_ CRISPR acum posibil la gandaci

_ CRISPR acum posibil în gândaci

Cercetătorii au dezvoltat o abordare CRISPR-Cas9 pentru a permite editarea genelor la gândaci, potrivit unui studiu publicat de Cell Press pe 16 mai în jurnalul Cell Reports Methods. Tehnica simplă și eficientă, denumită CRISPR „parental direct” (DIPA-CRISPR), implică injectarea de materiale în femelele adulte, unde se dezvoltă ouăle, mai degrabă decât în ​​embrionii înșiși.

„Într-un fel, insectă. cercetătorii au fost eliberați de enervarea injecțiilor cu ouă”, spune autorul principal al studiului, Takaaki Daimon, de la Universitatea Kyoto. „Acum putem edita genomurile de insecte mai liber și după bunul plac. În principiu, această metodă ar trebui să funcționeze pentru mai mult de 90% dintre speciile de insecte.”

Abordările actuale pentru editarea genelor de insecte necesită, de obicei, microinjectarea materialelor la începutul anului. embrioni, limitând sever aplicarea sa la multe specii. De exemplu, studiile anterioare nu au realizat manipularea genetică a gândacilor din cauza sistemului lor de reproducere unic. În plus, editarea genelor de insecte necesită adesea echipamente scumpe, o configurație experimentală specifică pentru fiecare specie și personal de laborator cu înaltă calificare. „Aceste probleme cu metodele convenționale i-au afectat pe cercetătorii care doresc să efectueze editarea genomului pe o mare varietate de specii de insecte”, spune Daimon.

Pentru a depăși aceste limitări, Daimon și colaboratorii săi au injectat ribonucleoproteine ​​Cas9 (RNP) în cavitatea principală a corpului de gândaci de sex feminin adult pentru a introduce mutații ereditare în celulele ouă în curs de dezvoltare. Rezultatele au demonstrat că eficiența editării genelor - proporția de indivizi editați din numărul total de indivizi eclozați - ar putea ajunge până la 22%. La gândacul roșu de făină, DIPA-CRISPR a atins o eficiență de peste 50%. Mai mult, cercetătorii au generat gândaci knockin genetic prin co-injectarea de oligonucleotide monocatenar și RNP Cas9, dar eficiența este scăzută și ar trebui îmbunătățită în continuare.

Aplicarea cu succes a DIPA-CRISPR la două specii îndepărtate evolutiv. își demonstrează potențialul de utilizare pe scară largă. Dar abordarea nu este direct aplicabilă tuturor speciilor de insecte, inclusiv muștelor de fructe. În plus, experimentele au arătat că cel mai critic parametru pentru succes este stadiul femelelor adulte injectate. Drept urmare, DIPA-CRISPR necesită cunoștințe bune despre dezvoltarea ovarelor. Acest lucru poate fi o provocare pentru unele specii, având în vedere diversele istorii de viață și strategiile de reproducere ale insectelor.

În ciuda acestor limitări, DIPA-CRISPR este accesibil, extrem de practic și ar putea fi implementat cu ușurință în laboratoare, extinzând aplicația. de editare a genelor la o mare diversitate de specii de insecte model și non-model. Tehnica necesită un echipament minim pentru injectarea la adulți și doar două componente - proteina Cas9 și ARN cu un singur ghid - simplificând foarte mult procedurile de editare a genelor. În plus, disponibil în comerț, standardul Cas9 poate fi utilizat pentru injectarea adulților, eliminând necesitatea unei inginerie personalizată consumatoare de timp a proteinei.

„Prin îmbunătățirea metodei DIPA-CRISPR și făcând-o și mai eficientă și mai versatilă. , este posibil să putem permite editarea genomului în aproape toate cele peste 1,5 milioane de specii de insecte, deschizând un viitor în care putem utiliza pe deplin funcțiile biologice uimitoare ale insectelor”, spune Daimon. „În principiu, ar putea fi, de asemenea, posibil ca și alte artropode să poată fi modificate genomului folosind o abordare similară. Acestea includ dăunători agricoli și medicali, cum ar fi acarienii și căpușele, și resursele piscicole importante, cum ar fi creveții și crabii.”

