Să fie oare adevărat? Au trăit 2,5 miliarde de dinozauri T-Rex? Paleontologi au ajuns la o Concluzie uimitoare: Acum zeci de milioane de ani au trăit 2,5 miliarde de T. Rex au cutreierat America de Nord în perioada Cretacicului

Paleontologi au ajuns la o Concluzie uimitoare: 2,5 miliarde de T. Rex au cutreierat America de Nord în perioada Cretacicului

De Universitatea din California -

15 aprilie 2021

Tyrannosaurus T-Rex Dinosaur

Analiza a ceea ce se știe despre dinozaur duce la concluzia că au existat 2,5 miliarde în timp.

Câți Tyrannosaurus au cutreierat America de Nord în perioada Cretacicului ?

Aceasta este o întrebare pe care Charles Marshall și-a necăjit colegii paleontologi ani de zile până când în cele din urmă a făcut echipă cu studenții săi pentru a găsi un răspuns.

Ceea ce a descoperit echipa, care urmează să fie publicat săptămâna aceasta în revista Science , este că aproximativ 20.000 de adulți T. rexes au trăit probabil la un moment dat, dau sau iau un factor de 10, ceea ce se află în stadiul a ceea ce majoritatea colegilor săi au ghicit .

Ceea ce puțini paleontologi au înțeles pe deplin, a spus el, inclusiv el însuși, este că acest lucru înseamnă că aproximativ 2,5 miliarde de dinozauri au trăit și au murit în cei aproximativ 2 1/2 milioane de ani în care dinozaurul a mers pe pământ.

Până acum, nimeni nu a reușit să calculeze numărul populației pentru animalele dispărute de mult, iar George Gaylord Simpson, unul dintre cei mai influenți paleontologi ai secolului trecut, a simțit că nu se poate face.

Marshall, directorul Muzeului de Paleontologie al Universității din California, catedra de paleontologie Philip Sandford Boone și profesor de biologie integrativă și de științe ale Pământului și al Planetei UC Berkeley, a fost, de asemenea, surprins că un astfel de calcul a fost posibil.

Distribuția T. rex la UC Berkeley

„Proiectul tocmai a început ca o ciudată, într-un fel”, a spus el. „Când țin o fosilă în mână, nu mă pot abține să mă întreb de improbabilitatea faptului că această fiară era în viață în urmă cu milioane de ani, iar aici țin o parte din scheletul ei - pare atât de improbabil. Întrebarea mi-a apărut în cap: „Cât de improbabil este? Este unul la o mie, unul la un milion, unul la un miliard? Și apoi am început să-mi dau seama că poate putem de fapt să estimăm câți erau în viață și, astfel, că aș putea răspunde la această întrebare. ”

Marshall a subliniat rapid că incertitudinile din estimări sunt mari. În timp ce populația T. rexes era cel mai probabil 20.000 de adulți în orice moment, intervalul de încredere de 95% - intervalul populației în care există șanse de 95% ca numărul real să se afle - este de la 1.300 la 328.000 de indivizi. Astfel, numărul total de indivizi care au existat de-a lungul vieții speciei ar fi putut fi între 140 și 42 de miliarde.

„După cum a observat Simpson, este foarte greu să faci estimări cantitative cu înregistrările fosile”, a spus el. „În studiul nostru, ne-am concentrat asupra dezvoltării unor constrângeri solide asupra variabilelor de care aveam nevoie pentru a ne face calculele, mai degrabă decât pe concentrarea pe realizarea celor mai bune estimări, în sine”.

El și echipa sa au folosit apoi simularea computerizată Monte Carlo pentru a determina modul în care incertitudinile din date s-au tradus în incertitudini în rezultate.

Cea mai mare incertitudine în aceste cifre, a spus Marshall, se concentrează în jurul întrebărilor cu privire la natura exactă a ecologiei dinozaurilor, inclusiv la cât de fierbinte era T. rex. Studiul se bazează pe datele publicate de John Damuth de la UC Santa Barbara, care leagă masa corporală de densitatea populației pentru animalele vii, o relație cunoscută sub numele de Legea lui Damuth. Deși relația este puternică, a spus el, diferențele ecologice duc la variații mari ale densității populației pentru animalele cu aceeași fiziologie și nișă ecologică. De exemplu, jaguarii și hienele au aproximativ aceeași dimensiune, dar hienele se găsesc în habitatul lor la o densitate de 50 de ori mai mare decât densitatea jaguarilor din habitatul lor.

