_ Dr MEGAN ROSSI: Testul simplu pentru a vă pune pe drumul spre un intestin fericit!

_ Dr MEGAN ROSSI: Testul simplu pentru să te îndrepte către un intestin fericit!

Ti se spune să „mergi cu intestinul tău”. Ai putea spune că ți se face rău de stomac. Excitarea se poate manifesta sub formă de „fluturi în burtă”.

Aceste zicale vechi provin dintr-un adevăr dovedit de știință – că intestinul nostru și diversele microorganisme din el (cunoscut sub numele de „intestinul nostru”. microbiota') influențează aproape fiecare aspect al sănătății noastre.

De la sănătatea pielii la bunăstarea noastră mentală, riscul de cancer la experiența menopauzei, intestinul pare să aibă un rol de jucat în toate acestea.

În calitate de dietetician și cercetător în domeniul sănătății intestinale la King's College Londra și în propria mea clinică, sănătatea intestinală este pâinea și untul meu - și în acest sens noua rubrică săptămânală Voi împărtăși lucrurile fascinante pe care le-am învățat, cu o mulțime de sfaturi practice, precum și să răspund la întrebările tale, pe baza științei cele mai de ultimă oră.

Scopul este de a păstra te-ai împuternicit cu cele mai recente descoperiri, astfel încât să poți prelua controlul asupra sănătății tale.

Nu este vorba despre a-ți spune că trebuie să faci asta sau asta. Există o tendință sincer îngrijorătoare către recomandări de sănătate intestinală supersimplificate, universale. Deși sunt bine intenționați, acestea pot face mai mult rău decât bine.

Un exemplu în acest sens este să mănânci mai multe prebiotice (fibre vegetale cu care se hrănesc bacteriile noastre intestinale, care se găsesc în alimente precum usturoiul). Dar cercetările sugerează că adăugarea de prebiotice suplimentare în dieta ta poate, de fapt, să declanșeze simptome intestinale la aproximativ 15 până la 20% din populație, în special la cei cu sindrom de colon iritabil (IBS).

Speranța mea este că această coloană va fi ca o carte de referință pentru intestinul tău, pentru a te ajuta să descoperi ce este mai bine pentru tine.

Dar mai întâi, să începem prin a arunca o privire asupra sănătății tale intestinale actuale. Mai degrabă incomod, nu există o singură măsură pentru a evalua acest lucru. Cu toate acestea, această autoevaluare simplă este un punct de plecare excelent (luați-o din nou peste câteva luni pentru a vă verifica progresul).

Pentru fiecare întrebare, încercuiți răspunsul care vi se aplică.

p>Mai puțin de o dată pe lună (0 puncte)

1–3 ori pe lună (1 punct)

1–2 ori pe săptămână (2 puncte)

3 sau de mai multe ori pe săptămână (3 puncte)

Este destul de normal să ai aceste simptome de câteva ori pe lună — de exemplu, dacă te simți obosit sau sub presiune.

Da (2 puncte)

Este bine cunoscut faptul că antibioticele pot perturba echilibrul bacteriilor din intestin, dar nu sunt singurele medicamente care pot face acest lucru.

Un studiu pe 900 de medicamente non-antibiotice a constatat că aproximativ un sfert (inclusiv pilula și inhibitorii pompei de protoni pentru refluxul acid) au avut un efect negativ asupra bacteriilor intestinale, cel puțin în test. - cercetare cu tub.

Da (2 puncte)

Mediul nostru (inclusiv dieta și exercițiile fizice) joacă un rol important în intestinul nostru sănătate, ci factori genetici acum se știe că joacă și un rol.

30+ (0 puncte)

20–29 (1 punct)

10–19 (2 puncte) )

Mai puțin de 10 (3 puncte)

Un studiu realizat de cercetători din SUA a arătat că persoanele care au consumat 30 sau mai multe alimente vegetale diferite pe săptămână au un microbiom intestinal mai divers în comparație cu cei care a mâncat zece sau mai puțin. După cum voi explica într-o altă zi, acest lucru sună mult, dar este ușor de realizat. Urmăriți acest spațiu!

Fericiți (0 puncte)

Neutru (1 punct)

Nefericiți (2 puncte)

Bacterii intestinale au un impact direct asupra stării de spirit și invers.

De mai puțin de 3 ori pe an (0 puncte)

O dată la 2-4 luni (1 punct)

Cel puțin o dată pe lună (2 puncte)

Știai că 70% din celulele tale imunitare trăiesc de-a lungul tractului digestiv? Deci, deși s-ar putea să nu aveți niciun simptom intestinal, dacă luați o mulțime de infecții, acesta ar putea fi un semn că intestinul dvs. nu este atât de sănătos pe cât credeți.

p>

Da (2 puncte)

Evitarea anumitor alimente pentru că ai o alergie diagnosticată este un lucru, deoarece există un risc clar.

