Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

PLAN ECONOMIC DE SALVARE A ȚĂRII. Ce se-ntâmplă dacă oprim Totul 8 săptămâni, în afară de Sectoarele Vitale? Ni se-ntâmplă o BUCURIE: Scăpăm de Virus, cel puțin pe moment. Salvăm mulți morți și răniți. Cât ne costă? Mai puțin decât orice altă variantă

HOROSCOP 9 mai: Venus intră în Gemeni. Zodii care au toate atuurile să reușească

Italia anunță relaxarea condițiilor de intrare în țară. Vor fi avantajați turiștii proveniți din zone cu nivel ridicat de vaccinare

Ceausescu ne-a lasat mostenire un stat la cheie: fara datorii, cu o industrie puternica, o agricultura irigata si intensiva. Noi in douazeci de ani am pierdut totul, inclusiv independenta statului

Președintele turc Recep Tayyip Erdogan, reacție la violențele de la Esplanada Moscheilor din Ierusalim: "Israelul, stat terorist crud"

Dinamo a trecut cu 2-0 de Hermannstadt și nu mai tremură pentru retrogradare

Polonia și Ungaria au agitat apele la Summitul Social al Uniunii Europene. Croația a cerut introducerea certificatului de vaccinare

România a câștigat aurul la Campionatul Internațional de Robotică cu puști de 13 ani. Antrenorul lor este "un copil într-un corp de adult"

China, în vizorul internațional. Țara se pregătește de șase ani pentru al Treilea Război Mondial cu arme biologice, inclusiv COVID. Ce spun anchetatorii americani

ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea | Afacerile postrevoluționare ale Securității (IV)

La 56 de ani, Monica Bellucci șochează: "Visez să trăiesc sănătos până la 150 de ani și să mor în liniște, în somn". S-a aflat dieta vedetei

Nicola Sturgeon salută victoria SNP în scrutinul din Scoția și vrea referendum privind independența

STB, marele pierzător după ce bugetul Capitalei a fost bătut în cuie. Tăierea subvențiilor la Transporturi poate aduce creșterea prețurilor la bilete

Coronavirus România LIVE UPDATE 9 mai. 1.305 cazuri noi și 1.026 de persoane internate la ATI

Opera Națională București și-a redeschis porțile în acest weekend

Grecii au făcut plajă cu o săptămână înainte de deschiderea oficială a sezonului estival. Elenii, gata de invazia turiștilor

NATIONALIZAREA RESURSELOR NATURALE, OPRIREA CONCESIONARILOR PE NIMIC SI OPRIREA VANZARII TERENURILOR LA STRAINI. CUM NE VOM ORGANIZA?

REMEMBER. Fostul locţiitor al şefului Direcţiei de Contraspionaj, Filip Teodorescu : "În 1989-1990, la Revoluție, erau 29.000 de agenti ruși în România. Confruntările de la Târgu-Mureș din martie 1990, au fost pregătite de Serviciile Secrete Maghiare".

Angajații aeroportului Milano Malpensa au dansat Jerusalema de bucurie că s-au întors la muncă

Simona Halep își apără titlul la turneul de la Roma. Românca ar putea avea meci dificil în turul secund

Metoda prin care sunt înșelați românii care muncesc în Germania. S-a aflat de ce unii lucrători nu beneficiază de asigurare medicală

RUȘINE. După ce a dat pe nimic austriecilor tot petrolul țării și după ce a dat rușilor aproape toată metalurgia, Adrian Nastase vine și are tupeul să facă pe "patriotul". Adrian Năstase: 'PSD are nevoie de un mesaj mai puternic de natură naționalistă"

ECOLOGISTII DE EXTREMA STANGA AU CALCAT CU MASINA UN OM PARALINZANDU-L DE LA GAT IN JOS. MASS-MEDIA a cenzurat acest fapt. Ecologistii au fost prezentati ca victime. Familia afaceristului nenorocit pe viață: "coșmarul nostru nu se mai sfârșește"

Cine sunt parlamentarii "criminali" care au initiat modificarile legislative impotriva oilor, a ciobanilor si a cainilor. Dar si toti cei care au votat "modificarile lor" sunt la fel de vinovati.

Un italian a salvat o româncă să nu ardă de vie într-un incendiu. "Dacă nu mureau din cauza flăcărilor, riscau să moară din cauza gazelor toxice"

BESTII PROGRESISTE. Alfie Evans, un bebeluș de 1 an şi 11 luni a pierdut apelul de a fi transferat şi dreptul la viață, deşi respiră fără aparate, după ce medicii au încercat anterior, să-l ucidă, deconectându-l de la aparate

Multinaționalele Străine ce dețin Supermarketurile refuză Legea Produselor Româneşti. Asociatia Marilor Retele Comerciale acuza ca propunerea legislativa care obliga supermarketurile sa ofere cel putin 50% produse romaneşti "submineaza comertul modern"

Comisia Europeană îi vrea pe românii care muncesc muritori de foame și sclavii băncilor până la moarte. Comisia Europeană consideră că Legea dării în plată şi creşterea salariului minim, prezintă RISCURI MAJORE pentru România

Peste 10.000 de persoane au fost vaccinate la Maratonul Vaccinării din Capitală

9 Mai - Ziua Europei și Ziua Independenței de Stat a României

TUPEU. SRI și-a prezentat raportul de activitate cu ușile închise în prezența lui Klaus Iohannis. Președinții Camerei Deputaților și a Senatului NU au fost invitați.

