_ Pe măsură ce sateliții reflectorizați umplu cerul, studenții se asigură că astronomii se pot adapta

_ Pe măsură ce sateliții reflectorizați umplu cerul , studenții se asigură că astronomii se pot adapta

Pe măsură ce sateliții se târăsc pe cer, ei reflectă lumina de la soare înapoi pe Pământ, în special în primele ore după apus și primele ore înainte de răsărit. Pe măsură ce tot mai multe companii lansează rețele de sateliți pe orbita joasă a Pământului, o vedere clară a cerului nocturn devine mai rară. Astronomii, în special, încearcă să găsească modalități de adaptare.

Având în vedere acest lucru, o echipă de studenți și profesori de la Universitatea din Arizona a finalizat un studiu cuprinzător pentru a urmări și caracteriza luminozitatea sateliților, folosind un Senzor de la sol pe care l-au dezvoltat pentru a măsura luminozitatea, viteza și traseele sateliților prin cer. Munca lor ar putea fi utilă pentru astronomi, care, dacă sunt anunțați cu privire la sosirea de sateliți strălucitori, ar putea închide obloanele camerelor lor montate pe telescop pentru a preveni traseele de lumină să-și întindă imaginile astronomice cu expunere lungă.

Echipa de cercetare. a fost condusă de profesorul de științe planetare Vishnu Reddy, care co-conduce, de asemenea, împreună cu profesorul de sisteme și inginerie industrială Roberto Furfaro, laboratorul de conștientizare a domeniului spațial al universității, care urmărește și caracterizează toate tipurile de obiecte care orbitează Pământul și Luna.

Grace Halferty, absolventă în această vară, cu o diplomă de licență în inginerie aerospațială și mecanică, este autorul principal al studiului, care este publicat în Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. Studiul detaliază modul în care echipa a creat un dispozitiv de urmărire prin satelit pentru a măsura luminozitatea și poziția sateliților SpaceX Starlink și a comparat aceste observații cu datele guvernamentale de urmărire prin satelit din baza de date Space Track Catalog.

„Până acum, cele mai fotometrice – sau luminozitatea – observațiile disponibile au fost făcute cu ochiul liber”, a spus Halferty. „Acesta este unul dintre primele studii fotometrice cuprinzătoare care au trecut printr-o evaluare inter pares. Sateliții sunt dificil de urmărit cu telescoapele astronomice tradiționale, deoarece sunt atât de strălucitori și se mișcă rapid, așa că am construit ceea ce este practic un mic senzor cu o cameră. lentilele pentru că nu era nimic disponibil de la raft.”

Echipa a făcut 353 de măsurători a 61 de sateliți de-a lungul a doi ani și a constatat că poziția sateliților Starlink, așa cum este înregistrată în Catalogul de urmărire spațială al guvernului, diferă doar printr-un medie de 0,3 secunde de arc din calculele UArizona. O secundă de arc pe cer are aproximativ dimensiunea unui ban ținut la 2,5 mile distanță. Mica diferență se datorează probabil timpilor de întârziere naturali în datele guvernamentale, a spus Reddy. Deoarece aceste date se bazează pe orbite estimate calculate cu câteva zile mai devreme, mai degrabă decât pe observații în timp real, se pot acumula erori de poziționare.

„Acest lucru sugerează că există speranță că astronomii pot folosi aceste date pentru a închide obturatorul. telescoapelor lor în timp, în mijlocul haosului în creștere de pe cerul de deasupra”, a spus Reddy.

Un blocaj de trafic stelar

Starlink este o rețea mare de sateliți, numită și mega constelație, operate de SpaceX cu scopul de a oferi acoperire globală a internetului. SpaceX a început să lanseze sateliții Starlink în 2019. Astăzi, au fost lansati peste 2.700 de sateliți Starlink — o fracțiune din totalul prevăzut de 42.000 de sateliți.

Alte exemple de constelații de sateliți includ 31 de sateliți GPS și 75 de sateliți de iridiu pentru comunicații. . Alte entități intenționează să lanseze mai mulți sateliți pe orbita Pământului joasă și medie în următorii câțiva ani. Amazon, de exemplu, intenționează să lanseze 3.000 de sateliți, iar guvernul chinez intenționează să lanseze 13.000. Acești sateliți vor orbita nu mai mult de 22.000 de mile deasupra Pământului.

Problema cu sateliții este că aceștia necesită energie recoltată de la panourile solare, care pot reflecta lumina soarelui la telescoapele de la sol și, la rândul lor, pot avea impact asupra observațiilor astronomice de la telescoape din întreaga lume. Aproximativ 30% din toate imaginile telescopului vor fi afectate de cel puțin o urmă de satelit odată ce constelația Starlink este finalizată, a declarat Tanner Campbell, membru al echipei de cercetare, asistent de cercetare absolvent în cadrul Departamentului de Inginerie Aerospațială și Mecanică.