„Calculele noastre depind de această relație pentru animalele vii între masa corporală și densitatea populației lor, dar incertitudinea relației se întinde pe aproximativ două ordine de mărime”, a spus Marshall. „În mod surprinzător, atunci incertitudinea estimărilor noastre este dominată de această variabilitate ecologică și nu de incertitudinea din datele paleontologice pe care le-am folosit.”

Ca parte a calculelor, Marshall a ales să trateze T. rex ca pe un prădător cu cerințe de energie la jumătatea distanței dintre cele ale unui leu și ale unui dragon Komodo, cea mai mare șopârlă de pe Pământ.

Problema locului lui T. rex în ecosistem i-a determinat pe Marshall și echipa sa să ignore T. rexes juvenile, care sunt subreprezentate în dosarul fosil și care, de fapt, ar fi putut trăi în afară de adulți și au urmărit diferite pradă. Pe măsură ce T. rex a trecut la maturitate, fălcile sale au devenit mai puternice cu un ordin de mărime, permițându-i să zdrobească osul. Acest lucru sugerează că tinerii și adulții au mâncat pradă diferită și au fost aproape ca specii de prădători diferiți.

Această posibilitate este susținută de un studiu recent, condus de biologul evoluționist Felicia Smith de la Universitatea din New Mexico, care a emis ipoteza că absența prădătorilor de dimensiuni medii alături de prădătorul masiv T. rex în timpul Cretacicului târziu se datora faptului că T. rex juvenil a umplut acea nișă ecologică.

Ce ne spun fosilele

Oamenii de știință UC Berkeley au exploatat literatura științifică și expertiza colegilor pentru datele pe care le-au folosit pentru a estima că vârsta probabilă la maturitatea sexuală a unui T. rex a fost de 15,5 ani; durata maximă de viață a fost probabil la sfârșitul anilor '20; iar masa corporală medie ca adult - așa-numita masă corporală ecologică - a fost de aproximativ 5.200 kilograme, sau 5,2 tone. De asemenea, au folosit date despre cât de repede T. rexes a crescut de-a lungul duratei lor de viață: aveau o creștere în jurul maturității sexuale și puteau ajunge la o greutate de aproximativ 7.000 de kilograme sau 7 tone.

Din aceste estimări, au calculat, de asemenea, că fiecare generație a durat aproximativ 19 ani și că densitatea medie a populației a fost de aproximativ un dinozaur pentru fiecare 100 de kilometri pătrați.

Apoi, estimând că aria geografică totală a T. rex a fost de aproximativ 2,3 milioane de kilometri pătrați și că specia a supraviețuit aproximativ 2 1/2 milioane de ani, au calculat o populație de 20.000. Peste un total de aproximativ 127.000 de generații pe care le-a trăit specia, ceea ce se traduce la aproximativ 2,5 miliarde de indivizi în ansamblu.

Cu un număr atât de mare de dinozauri post-tineri de-a lungul istoriei speciei, ca să nu mai vorbim de tinerii care probabil erau mai numeroși, unde s-au dus toate acele oase? Ce proporție dintre acești indivizi au fost descoperiți de paleontologi? Până în prezent, au fost găsiți mai puțin de 100 de indivizi T. rex, mulți reprezentați printr-un singur os fosilizat.

„Există aproximativ 32 de rexuri T. post-juvenile relativ bine conservate în muzeele publice de astăzi”, a spus el. „Dintre toți adulții post-minori care au trăit vreodată, acest lucru înseamnă că avem aproximativ unul din 80 de milioane dintre ei.”

„Dacă ne restrângem analiza ratei de recuperare a fosilelor la locul în care fosilele de T. rex sunt cele mai frecvente, o porțiune a faimoasei formațiuni Hell Creek din Montana, estimăm că am recuperat aproximativ una din 16.000 de T. rexes care au trăit în acea regiune în acel interval de timp în care rocile au fost depuse ", a adăugat el. „Am fost surprinși de acest număr; această înregistrare fosilă are o reprezentare mult mai mare a celor vii decât am ghicit prima dată. Ar putea fi la fel de bun ca unul din 1000, dacă aproape nu ar trăi acolo, sau ar putea fi la fel de scăzut ca unul din un sfert de milion, având în vedere incertitudinile privind densitățile de populație estimate ale fiarei ”.

Marshall se așteaptă ca colegii săi să ceartă cu multe, dacă nu chiar cu cele mai multe dintre numere, dar consideră că cadrul său de calcul pentru estimarea populațiilor dispărute va rămâne valabil și va fi util pentru estimarea populațiilor altor creaturi fosilizate.

