_ Platforma integrată promite să accelereze procesul de descoperire a medicamentelor

_ Platforma integrată promite să accelereze consumul de droguri procesul de descoperire

Multe medicamente de succes își au originea în surse naturale, cum ar fi plantele, ciupercile și bacteriile, dar screeningul produselor naturale pentru a identifica potențiale medicamente rămâne o întreprindere dificilă.

O nouă abordare utilizarea biologiei moleculare, chimiei analitice și bioinformaticii pentru a integra informații de la diferite platforme de screening abordează unele dintre cele mai mari provocări în descoperirea medicamentelor pentru produse naturale, potrivit unui studiu publicat pe 30 noiembrie în Proceedings of the National Academy of Sciences.

O provocare majoră a fost determinarea mecanismului de acțiune și a țintei biologice a unui nou compus bioactiv. O altă provocare centrală este identificarea moleculei sau moleculelor care conduc activitatea biologică într-un amestec complex din natură.

„Aceste două concepte mari au fost în centrul programului nostru de colaborare, iar această lucrare aduce aceste două întrebări împreună în o abordare complet integrată”, a spus autorul corespondent John MacMillan, profesor de chimie și biochimie la UC Santa Cruz.

Pe lângă MacMillan, colaborarea îl implică pe Scott Lokey, profesor de chimie și biochimie și director al Departamentului de Chimie Centrul de screening de la UC Santa Cruz, Roger Linington de la Universitatea Simon Fraser din Columbia Britanică și Michael White de la Centrul medical de sud-vest de la Universitatea din Texas.

Prin integrarea rezultatelor a două platforme de screening complet diferite și combinând acest lucru cu Analiza metabolomica de ultima generatie a bibliotecilor lor de produse naturale, cercetatorii au creat un cadru unic si puternic pentru caracterizarea biologica a produselor naturale. Folosind această abordare pentru a examina o mică colecție de fracții de produse naturale microbiene selectate aleatoriu, ei au reușit să identifice un compus cunoscut (tricostatina A) și să confirme mecanismul său de acțiune; leagă un compus cunoscut (surugamidă) cu activitate biologică nouă (inhibarea kinazei dependentă de ciclină); și descoperim noi compuși (parkamicine A și B) cu activitate biologică complexă.

„Găsirea unui compus cunoscut care se grupează așa cum era de așteptat ne spune că funcționează și apoi am putut corela un compus cunoscut cu un nou mecanism de acțiune”, a spus MacMillan. „În cele din urmă, am descoperit un nou compus chimic cu o semnătură biologică unică, spre deosebire de orice compuși cunoscuți. Aceasta este o descoperire interesantă pe care dorim să o investigăm în continuare.”

Cercetătorii au folosit o metodă bioinformatică numită Similarity Network Fusion (SNF) , dezvoltat pentru a integra seturi de date complexe, pentru a combina datele de la două platforme de screening de produse naturale dezvoltate de laboratoarele lor. O platformă (Functional Signature Ontology, sau FUSION), dezvoltată de laboratorul lui MacMillan, folosește semnăturile expresiei genice induse în celule de compuși cunoscuți și necunoscuți, cuplate cu instrumente de potrivire a modelelor pentru a indica mecanismele de acțiune prin „vinovăție prin asociere”.

„Dacă vedem efecte similare cu unul dintre acei compuși cunoscuți, asta sugerează un mecanism similar de acțiune. Am folosit această tehnologie în mod eficient pentru a înțelege activitatea biologică a unui număr de molecule mici unice”, a spus MacMillan.

p>

Cealaltă platformă, o tehnologie de profilare citologică (CP) dezvoltată de laboratorul Lokey, implică analiza de imagini cu conținut ridicat a celulelor expuse la probele care sunt testate și apoi colorate cu un panou de sonde fluorescente pentru a evidenția caracteristicile citologice cheie. Imaginile de microscopie cu fluorescență automată produc un total de 251 de caracteristici citologice unice pentru fiecare probă.

Cercetătorii au folosit tehnologiile CP și FUSION pentru a analiza biblioteci complexe de produse naturale dezvoltate de laboratoarele MacMillans și Linington. Aceste biblioteci au fost derivate din bacterii marine izolate de cele două laboratoare.