Dar evitarea anumitor alimente din cauza unei intoleranțe poate avea consecințe nedorite, nu în ultimul rând reducerea diversitatea bacteriilor tale intestinale. Te-ar putea chiar face mai sensibil la mai multe alimente pe termen lung, așa cum văd în clinică.

Cel puțin 7 ore (0 puncte)

Mai mult de 5 ore și mai puțin de 7 (1 punct)

5 ore sau mai puțin (2 puncte)

Este nevoie de doar două zile pentru a dormi mai puțin decât avem nevoie pentru a ne afecta bacteriile intestinale. Deprivarea de somn poate crește, de asemenea, inflamația și hormonii de stres, ceea ce poate explica de ce nu dormi suficient este asociat cu simptome intestinale mai grave, în special la persoanele cu IBS.

Mai puțin de o dată pe lună (0 puncte)

1–3 ori pe lună (1 punct)

În fiecare săptămână (2 puncte)

Stresul este o cauză frecventă a simptomelor legate de intestine – iar stresul cronic poate duce la inflamație și alte probleme, cum ar fi intestinul permeabil, unde bariera de celule care lasă să intre pe cei buni (nutrienți) și îi ține pe cei răi (patogeni) devine slabă.

De trei ori pe săptămână sau de mai multe ori pe săptămână. (0 puncte)

1–2 ori pe săptămână (1 punct)

Mai puțin de o dată pe săptămână (2 puncte)

Cercetarile au arătat că exercițiile fizice regulate (de trei ori pe săptămână) poate îmbunătăți semnificativ diversitatea bacteriilor intestinale. Microbii noștri, ca și noi, primesc o „lovitură” pozitivă din exercițiu. De asemenea, ajută la menținerea intestinului în mișcare, ceea ce este important pentru sănătate.

0-6: Note de top. Pentru tine este vorba despre menținerea sănătății intestinale în stare maximă. Consultați sfaturile și rețetele în fiecare săptămână din rubrica mea.

7-13: Nu e rău. Cu câteva ajustări, vă putem face pe dumneavoastră și microbii intestinali să prosperați – vă veți simți cel mai bine în cel mai scurt timp!

14-22: Este timpul să vă puneți la treabă. Folosind strategiile practice pe care le voi expune, vă vom readuce instinctul pe drumul cel bun, restabilind sănătatea și fericirea din interior spre exterior.

Sunt vaccinurile ARNm COVID sigure? A apărut Studiul "Evenimente adverse grave de interes special în urma vaccinării ARNm în studiile randomizate"

_ 2 Citate de la Henry Ford și PT Barnum despre bani

_ Durează doar 1 lună pentru a vindeca problemele cardiace? Un studiu de la Harvard confirmă existența meridianului pericardului

_ McDonald's lansează burger McPlant în Australia: De unde să cumpăr Maccas vegan

_ Omul de ştiinţă rus arestat zilele trecute sub suspiciunea de trădare de ţară a murit

_ Jabeur îl respinge pe Mertens pentru a ajunge la Wimbledon

_ [Premierarea 7/04 la 1PM ET] DoD va elibera peste 700 de piloți pentru încălcarea mandatelor de vaccinare pe fondul penuriei de pilot | Faptele contează

România. Doar jumătate dintre cei intraţi în clasa I în urmă cu 12 ani au ajuns să ia Bacul

_ Elliot Page marchează un reper cu fotografia de pașaport: „N-am crezut niciodată că mi-ar plăcea o fotografie de pașaport”

_ Provocarea părului rezistent la apă Color Wow's Dream Coat pe TikTok

_ Westworld Sezonul 4 Episodul 2 Recapitulare: Teddy Flood devine cel mai recent personaj care a revenit

_ Benji Marshall îl susține pe Tim Sheens pentru a-l face pe SHOCK să revină la antrenor și să preia controlul Tigers care se luptă

_ UPDATE: Ricky Martin a lovit cu ordin de restricție pentru abuz domestic...