Fum într-un salon în care erau pacienți cu COVID-19

A doua noapte de violențe în Ierusalim. A curs sânge și în cea mai sfântă noapte a Ramadanului

Ion Cristoiu: Vânătoarea ca pasiune înseamnă nu vânare, ci aventura de a găsi vânatul, de care nici nu e sigur că trebuie să-l împuști

Microsoft, Google, Intel și Mozilla vor să mute WebAssembly dincolo de browser

TRĂDĂTORI DE ȚARĂ. Noua lege a redevențelor e cea veche: Pentru productia din pământul țării de petrol si gaze va fi același BACȘIȘ la fel ca până acum. Norvegia 78% impozitare totală pe petrol și gaze, Marea Britanie 62% și 81%, Danemarca 64%, Romania 19%

S-a făcut lumină în cazul Nădaş: Testamentul prin care familia Colţeu moştenise o avere colosală a fost FALSIFICAT

Tupeu de CIOCOI care se înfruptă lacom din banii Statului Român. Isărescu, Vasilescu, Croitoru și toți de la BNR SE CRED "UNICAȚI". Vasilescu, BNR: "La Banca Nationala sunt remunerate performanțe-unicat"

BANII SI TERENURILE DATE MASONERIEI NU AU FOST TAIATE. Marea Lojă Naţională Masonică a primit gratuit de la Guvern un teren cu o valoare de peste 2,1 milioane de lei, pentru construirea unei clădiri "de interes public", în decembrie 2013

Italia anunță relaxarea condițiilor de intrare în țară

Iohannis, de Ziua Europei: "Ocazie să reflectăm asupra lecțiilor învățate din experiența ultimului an"

Statele Unite au aprobat vânzarea de rachete Patriot pentru România. Cumpărăm o rachetă cu 17 mil. $ când prețul ei e de 3 mil. $. Valoarea contractului este uriașă. România plătește 3,9 miliarde de dolari prețul a 20 de spitale uriașe și ultra dotate

Unde scrie în MIORIȚA că BACII au ales să-l omoare "pe cel moldovan" "ca să-i fure oile"? NICĂIERI. "Ultima Oră": În varianta din Maramureş ciobanul e jertfit "între țăpuşte" exact așa cum ne spune Herodot. De ce? Pentru că "lui gre lege i-o picat"...

Peste 61.000 de români CER "Opriți Jaful. Vreau să las moștenire copiilor mei această țară!". NATIONALIZAREA RESURSELOR, OPRIREA CONCESIONĂRILOR PE NIMIC ȘI INTERZICEREA VÂNZĂRII TERENURILOR LA STRĂINI - e cea mai semnată Petiție de pe PetițieOnline.net.

Plagiatorul Ponta se declară pentru Vaccinarea cu Forța . El e cel care a ordonat să fie bătuți țăranii de la Pungeşti ca să facă pe plac lui Chevron. El e cel care a vrut să facă Redevențele Zero. El e cel care a vândut pe nimic hălci din Nuclearelectrica

Donald Trump arată cu degetul către Uniunea Europeană: ”Bruxelles-ul e un dezastru. Avem o mare problemă. Terorismul radicalismului islamic este problema. Uitați-vă la Germania, uitați-vă la Suedia, uitați-vă la Bruxelles. Aceste locuri sunt un dezastru!"

4 lucruri în legătură cu care GLOBALIȘTII VĂ CRED PROȘTI ȘI INCAPABILI să le înțelegeți. În realitatea oamenii s-au prins ȘI NU MAI POT FI PROSTIȚI. De aici și ISTERIA LOR ZILNICĂ împotriva acelora care vă țin la curent cu ce mai pun la cale

Mulțumiți-i din inimă lui Iohannis care a acceptat relocări forțate de migranți pe teritoriul României încălcând Art.3 (4) din Constituția României. Un refugiat pakistanez din Centrul de migranti Radauti a agresat sexual o fetiță româncă de 12 ani

Împușcături la Times Square. Trei persoane au fost rănite, printre care și un copil de 4 ani FOTO

Zeci de viruși par să folosească o bază ADN diferită, ADN-Z

OPRIȚI VĂNZAREA TERENURILOR LA STRĂINI. Mii de fermieri protesteaza in Bucuresti: „Ați schimbat Guvernul să vindeți terenul!”.

Sergiu Nicolaescu - era nepotul lui Ion Gheorghe Maurer. Nesimțitul trădător, părtaș al Puciului Moscovit din Decembrie 1989, a vrut să joace rolul lui Mihai Viteazul, în locul lui Amza Pellea. Noroc cu Ceaușescu care nu l-a lăsat să ia rolul.

ALO CIOLOȘ, SE-AUDE? DĂ REPEDE O ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ. Zilnic populația țării e otrăvită cu fel de fel de mizerii importate. Producătorii români cer ca toate produsele din carne importate să fie însoţite de câte un certificat de calitate

Prăbușirea lui Iohannis în sondaje. De la peste 60%, Iohannis mai are doar 31% încredere în București și încrederea la nivelul țării nu poate fi diferită. Încrederea românilor în Iohannis s-a prăbușit la jumătate în doar un an de mandat.

GUVERNUL CIOLOȘ-SOROS NE-A TRAS-O LA ONU, DEȘI CONSTITUȚIA NOASTRĂ LE-O INTERZICE. România şi alte şase ţări europene au promis să accepte cel puţin de zece ori mai mulţi refugiaţi decât în anul 2015, au declarat oficiali americani citaţi de AFP

Autostrada Sibiu – Piteşti va avea traseul propus de Nicolae Ceauşescu, pe Valea Topologului

Bunica unei fetiţe care a decedat la "Marie Curie": "Fetița nu a mâncat niciodată brânză de la Brădet"

Ana Maria Mihaes, o cântăreaţă din România face videochat. IMAGINI XXX

Nr. de articole la aceasta sectiune: 497, afisate in 9 pagini.