_ Mama, 43 de ani, critică Biroul de Pașapoarte pentru „privind” încălcarea datelor după ce a primit prin poștă documente confidențiale ale șase străini

_ Mama, 43 de ani, trântește Biroul de pașapoarte pentru „cu privire la” încălcare a datelor după ce a primit în poștă documente confidențiale ale șase străini

O mamă a criticat Biroul de pașapoarte din Regatul Unit pentru o încălcare a datelor „cu privire la” după ce a primit prin poștă documente confidențiale ale șase străini.  ;

Nadine Bradley, 43 de ani, a solicitat cu succes documente de călătorie pentru fiii ei Dru, 21 de ani, Ethan, 18 ani și Jamie, 16 ani, și aștepta returnarea a două certificate de naștere.

Dar a fost surprinsă când a fost lăsat acasă un plic mare care conținea șase pașapoarte pentru străini, dintre care niciunul nu avea un nume de familie.

Agenția guvernamentală și-a oferit „scuze sincere” și a susținut „acest lucru nu este ceva care se întâmplă în mod regulat”, înainte de a o îndemna pe Nadine să se abțină de la a contacta ea însăși titularii vizați de pașapoarte.

Nadine, care este cu dizabilități și se bazează pe sprijinul soțului și al îngrijitorului ei, Stephen, 54 de ani, a declarat incidentul „a fost cu adevărat îngrijorător” și a criticat Biroul de pașapoarte pentru că „și-a păcălit” clienții.

Nadine a spus că un destinatar mai sinistru ar fi putut profita de încălcarea datelor, dar ea a decis să contacteze imediat HM Passport Service.

Ea a spus: „Aș fi putut să mă duc și să deschid o mulțime de carduri de credit. Frauda de identitate este un lucru mare.’

„Au ajuns documentele noastre în mâinile altcuiva?’

Nadine a trimis cele șase pașapoarte înapoi agenției guvernamentale pe 29 aprilie. După ce a primit noile pașapoarte ale copiilor ei, ea încă așteaptă două dintre certificatele lor de naștere.

Într-un e-mail către Nadine, serviciul de pașapoarte a spus: „Apreciez pe deplin preocupările dumneavoastră cu privire la potențiala încălcare a protecției datelor.

„Vă asigur că acest lucru nu se întâmplă în mod regulat.”

Agenția guvernamentală ia cerut să trimită pașapoartele înapoi cu o promisiune de rambursare.

Nadine a trimis o chitanță de 8,95 lire sterline agenției guvernamentale, dar trei săptămâni mai târziu nu a primit nicio confirmare sau rambursare.

Ea a spus: „Știu că nu sunt mulți bani pentru unii. oameni, dar nu pot pierde bani. Acesta este principiul.

„Nu te aștepți ca guvernul Majestății Sale să te închine”.

Un purtător de cuvânt al Oficiului HM pentru pașapoarte a spus: „ Ne luăm responsabilitatea pentru documentele clienților noștri extrem de în serios.

„Acolo unde primim un raport de documente lipsă, vom investiga în detaliu pentru a ne asigura că se depun toate eforturile pentru a le recupera.”

_ România, vizată în mega frauda din PNRR-ul Italiei: Anchetă EPPO pentru 600 milioane de euro

_ Principala companie chineză de semiconductori dă faliment — alte 23 de persoane au retras recent cererile de IPO

_ Kenya a avut vreme neobișnuit de caldă – un expert despachetează ce ar putea fi cauza

_ „Maica Tereza nu a putut să învingă aceste acuzații” – Trump aruncă în mișcare procesul împotriva legii regimului Biden și judecătorul strâmb Merchan în Fiery Presser (VIDEO)

_ Ucraina a încheiat acorduri de securitate pe termen lung cu Suedia şi cu Norvegia

_ Partidul de guvernământ din Georgia organizează un miting în masă pentru a contracara protestele antiguvernamentale

_ ACTUALIZĂRI ÎN DIRECT DE LA PROCESUL TRUMP DE LA NYC: Colaboratorul The Gateway Pundit Paul Ingrassia Rapoarte de la Tribunalul Kangaroo al judecătorului Merchan – Deliberările juriului continuă

_ Noua abordare a cristalelor fotonice poate permite detectarea sensibilă și accesibilă a biomarkerilor

_ Studiul de simbioză expune noi teorii de „origine”, identifică sisteme experimentale pentru viața plantelor

_ Astronomii găsesc că găurile negre create în fuziuni poartă informații despre strămoșii lor

_ Cealaltă teorie a gravitației a lui Einstein ar putea avea rețeta pentru a ușura „problemele Hubble”

_ Oamenii de știință investighează originile Nebuloasei Crabului cu telescopul spațial James Webb

_ Cercetătorii descoperă originea azotului și evoluția timpurie pe Pământ

_ Studiul meteoritului „Northwest Africa 14250” dezvăluie compoziția sistemului solar timpuriu

_ MOND vs. materia întunecată: Cercetările sugerează că curbele de rotație ale galaxiilor rămân plate la nesfârșit

