_ Corpul unei femei dispărute din Texas este găsit în fălcile unui aligator care încă o mânca

_ Cadavrul unei femei dispărute din Texas este găsit în interiorul fălcile unui aligator care încă o mănâncă

Corpul unei Texas femeie a fost găsită în fălcile unui aligator, deoarece încă îi mânca rămășițele.

Femeia, despre care se crede că avea 60 de ani, a fost găsită moartă de-a lungul malurilor Horsepen Bayou din Clear Lake în jurul orei 8.40, marți, la mai puțin de 12 ore după a dispărut.

Ofițerii de poliție din Houston căutaseră zona după femeia dispărută când au descoperit un aligator care îi mesteca corpul.

Un ofițer a împușcat animalul mort pentru a preveni acest lucru. de a face mai multe daune rămășițelor, departamentul divizia omucideri confirmat. O echipă de scufundări a recuperat apoi cadavrul și aligatorul din bayou.

Poliția nu a dezvăluit încă identitatea victimei și afirmă că cauza morții ei va fi stabilită în urma unei autopsii.

Decesul victimei. soțul a declarat-o dispărută marți dimineața devreme, după ce a văzut-o ultima oară când a plecat la plimbare în jurul orei 19.30 luni. Nu s-a întors niciodată acasă.

Corpul ei a fost găsit în fălcile aligatorului lângă Coastal Oak Drive, nu departe de casa ei din Brook Forest Drive, KHOU-11 raportat.

În acest moment, nu este clar dacă victima a fost ucisă de  aligatorul.

Fotografiile surprinse de un rezident din Clear Lake arată cum au fost chemați cel puțin o duzină de ofițeri de răspuns la bayou. Martorii susțin că poliția a petrecut ore întregi la fața locului.

Gardenii de joc din Texas au asistat la eforturile de recuperare, potrivit Diviziei de aplicare a legii cu Texas Parks and Wildlife.

Angela Derous, care pescuia în bayou marți seara, spusABC 13 că aligatorii locuiesc în apă.

„Ei locuiesc acolo jos. Vedem copii de 8 picioare, 10 picioare. Știu de ce bănci să stea departe și unde le place să stea la soare', a explicat ea. — E prima dată când aud că s-a întâmplat aici jos. Este puțin înfricoșător.”

Maggie Berger, purtătorul de cuvânt al Diviziei de aplicare a legii din Texas Parks and Wildlife, a declarat pentru DailyMail.com că poliția din Houston investighează incidentul și „va fi agenția principală care se mută. înainte'.

Ea a adăugat: „Gândurile noastre sunt la familia femeii în acest timp.'

Oficialii spun că atacurile fatale de aligatori sunt foarte rare în Texas, ultimul fiind înregistrat în 2015, când un bărbat de 28 de ani a fost ucis în timp ce înota în Adams Bayou din Orange.

Se pare că acel incident a fost primul atac mortal de aligator în mai bine de 90 de ani.

_ România, vizată în mega frauda din PNRR-ul Italiei: Anchetă EPPO pentru 600 milioane de euro

_ Principala companie chineză de semiconductori dă faliment — alte 23 de persoane au retras recent cererile de IPO

_ Kenya a avut vreme neobișnuit de caldă – un expert despachetează ce ar putea fi cauza

_ „Maica Tereza nu a putut să învingă aceste acuzații” – Trump aruncă în mișcare procesul împotriva legii regimului Biden și judecătorul strâmb Merchan în Fiery Presser (VIDEO)

_ Ucraina a încheiat acorduri de securitate pe termen lung cu Suedia şi cu Norvegia

_ Thomas Bach risipeşte îndoielile: „Ceremonia de deschidere la Paris 2024 va avea loc pe Sena”

_ URIAȘĂ! Casa Albă recunoaște că procesul de vânătoare de vrăjitoare condus de Biden împotriva lui Trump este „legat de alegerile din 2024” (VIDEO)

_ Incident de incendiu viu: Au fost raportate victime după ce soldații nord-coreeni au trecut linia militară de demarcație

_ Povestea tinerei care a renunţat la un job într-o multinaţională pentru a se dedica meditaţiei

_ Traficanți de droguri de pe litoral, prinși de polițiști

_ Croatul Modrić și albanezul Gjasula, principalii protagoniști ai statisticilor în Croația - Albania

_ Războiul din Ucraina. Rusia a atacat cu rachete şi drone mai multe regiuni din Ucraina

_ Partidul de guvernământ din Georgia organizează un miting în masă pentru a contracara protestele antiguvernamentale

_ ACTUALIZĂRI ÎN DIRECT DE LA PROCESUL TRUMP DE LA NYC: Colaboratorul The Gateway Pundit Paul Ingrassia Rapoarte de la Tribunalul Kangaroo al judecătorului Merchan – Deliberările juriului continuă

_ Noua abordare a cristalelor fotonice poate permite detectarea sensibilă și accesibilă a biomarkerilor