„În anumite privințe, acesta a fost un exercițiu paleontologic în ceea ce privește cât de mult putem ști și cum ne străduim să îl cunoaștem”, a spus el. „Este surprinzător cât de mult știm de fapt despre acești dinozauri și, din aceasta, cât de mult mai putem calcula. Cunoștințele noastre despre T. rex s-au extins atât de mult în ultimele decenii, datorită mai multor fosile, mai multor modalități de analiză a acestora și unor modalități mai bune de integrare a informațiilor peste multiplele fosile cunoscute. ”

Cadrul, pe care cercetătorii l-au pus la dispoziție sub formă de cod computerizat, pune, de asemenea, bazele pentru a estima câte specii paleontologi ar fi putut să rateze atunci când excavează pentru fosile, a spus el.

„Cu aceste cifre, putem începe să estimăm câte specii de scurtă durată, specializate geografic, ne-ar putea lipsi din înregistrările fosile”, a spus el. „Acesta poate fi un mod de a începe cuantificarea a ceea ce nu știm”.

Coautorii lui Marshall sunt Connor Wilson, studenți ai UC Berkeley și studenții absolvenți Daniel Latorre, Tanner Frank, Katherine Magoulick, Joshua Zimmt și Ashley Poust, care este acum postdoctoral la Muzeul de Istorie Naturală din San

Cititi si cele mai cautate articole de pe Fluierul:

Fluierul a avut încă o dată dreptate. După ce ne-a intoxicat la începutul Pandemiei cu originea "sigur, sigur, naturală" a virusului, celebrul The Lancet, o întoarce că la Brăila: "nu există dovezi care să susțină în mod direct o origine naturală"

Combinațiile periculoase din spatele ExpressVpn, rețeaua virtuală privată pe care o folosești la navigatul pe internet

VIDEO Truc de călătorie pentru a avea mai multe bagaje în avion, fără a plăti în plus

SUA. Strategia lui Trump de a elimina RINO-cerii Sistemului din Partidul Republican. De luat aminte și pentru România.

Ce scriu cititorii: "Teoria conspirației" s-a adeverit DIN NOU, ȘI DIN NOU...Progresiștii dați de gol în cazul VACCINĂRII CU FORȚA

Ce moștenire lasă în urmă Angela Merkel pentru Europa Centrală și de Est

Sănătate: Ce au pățit 9 tineri care au fost puși să facă sport înainte să doarmă

Premieră națională. Copiii cu dizabilități din Delta Dunării vor primi tratament pe un ponton

Adevărul despre Sodoma și Gomora s-a aflat după 15 ani de săpături: oricine s-a uitat în acel moment a orbit instantaneu!

Fotbalistul pe cale să îl depășească pe Messi și să devină cel mai bine plătit jucător din lume

HOROSCOP 23 septembrie 2021. Zodiile nu se înțeleg astăzi cu nimeni. Risc de scandaluri pentru patru dintre ele

Coronavirus în România LIVE UPDATE 23 septembrie 2021. România a depășit pragul de 7.000 de infectări. Bilanț complet COVID-19

Indienii au ars 2.500 de coarne de rinocer confiscate de braconieri

De ce „imunitatea naturală” este o problemă politică pentru regimurile progresiste

Cupa României la fotbal. FCSB a fost egalată de la 3-0, dar s-a calificat în "optimi"

Un fost oficial al Partidului Comunist spune că China a răspândit în mod deliberat COVID. Momentul în care s-ar fi produs primele infectări

Simona Halep a decis cu cine îl înlocuiește pe Darren Cahill. Cum arată programul finalului de carieră

Vești bune: Covid a redus consumul de animale sălbatice în Asia

Uma Thurman: "Am făcut un avort când eram adolescentă". Actrița este împotriva legii anti-avort din Texas

Ion Cristoiu: Așa cum a fost făcută, Declarația lui Klaus Iohannis de la New York nu-i o garanție că Florin Cîțu va fi premier și după Congresul PNL

MAI RAU CA-N COLONII. ROMANIA A AJUNS BATAIA DE JOC A POLITRUCILOR SI A COMISARILOR DE LA BRUXELLES. România, sancţionată de Comisia Europeană, pentru aplicarea incorectă a regulilor privind azilul. SI CU COTE OBLIGATORII SI BATUTI CU VERGEAUA LA FUND.

