_ Tatăl celei mai mari familii din Marea Britanie, Noel Radford, va apărea mâine în instanță acuzat de depășire cu viteză cu Porsche-ul său pe o porțiune de 40 de km/h a autostrăzii.

_ Tatăl celei mai mari familii din Marea Britanie, Noel Radford va să apară mâine în instanță acuzat de depășire cu viteză în Porsche-ul său pe o porțiune de 40 de km/h a șoselei cu două șosele

Tatăl celei mai mari familii din Marea Britanie va apărea mâine în instanță pentru a fi acuzat de depășire cu viteză în Porsche-ul său.

Tatăl de 22 de copii Noel Radford, în vârstă de 53 de ani, este acuzat că a condus peste limita de viteză de 40 mph de-a lungul drumului Bay Gateway din Morecambe pe 14 decembrie anul trecut.

El este, de asemenea, acuzat de nerespectare pentru a oferi informații referitoare la identificarea șoferului unui Porsche.

Dl Radford, care joacă în reality TV show 22 Kids and Counting alături de soția Sue, va apărea în fața Curții de Magistrați din Preston.

The Bay Gateway este o șosea cu două Șosea lungi de trei mile între Heysham și orașul său natal din Lancashire.

Familia a fost în ochii publicului din 2012, când au jucat pentru prima dată în documentarul „15 Kids and Counting”.

Al patrulea serial al lor, „22 Kids and Counting”, a fost difuzat înainte de Crăciun.

Mr Radford a dezvăluit în noua carte publicată recent a cuplului, The Radfords: Making Life Count, că au cumpărat trei verande în tot atâtea ani.

Au cumpărat primul lor model la scurt timp după împlinirea a 46 de ani a lui Sue, dar domnul Radford a spus că au renunțat. pentru a-l înlocui cu altul, raportat Soarele.

„Atunci am scăpat de acel Porsche, pentru că a fost c**p”, a scris el. „Apoi puțin mai târziu, în septembrie 2023, am primit un alt Porsche.”

Sue, în vârstă de 49 de ani, a vorbit recent despre modul în care s-a gândit să-și părăsească soțul după ce s-a confruntat cu dificultăți cu afacerea lor în anii 2000.

Cuplul investise apoi într-o locație pe strada principală din animata Kendal, în Cumbria, pentru a-și extinde afacerea cu magazine de plăcinte.

Dar un focar de febră aftoasă - se crede că ar fi avut a costat economia Regatului Unit în total 8 miliarde de lire sterline - a lovit țara și a lăsat perechea devastată.

Vorbind cu The Mirror, Sue a recunoscut că s-a chinuit să vadă cum va supraviețui „căsătoria” lor.

„Au fost zile în care mă gândeam: „asta e tot, părăsesc afacerea și Noel, pur și simplu nu mai pot”, a dezvăluit ea.

„Dar căsnicia noastră a fost întotdeauna puternică – și a avea copii ne-a ținut bine. Am rămas împreună și am trecut peste asta. Era să ne scufundăm sau să înotăm și am ales să înotăm.”

Sue a amenințat recent că va începe să numească și să-i facă de rușine pe trolii care o abuzează online, când a fost marcată cu cruzime drept „boală” după ce a a publicat instantanee dintr-un vacanță recentă în familie.

_ România, vizată în mega frauda din PNRR-ul Italiei: Anchetă EPPO pentru 600 milioane de euro

_ Principala companie chineză de semiconductori dă faliment — alte 23 de persoane au retras recent cererile de IPO

_ Kenya a avut vreme neobișnuit de caldă – un expert despachetează ce ar putea fi cauza

_ „Maica Tereza nu a putut să învingă aceste acuzații” – Trump aruncă în mișcare procesul împotriva legii regimului Biden și judecătorul strâmb Merchan în Fiery Presser (VIDEO)

_ Ucraina a încheiat acorduri de securitate pe termen lung cu Suedia şi cu Norvegia

_ Traficanți de droguri de pe litoral, prinși de polițiști

_ Croatul Modrić și albanezul Gjasula, principalii protagoniști ai statisticilor în Croația - Albania

_ Războiul din Ucraina. Rusia a atacat cu rachete şi drone mai multe regiuni din Ucraina

_ Partidul de guvernământ din Georgia organizează un miting în masă pentru a contracara protestele antiguvernamentale

_ ACTUALIZĂRI ÎN DIRECT DE LA PROCESUL TRUMP DE LA NYC: Colaboratorul The Gateway Pundit Paul Ingrassia Rapoarte de la Tribunalul Kangaroo al judecătorului Merchan – Deliberările juriului continuă

_ Noua abordare a cristalelor fotonice poate permite detectarea sensibilă și accesibilă a biomarkerilor

_ Studiul de simbioză expune noi teorii de „origine”, identifică sisteme experimentale pentru viața plantelor

_ Astronomii găsesc că găurile negre create în fuziuni poartă informații despre strămoșii lor

_ Cealaltă teorie a gravitației a lui Einstein ar putea avea rețeta pentru a ușura „problemele Hubble”

_ Oamenii de știință investighează originile Nebuloasei Crabului cu telescopul spațial James Webb