_ Studiul de simbioză expune noi teorii de „origine”, identifică sisteme experimentale pentru viața plantelor

_ Astronomii găsesc că găurile negre create în fuziuni poartă informații despre strămoșii lor

_ Cealaltă teorie a gravitației a lui Einstein ar putea avea rețeta pentru a ușura „problemele Hubble”

_ Oamenii de știință investighează originile Nebuloasei Crabului cu telescopul spațial James Webb

_ Cercetătorii descoperă originea azotului și evoluția timpurie pe Pământ

_ Studiul meteoritului „Northwest Africa 14250” dezvăluie compoziția sistemului solar timpuriu

_ MOND vs. materia întunecată: Cercetările sugerează că curbele de rotație ale galaxiilor rămân plate la nesfârșit

_ Stabilirea vârstei și originii Marii Pete Roșii a lui Jupiter

_ Revizuirea monitorului pentru jocuri ASRock PG27QFT2A 180 Hz: performanță și valoare serioase

_ Astronomii descoperă o exoplanetă de dimensiunea Pământului care orbitează în jurul unei stele pitice ultrarece din apropiere

_ Tehnologia revoluționară Samsung care permite stivuirea memoriei HBM pe CPU sau GPU sosește anul acesta - SAINT-D HBM este programată pentru lansarea în 2024, spune raportul

_ Perseverența NASA traversează un râu străvechi pentru a atinge obiectivul științific

_ Se apropie: Chandra de la NASA verifică locuibilitatea exoplanetelor

_ Zephyr lansează „primul” card Nvidia RTX 4070 ITX cu factor de formă – cu două sloturi și doar 172 mm lungime

_ Satelitul vânător de planete al NASA observă pentru prima dată un obiect mai mic într-o pereche de găuri negre

_ Noua supernova de tip Ia descoperita

_ Impactul meteoritului din lacul Quebec produce roci rare și dovezi de căldură extremă

_ Stele pui de mare viteză înconjoară gaura neagră supermasivă Sgr A* ca un roi de albine

_ Cel mai mic și mai ieftin comutator de rețea din lume dezvoltat de echipa de robotică a liceului din SUA — Murex Robotics face hardware-ul complet open-source

_ Măsurătorile de înaltă precizie provoacă înțelegerea noastră despre Cefeide

_ Planetele apoase care orbitează în jurul stelelor moarte pot fi candidate bune pentru studierea vieții – dacă pot supraviețui suficient de mult

_ Proiectul MicroMac de 7 USD recreează un Macintosh 128k pe Raspberry Pi Pico

_ IBM și AIST colaborează la un computer cuantic de 10.000 de qubiți — de 75 de ori mai mulți qubiți decât rivalii

_ Cercetătorii descoperă mini-Neptunii misterioși

_ Terminalul Minitel topit a fost salvat din incendiu, listat pentru 500 de dolari – vânzătorul spune că este o operă de artă

_ Astronomii descoperă discuri și jeturi paralele care erup dintr-o pereche de stele tinere

_ Studiul arată că oxidul de magneziu suferă o tranziție dinamică atunci când vine vorba de exoplanetele super-Pământului

_ Kioxia pune capăt strategiei de reducere a producției — prețurile 3D NAND s-ar putea stabiliza sau scădea

_ Observațiile explorează aureola lui Centaurus A

_ Conexiunea optică PCIe 7.0 atinge 128 GT/s

_ Vântul din găurile negre poate influența dezvoltarea galaxiilor din jur

_ Sondajele combinate cu raze X și simulările cu supercomputer urmăresc 12 miliarde de ani de creștere a găurii negre cosmice

_ Oamenii de știință descoperă mai multe galaxii asemănătoare Calei Lactee în universul timpuriu, avansând înțelegerea noastră despre modul în care s-au format galaxiile

_ Corpurile umane se recuperează în mare parte din spațiu, arată misiunea turistică

_ Este posibil ca zborurile spațiale comerciale scurte să nu aibă un impact mare asupra sănătății

_ Ar supraviețui rinichii astronauților unei călătorii dus-întors pe Marte?

_ Cercetătorii explorează modul în care sistemul imunitar se defectează în timpul călătoriilor în spațiu și implicațiile asupra îmbătrânirii umane pe Pământ

_ Originile exploziilor radio rapide se concentrează prin lumina polarizată

_ Cum a apărut o galaxie satelit a Căii Lactee? Fizicienii oferă o explicație

_ Astronomii chinezi descoperă o stea de mare viteză ejectată din clusterul globular Messier 15

_ FOTO Cadoul lui Kim Jong Un pentru Vladimir Putin

_ Moldovenii trec de la Buletinele de identitate la Cărțile de identitate. Care sunt diferențele

_ VEZI: Bunul samaritean se ocupă de afaceri împotriva unui interlocutor care încearcă să jefuiască o femeie nevinovată din San Francisco

_ Intră în vigoare tarife majorate ale UE pentru produsele din Rusia şi din Belarus

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2782, afisate in 47 pagini.