Parlamentul Ungariei dispune suplimentarea instanțelor care judecă imigranți

INTERVIU DE DINCOLO DE MOARTE / MARIUS OPREA ÎN DIALOG CU ALEXANDER LITVINENKO: "Preluarea puterii de către Putin a fost o operațiune foarte bine pregătită și atent executată a serviciilor secrete ruse"

Erupția vulcanului din La Palma. Aproximativ 10.000 de persoane sunt evacuate de pe insulă. Lava continuă să avanseze

MAE a emis o atenționare de călătorie în Italia. Este grevă națională în transportul aerian

Fenomenul Emma Răducanu. Jucătoarea cu origini românești l-a depășit pe Andy Murray

INCEPE SA SEMENE TOT MAI MULT CU EPOCA LUI STALIN. Inca o amenintare grosolana facuta coloniilor Germaniei si ale Frantei din UE. CRIZA IMIGRANȚILOR - Hollande: Țările care vor refuza aplicarea cotelor să își pună întrebări privind apartenența la UE

CRIZA IMIGRANTILOR. Aproape 10.000 de imigranți au intrat vineri în Croația, stabilind un nou record

Angela Merkel despre criza migratorie: UE nu poate lăsa Grecia "să se prăbușească în haos"

MINISTERUL A MINȚIT. Medicul Virgil Musta din Timișoara: "Unul din bebelușii morți de rujeolă avea o boală genetică care nu permitea să se formeze anticorpi" Deci și dacă era vaccinat MUREA la prima infecție majoră pentru că NU putea forma Anticorpi.

Volodimir Zelenski promite "o ripostă puternică" după tentativa de asasinat care a vizat un consilier prezidențial

FDA a autorizat a treia doză de vaccin Pfizer pentru vârstnici și persoanele vulnerabile

Szijjarto: Acordul privind migrația dintre UE și Turcia și-a pierdut relevanța

Donald Trump cere anularea planului de înlocuire a avioanelor Air Force One. Trump: "Suntem de acord ca Boeing să facă bani dar costurile au scăpat de sub control, peste patru miliarde de dolari. Anulați comanda!"

Filmaţi de camera ascunsă în timp ce făceau sex. 14 milioane de oameni s-au uitat la ei VIDEO

TENERÍÍFEE....Vacanțele lungi şi dese cheia marilor succese. TENERIFE. HOTEL ABAMA 5 STELE. A PLECAT PE ASCUNS CA HOȚII. Dar o româncă l-a dat de gol! Toată România a aflat de la o româncă UNDE se află zilele acestea soții Carmen și Klaus Iohannis

Ordonanță de urgență ca urmare a insolvenței City Insurance. Florin Cîțu cere mai multe anchete

Florin Cîțu, despre ancheta privind dozele de vaccin: Justiția funcționează

STUDIU Tratamentul COVID-19 obținut de la o lamă numită Fifi are rezultate promițătoare. Cum acționează nanocorpii

Uniunea Europeană pledează pentru măsuri de consolidare a încrederii în relația cu SUA

Băsescu critică cotele obligatorii de migranți: "Oprea avea argumentul Constituției, România nu a anexat o notă în care măcar să spună că are articolul 3, aliniatul 4 din Constituție. 7.000 reprezintă începutul. Este procesul de islamizare a Europei"

Matteo Renzi: UE ar trebui să NU mai FINANŢEZE ţările est-europene care nu primesc refugiaţi

Grecia: Un grup de refugiați au blocat linia de cale ferată la granița cu Macedonia

LIVE - GRECIA VOLENȚE. Mii de refugiați blocați la granița dintre Grecia și Macedonia. Vedeți ce se-ntâmplă când toate țările din jur închid frontiertele? Așa ceva se poate întâmpla și în România. Ungaria a anunțat că va ridica gardul la frontiera noastră.

BREAKING NEWS: Ungaria vrea să construiască GARD LA FRONTIERA CU ROMÂNIA!

CRIZA IMIGRANŢILOR. Justiţia europeană validează practica Ungariei de a-i expulza pe solicitanţii de azil

Confruntări la graniţa dintre Grecia şi Macedonia. Zeci de imigranţi au încercat să împingă un vagon pe şine

Institutul Goethe încă o Instituție de PROPAGANDĂ A PROGRESIȘTILOR apără GLOBALISMUL care a DISTRUS ZECI DE MILIOANE de locuri de muncă . Președintele Institutului Goethe: Succesul populismului este datorat fricii de globalizare; cultura este în pericol"

Plouă cu propuneri de noi locuri de muncă în SUA după victoria lui Trump. Donald Trump susține că japonezii de la SoftBank vor investi 50 de miliarde de dolari în SUA

Prezentatoare de la noi, vedetă într-un film XXX: "După filmarea aia am vrut să mă omor"

Anca Serea, filmată în timp ce face SEX. Totul a fost făcut public la TV

Anisia Gafton, ipostaze de infarct, cu chiloții la vedere. Dezmăț total | VIDEO

A filmat timp de 4 săptămâni toate femeile care au folosit toaleta unui restaurant. Bărbatul este acum căutat de poliţie