Românii nu-l mai vor pe Iohannis. AUR a strâns peste 2 milioane de semnături pentru demiterea lui Klaus Iohannis. Simion: Românii nu îl mai vor pe Klaus Iohannis. Această campanie s-a bucurat de o largă susţinere pe străzile localităţilor din ţară

_ Soțul lui Kourtney Kardashian, Travis Barker, a fost transportat de urgență la spital după ce a suferit de o problemă medicală misterioasă

_ Fostul număr unu mondial pentru juniori Jason Kubler a intrat în turul doi la Wimbledon într-un meci „cel mai bun din toate timpurile”

_ EDEN CONFIDENTIAL: Posh Spice îl critică pe Chris Evans din cauza umilinței de cântărire în hit-ul TV din anii '90 TFI vineri

_ Australianca Lili Currie care locuiește în America spune că mâncarea din SUA conține atât de mult zahăr încât i-a modificat gusturile

_ Joe și Jill Biden se alătură regelui spaniol Felipe și reginei Letizia la o cină generoasă la palatul regal

_ Zelenski a cerut la ONU o comisie de anchetă pentru atacul de la Kremenciuk şi un minut de reculegere pentru "toţi ucrainenii ucişi" (Video)

_ Spectacol de clovni: fără clasă Jill Biden str�nge cu putere m�na regelui Felipe și Joe nu �și poate ține labele de pe Regina Letizia la salutul de la Palatul Regal (VIDEO)

_ Lockheed Martin a câştigat un contract de 2,3 miliarde de dolari pentru a construi cel puţin 120 de elicoptere Black Hawk

_ Ghislaine Maxwell condamnată la 20 de ani de închisoare în dosarul Epstein de trafic sexual

_ Starul TikTok Charli D'Amelio și fiul lui Travis Barker, Landon, se țin de mână după cină în New York

_ Avril Lavigne uimește în top bustier în timp ce participă la petrecerea MGK cu logodnicul Mod Sun

_ PAID îşi majorează capitalul social la 77,37 milioane lei prin încorporarea rezervelor

_ Fostul partener insultat al lui Maxine Carr, Ian Huntley, este interpretat de Scott Reid, care filmează scene pentru o nouă dramă

_ Niciodată până acum Met nu a văzut un flux constant de controverse scrie STEPHEN WRIGHT

_ Expertul juridic spune că Ghislaine Maxwell este puțin probabil să dezvăluie vreodată secretele lui Epstein

_ Mia Fevola fără machiaj vizitează un salon de unghii din Melbourne cu sandale Gucci de 1.000 de dolari

_ Holera a făcut prima victimă în Irak

_ Klaus Iohannis anunță că va cere NATO, la summit, suplimentarea numărului de trupe din România și declararea Rusiei ca pericol

_ Doi acuzați după moartea a 51 de migranți în interiorul unui autotractor în Texas

_ Monumentele bisericești legate de comerț sunt o sursă de mare răni, spune raportul

_ Kali Reis urmează să joace alături de Jodie Foster în noul sezon din True Detective

_ Mia Fevola se demachiează când vizitează salonul de unghii purtând un trening violet

_ Trump a încercat să apuce volanul pentru a se alătura susținătorilor de la Capitoliu pe 6 ianuarie, martor

_ Modelul Gabrielle Epstein își etalează atuurile ample într-un bikini verde slăbit

_ COMENTARIU POSTA ZILNIC: Trista umilire a unei mari forțe de poliție

_ Un bărbat din Florida este controlat pentru că s-a „mulțumit” cu logodnica lui de talie mare

_ Scriitorul australian se confruntă cu reacții adverse după ce s-a plâns că Union Jacks sunt un „coșmar de veghe”

_ Şofer georgian de TIR, depistat la frontieră cu un permis de conducere ucrainean fals

_ Licențiatul Sam Wood o întreabă pe soția Snezana dacă este din nou însărcinată

_ Amenzile date de instituțiile de FORȚĂ își PIERD efectul scontat! Suma de 20.000 de lei, TRANSFORMATĂ în 1.500 de lei!