„Pe măsură ce se adaugă alte constelații, problema se va agrava doar pentru studiile astronomice la sol”, a spus el.

Acești sateliți sunt chiar mai reflectorizați imediat după lansare, în timp ce sunt încă relativ jos și strâns grupați. înainte de a se răspândi pe orbită în timp. Ele sunt adesea la fel de strălucitoare ca Saturn sau Jupiter, două dintre cele mai strălucitoare obiecte de pe cerul nopții. Pe măsură ce manevrează pe orbite mai înalte, devin ușor mai slabe.

O țintă în mișcare

SpaceX a implementat câteva metode diferite pentru a întuneca sateliții săi Starlink. De exemplu, sateliții VisorSat se bazează pe o umbră pentru a bloca lumina solară suplimentară, făcându-i de 1,6 ori mai slabi. Sateliții DarkSat, pe de altă parte, se bazează pe un strat anti-reflex, care îi face de 4,8 ori mai slabi. Cu toate acestea, DarkSats a devenit prea fierbinte, așa că SpaceX s-a îndepărtat de acea metodă specifică. Din august 2021, toți sateliții Starlink sunt VisorSats.

„Deși aceste modificări sunt pași în direcția corectă, ele nici nu diminuează suficient sateliții pentru studii astronomice”, a declarat Adam Battle, membru al echipei de cercetare. student absolvent care studiază științe planetare.

În iulie, SpaceX a anunțat noi strategii. Una implică oglinzi care reflectă lumina soarelui departe de Pământ, iar alta implică utilizarea materialelor de construcție mai întunecate. Echipa lui Reddy intenționează să studieze cât de eficiente sunt aceste metode în reducerea reflexiei luminii solare înapoi pe Pământ.

În timp ce știi exact unde sunt sateliții este util pentru astronomi, actul de a închide camerele adaugă costuri generale pentru operațiunile telescopului. Sondajele devin mai puțin eficiente atunci când astronomii trebuie să închidă obturatorul sau să arunce imaginile contaminate. De exemplu, un sondaj care ar dura cinci ani pentru a fi finalizat ar putea dura cu 10% până la 20% mai mult timp dacă eficiența sondajului scade. Costurile vor continua să crească pe măsură ce se lansează mai mulți sateliți, a spus Reddy.

Echipa intenționează să se bazeze pe succesul său studiind luminozitatea celei mai recente generații de sateliți Starlink în patru filtre colorate diferite — aceleași folosite. în studiile astronomice ale cerului pentru a scoate diferite informații de la stele, planete și multe altele. Pentru a realiza acest lucru, echipa a colaborat cu mica întreprindere Starizona din Tucson pentru a construi un senzor care poate face fotografii ale sateliților în patru culori simultan.

„Conlucrarea cu întreprinderile mici locale este o victorie pentru noi, deoarece oferă studenților noștri oportunitatea de a prototipa rapid și de a aduce online un nou sistem”, a spus Reddy.

_ Ben Affleck este văzut într-o ținută bej în Santa Monica în timp ce se uită la telefonul mobil

Nesimțirea germană nu are limite. Polonia acuză pe bună dreptate că planul energetic al Germaniei va distruge piaţa unică a UE: "Egoism german"

_ Echipa dezvoltă noi instrumente pentru a ajuta la căutarea vieții în spațiul profund

_ Procesul pentru abuz sexual �mpotriva lui Kevin Spacey este �n desfășurare, �n timp ce avocații pun �n lumină sexualitatea lui...

_ BIDEN Avertizează despre „ARMAGEDDON” NUCLEAR

_ Rihanna zboară din cap până în picioare Balenciaga și ochelari de soare futuristici în timp ce este în Los Angeles

_ All pumped out: France hit by petrol shortage

_ Toate cele mai bune oferte pentru cumpărături pe Amazon în acest weekend înainte de Prime Day

_ Taylor Swift dezvăluie că ignoră „zvonurile ciudate” despre relația ei cu iubitul Joe Alwyn

_ Pink va fi prima pagină a BST Hyde Park din Londra în 2023, trei ani fără spectacole live

_ Chelsea îl va numi pe Christopher Vivell ca director tehnic după demiterea RB Leipzig

_ Dacă Putin trece la nuclear peste Ucraina, Rusia este cea care s-ar confrunta cu distrugerea

_ Poți prezice cine va câștiga Cupa Mondială? Încercați jocul de predicție Pick'Em de la MailSport

_ Jeremy Paxman, în vârstă de 72 de ani, folosește bastonul de mers când pleacă de la hotel - după ce a fost diagnosticat cu Parkinson

_ AQUA Carpatica, succes răsunător în procesul «Sticlei Pătrate»

_ F1: ȘAPTE lucruri la care trebuie să fiți atenți la întoarcerea Marele Premiu al Japoniei

_ Escrocher care a aruncat 4,4 milioane de lire sterline din banii altora pe mașini, iahturi și un cal de curse găsit mort la 38 de ani