RUŞINE. CA-N COLONII. La fel ca Vîşinski pe vremea lui Stalin, Bilderbergul Timmermans prieten de-o viață cu SOROS şi Prim-Vicepreședintele Comisiei UE a venit la Bucureşti ca să ia la rost Parlamentul României, Guvernul României şi pe Ministrul Justiției

ŞOC PRINTRE MANELIŞTI. Raluca Drăgoi a fost bătută la nunta la care a cântat FOTO

Elite Business Women lansează primul fond de investiții dedicat exclusiv femeilor

Kim Jong Un s-ar fi vaccinat anti-coronavirus cu un vaccin chinezesc (surse)

Vaccinații pot transmite virusul. OMS spune că persoanele vaccinate trebuie să poarte în continuare mască și să se distanțeze.

SUA. Tucker Carlson despre cenzura progresistă: „Niciodată în istoria americană nu a existat o cenzură de presă pe această scară”

Gianina Corondan, transformare incredibilă. Cum arată după ce a fost "omorâtă" pe Facebook

De ce procedează Guvernul așa, în cazul Energiei? Pentru că acesta NU e Guvernul României. E guvernul străinilor

Doi clienți au fost dați afară dintr-un restaurant pentru că purtau măști. "Regula face parte din codul vestimentar al restaurantului"

I-au luat caii de la bicicletă. Pe soclul statuii lui Napoleon a fost expusă o creație care-l înfățișează pe împărat în rol de livrator. "Are clasă"

Marea provocare a lui Elon Musk pentru zborurile spațiale: toaletele. Ce va avea în plus următorul zbor SpaceX

Ion Cristoiu: Prin fotografia de Grup, Ludovic Orban a vrut să arate pe ce deputați și senatori contează în eventualitatea ruperii PNL?

Ce se întâmplă în "Chop", sala de ședința cea mai temută de către angajații Amazon

Europarlamentar român: Democrația este în pericol

De ce nu mai fac sex urșii panda. Efectul "Goldilocks", în calea înmulțirii prețioasei specii

Lituania îi îndeamnă pe oameni să arunce telefoanele chinezești. Care este explicația

Elvețienii sunt împărțit dacă sau nu să voteze căsătoria între homosexuali și în același timp să permită homosexualilor sa adopte copii

Falimentul City Insurance. USR PLUS cere comisie de anchetă pentru modul în care a acționat Autoritatea de Supraveghere Financiară

Franța denunță lipsa dialogului în cadrul NATO, în contextul crizei generate de parteneriatul AUKUS

Germania nu va mai plăti compensații lucrătorilor nevaccinați aflați în carantină

Prada investește 19 mil. euro într-o fabrică din România. În ce oraș se află

Sălile de spectacole, la 50% din capacitate, în localitățile unde incidența e peste 3 cazuri la mie

FC Rapid sancționată drastic de Comisia de Disciplină din cauza incidentelor din meciul cu Gaz Metan

Prefectul de Timiș cere modificarea HG în baza căreia a fost impusă carantina de noapte în Timișoara

COMENTARIU Lelia Munteanu: Papa Francisc: spaima de libertate și colonizarea minților

Ludovic Orban: Președintele României nu poate să fie partizan într-o competiție din partid

Incidența COVID a trecut de 3 la mie în 13 localități din Ilfov. Restricțiile impuse

Stocurile de gaze naturale din Europa sunt la cel mai scăzut nivel din ultimii 10 ani

VIDEO - Oprea ridica tabără după tabără. A doua tabără pentru refugiaţi, la Stamora Moraviţa. Robert Turcescu anunta ca vor veni 40.000 pana la anul. Altii dau cifra de 28.000

Căți imigranți sunt pe drum spre Germania in acest moment. Atenție ! Imigranții vor să meargă în Germania. Ei nu vor să meargă în alte țări ale Uniunii Europene. Cotele Obligatorii sunt O INVENȚIE a Germaniei ca să scape de o parte din ei.