_ Cercetătorii descoperă originea azotului și evoluția timpurie pe Pământ

_ Studiul meteoritului „Northwest Africa 14250” dezvăluie compoziția sistemului solar timpuriu

_ MOND vs. materia întunecată: Cercetările sugerează că curbele de rotație ale galaxiilor rămân plate la nesfârșit

_ Stabilirea vârstei și originii Marii Pete Roșii a lui Jupiter

_ Revizuirea monitorului pentru jocuri ASRock PG27QFT2A 180 Hz: performanță și valoare serioase

_ Astronomii descoperă o exoplanetă de dimensiunea Pământului care orbitează în jurul unei stele pitice ultrarece din apropiere

_ Tehnologia revoluționară Samsung care permite stivuirea memoriei HBM pe CPU sau GPU sosește anul acesta - SAINT-D HBM este programată pentru lansarea în 2024, spune raportul

_ Perseverența NASA traversează un râu străvechi pentru a atinge obiectivul științific

_ Se apropie: Chandra de la NASA verifică locuibilitatea exoplanetelor

_ Zephyr lansează „primul” card Nvidia RTX 4070 ITX cu factor de formă – cu două sloturi și doar 172 mm lungime

_ Satelitul vânător de planete al NASA observă pentru prima dată un obiect mai mic într-o pereche de găuri negre

_ Noua supernova de tip Ia descoperita

_ Impactul meteoritului din lacul Quebec produce roci rare și dovezi de căldură extremă

_ Stele pui de mare viteză înconjoară gaura neagră supermasivă Sgr A* ca un roi de albine

_ Cel mai mic și mai ieftin comutator de rețea din lume dezvoltat de echipa de robotică a liceului din SUA — Murex Robotics face hardware-ul complet open-source

_ Măsurătorile de înaltă precizie provoacă înțelegerea noastră despre Cefeide

_ Planetele apoase care orbitează în jurul stelelor moarte pot fi candidate bune pentru studierea vieții – dacă pot supraviețui suficient de mult

_ Proiectul MicroMac de 7 USD recreează un Macintosh 128k pe Raspberry Pi Pico

_ IBM și AIST colaborează la un computer cuantic de 10.000 de qubiți — de 75 de ori mai mulți qubiți decât rivalii

_ Cercetătorii descoperă mini-Neptunii misterioși

_ Terminalul Minitel topit a fost salvat din incendiu, listat pentru 500 de dolari – vânzătorul spune că este o operă de artă

_ Astronomii descoperă discuri și jeturi paralele care erup dintr-o pereche de stele tinere

_ Studiul arată că oxidul de magneziu suferă o tranziție dinamică atunci când vine vorba de exoplanetele super-Pământului

_ Kioxia pune capăt strategiei de reducere a producției — prețurile 3D NAND s-ar putea stabiliza sau scădea

_ Observațiile explorează aureola lui Centaurus A

_ Conexiunea optică PCIe 7.0 atinge 128 GT/s

_ Vântul din găurile negre poate influența dezvoltarea galaxiilor din jur

_ Sondajele combinate cu raze X și simulările cu supercomputer urmăresc 12 miliarde de ani de creștere a găurii negre cosmice

_ Oamenii de știință descoperă mai multe galaxii asemănătoare Calei Lactee în universul timpuriu, avansând înțelegerea noastră despre modul în care s-au format galaxiile

_ Corpurile umane se recuperează în mare parte din spațiu, arată misiunea turistică

_ Este posibil ca zborurile spațiale comerciale scurte să nu aibă un impact mare asupra sănătății

_ Ar supraviețui rinichii astronauților unei călătorii dus-întors pe Marte?

_ Cercetătorii explorează modul în care sistemul imunitar se defectează în timpul călătoriilor în spațiu și implicațiile asupra îmbătrânirii umane pe Pământ

_ Originile exploziilor radio rapide se concentrează prin lumina polarizată

_ Cum a apărut o galaxie satelit a Căii Lactee? Fizicienii oferă o explicație

_ Astronomii chinezi descoperă o stea de mare viteză ejectată din clusterul globular Messier 15

_ FOTO Cadoul lui Kim Jong Un pentru Vladimir Putin

_ Moldovenii trec de la Buletinele de identitate la Cărțile de identitate. Care sunt diferențele

_ VEZI: Bunul samaritean se ocupă de afaceri împotriva unui interlocutor care încearcă să jefuiască o femeie nevinovată din San Francisco

_ Intră în vigoare tarife majorate ale UE pentru produsele din Rusia şi din Belarus

_ RUPTĂ: JURIUL ARE UN VERDICT ÎN CAZUL LEGAL NY – *ACTUALIZAT*

_ Donald Trump, prima conferinţă de presă după ce juriul l-a găsit vinovat în cele 34 de capete de acuzare. Remarci dure la adresa judecătorului şi critici despre conducerea Biden

_ Detectarea „radiației Hawking” din găurile negre folosind telescoapele de astăzi

_ Un șofer băut a fost prins de polițiști la primele ore ale dimineții

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2465, afisate in 42 pagini.