_ Este posibil ca supernovele și progenitorii să fi contribuit la nebuloasa solară cu mai mult praf decât se credea

_ Este posibil ca supernovele și progenitorii să fi contribuit cu mai mult praf la nebuloasa solară decât se credea

O echipă de cercetători de la Institutul de Chimie Max Planck, care lucrează cu un coleg de la Universitatea Paris-Saclay, a găsit dovezi care sugerează că supernovele și progenitorii lor ar fi putut contribui cu mai mult praf la nebuloasa solară decât se credea anterior. În lucrarea lor publicată în revista Nature Astronomy, grupul descrie sondajul și analiza muncii efectuate de alții în domeniu cu privire la natura boabelor presolare și modul în care i-a determinat să reevalueze contribuția boabelor de supernove la praful de stele.

Graunele presolare sunt materiale care își au originea în stele — când astfel de materiale sunt aruncate în spațiu după ce o stea moare, sunt expuse la temperaturi și presiuni care duc la formarea de boabe — aceste materiale devin praf de stele, majoritatea sub formă de silicați , care sunt blocurile de construcție ale pietrelor. Cele care sunt mai vechi decât sistemul nostru solar sunt cunoscute ca boabe presolare - au evitat soarta altor materiale care s-au unit în soarele nostru și planete. Ele pot fi găsite astăzi în cantități mici în praful dintre planete, în comete și în meteoriți. Boabele presolare au fost descoperite cu aproximativ 30 de ani în urmă și, de atunci, se credea că astfel de boabe generate din supernove reprezintă doar un mic procent din cele care pot fi observate astăzi - mulți din domeniu au sugerat că probabil că era de doar 10%. În acest nou efort, cercetătorii au găsit dovezi care sugerează că procentul ar trebui să fie mult mai mare, poate chiar de 30%.

Pe măsură ce materialul este creat într-o stea, acesta capătă anumite caracteristici ale acelui individ unic. stea - are ceea ce cercetătorii descriu ca o compoziție izotopică asemănătoare unui jurnal. Astfel, boabele presolare au caracteristici care le permit cercetătorilor să determine dacă au fost împinse în spațiu din cauza unei supernove.

Lucrul a implicat căutarea și analizarea cercetărilor asupra boabelor presolare în ultimele decenii. Ei au găsit dovezi care sugerează că astfel de boabe din supernove erau mult mai răspândite decât se credea anterior. Ei observă, de asemenea, că lucrările viitoare care utilizează tehnologii mai sofisticate ar putea oferi estimări mai precise ale procentelor presolare ale supernovelor din nebuloasa solară.

© 2022 Science X Network

_ Ben Affleck este văzut într-o ținută bej în Santa Monica în timp ce se uită la telefonul mobil

Nesimțirea germană nu are limite. Polonia acuză pe bună dreptate că planul energetic al Germaniei va distruge piaţa unică a UE: "Egoism german"

_ Echipa dezvoltă noi instrumente pentru a ajuta la căutarea vieții în spațiul profund

_ Procesul pentru abuz sexual �mpotriva lui Kevin Spacey este �n desfășurare, �n timp ce avocații pun �n lumină sexualitatea lui...

_ BIDEN Avertizează despre „ARMAGEDDON” NUCLEAR

_ Rihanna zboară din cap până în picioare Balenciaga și ochelari de soare futuristici în timp ce este în Los Angeles

_ All pumped out: France hit by petrol shortage

_ Toate cele mai bune oferte pentru cumpărături pe Amazon în acest weekend înainte de Prime Day

_ Taylor Swift dezvăluie că ignoră „zvonurile ciudate” despre relația ei cu iubitul Joe Alwyn

_ Pink va fi prima pagină a BST Hyde Park din Londra în 2023, trei ani fără spectacole live

_ Chelsea îl va numi pe Christopher Vivell ca director tehnic după demiterea RB Leipzig

_ Dacă Putin trece la nuclear peste Ucraina, Rusia este cea care s-ar confrunta cu distrugerea

_ Poți prezice cine va câștiga Cupa Mondială? Încercați jocul de predicție Pick'Em de la MailSport

_ Jeremy Paxman, în vârstă de 72 de ani, folosește bastonul de mers când pleacă de la hotel - după ce a fost diagnosticat cu Parkinson

_ AQUA Carpatica, succes răsunător în procesul «Sticlei Pătrate»

_ F1: ȘAPTE lucruri la care trebuie să fiți atenți la întoarcerea Marele Premiu al Japoniei

_ Escrocher care a aruncat 4,4 milioane de lire sterline din banii altora pe mașini, iahturi și un cal de curse găsit mort la 38 de ani

_ Iran state TV airs 'confessions' of two detained French citizens accused of spying

