_ Noi cercetări arată că virușii pot avea „ochi și urechi” asupra noastră

_ O nouă cercetare constată că virușii pot avea „ochi și urechi” asupra noastră

Noua cercetare condusă de UMBC în Frontiers in Microbiology sugerează că virușii folosesc informații din mediul lor pentru a „decide” când să stea bine în interiorul gazdelor și când să se înmulțească. și a izbucnit, ucigând celula gazdă. Lucrarea are implicații pentru dezvoltarea medicamentelor antivirale.

Abilitatea unui virus de a-și simți mediul, inclusiv elementele produse de gazda sa, adaugă „un alt strat de complexitate interacțiunii viral-gazdă”, spune Ivan Erill, profesor. de științe biologice și autor principal al noii lucrări. În acest moment, virușii exploatează această capacitate în beneficiul lor. Dar, în viitor, spune el, „l-am putea exploata în detrimentul lor.”

Nu este o coincidență

Noul studiu s-a concentrat pe bacteriofagi – viruși care infectează bacteriile, adesea la care se face referire. pur și simplu ca „fagi”. Fagii din studiu își pot infecta gazdele doar atunci când celulele bacteriene au anexe speciale, numite pili și flageli, care ajută bacteriile să se miște și să se împerecheze. Bacteriile produc o proteină numită CtrA care controlează când generează aceste anexe. Noua lucrare arată că mulți fagi dependenți de apendice au modele în ADN-ul lor unde proteina CtrA se poate atașa, numite site-uri de legare. Un fag care are un loc de legare pentru o proteină produsă de gazda sa este neobișnuit, spune Erill.

Și mai surprinzător, Erill și primul autor al lucrării, Elia Mascolo, Ph.D. student din laboratorul lui Erill, a descoperit, printr-o analiză genomică detaliată, că aceste locuri de legare nu erau unice pentru un singur fag sau chiar pentru un singur grup de fagi. Multe tipuri diferite de fagi aveau site-uri de legare CtrA - dar toți au cerut gazdelor lor să aibă pili și/sau flageli pentru a le infecta. Nu ar putea fi o coincidență, au decis ei.

Abilitatea de a monitoriza nivelurile CtrA „a fost inventată de mai multe ori de-a lungul evoluției de către diferiți fagi care infectează diferite bacterii”, spune Erill. Când speciile înrudite la distanță demonstrează o trăsătură similară, se numește evoluție convergentă – și indică faptul că trăsătura este cu siguranță utilă.

Momentul este totul

O altă zbârcitură din poveste: primul fag în care echipa de cercetare a identificat site-urile de legare a CtrA infectează un anumit grup de bacterii numite Caulobacterales. Caulobacterales sunt un grup deosebit de bine studiat de bacterii, deoarece ele există sub două forme: o formă „înroiată” care înoată liber și o formă „petulată” care se atașează la o suprafață. Roitorii au pili/flagela, iar tulpinile nu. În aceste bacterii, CtrA reglează, de asemenea, ciclul celular, determinând dacă o celulă se va împărți uniform în alte două de același tip de celule sau se va împărți asimetric pentru a produce o celulă care roiește și o celulă tulpină.

Deoarece fagii pot infectează doar celulele roiitoare, este în interesul lor să iasă din gazdă numai atunci când există multe celule roiitoare disponibile pentru a infecta. În general, Caulobacterales trăiește în medii sărace în nutrienți și sunt foarte răspândite. „Dar atunci când găsesc un buzunar bun de microhabitat, devin celule pândite și proliferează”, spune Erill, producând în cele din urmă cantități mari de celule roiitoare.

Așadar, „Presumăm că fagii monitorizează nivelurile CtrA, care merg în sus și în jos în timpul ciclului de viață al celulelor, pentru a ne da seama când celula roiitoare devine o celulă tulpină și devine o fabrică de roitori", spune Erill, "și în acel moment, au spart celula, pentru că există să fie mulți roitori în apropiere pentru a infecta.”

Ascultând

Din păcate, metoda de a demonstra această ipoteză necesită forță de muncă și extrem de dificilă, așa că aceasta nu a făcut parte din această ultimă lucrare – deși Erill și colegii lor speră să abordeze această întrebare în viitor. Cu toate acestea, echipa de cercetare nu vede o altă explicație plauzibilă pentru proliferarea site-urilor de legare a CtrA pe atât de mulți fagi diferiți, toți care necesită pili/flagela pentru a-și infecta gazdele. Și mai interesante, notează ei, sunt implicațiile pentru virușii care infectează alte organisme, chiar și oameni.