Pentru a căuta produse naturale bioactive, cercetătorii cresc tulpinile bacteriene în laborator, fac un extract brut din toți compușii produși de fiecare tulpină, apoi folosesc cromatografia pentru a separa fiecare extract într-o serie de fracții, fiecare conținând doi până la 20 de compuși.

Metodele de spectrometrie de masă sunt utilizate pe scară largă pentru studiul pe scară largă a moleculelor mici ("metabolomica") și pot ajuta la identificarea constituenților chimici ai fiecărei fracțiuni. O abordare numită Compound Activity Mapping dezvoltată de Linington și alții combină metabolomica bazată pe spectrometrie de masă cu date de screening biologic pentru a identifica compușii dintr-un amestec care conduc o anumită semnătură biologică.

În noul studiu, cercetătorii au dezvoltat un flux de lucru de procesare a probelor folosind spectrometria de masă și o versiune modificată a platformei lor Compound Activity Mapping care încorporează rezultatele integrate ale tehnologiilor lor de screening obținute cu Similarity Network Fusion.

„Întrebarea este dacă putem folosi toate acestea pentru a scoatem substanțele chimice care conduc o anumită semnătură și facem predicții mai solide cu privire la mecanismul de acțiune? Abordarea noastră ne-a permis să realizăm acest lucru într-un mod destul de substanțial", a spus MacMillan.

Pe lângă MacMillan, Lokey și Linington, coautorii lucrării includ Michael White, Suzie Hight, Elizabeth McMillan, Anam Shaikh, Rachel Vaden, Jeon Lee și Shuguang Wei de la Universitatea Texa s Centrul Medical de Sud-Vest; Trevor Clark, Kenji Kurita, Jake Haecki și Fausto Carnevale-Neto de la Universitatea Simon Fraser; și Walter Bray, Aswad Khadilkar, Scott La și Akshar Lohith la UC Santa Cruz.

Trump: „Există lucruri pe care le poți spune fiecărei părți, care vor pune capăt imediat acestui război”

_ Elon Musk nu s-a făcut vinovat de fraudă în legătură cu tweet-urile Tesla din 2018

_ „FBI-ul nu vânează inamicul public nr. 1... FBI-ul devine inamicul public nr. 1” – Chanel Rion pe OAN (VIDEO)

_ Cunoașteți pe cineva cu „Covid lung” și vaccinat? Iată un ghid pentru Spike Protein Detox de către Consiliul Mondial pentru Sănătate

_George Simion - 04 Feb 2023 08:42:45

Jair Bolsonaro trăiește visul american: S-a mutat lângă Disney și mănâncă numai de la KFC

_Gold FM Romania - 02 Feb 2023 17:31:04

_Gold FM Romania - 02 Feb 2023 19:21:17

_ Familie în stare de șoc după ce fiul lor sănătos de 21 de ani moare brusc în somn

_ Twitter, reclamată în instanţă pentru facturi neplătite de 1,9 milioane de dolari

_Cristian Terheș - 03 Feb 2023 18:44:36

_Călin Georgescu - 04 Feb 2023 06:57:26

_ „Nisipul de pensionare” al lui Tom Brady atrage oferte de 99.900 USD pe eBay

_Gold FM Romania - 02 Feb 2023 16:00:00

_ Guvernatorul din Montana și serviciile de urgență confirmă: NU S-au produs EXPLOZII în sau în preajma Billings, Montana, vineri seara

_ RUPTĂ: Biden trebuie să fi sancționat zborul Chinei peste SUA – conform fostului pilot RAF și comercial

_ Reprezentanții GOP presează proiectul de lege pentru a interzice Chinei să cumpere terenuri în SUA

_ Titanii americani la pachet invadează Marea Britanie: există un Popeyes, Wendy's, Shake Shack sau Wing Stop lângă TINE

_Gold FM Romania - 03 Feb 2023 13:02:33

_ HERE WE GO: House GOP emite primele citații lui Merrick Garland și Christopher Wray

STUDIU: Oamenii urâți au mai multe șanse să continue să poarte măști COVID

_ California nu va mai aplica mandatul de vaccinare împotriva COVID-19 pentru școlile K-12

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 18:55:19

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 17:15:30

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 15:58:55

_Gold FM Romania - 02 Feb 2023 11:43:37

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 19:47:56

_Marius Tucă Show - 01 Feb 2023 20:54:54

_ Apar puncte de referință pentru GPU pentru jocuri PCIe 5.0 fabricate în China

_ Australia devine prima țară care legalizează utilizarea terapeutică a MDMA și psilocibinei

