_ Doar oamenii cu ochi de vultur pot găsi șarpele în acest joc dezorientat în mai puțin de 25 de secunde

_ Numai persoanele cu ochi de vultur pot găsi șarpe în acest joc uluitor de creier în mai puțin de 25 de secunde

Acest joc de creiere cu tema pădurii tropicale te provoacă să vezi șarpele ascuns în câteva secunde - așa că, ești gata să faci față provocării?

Cu ocazia sărbătoririi Zilei Mondiale a Mediului, experții în sustenabilitate s-au strecurat într-o provocare distractivă, care vă va răsuci creierul.

Ziua Mondială a Mediului, care este sărbătorită anual pe 5 iunie, este cea perfectă. prilej de a aprecia minunile naturale ale planetei, încurajând în același timp conștientizarea și acțiunea pentru a proteja pământul de schimbări climatice, poluare și defrișare.

Anul acesta, BusinessWaste.co.uk marchează ziua cu un joc de creieri care evidențiază Amazon, unul dintre cele mai diverse ecosisteme din lume.

Conform creatorilor, timpul mediu de rezolvare a puzzle-ului este de 2 minute și 28 de secunde, dar recordul de batut este un rapid 25 de secunde. Cum te vei măsura?

Se pare că găsirea șarpelui nu este o sarcină ușoară - 61% din participanții au aruncat prosopul, în timp ce celorlalți au avut nevoie de până la 4 minute pentru a rezolva problema.

Între timp, doar o persoană cu ochi ascuțiți 10% dintre concurenți pot rezolva jocul de creier uluitor în mai puțin de un minut.

Pădurea tropicală amazoniană găzduiește 10% dintre speciile cunoscute din lume și pentru a rezolva acest puzzle, trebuie să găsiți una dintre aceste specii - un șarpe - camuflat în scena vibrantă a pădurii tropicale.

O varietate de floră și faună întinsă decorează imaginea aglomerată, în timp ce animalele native precum ghepard, tucan, leneș, papagal, lemur, furnicar și broască râioasă pot fi văzute cocoțate în interior.

Aveți nevoie de un indiciu pentru a localiza șarpele evaziv? Chiar și cel mai mic așternut poate perturba un ecosistem, așa că fii atent la detalii subtile.

Dacă ai reușit să găsiți șarpele înainte ca cronometrul să se termine, felicitări! Ai o vedere de invidiat.

Dacă încă te străduiești să vezi suspectul alunecos, concentrează-ți privirea spre partea din dreapta jos parte a imaginii.

Cuibărit între o floare albă mare, o floare roz mai mică și vârful unei frunze mari verzi se află șarpele mic, cu model verde și galben.

Pădurea tropicală amazoniană nu este doar o rețea încâlcită de biodiversitate, ci și găzduiește aproximativ 400 de miliarde de copaci care eliberează 20 de miliarde de tone de apă. în aer în fiecare zi -

Un singur copac mare capabil să elibereze 1.000 de litri de apă în 24 de ore – suficient pentru a umple 10 căzi de dimensiuni medii, conform WWF.

Cifrele actuale sugerează că aproximativ 17% din pădurea tropicală amazoniană a fost deja pierdută - o zonă de dimensiunea Franței  - cu primele nouă luni ale anului 2022 înregistrând cele mai ridicate rate de defrișare înregistrate în Amazonia braziliană din 2016.

Pe măsură ce se apropie Ziua Mondială a Mediului, acest puzzle își propune să ne amintească de importanța fiecărui element din mediul nostru, Nu conteaza cat de mic.

Ești pregătit pentru o altă provocare? Numai cei mai cu ochi de vultur jucătorii vor putea să localizează cactusul camuflat în câteva secunde în acest joc de creieri uluitor

_ România, vizată în mega frauda din PNRR-ul Italiei: Anchetă EPPO pentru 600 milioane de euro

_ Principala companie chineză de semiconductori dă faliment — alte 23 de persoane au retras recent cererile de IPO

_ Kenya a avut vreme neobișnuit de caldă – un expert despachetează ce ar putea fi cauza

_ „Maica Tereza nu a putut să învingă aceste acuzații” – Trump aruncă în mișcare procesul împotriva legii regimului Biden și judecătorul strâmb Merchan în Fiery Presser (VIDEO)

_ Ucraina a încheiat acorduri de securitate pe termen lung cu Suedia şi cu Norvegia

_ Thomas Bach risipeşte îndoielile: „Ceremonia de deschidere la Paris 2024 va avea loc pe Sena”

_ URIAȘĂ! Casa Albă recunoaște că procesul de vânătoare de vrăjitoare condus de Biden împotriva lui Trump este „legat de alegerile din 2024” (VIDEO)

_ Incident de incendiu viu: Au fost raportate victime după ce soldații nord-coreeni au trecut linia militară de demarcație

_ Povestea tinerei care a renunţat la un job într-o multinaţională pentru a se dedica meditaţiei

_ Traficanți de droguri de pe litoral, prinși de polițiști

_ Croatul Modrić și albanezul Gjasula, principalii protagoniști ai statisticilor în Croația - Albania

_ Războiul din Ucraina. Rusia a atacat cu rachete şi drone mai multe regiuni din Ucraina

_ Partidul de guvernământ din Georgia organizează un miting în masă pentru a contracara protestele antiguvernamentale

