_ Primul lup artic clonat din lume, născut în China, în proces care a implantat embrionul într-un beagle

_ Primul lup artic clonat din lume, născut în China în proces care a implantat embrionul într-un beagle

Un lup arctic a fost clonat pentru prima dată de o firmă de gene din Beijing care a luat o celulă donatoare de la o femelă de lup arctic sălbatic și a combinat-o cu un embrion care a fost crescut în interiorul unui beagle, care împărtășește descendența genetică cu lupii antici pentru a se asigura că procesul a avut succes.

Cățelul, pe nume Maya, s-a născut în iunie, dar Singogen Biotechnology a așteptat să-și anunțe nașterea până la 100 de ani. vechi de zile, cu speranța că clona va fi sănătoasă, și este.

Lupii arctici nu sunt pe cale de dispariție ca alte rase, dar Singogen speră să folosească acest proces pentru a salva alte specii care sunt în pericol de dispariție. .

Deși aceasta este o descoperire științifică, clonarea animalelor este întâmpinată cu controverse, deoarece activiștii spun că animalele implicate suferă intervenții chirurgicale necesare pentru a obține donator. celule și transfer de embrioni.

Un alt argument împotriva procesului pe care unii îl văd producerea de animale prin clonare este dacă această tehnică încalcă o interdicție morală, cum ar fi oamenii „se joacă cu Dumnezeu” prin producerea de embrioni fără a folosi fertilizare.

Calaltă parte a argumentului consideră că clonarea animalelor este o modalitate de a salva speciile aflate în pragul dispariției.

Indiferent, Maya este considerată o piatră de hotar pentru aplicarea tehnologiei de clonare.

Ea a fost creată prin aceeași tehnică din spatele oaiei Dolly, primul mamifer, clonat în Scoția în 1996, care se numește transfer nuclear de celule somatice.

Dolly, totuși, a fost eutanasiată la în vârstă de șase ani, când s-a descoperit că avea o tumoare pulmonară.

În momentul de față, se spune că Maya este sănătoasă și prezintă comportamentul unui pui de lup arctic tradițional.

Directorul general Sinogene Biotechnology, Mi Jidong, a declarat pentru Global Times: „Am început cooperare de cercetare cu Harbin Polarland privind clonarea lupului arctic în 2020.

„După doi ani de eforturi minuțioase, lupul arctic a fost clonat cu succes. Este primul caz de acest gen din lume.'

Compania s-a angajat în această căutare construind  137 de embrioni noi din ovocite enucleate (procesul de îndepărtare a nucleului dintr-o celulă), care este o celulă dintr-un ovar, și celule somatice, urmate de transferul a 85 de embrioni în uterul a șapte beagles - și o naștere Maya.

Compania de genetică din spatele proiectului dorește să cerceteze cum să păstreze animalele mai expuse riscului decât omologii lui Maya.

Cu toate acestea, mai este încă un drum lung înaintea lor. „Este relativ mai ușor să clonezi canini și pisici”, a spus Jidong.

„Vom continua să lucrăm în acest domeniu. În pasul următor, putem clona animale sălbatice rare, altele decât caninii sau pisicile... și va fi mai dificil.”

Dar unii din comunitatea științifică și-au exprimat îngrijorarea, în special cu privire la sănătatea animalelor clonate și modul în care clonarea va afecta biodiversitatea.

Maya, la rândul ei, este destinată să-și petreacă restul vieții în captivitate din cauza lipsei ei de socializare.

Clonarea animalelor a fost Sfântul Graal pentru oamenii de știință încă dinainte de Dolly, dar acum devine o modalitate de a reînvia speciile care au dispărut de pe Pământ de atunci.

În martie, oamenii de știință de la Universitatea din California, Santa Cruz au anunțat că au secvențiat întreg genomul păsării dodo pentru prima dată.

Dodo care nu zbura înalt de un metru a fost distrus în secolul al XVII-lea, la doar 100 de ani după ce a fost descoperit pe insula Mauritius.

Și în aceeași lună s-a anunțat că cercetătorii de la Universitatea din Melbourne lucrează pentru a readuce la viață tigrul tasmanian, recreând speciile dispărute, în speranța că va putea fi reintrodusă în sălbatic.

Laboratorul va dezvolta tehnologii care ar putea realiza de-extincția tilacinei, cunoscută în mod obișnuit ca tigrul tasmanian.

Oamenii de știință au secvențiat deja genomul tilacinei, care a oferit o „Cum să construim în esență o tilacină”, a spus Andrew Pask, conducătorul laboratorului de cercetare pentru restaurarea genetică integrată a tilacinei.

Acel embrion va fi apoi transferat într-un uter surogat gazdă, cum ar fi un dunnart sau un diavol tasmanian.

_ Un băiat ucrainean de 17 ani a început să construiască un detector de mine antiorestre la 9 ani pentru a proteja oamenii de Putin

_ Iranul amenință familiile jucătorilor de la echipa naţională de fotbal cu închisoarea şi tortura - CNN

_ CHRIS FOY: Cum poate Jones să transforme doom într-un nou boom și să transforme Anglia în candidați la Cupa Mondială

_ Julia Fox o apără pe Kim Kardashian pe fondul scandalului campaniei publicitare Balenciaga

_ Louise Thompson arată radiantă în rochie crem în timp ce împărtășește fotografii din botezul fiului Leo

_ Anglia vs Țara Galilor: experții Sportsmail își spun cuvântul înaintea bătăliei din Marea Britanie de la Cupa Mondială

_ Tyler Adams este „unul dintre cei mai buni mijlocași” de la Cupa Mondială și „nu are plafon”, susține Beasley