„Tot ceea ce știm despre fagi, fiecare strategie evolutivă pe care au dezvoltat-o, s-a demonstrat că se traduce în viruși. care infectează plantele și animalele”, spune el. „Este aproape un dat. Deci, dacă fagii își ascultă gazdele, virușii care îi afectează pe oameni trebuie să facă la fel.”

Există alte câteva exemple documentate de fagi care își monitorizează mediul în moduri interesante, dar niciuna nu include atât de mulți fagi diferiți care folosesc aceeași strategie împotriva atâtor gazde bacteriene.

Această nouă cercetare este „prima demonstrație largă că fagii ascultă ceea ce se întâmplă în celulă, în acest caz, în ceea ce privește dezvoltarea celulelor”, spune Erill. Dar mai multe exemple sunt pe cale, prezice el. Deja, membrii laboratorului său au început să caute receptori pentru alte molecule de reglare bacteriene în fagi, spune el – și îi găsesc.

Noi căi terapeutice

Reluarea cheie de la această cercetare este că „virusul folosește informații celulare pentru a lua decizii”, spune Erill, „și dacă se întâmplă în bacterii, aproape sigur se întâmplă la plante și animale, pentru că dacă este o strategie evolutivă care are sens, evoluția o va descoperi. și să-l exploateze.”

De exemplu, pentru a-și optimiza strategia de supraviețuire și replicare, un virus animal ar putea dori să știe în ce fel de țesut se află sau cât de robust este răspunsul imun al gazdei la infecția sa. . Deși ar putea fi neliniștitor să ne gândim la toate informațiile pe care virușii le-ar putea aduna și, eventual, le-ar putea folosi pentru a ne îmbolnăvi, aceste descoperiri deschid, de asemenea, căi pentru noi terapii.

„Dacă dezvoltați un medicament antiviral, iar dvs. știi că virusul ascultă un anumit semnal, atunci poate poți păcăli virusul”, spune Erill. Este la câțiva pași, totuși. Deocamdată, „Abia începem să realizăm cât de activ ne privesc virușii – cum monitorizează ceea ce se întâmplă în jurul lor și iau decizii pe baza asta”, spune Erill. „Este fascinant.”

_ Un băiat ucrainean de 17 ani a început să construiască un detector de mine antiorestre la 9 ani pentru a proteja oamenii de Putin

_ Iranul amenință familiile jucătorilor de la echipa naţională de fotbal cu închisoarea şi tortura - CNN

_ Metallica anunță un nou album, turneu mondial

_ Trio-ul belgian Kevin de Bruyne, Jan Vertonghen și căpitanul Eden Hazard s-au „ÎNCETIT” în dressing

_ Gary Lineker a pus în buzunar 1,6 milioane de lire sterline lucrând pentru radiodifuzorul de stat din Qatar

_ Starul WNBA Brittney Griner „se confruntă cu homofobie, rasism și 16 ORE zile lucrătoare” la colonia penală

_ Tish Cyrus CONFIRMĂ o nouă poveste de dragoste cu cârcotisul din Prison Break, Dominic Purcell

_ Spectatorul care a luat cu asalt meciul de la Cupa Mondială fluturând steagul LGBT este un fotbalist italian devenit activist

_ Patricia Arquette emană eleganță într-o rochie care îmbrățișează silueta la Premiile Gotham 2022 din New York

_ Millie Bobby Brown își arată abdomenul într-o serie de bikini

_ Băiatul de frați canibal care a ucis la întâmplare un cuplu din Florida și i-a mestecat fața bărbatului nu este vinovat

_ Irina Shayk orice în afară de simplu în negru și-a luat fiica de la școală pe fondul zvonurilor de împăcare

_ Mai multe despre rezultatele corupte din comitatul Maricopa din Arizona � nu au sens

_ James Norton arată cool fără efort într-o căciulă de catifea și o eșarfă șic la jocul Best Of Enemies

_ Fosta iubită a Prințului Harry, Cressida Bonas, dă naștere primului ei copil

_ Anglia vs Țara Galilor: experții Sportsmail își spun cuvântul înaintea bătăliei din Marea Britanie de la Cupa Mondială

_ Louise Thompson arată radiantă în rochie crem în timp ce împărtășește fotografii din botezul fiului Leo

_ CHRIS FOY: Cum poate Jones să transforme doom într-un nou boom și să transforme Anglia în candidați la Cupa Mondială

_ Julia Fox o apără pe Kim Kardashian pe fondul scandalului campaniei publicitare Balenciaga