_ Iran state TV airs 'confessions' of two detained French citizens accused of spying

_ Erling Haaland câștigă 865.000 GBP pe săptămână la Man City

_ Fiica lui Kylie Jenner, Stormi, poartă o geantă de designer și poartă ochelari de soare șic

_ Gwyneth Paltrow lansează o nouă jucărie sexuală de 86 de lire sterline care imită partenerul care te FLICKING

_ Șeful Barcelonei sugerează că Lionel Messi se întoarce de la PSG

_ Premiul Nobel al lui Annie Ernaux celebrează o voce cu rezonanță unică în literatura franceză

_ Meci din Europa League, întrerupt după ce o explozie uriaşă s-a produs la câţiva metri de teren

_ Jamie Carragher compară impactul lui William Saliba la Arsenal cu cel al lui Virgil van Dijk la Liverpool

_ Cum a fost executată Mata Hari pentru că a fost trădătoare după ce a fost acuzată de spionaj pentru Germania în Primul Război Mondial

_ Xabi Alonso a sărit în capătul adânc preluând conducerea lui Bayer Leverkusen, aflat în dificultate

_ Tensiuni Italia-Franţa: Giorgia Meloni denunţă "ingerinţele" unui oficial de la Paris

_ Gyles Brandreth s-a îndrăgostit secret de Queen Consort când avea 16 ani

_ Belgian court admits secret documents about DRC's Lumumba assassination

_ Prințul William și Kate Middleton mulțumesc Irlandei de Nord în urma călătoriei

_ Ruşii denigrează şi Premiul Nobel: este complet discreditat

_ Înghețați cheltuielile pentru Țara Galilor și Scoția și reduceți abonamentele gratuite pentru autobuz, spune principalul consilier economic al lui Liz Truss

_ România, ţara şanselor inegale: 1,5 milioane de copii sunt afectaţi de lipsa banilor în familie

_ 'Ukrainian forces continue to push north and east'

_ Noua mișcare îndrăzneață în carieră a lui Bec Judd: Footy WAG proiectează pad-uri de lux în suburbiile strălucitoare din Melbourne

_ Roma 1-2 Real Betis: uimitoarea lovitură de cap a lui Luiz Henrique sigilează victoria pentru vizitatori

_ Franța va contribui cu ofițeri la securitatea Cupei Mondiale din Qatar pe fondul apelurilor la boicot

_ Teroare pentru fotbaliştii Di Maria şi Vlahovic, speriaţi de o tentativă de jaf armat

_ SURPRIZA OCTOMBRIE...

_ Departamentul de Justiție crede că Trump are MAI MULTE documente...

_ Des Hasler l-ar putea da în judecată pe Manly pentru tricoul Pride, deoarece clubul încearcă să-l înlocuiască cu Anthony Siebold

_ Leto va juca în filmul biografic Lagerfeld...

_ De ce excursia fără probleme a lui Anne la New York este un masterclass în regalitatea modernă, potrivit expertului regal

_ Gian Piero Ventrone a fost guru de fitness al lui Antonio Conte, care ar stârni teamă în jucători

_ Live: Biden spune că riscul de „Armagedon” nuclear este cel mai mare de la criza rachetelor din Cuba

_ Mama a carei fiica s-a nascut prematur conduce un salon de spital care rasfata parintii bebelusilor NICU

_ Deținuții din Alabama intră în grevă pentru a protesta împotriva condițiilor „deplorabile”, a muncii neremunerate

_ HARTĂ: Negația s-a răspândit în țară...

_ Deci Pele A FOST mai bun decât Ronaldo? Messi mai bun decât Maradona? Faceți cunoștință cu compania de date de fotbal Sofascore

_ SUA STOCURI ANTIRADIAȚII

_ Planul viclean al LIV Golf de a-și asigura punctele stelelor în clasamentul mondial se prăbușește

_ Sevilla anunță revenirea lui Jorge Sampaoli ca nou antrenor al primei echipe după ce l-a demis pe Julen Lopetegui

_ Fosta soție a lui Jordan Belfort confirmă că scena evaluată X din Wolf of Wall Street sa întâmplat de fapt

_ Bilanțul Champions League la jumătatea campaniei grupelor

_ SAMI MOKBEL: Jucătorilor Angliei le-a fost ușor să nu ia genunchiul pentru că asta sunt obișnuiți

_ Cheney îndeamnă alegătorii să respingă candidații...

_ Cameră de tortură în Harkov: ruşii au furat dinţii de la un stomatolog crezând că sunt din aur. Adevărul i-a doborât

_ Chimamanda Ngozi Adichie va continua să „spună ce crede” după ce a fost acuzată de „transfobie”

_ Legenda UFC Jose Aldo recunoaște că trecerea la box ar fi „un vis”, dar insistă că zilele sale de MMA s-au încheiat

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1709, afisate in 29 pagini.

10:12 _ ISTORIC