_ Erling Haaland câștigă 865.000 GBP pe săptămână la Man City

_ Fiica lui Kylie Jenner, Stormi, poartă o geantă de designer și poartă ochelari de soare șic

_ Gwyneth Paltrow lansează o nouă jucărie sexuală de 86 de lire sterline care imită partenerul care te FLICKING

_ Șeful Barcelonei sugerează că Lionel Messi se întoarce de la PSG

_ Premiul Nobel al lui Annie Ernaux celebrează o voce cu rezonanță unică în literatura franceză

_ Meci din Europa League, întrerupt după ce o explozie uriaşă s-a produs la câţiva metri de teren

_ Jamie Carragher compară impactul lui William Saliba la Arsenal cu cel al lui Virgil van Dijk la Liverpool

_ Cum a fost executată Mata Hari pentru că a fost trădătoare după ce a fost acuzată de spionaj pentru Germania în Primul Război Mondial

_ Xabi Alonso a sărit în capătul adânc preluând conducerea lui Bayer Leverkusen, aflat în dificultate

_ Tensiuni Italia-Franţa: Giorgia Meloni denunţă "ingerinţele" unui oficial de la Paris

_ Gyles Brandreth s-a îndrăgostit secret de Queen Consort când avea 16 ani

_ Belgian court admits secret documents about DRC's Lumumba assassination

_ Prințul William și Kate Middleton mulțumesc Irlandei de Nord în urma călătoriei

_ Ruşii denigrează şi Premiul Nobel: este complet discreditat

_ Înghețați cheltuielile pentru Țara Galilor și Scoția și reduceți abonamentele gratuite pentru autobuz, spune principalul consilier economic al lui Liz Truss

_ România, ţara şanselor inegale: 1,5 milioane de copii sunt afectaţi de lipsa banilor în familie

_ 'Ukrainian forces continue to push north and east'

_ Noua mișcare îndrăzneață în carieră a lui Bec Judd: Footy WAG proiectează pad-uri de lux în suburbiile strălucitoare din Melbourne

_ Roma 1-2 Real Betis: uimitoarea lovitură de cap a lui Luiz Henrique sigilează victoria pentru vizitatori

_ Franța va contribui cu ofițeri la securitatea Cupei Mondiale din Qatar pe fondul apelurilor la boicot

_ Teroare pentru fotbaliştii Di Maria şi Vlahovic, speriaţi de o tentativă de jaf armat

_ SURPRIZA OCTOMBRIE...

_ Departamentul de Justiție crede că Trump are MAI MULTE documente...

_ Des Hasler l-ar putea da în judecată pe Manly pentru tricoul Pride, deoarece clubul încearcă să-l înlocuiască cu Anthony Siebold

_ Leto va juca în filmul biografic Lagerfeld...

_ De ce excursia fără probleme a lui Anne la New York este un masterclass în regalitatea modernă, potrivit expertului regal

_ Gian Piero Ventrone a fost guru de fitness al lui Antonio Conte, care ar stârni teamă în jucători

_ Live: Biden spune că riscul de „Armagedon” nuclear este cel mai mare de la criza rachetelor din Cuba

_ Mama a carei fiica s-a nascut prematur conduce un salon de spital care rasfata parintii bebelusilor NICU

_ Deținuții din Alabama intră în grevă pentru a protesta împotriva condițiilor „deplorabile”, a muncii neremunerate

_ HARTĂ: Negația s-a răspândit în țară...

_ Deci Pele A FOST mai bun decât Ronaldo? Messi mai bun decât Maradona? Faceți cunoștință cu compania de date de fotbal Sofascore

_ SUA STOCURI ANTIRADIAȚII

_ Planul viclean al LIV Golf de a-și asigura punctele stelelor în clasamentul mondial se prăbușește

_ Sevilla anunță revenirea lui Jorge Sampaoli ca nou antrenor al primei echipe după ce l-a demis pe Julen Lopetegui

_ Fosta soție a lui Jordan Belfort confirmă că scena evaluată X din Wolf of Wall Street sa întâmplat de fapt

_ Bilanțul Champions League la jumătatea campaniei grupelor

_ SAMI MOKBEL: Jucătorilor Angliei le-a fost ușor să nu ia genunchiul pentru că asta sunt obișnuiți

_ Cheney îndeamnă alegătorii să respingă candidații...

_ Cameră de tortură în Harkov: ruşii au furat dinţii de la un stomatolog crezând că sunt din aur. Adevărul i-a doborât

_ Chimamanda Ngozi Adichie va continua să „spună ce crede” după ce a fost acuzată de „transfobie”

_ Legenda UFC Jose Aldo recunoaște că trecerea la box ar fi „un vis”, dar insistă că zilele sale de MMA s-au încheiat

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1708, afisate in 29 pagini.

10:12 _ ISTORIC