_ ACTUALIZĂRI ÎN DIRECT DE LA PROCESUL TRUMP DE LA NYC: Colaboratorul The Gateway Pundit Paul Ingrassia Rapoarte de la Tribunalul Kangaroo al judecătorului Merchan – Deliberările juriului continuă

_ Noua abordare a cristalelor fotonice poate permite detectarea sensibilă și accesibilă a biomarkerilor

_ Studiul de simbioză expune noi teorii de „origine”, identifică sisteme experimentale pentru viața plantelor

_ Astronomii găsesc că găurile negre create în fuziuni poartă informații despre strămoșii lor

_ Cealaltă teorie a gravitației a lui Einstein ar putea avea rețeta pentru a ușura „problemele Hubble”

_ Oamenii de știință investighează originile Nebuloasei Crabului cu telescopul spațial James Webb

_ Cercetătorii descoperă originea azotului și evoluția timpurie pe Pământ

_ Studiul meteoritului „Northwest Africa 14250” dezvăluie compoziția sistemului solar timpuriu

_ MOND vs. materia întunecată: Cercetările sugerează că curbele de rotație ale galaxiilor rămân plate la nesfârșit

_ Stabilirea vârstei și originii Marii Pete Roșii a lui Jupiter

_ Revizuirea monitorului pentru jocuri ASRock PG27QFT2A 180 Hz: performanță și valoare serioase

_ Astronomii descoperă o exoplanetă de dimensiunea Pământului care orbitează în jurul unei stele pitice ultrarece din apropiere

_ Tehnologia revoluționară Samsung care permite stivuirea memoriei HBM pe CPU sau GPU sosește anul acesta - SAINT-D HBM este programată pentru lansarea în 2024, spune raportul

_ Perseverența NASA traversează un râu străvechi pentru a atinge obiectivul științific

_ Se apropie: Chandra de la NASA verifică locuibilitatea exoplanetelor

_ Zephyr lansează „primul” card Nvidia RTX 4070 ITX cu factor de formă – cu două sloturi și doar 172 mm lungime

_ Satelitul vânător de planete al NASA observă pentru prima dată un obiect mai mic într-o pereche de găuri negre

_ Noua supernova de tip Ia descoperita

_ Impactul meteoritului din lacul Quebec produce roci rare și dovezi de căldură extremă

_ Stele pui de mare viteză înconjoară gaura neagră supermasivă Sgr A* ca un roi de albine

_ Cel mai mic și mai ieftin comutator de rețea din lume dezvoltat de echipa de robotică a liceului din SUA — Murex Robotics face hardware-ul complet open-source

_ Măsurătorile de înaltă precizie provoacă înțelegerea noastră despre Cefeide

_ Planetele apoase care orbitează în jurul stelelor moarte pot fi candidate bune pentru studierea vieții – dacă pot supraviețui suficient de mult

_ Proiectul MicroMac de 7 USD recreează un Macintosh 128k pe Raspberry Pi Pico

_ IBM și AIST colaborează la un computer cuantic de 10.000 de qubiți — de 75 de ori mai mulți qubiți decât rivalii

_ Cercetătorii descoperă mini-Neptunii misterioși

_ Terminalul Minitel topit a fost salvat din incendiu, listat pentru 500 de dolari – vânzătorul spune că este o operă de artă

_ Astronomii descoperă discuri și jeturi paralele care erup dintr-o pereche de stele tinere

_ Studiul arată că oxidul de magneziu suferă o tranziție dinamică atunci când vine vorba de exoplanetele super-Pământului

_ Kioxia pune capăt strategiei de reducere a producției — prețurile 3D NAND s-ar putea stabiliza sau scădea

_ Observațiile explorează aureola lui Centaurus A

_ Conexiunea optică PCIe 7.0 atinge 128 GT/s

_ Vântul din găurile negre poate influența dezvoltarea galaxiilor din jur

_ Sondajele combinate cu raze X și simulările cu supercomputer urmăresc 12 miliarde de ani de creștere a găurii negre cosmice

_ Oamenii de știință descoperă mai multe galaxii asemănătoare Calei Lactee în universul timpuriu, avansând înțelegerea noastră despre modul în care s-au format galaxiile

_ Corpurile umane se recuperează în mare parte din spațiu, arată misiunea turistică

_ Este posibil ca zborurile spațiale comerciale scurte să nu aibă un impact mare asupra sănătății

_ Ar supraviețui rinichii astronauților unei călătorii dus-întors pe Marte?

_ Cercetătorii explorează modul în care sistemul imunitar se defectează în timpul călătoriilor în spațiu și implicațiile asupra îmbătrânirii umane pe Pământ

_ Originile exploziilor radio rapide se concentrează prin lumina polarizată

_ Cum a apărut o galaxie satelit a Căii Lactee? Fizicienii oferă o explicație

_ Astronomii chinezi descoperă o stea de mare viteză ejectată din clusterul globular Messier 15

_ FOTO Cadoul lui Kim Jong Un pentru Vladimir Putin

_ Moldovenii trec de la Buletinele de identitate la Cărțile de identitate. Care sunt diferențele

_ VEZI: Bunul samaritean se ocupă de afaceri împotriva unui interlocutor care încearcă să jefuiască o femeie nevinovată din San Francisco

_ Intră în vigoare tarife majorate ale UE pentru produsele din Rusia şi din Belarus

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2779, afisate in 47 pagini.