_ Stabilirea vârstei și originii Marii Pete Roșii a lui Jupiter

_ Revizuirea monitorului pentru jocuri ASRock PG27QFT2A 180 Hz: performanță și valoare serioase

_ Astronomii descoperă o exoplanetă de dimensiunea Pământului care orbitează în jurul unei stele pitice ultrarece din apropiere

_ Tehnologia revoluționară Samsung care permite stivuirea memoriei HBM pe CPU sau GPU sosește anul acesta - SAINT-D HBM este programată pentru lansarea în 2024, spune raportul

_ Perseverența NASA traversează un râu străvechi pentru a atinge obiectivul științific

_ Se apropie: Chandra de la NASA verifică locuibilitatea exoplanetelor

_ Zephyr lansează „primul” card Nvidia RTX 4070 ITX cu factor de formă – cu două sloturi și doar 172 mm lungime

_ Satelitul vânător de planete al NASA observă pentru prima dată un obiect mai mic într-o pereche de găuri negre

_ Noua supernova de tip Ia descoperita

_ Impactul meteoritului din lacul Quebec produce roci rare și dovezi de căldură extremă

_ Stele pui de mare viteză înconjoară gaura neagră supermasivă Sgr A* ca un roi de albine

_ Cel mai mic și mai ieftin comutator de rețea din lume dezvoltat de echipa de robotică a liceului din SUA — Murex Robotics face hardware-ul complet open-source

_ Măsurătorile de înaltă precizie provoacă înțelegerea noastră despre Cefeide

_ Planetele apoase care orbitează în jurul stelelor moarte pot fi candidate bune pentru studierea vieții – dacă pot supraviețui suficient de mult

_ Proiectul MicroMac de 7 USD recreează un Macintosh 128k pe Raspberry Pi Pico

_ IBM și AIST colaborează la un computer cuantic de 10.000 de qubiți — de 75 de ori mai mulți qubiți decât rivalii

_ Cercetătorii descoperă mini-Neptunii misterioși

_ Terminalul Minitel topit a fost salvat din incendiu, listat pentru 500 de dolari – vânzătorul spune că este o operă de artă

_ Astronomii descoperă discuri și jeturi paralele care erup dintr-o pereche de stele tinere

_ Studiul arată că oxidul de magneziu suferă o tranziție dinamică atunci când vine vorba de exoplanetele super-Pământului

_ Kioxia pune capăt strategiei de reducere a producției — prețurile 3D NAND s-ar putea stabiliza sau scădea

_ Observațiile explorează aureola lui Centaurus A

_ Conexiunea optică PCIe 7.0 atinge 128 GT/s

_ Vântul din găurile negre poate influența dezvoltarea galaxiilor din jur

_ Sondajele combinate cu raze X și simulările cu supercomputer urmăresc 12 miliarde de ani de creștere a găurii negre cosmice

_ Oamenii de știință descoperă mai multe galaxii asemănătoare Calei Lactee în universul timpuriu, avansând înțelegerea noastră despre modul în care s-au format galaxiile

_ Corpurile umane se recuperează în mare parte din spațiu, arată misiunea turistică

_ Este posibil ca zborurile spațiale comerciale scurte să nu aibă un impact mare asupra sănătății

_ Ar supraviețui rinichii astronauților unei călătorii dus-întors pe Marte?

_ Cercetătorii explorează modul în care sistemul imunitar se defectează în timpul călătoriilor în spațiu și implicațiile asupra îmbătrânirii umane pe Pământ

_ Originile exploziilor radio rapide se concentrează prin lumina polarizată

_ Cum a apărut o galaxie satelit a Căii Lactee? Fizicienii oferă o explicație

_ Astronomii chinezi descoperă o stea de mare viteză ejectată din clusterul globular Messier 15

_ FOTO Cadoul lui Kim Jong Un pentru Vladimir Putin

_ Moldovenii trec de la Buletinele de identitate la Cărțile de identitate. Care sunt diferențele

_ VEZI: Bunul samaritean se ocupă de afaceri împotriva unui interlocutor care încearcă să jefuiască o femeie nevinovată din San Francisco

_ Intră în vigoare tarife majorate ale UE pentru produsele din Rusia şi din Belarus

_ RUPTĂ: JURIUL ARE UN VERDICT ÎN CAZUL LEGAL NY – *ACTUALIZAT*

_ Donald Trump, prima conferinţă de presă după ce juriul l-a găsit vinovat în cele 34 de capete de acuzare. Remarci dure la adresa judecătorului şi critici despre conducerea Biden

_ Detectarea „radiației Hawking” din găurile negre folosind telescoapele de astăzi

_ Un șofer băut a fost prins de polițiști la primele ore ale dimineții

_ Comentariile lui Trump pun în pericol trupele, avertizează şeful NATO /Trump asmute Rusia pe aliaţii NATO / Mesajul care o face şi pe România să tremure: Aş încuraja Rusia să facă orice dracu’ vrea cu voi, dacă nu vă plătiţi cotizaţiile către Alianţă

_ Omul descoperă un monstru preistoric în largul coastei Floridei - și ar putea avea 10 milioane de ani

_ Urmărirea originilor materiei organice în sedimentele marțiane

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2189, afisate in 37 pagini.