_ Erik ten Hag abia a început la Manchester United, dar norii întunecați se adună deja

_ Dosar penal pe numele şoferiţei care s-a răsturnat cu maşina în care se aflau cetăţeni străini

_ Video - Klaus Iohannis anunță că dotarea Armatei României se va face intensiv în viitorii zece ani

_ Vești proaste pentru românii care au credite: indicele ROBOR crește din nou

_ Man United: Erik ten Hag va rezista ofertelor pentru Scott McTominay, în ciuda sosirii lui Frenkie de Jong

_ Brody Jenner recunoaște că a fost „atât de încântat” The Hills: New Beginnings a fost anulat

_ Cele mai populare nume de bebeluși din Australia 2022: cea mai rapidă creștere și scădere pentru băieți și fete

_ Lauren Conrad dezvăluie că a avut o sarcină extrauterină în urmă cu șase ani

_ Peste 500.000 de români îşi sărbătoresc onomastica de Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel

_ Starul olimpic de înot James Magnussen se bucură că a ratat aurul la Jocurile Olimpice de la Londra 2012

_ Pasagerul British Airways care a lăsat Apple AirPod-urile în avion îl urmărește pe muncitorul care le-a luat

_ Florin Cîţu va fi schimbat de la şefia Senatului - surse

_ Însărcinată, Ashley Greene își arată cucuiul în echipamentul de antrenament potrivit pentru formă

_ Igor Dodon, despre PSRM: Încă are de scris pagini politice importante

_ Maya Rudolph a oficiat nunta verișoarei ei Sabrina la clubul country din Florida: 'Bienvenido a Miami!'

_ Celebrity Juice se încheie după 14 ani de emisie, în timp ce Leigh Francis confirmă două programe speciale de adio

_ Ce face Botox-ul cu adevărat pe față când John Lewis lansează bătăi

_ Incident grav în Parcul Cișmigiu! Un copac de peste 10 metri înălțime s-a prăbușit peste un loc de joacă: 'Toți fugeau și țipau' / VIDEO

_ Leanne Ward: Dieteticiană povestește cum a slăbit 9 kilograme în șase luni după ce a născut

_ HOROSCOP 29 iunie: Lună Nouă în Rac. Începuturi care dau emoţii şi ne fac să ne simţim vulnerabili

_ Gal Gadot face un pas în campania publicitară Tiffany & Co în care poartă un colier de 93 de carate

_ Producătorii de alcool se revoltă împotriva Guvernului: 'Majorarea accizei la băuturi ar încuraja consumul ilicit de alcool'

_ Australianul Jason Kubler a intrat în turul al doilea de la Wimbledon după ce L-A ÎNCHIS speranța locală pe Dan Evans

_ Jill Duggar găzduiește baby shower înainte de nașterea celui de-al treilea copil - dar NU își invită surorile sau mama ei

_ Claire Danes și soțul Hugh Dancy poartă costumele lui și ale ei la evenimentul Max Mara din Lisabona, Portugalia

_ Airbnb interzice petrecerile în spaţiile oferite pentru cazare la nivel global, în urma unei restricţii temporare de acum doi ani

_ Cel mai bun partener din copilărie al lui Andrew Symonds îi aduce un omagiu „omului simplu căruia nu i-a păsat deloc”

_ Mirele MAFS este LĂSAT de iubita de două luni „după ce s-a îmbătat într-o excursie de golf sălbatic”

_ Sfinţii Petru şi Pavel, patronii spirituali ai penitenciarelor, sărbătoriţi miercuri

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1501, afisate in 26 pagini.