2007 - Situatia principalelor ONG-uri ce formau asa-zisa "Societate Civila". Dana Gârbovan membru principal în ONG SoJust, ONG care-i avea printre membri ei Dumbravă și Danileț, ONG prin care MACOVEI a declanșat așa zisa luptă împotriva corupției

Active News arunca BOMBA: "MARELE SECRET al premierului: Dacian Cioloș și soția sa sunt adepți MISA și ai lui Guru Bivolaru? DEZVĂLUIRI despre legăturile dintre noul prim-ministru și secta MISA"

"RĂZBOIUL" SÂNILOR! Roxana Răducu, fata cu CEL MAI MARE BUST, la cea mai sexy petrecere | FOTO

Aproape 2.000 de imigranți ilegali MINORI dintre care 1200 NEÎNSOȚIȚI au intrat deja în Bulgaria: 1.800 de migranți minori au cerut protecție internațională, dintre care 1.200 neînsoțiți

Macedonia a trimis peste 1.500 de migranți înapoi în Grecia după ce activiștii din ONG-urile lui Soroș le-au dat pliante în arabă care le indicau pe unde să treacă ilegal frontiera

Albania Calls In Italian Military As Migrants Scramble To Open New Balkans Route

Grecia: Migranți violenți au ridicat baraje rutiere în nordul țării și au blocat circulația pe șosele

VIDEO - Slovenia protestatarii anti-imigranți au scandat Donald Trump. Donald Trump.

Filmul despre Vaccin pe care Robert de Niro nu ne va mai lăsa să-l mai vedem. Inițial De Niro a cerut ca Vaxxed să fie proiectat la Festivalul său de Film: “Vreau să fie o discuție. Am un copil cu autism şi credem că acesta e un fapt dramatic."

Țările bogate au primit doar 1,39% dintre refugiații sirieni, relevă Oxfam într-un raport, dar urlă de mama focului la alte țări să-i preia

Cetățenii din Mangalia protestează azi 2 aprilie de la ora 14, împotriva taberelor de refugiați din Mangalia și de la Vama Veche

Merkel şi-a rezolvat problema cu imigranții. Doar 5.000 de migranți au intrat în martie în Germania, după închiderea "rutei balcanice". Urmează acum să le creeze probleme altora.

Nicușor Dan, care a recunoscut că a fost plătit de Fundația Soroș, e prieten bun cu Remus Cernea și cu Alina Mungiu Pippidi, cea care a organizat linșajul mediatic. Nu votați cu ONG-urile lui Soroș și cu rețeaua de activiști progresiști internaționaliști.

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Dorina Lascăr - Curentul 2010: Lista Jurnaliștilor din Rețeaua Vântu - Episodul 2: Emilia Șercan, Doru Bușcu, Sorin Vulpe, Cristian Tudor Popescu, Liviu Mihaiu, Marius Nițu, Andreea Crețulescu, Victor Ciutacu, Oana Dobre, Tudor Octavian, Pavel Lucescu

Simona Traşcă a jucat într-un film porno. "Am regretat mereu filmarea asta...." FOTO

Ceartă între Antena 3 și Cioloş după ce Cioloş a declarat că Antena 3 e "o mocirlă în care trebuie să-şi pună cizme de cauciuc ca să se ducă". Mircea Badea "Sper sa nu-i mai văd fața buboasă a acestui impostor cinic"

Traian Băsescu: "O lege a salarizării aşezată pe criterii corecte te face să rămâi în istorie". Analiza Fluierul.ro: Axa Valorică a Societății noastre trebuie să fie construită pe Triada Medic-Judecător-Profesor

Parlamentul Maghiar a VOTAT legea care are ca țintă Universitatea lui SOROS de la Budapesta

ASTĂZI S-A NĂSCUT MIHAI EMINESCU...Mihai Eminescu despre progresiștii din vremea lui - "O SCRIERE CRITICĂ [scrisă pe 7/19 ianuarie — 9/21 ianuarie 1870]"

SOROȘISTUL FALCĂ din pro-evanghelist a devenit progresist ateu neomarxist...Gheorghe Falca a transmis la Budapesta o oferta de relocare in Arad a universitatii finantate de Soros. În trecut, Falcă a propus strămutarea unui număr record de migranți la Arad

Bashar al-Assad afirmă că atacul cu gaz a fost fabricat de alții. Bashar al-Assad: Atacul chimic a fost '100% fabricat' și a servit drept 'pretext' pentru loviturile americane

Lipsa unui stat palestinian este 'o nedreptate teribilă', susține China. Ministrul de Externe Chinez 'Șaptezeci de ani mai târziu, ceea ce vedem este că frații noștri palestinieni nu au încă un stat independent, pe deplin suveran"

Ion Țiriac îi ia apărarea lui Năstase și spune că Johanna Konta trebuia să piardă meciul în momentul în care a ieșit de pe teren. Ion Țiriac: "În momentul în care un jucător iese de pe teren din proprie voință, pierde meciul!