_ Mii de firme se luptă să angajeze personal scrie RUTH SUNDERLAND

_ Supreme Court Security Chief Sparks War of Words Over Police Protection of Justices

_ Lovitură cu rachete ucrainene asupra orașului rusesc ucide mai multe persoane: Kremlin

_ Călătorii se îngrămădesc la Jim Jim Falls din Kakadu, Northern Territory cât timp este deschisă publicului

_ Thor: Love and Thunder: Chris Hemsworth se alătură TikTok; câștigă 600.000 de urmăritori în două zile

_ Hailey Bieber prezintă o piele impecabilă într-o nouă reclamă pentru marca ei de îngrijire a pielii Rhode Skin

_ Jennifer Lopez și Ben Affleck merg braț în braț la Melrose Trading Post în weekendul din 4 iulie

_ Kremlinul cucerește orașul esențial din estul...

_ Oficialul de top Biden spune că inversarea lui Roe nu �va dura mult� pentru că �aceasta nu este America�

_ UPDATE: Cumpărătorii fug pentru vieți după ce ucigașul de la Copenhaga a deschis focul...

_ Dependență în spirală, boli psihotice, spitale care se confruntă cu potop de otrăviri...

_ Negru agresat...

_ JPMORGAN prezice petrol de 380 de dolari pentru reducerea producției ruse în cel mai rău caz...

_ Femeia din Texas trebuie să părăsească statul pentru a pune capăt unei sarcini periculoase...

_ Grupul emblematic de copii The Wiggles a ajuns pe coperta revistei Rolling Stone

_ Acești americani au părăsit SUA spre Mexic...

_ Hamilton salută publicul de acasă și echipa Mercedes

_ France-based British theatre legend Peter Brook dies aged 97: source

_ Pe măsură ce supermarketurile încep să sfătuiască cumpărătorii să „folosească nasul”, SARAH RAINEY pune metoda la încercare

_ Tsitsipas și Kyrgios, ambii amendați după o ciocnire aprinsă de la Wimbledon

_ „Minions” stăpânesc teatrele N.americane în weekendul de 4 iulie

_ De ce o mică stropire de WD-40 poate ajuta la ascunderea unei aventuri ilicite: poate îndepărta rujul de pe gulere

Rusia impune restricții țărilor care cumpără grâu și ulei de floarea soarelui: Rusia va exporta de acum ănainte,cereale către alte națiuni doar în schimbul rublelor.

_ Rusia impune restricții la ruble țărilor care cumpără grâu și ulei de floarea soarelui

_ Rita Ora și Taika Waititi se mută la Londra înainte de nunta lor „iminentă”.

_ Channel 10 neagă zvonurile că Studio 10 va fi anulat

_ Noi imagini tulburătoare arată momentul în care elicopterul MV-22 Osprey s-a prăbușit în 2017, ucigând trei pușcași marini

_ Mel Schilling admite că editarea MAFS poate fi „părtinitoare” și îndeamnă pe oricine „fragil” să evite aplicarea

_ Malin Andersson își prezintă silueta de după bebeluș într-un bikini negru în timp ce se bucură de soare în Spania

_ Scena epică de luptă dintre Chris Hemsworth și Christian Bale tachinată în noul trailer Thor

_ Kendall Jenner își lasă corpul să vorbească cu o fotografie doar cu trunchi, concentrându-se pe abdomenul ei tonifiat

_ Acest bărbat și câinele lui au petrecut șapte ani plimbându-se în jurul lumii...

_ ANDROID...

_ Furious Pat Cash îl acuză pe Nick Kyrgios de „înșelăciune, manipulare și abuz” la Wimbledon

_ Chris Rock, Lake Bell văzut părăsind împreună un restaurant italian, alimentează zvonuri despre romantism în devenire

_ FĂCILE 2! Al doilea atac de rechin a ucis o femeie la 24 de ore după ce altul a murit în aceeași stațiune...

_ În interiorul unei dezbateri științifice aprinse pentru a redefini cine este mort...

_ Unul dintre modurile cheie prin care oamenii de știință ascultă extratereștrii amenințați...

_ Grupul mânuind steaguri naționaliste albe marșează pe drumul libertății din Boston...

_ Omizi -- următoarea gustare gustoasă...

_ Nu vă deranjează decalajul de 52 de ani: BRIAN VINER recenzează The Railway Children Return

_ McLaughlin din Noua Zeelandă câștigă titlul IndyCar Mid-Ohio

_ Sinner îl uimește pe Alcaraz ajungând în primul sfert de finală de la Wimbledon

_ Activiștii pentru climă organizează un protest la Marele Premiu al Marii Britanii

_ GALLUP SHOCK: DOAR 38% MÂNDRI CĂ SUNT AMERICA

_ Împușcarea în centrul comercial din Copenhaga a făcut mai mulți morți și răniți

_ Polarizarea politică se înrăutățește în America corporativă: un nou studiu

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1323, afisate in 23 pagini.

ieri 20:52 _ TK