_ Tyler Adams este „unul dintre cei mai buni mijlocași” de la Cupa Mondială și „nu are plafon”, susține Beasley

_ Kate Winslet spune că realitatea și ficțiunea s-au încețoșat în timp ce a filmat cu fiica Mia Threapleton

_ Zelenski: România se numără printre ţările care sprijină iniţiativa 'Cereale din Ucraina'

_ Risa Hirako: Modelul japonez uimește cu aspectul ei tineresc și împărtășește secrete de frumusețe

_ Blestemul copiilor vrăjitori ai criptomonelor: milioane dispărute, morți misterioase și teorii ale conspirației sălbatice

_ Vedeta Baywatch Donna D'Errico, în vârstă de 54 de ani, afișează o afișare uluitoare cu o fotografie revelatoare pe tema sărbătorilor

_ Will Smith spune că și-a pierdut somnul din cauza palmei sale infame la Oscar, care a rănit noul său film Emancipation

_ Serena Williams îi aduce un omagiu emoționant lui Virgil Abloh la un an de la moartea sa

_ Kendall Jenner își arată abdomenul tonifiat pe fondul pretențiilor că vorbește din nou cu fostul ei Harry Styles

_ O mare parte din reţelele de termoficare avariate în Ucraina au fost restabilite

_ Owen Warner dezvăluie că a fost într-un „loc de jos” în timpul lui I’m A Celeb

_ Kylie Jenner împărtășește o privire rară a fiului ei de nouă luni în „relege” din weekendul de Ziua Recunoștinței

_ Leicester se pregătește să facă o nouă mișcare pentru Jeremie Boga după ce a ratat jucătorul Atalanta în vară

_ Pacienții NU vor avea o intervenție chirurgicală anulată în ultimul moment, spun șefii NHS

_ Andy Gray spune că s-a gândit să-și pună capăt propriei vieți după demiterea din 2011 din cauza scandalului sexual

_ CELE TREI ÎNCĂLTERI CHEIE LUI CHRIS SUTTON: Harry Kane își poate răspunde criticilor împotriva lui Joe Rondon

_ KEOWN TALKS TACTICS: Gareth Bale știe cum să-și aleagă momentele și a fost eroic pentru Țara Galilor

_ Pomul „patetic” din Trafalgar Square, batjocorit de londonezi după ce a sosit cadou din Norvegia

_ HAOS la Juventus „în timp ce întregul consiliu demisionează” în urma unei întâlniri uluitoare de luni

_ Numărul americanilor care poartă �n mod regulat arme de m�nă S-a DUBLAT �n doar 4 ani

_ McDonald's anunță meniul de vară care va fi lansat mâine cu El Maco și Hokey Pokey McFlurry

_ Goluri din belșug în luni maniacale! Fanii din fotoliu sunt tratați cu 11 goluri în două meciuri palpitante

_ Elsa Hosk are toate picioarele în rochie albastră minusculă cu dungi verticale

_ Matt Shirvington cumpără o casă de 11,2 milioane USD în North Shore din Sydney

_ Christian Pulisic „dorește să rămînă la Chelsea cu o ofertă atractivă după Cupa Mondială, puțin probabilă”

_ Messy Archive se pregătește să se îndrepte spre Săptămâna Modei din New York

_ Anunțul lui Zelenski: Olanda și Ucraina pregătesc tribunalul care îi va judeca pe torţionarii ruşi

_ Anglia vs Țara Galilor: Experții noștri își spun cuvântul înaintea bătăliei din Marea Britanie de la Cupa Mondială

_ George Takei îl numește pe William Shatner „un bătrân ticălos” în ultima salvă dintr-o ceartă de lungă durată

_ Statele Unite vor vinde Finlandei armament în valoare de 323 milioane de dolari

_ Stilista Melissa Murgana: Acestea sunt ținutele EXACTE pe care ar trebui să le împachetați pentru o vacanță de vară

_ Zara McDermott își etalează abdomenul tonifiat în timp ce le reamintește urmăritorilor să-și verifice alunițele

_ BRYAN ROBSON: Phil Foden poate speria orice apărare... Anglia trebuie să-l dea drumul marți seara!

_ Marea Barieră de Corali din Australia ar trebui plasată pe lista „în pericol”, spune raportul ONU

_ Dacă crezi că asta înseamnă mai mult pentru Țara Galilor, mergi în dressingul nostru: Gareth Southgate face plâns de raliu

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1387, afisate in 24 pagini.

ieri 15:20 Test