% inflație în următoarele 12 luni și un curs de peste 5 lei/euro

Videoconferință Mediafax: Primarii care nu sprijină învățământul trebuie sancționați

Coronavirus în România 26 octombrie 2021. Bilanț complet COVID-19

3 DECEMBRIE 1991 a încetat din viață Petre Țuțea. DE CE VOR SA-L INTERZICA PE PETRE TUTEA? Petre Țuțea: "Statul acesta îi apără pe străini de noi. Ca-n colonii. Aici stă cauza indolenței noastre: în EXPLOATARE. De ce și pentru cine să muncești în plus?"

Suedia suspendă vaccinarea cu Moderna pentru o perioadă nedeterminată pentru orice persoană sub 31 de ani, după ce pacienții vaccinați au dezvoltat o boală cardiacă paralizantă

Ludovic Orban se retrage din grupul parlamentar al PNL, rămîne neafiliat

Tesla Model 3 a devenit în septembrie cel mai bine vândută mașină din Europa

Noile reguli privind accesul în mall, biserică și muzee, publicate în Monitorul Oficial

Creșterea numărului de cazuri de gripă aviară la om este îngrijorătoare. Experții se tem că vor apărea tulpini noi

Florin Cîțu: Nu există nicio flexibilizare a mandatului premierului desemnat

În prima oră de la redeschiderea Măsurii 1, pentru microgranturile de 2.000 de euro, au aplicat mai mult de 7.400 de antreprenori. Bugetul total

HOROSCOP 26 octombrie. Luna în Rac. Energie maximă și trăiri intense pentru trei zodii

Propunere inedită a liderului deputaților UDMR, Csoma Botond: armistițiu între partide de șase luni

Ciolacu despre negocierile politice: Absolut toate variantele sunt în discuție

CFR Cluj își consolidează prima poziție în Liga 1 după victoria cu Sepsi Sf. Gheorghe

COMENTARIU Lelia Munteanu. Ciucă: de la Statul Major la statul minor

În ce a transformat o artistă pusă pe farse o clădire a gigantului Google

METEO Temperaturi fluctuante în următoarele 4 săptămâni. Cum va fi vremea

Joe Biden va participa la summitul ASEAN, în cadrul eforturilor de contracarare a Chinei

Aşa convingi o femeie matură să facă amor cu un bărbat tânăr

VIDEO Căderea părului este normală și poate fi influențată de mai mulți factori. Când ar trebui să ne îngrijorăm

De ce nu au și școlile de stat posibilitatea să facă ore remediale, întâlniri online cu elevii?

Medic stomatolog specializat în Ortodonție, Denisa Zaharia, anunță efectele fenomenului mondial Zoom Boom în Stomatologia din România

Iohannis face o vizită în Egipt, la invitația șefului de stat Abdel Fattah El-Sisi

Licitație inedită în București: mașini rare de la pasionați sau din patrimoniile instituțiilor publice

O mașină de lux furată din Marea Britanie a fost găsită la o firmă din România

O carte pe zi: "Transatlantic" de Colum McCann

Un medic român trage un semnal de alarmă privitor la utilizarea antibioticelor în cazurile COVID-19

Premierul Poloniei evocă ideea unui "război" în disputele cu UE. Comisia Europeană denunță retorica beligerantă

Un psiholog a recunoscut că a vândut "praf de sinucidere" la peste 100 de persoane. "Nu-mi pasă dacă mă arestează. Vreau să se întâmple ceva"

Averea lui Elon Musk a crescut cu zeci de miliarde de dolari într-o singură zi

Recep Erdogan renunță la expulzarea unor diplomați occidentali

Bolșevism UDMR-ist. Penibilul Cseke "își asumă". Cseke: " Îmi asum certificatul verde obligatoriu în Sănătate. Cel care nu prezintă Certificatul va rămâne fără loc de muncă." E nevoie de o LEGE în Parlament, Penibilule, ca să îngrădești drepturile omului

Uniunea Europeană cere Israelului să oprească activitățile de colonizare din Cisiordania

Bilanț provizoriu COVID-19. Aproape 17.000 de cazuri noi și 523 decese

Ana Maria Mocanu, GOALĂ la duş. Imagini de infarct FOTO XXX

Ministrul Mediului, întâlnire cu primarii marilor orașe care au probleme cu calitatea aerului

Mihai Stoica, le bate obrazul nesimțiților progresiști de la Guvernare: " E mai periculos un om vaccinat netestat decât un om nevaccinat testat negativ. Ar trebui şi cei care conduc ţara asta să bage la cap"

Adevărul.ro "Cum au sfârșit liderii-simbol ai Mișcării Legionare: ștrangulați, împușcați sau în sărăcie și anonimat"

Studiu. Circa 32% dintre angajați nu sunt mulțumiți de salariul pe care îl primesc

INSP: Jumătate din persoanele vaccinate s-au infectat cu Covid. Vaccinații umblă liber și răspândesc Molima la orice oră din zi și din noapte. Dacă aceasta nu e zădărnicirea criminală a răspândirii bolilor, făcută chiar de către guvernanți, atunci ce e?

Albanezii sunt DACI NEROMANIZAȚI în timp ce noi suntem DACI ROMANIZAȚI. Imnul lor național e și cântecul nostru

SEX ORAL în văzul tuturor. O vedeta de la noi, surprinsă în timpul unei scene XXX, în centrul Bucureştiului

FINALA VOCEA ROMANIEI. Duet EXCEPTIONAL intre Tiberiu Albu şi soprana Irina Baiant

Semnal de alarmă. Emisiile de gaze cu efect de seră ating un nivel record. RAPORT

JUSTIȚIARUL.RO REVINE CU ARTICOLELE CARE L-AU CONSACRAT. "Protecționiști contra Globaliști"...Ați văzut de ce l-au închis Globaliștii-Progresiști?

În loc să dea țării grâu și porumb pentru pâine și pentru mălai, le dau tutun subvenționat multinaționalelor de țigări. FOTO Țăranii din Dolj au lăsat culturile de grâu pentru cele de tutun. Fermier: "Este mult de muncă, dar merită"

VEDETE de la noi, în SCENE EROTICE de mult UITATE! CELE mai TARI NUDURI din filmele românești | FOTO & VIDEO

Autoritatea de reglementare a UE începe examinarea în timp real a medicamentului anti-COVID-19 de la Merck

Iulia Albu a pozat goală. I-a lăsat pe toți fără cuvinte. „Ești incredibilă”

Nr. de articole la aceasta sectiune: 253, afisate in 5 pagini.