S-a înfuriat Ilie Năstase pe bună dreptate? Federația Internațională a delegat un arbitru controversat și un supervizor britanic la România - Marea Britanie! Deciziile bizare care au transformat meciul într-un circ

Ministrul Muncii: Marile companii trebuie să înțeleagă că românii nu sunt sclavii nimănui și că trebuie să muncească și ei pe salarii decente

Magda Ciumac, de nerecunoscut. Vezi cum face bani fosta soţie a lui Tolea

Întâlnire secretă între George Soros și premierul Italiei în plin scandal al imigranților africani aduși de ONG-urile finanțate de SOROS

ONG-urile finanțate de SOROS instruiesc tinerii pentru viitoare acțiuni de tip #rezist.Tabăra de activism CRIM organizată de ONG-ul finanțat de SOROS "Miliția Spirituală": "prilej pentru a învăța despre drepturile omului și jurnalismul cetățenesc"

Elevă de 15 ani, filmată în timp ce face sex. Imaginile au ajuns pe internet, toţi prietenii ei au văzut scenele XXX

Il Giornale: "Soros evreul care urăște Israelul" - "Soros: l’ebreo che odia Israele"

UDMR detestă Statul Român dar beneficiază de 28 de ani de toate avantajele lui. Marko Bela cu ură şi tupeu la adresa românilor: "Oare în 2018 ce o să sărbătorească românii?" Se pare că individul nu numai că e obraznic dar nici nu ştie bancul cu Dabija.

Daily Mail: Revoluția Marxistă este în viață şi e bine mersi. Ea îi îndoctrinează în şcoli pe copiii dvs. Fluierul: Situația e la fel de gravă şi în şcolile românești.

WIKILEAKS: Cristi Danileț TURNA la Ambasada SUA ce citise în DOSARELE SECRETE SIPA. ​Danileț la Ambasada SUA: Dosarele SIPA "conțin detalii despre relații sexuale ilicite ale unor judecători și procurori, și dosare cu judecătoarele care au făcut avorturi"

SOROȘIȘTII S-AU ACTIVAT DIN NOU. SOROS-ACTIVE WATCH dă "premiile" "Hate Awards": PMB și Violeta Alexandru, eroi de bine; Olivia Steer și Coaliția pentru Familie și implicit celor 3 milioane de români, premii "negative"

VENEZUELA. Președintele Maduro acuză opoziția că-și ucide proprii manifestanți pentru a da vina pe regim. Maduro: "Opoziția își ucide proprii protestatari". Într-o intervenție televizată Maduro a descris câteva cazuri concrete

Maria Sharapova NU a primit un wildcard pentru a putea participa la Roland Garros.

Florian Bichir îi arată adevărata față de mercenar al scrisului lui Cristian Tudor Popescu. Florian Bichir în EVZ.ro - "De ce e mânjit de căcat CTP!"

Liviu Mihaiu prezintă ceea ce el numește “Grila Simptomatologică”, pe care el o folosește ”în a depista “alienii” din presă. "Am agenda mea sunt "jurnalist", Şi mă mândresc cu ea sunt "jurnalist"

Ion Cristoiu Blog: O nouă diversiune securistică marca Tudorel Toader

Mai Multe AtentateTeroriste au avut loc pe DATA DE 22...Manchester, Londra, Munchen, Bruxelles

Dan Tăpălagă, Vuvuzeaua Sistemului: "Tu știi de ce vorbim azi despre arhiva SIPA?". Dar voi ştiți de ce Vuvuzeaua nu vrea să vorbim despre ce au făcut EI cu arhiva SIPA? Pentru că el a fost acolo împreună cu progresişti-soroşişti pe care-i apără

Trump: "Germanii sunt răi, foarte răi". Trump trage o salvă de critici împotriva exporturilor masive Germane în SUA

AȘA NU. O MAMĂ URLĂ LA FATA EI CREZÂND CĂ DĂ SFATURI BUNE. Scrisoarea dură a unei mame pentru fiica ei de 15 ani: "Peste 3 ani te pot alunga de acasă"

Băsescu: "Poate înțelege şi SLUGOIUL Tapalagă" ce stat polițienesc apără. "Fiicei mele i-au pus MICROFOANE SUB PAT"

CANNES. PALME D'OR. SUPĂRARE MARE ÎN REȚEAUA PROGRESISTĂ-SOROȘISTĂ MONDIALĂ. "SQUARE" o satiră virulentă împotriva corectitudinii politice și împotriva identității confuze a bărbatului 'modern' tembelizat de propaganda progresistă a câștigat Palme d'Or

Cotidianul vă prezintă Grupul de la Cluj, grup de interese care a manevrat culisele politicii românești în ultimii 15 ani. Dar l-au uitat pe Eduard Hellvig, actualul şef al SRI lansat de Fundația Soros din CLUJ.