_ Cooper Connolly dezvăluie mesajul legendei cricketului înainte de efortul câștigător al Big Bash League

_ Vârsta medie a câinilor la diagnosticarea cancerului este asociată cu mărimea, sexul, rasa

_ LOL: AOC dă vina pe GOP pentru „terorismul stocastic” – dar dă o definiție greșită (VIDEO)

_ Parlamentarii din Minnesota iau în considerare proiectul de lege pentru a transforma statul într-un „refugiu trans”

_ Fostul procuror federal care îl apără pe J6ers declară „nicio alternativă la procesele din DC” – Ce face el pentru a schimba asta

_ Mesajul Chinei către lume – Avem Joe Biden

_ „Interceptați-l sau împușcați-l” – Secretarul Apărării lui Obama, Leon Panetta, intervine asupra balonului spion din China (VIDEO)

_ Cercetătorii japonezi vor depune un proces împotriva guvernului japonez pentru acoperirea efectelor secundare ale vaccinului COVID

_ ÎNCHIS: Forumul Economic Mondial prezintă tehnologia care ar permite guvernului să-ți pedepsească gândurile și marilor afaceri să-ți spioneze creierul (VIDEO)

_ În urmă cu 153 de ani, a fost ratificat al 15-lea amendament care acordă bărbaților de culoare dreptul de vot – astăzi voturile americanilor sunt din nou în pericol

_George Simion - 03 Feb 2023 18:38:13

_ Here We Go: Cercetătorii avertizează că bolile fungice periculoase se răspândesc rapid în toată țara „Din cauza schimbărilor climatice” (VIDEO)

_ Fermierii avertizează: boala care ar putea decima industria bovinelor din SUA ar putea pătrunde prin granițele deschise ale lui Biden

_ De ce NIH finanțează Biolabs din întreaga lume pentru a studia virusurile liliecilor – cetățenii îngrijorați din Colorado nu doresc un laborator în curtea lor

_ Techno Fog: Privind balonul spion din China plutind prin SUA este ca și cum ai viziona un film de acțiune din anii 1980 cu răspunsul cald al unui film de la Hollywood din 2023

_ BIDEN L-A SANCȚIONAT: Casa Albă știa despre balonul spion din China care plutea peste Montana – l-a ținut sub secret pentru a salva călătoria lui Blinken în China

_ ACTUALIZARE: Șeriful Yellowstone Co. crede că obiectul necunoscut capturat de cameră din cauza facturilor este „legitim” – dar nu are idee despre ce este

_ DEZVOLTARE: Un alt balon spion din China observat peste America Latină

_ Zara Tindall vorbește despre „ziua proastă cu copiii” și a cerut personalului să aducă șampanie la „evenimentul uscat”

_ UPDATE: O profesoară din Georgia a fost agresată cu cruzime de un elev tulburat de clasa a IX-a, care nu poate merge, elev este acuzat de baterie agravată (VIDEO)

_ Joe Biden își ia o altă vacanță în timp ce un balon spion chinez plutește prin America

_ Oh, bună durere. Armata SUA se teme că China ar putea ajunge la epava balonului înainte de a ajunge acolo – nava de salvare adecvată nu va fi acolo câteva zile

_ CE FEMEIE MARE: Cartea dezvăluie că prima doamnă Melania Trump a jucat un rol cheie în camera de situație în timpul operațiunii care a ucis liderul ISIS Al-Baghdadi

_ DNC aprobă cererea lui Biden de a elimina Iowa ca prim stat cu vot – Înlocuiește-l cu Carolina de Sud... Iowa este prea alb

_ Putin va lansa o rachetă zirconică hipersonică de neoprit în timpul viitoarelor jocuri de război cu China și Africa de Sud

_ Mama singură dezvăluie că recuperatorul EDF a „instalat forțat” un contor de plată în avans

_Marius Tucă Show - 01 Feb 2023 21:01:36

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 19:58:12

_ Bella Ramsey, 19 ani, care a ajuns la faimă în filmul HBO The Last of Us, și-a pus ochii pe regie

_Gold FM Romania - 03 Feb 2023 12:57:34

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1222, afisate in 21 pagini.

10:52 _ ISTORIC