_ Metallica anunță un nou album, turneu mondial

_ Trio-ul belgian Kevin de Bruyne, Jan Vertonghen și căpitanul Eden Hazard s-au „ÎNCETIT” în dressing

_ Gary Lineker a pus în buzunar 1,6 milioane de lire sterline lucrând pentru radiodifuzorul de stat din Qatar

_ Starul WNBA Brittney Griner „se confruntă cu homofobie, rasism și 16 ORE zile lucrătoare” la colonia penală

_ Tish Cyrus CONFIRMĂ o nouă poveste de dragoste cu cârcotisul din Prison Break, Dominic Purcell

_ KEOWN TALKS TACTICS: Gareth Bale știe cum să-și aleagă momentele și a fost eroic pentru Țara Galilor

_ Will Smith spune că și-a pierdut somnul din cauza palmei sale infame la Oscar, care a rănit noul său film Emancipation

_ CELE TREI ÎNCĂLTERI CHEIE LUI CHRIS SUTTON: Harry Kane își poate răspunde criticilor împotriva lui Joe Rondon

_ Patricia Arquette emană eleganță într-o rochie care îmbrățișează silueta la Premiile Gotham 2022 din New York

_ Kendall Jenner își arată abdomenul tonifiat pe fondul pretențiilor că vorbește din nou cu fostul ei Harry Styles

_ O mare parte din reţelele de termoficare avariate în Ucraina au fost restabilite

_ Andy Gray spune că s-a gândit să-și pună capăt propriei vieți după demiterea din 2011 din cauza scandalului sexual

_ Pacienții NU vor avea o intervenție chirurgicală anulată în ultimul moment, spun șefii NHS

_ Serena Williams îi aduce un omagiu emoționant lui Virgil Abloh la un an de la moartea sa

_ Owen Warner dezvăluie că a fost într-un „loc de jos” în timpul lui I’m A Celeb

_ HAOS la Juventus „în timp ce întregul consiliu demisionează” în urma unei întâlniri uluitoare de luni

_ Leicester se pregătește să facă o nouă mișcare pentru Jeremie Boga după ce a ratat jucătorul Atalanta în vară

_ Pomul „patetic” din Trafalgar Square, batjocorit de londonezi după ce a sosit cadou din Norvegia

_ Kylie Jenner împărtășește o privire rară a fiului ei de nouă luni în „relege” din weekendul de Ziua Recunoștinței

_ Vedeta Baywatch Donna D'Errico, în vârstă de 54 de ani, afișează o afișare uluitoare cu o fotografie revelatoare pe tema sărbătorilor

_ Spectatorul care a luat cu asalt meciul de la Cupa Mondială fluturând steagul LGBT este un fotbalist italian devenit activist

_ Millie Bobby Brown își arată abdomenul într-o serie de bikini

_ Băiatul de frați canibal care a ucis la întâmplare un cuplu din Florida și i-a mestecat fața bărbatului nu este vinovat

_ Irina Shayk orice în afară de simplu în negru și-a luat fiica de la școală pe fondul zvonurilor de împăcare

_ Mai multe despre rezultatele corupte din comitatul Maricopa din Arizona � nu au sens

_ James Norton arată cool fără efort într-o căciulă de catifea și o eșarfă șic la jocul Best Of Enemies

_ Fosta iubită a Prințului Harry, Cressida Bonas, dă naștere primului ei copil

_ Messy Archive se pregătește să se îndrepte spre Săptămâna Modei din New York

_ Dacă crezi că asta înseamnă mai mult pentru Țara Galilor, mergi în dressingul nostru: Gareth Southgate face plâns de raliu

_ Matt Shirvington cumpără o casă de 11,2 milioane USD în North Shore din Sydney

_ George Takei îl numește pe William Shatner „un bătrân ticălos” în ultima salvă dintr-o ceartă de lungă durată

_ Anglia vs Țara Galilor: Experții noștri își spun cuvântul înaintea bătăliei din Marea Britanie de la Cupa Mondială

_ Jill Biden dezvăluie decorațiunile de Crăciun de la Casa Albă � lipește bile de aur lipicioase la ușă

_ Anunțul lui Zelenski: Olanda și Ucraina pregătesc tribunalul care îi va judeca pe torţionarii ruşi

_ Christian Pulisic „dorește să rămînă la Chelsea cu o ofertă atractivă după Cupa Mondială, puțin probabilă”

_ Elsa Hosk are toate picioarele în rochie albastră minusculă cu dungi verticale

_ Kate Winslet spune că realitatea și ficțiunea s-au încețoșat în timp ce a filmat cu fiica Mia Threapleton

_ Zelenski: România se numără printre ţările care sprijină iniţiativa 'Cereale din Ucraina'

_ Blestemul copiilor vrăjitori ai criptomonelor: milioane dispărute, morți misterioase și teorii ale conspirației sălbatice

_ Mama îndurerată EXUMĂ cadavrul fiicei sale la Melbourne: Peter Tziotzis

_ Demi Rose își arată curbele incredibile și prezintă un display FOARTE busti

_ Zara McDermott își etalează abdomenul tonifiat în timp ce le reamintește urmăritorilor să-și verifice alunițele

_ BRYAN ROBSON: Phil Foden poate speria orice apărare... Anglia trebuie să-l dea drumul marți seara!

_ Stilista Melissa Murgana: Acestea sunt ținutele EXACTE pe care ar trebui să le împachetați pentru o vacanță de vară

_ Marea Barieră de Corali din Australia ar trebui plasată pe lista „în pericol”, spune raportul ONU

_ Statele Unite vor vinde Finlandei armament în valoare de 323 milioane de dolari

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1402, afisate in 24 pagini.

ieri 15:20 Test