CUM SE NUMEȘTE ȚARA NOASTRĂ? Nu știu. M-ați luat așa prin surprindere...Ceva, ceva, cunosc, dar nu-mi vine acuma...Nu știu. Dacă nu-i învață la școală, noi ce să mai spunem...Nu știu mamă că sunt și bolnavă...Nu știu. Altele țări, știu: Anglia, Italia.

În rânjetele şi în hăhăielile progresiştilor şi ale semianalfabeților, Fluierul.ro susține OAIA ca Brand de Țară al României. Fără ea nu am fi existat ca popor.

CÂND PATRIOȚII DEVIN INCOERENȚI. Marine Le Pen consideră "regretabilă" decizia lui Donald Trump de a IEȘI DIN TRATATUL MINCIUNII ÎNCĂLZIRII GLOBALE. Analiza Fluierul.ro: "De ce nu se poate constitui la noi o mișcare națională autentică"

Ion Cristoiu - Vorbele frumoase spuse de Donald Trump despre Klaus Iohannis ne costă 6 miliarde de dolari. (Şi am completa noi : Plus petrolul Şi gazele româneşti de la Marea Neagră date pe nimic)

DE CE A PIERDUT SIMONA HALEP TITLUL LA ROLAND GARROS? LIPSA DE DISCIPLINĂ MENTALĂ a făcut-o pe Simona să ABANDONEZE TACTICA CÂȘTIGĂTOARE care o dusese la 6-4 3-0 și mingi de break...și să piardă meciul

Cei mai importanți lideri europeni sunt toți fără copii: Angela Merkel, Juncker, Theresa May (UK), Paolo Gentiloni (ITA), Emmanuel Macron (FRA), Mark Rutte (HOL), Stefan Löfven (SWE), Xavier Bette (LUX), Nicola Sturgeon (SCO). La noi IOHANNIS și CIOLOȘ

Nou atac dur al lui Băsescu la adresa lui CTP: "Rahat cu perje! Mercenar cu Mercedes, care se afișa cu o Dacie ruginită și cu o vestă care mirosea a c..."

Dinu l-a mitraliat din nou pe Daum: "O epavă a «Fussballului». Va rămâne în istoria nefastă a fotbalului nostru"

CENZURĂ PRIN ASFIXIERE FINANCIARĂ. Sistemul Progresisto-Soroşist a reuşit să ducă România TV aproape de FALIMENT. România TV se confruntă cu probleme financiare: concedieri și întârzieri salariale. Mesajul directorului editorial

Când chestiile anormale nu-i mai fac pe mulți să tresară şi pe noi toți să le putem opri e semn că societatea noastră e grav distrusă

OPINIA CITITORILOR. Un cititor Fluierul.ro explică foarte bine ce se-ntâmplă de fapt în aceste zile în România. "Scopul tuturor acestor lovituri de stat "soft" e unul singur : controlul total al progresiștilor asupra vieții politice din România"

OPINII. PENALUL UTIL. Dan Andronic crede că Victor Ponta a bătut Palma cu Binomul şi că participă la Operațiunea de scoatere a PSD de la Guvernare şi de Dezintegrare a PSD, ca să scape de Dosarele Penale

Bătaie în Titu între două clanuri de romi. S-au atacat cu bâte și coase

ODIOS. UDMR cere coaliției PSD+ALDE ca 15 Martie, ziua când în 1848, parlamentul Ungariei a votat alipirea Ardealului la Ungaria, să devină "Sărbătoare Națională a României". Românii din Ardeal au luptat cu arma în mână pentru a împiedeca acest lucru

Reacții DURE ale Românilor din Ardeal și din Toată România după anunțul că Dragnea, PSD, Tăriceanu, ALDE și UDMR vor să legifereze 15 MARTIE, Ziua Alipirii Ardealului la Ungaria ca "sărbătoare națională a României"

Update. COTIDIANUL.RO: La cererea Institutului "Elie Wiesel", la Cluj-Napoca se schimbă azi numele străzii "Radu Gyr" cu numele "Szervatiusz Jeno". Radu Gyr nu a fost condamnat niciodată pentru infracțiuni contra umanității ci pentru că a scris o poezie.

După ce a vrut să ne bage pe gât să declarăm "sărbătoare națională a României" ALIPIREA ARDEALULUI LA UNGARIA , Kelemen Hunor, face pe supăratul: Îi voi transmite președintelui îngrijorarea față de isteria antimaghiară extrem de violentă

Pictorial incendiar cu Andreea Mantea. Vedeta şi-a expus formele pe curbele noului TT VIDEO

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

Mircea Eliade: "Invitație la Bărbăție" - "E adevărat, suntem proşti şi netrebnici, suntem mărunţi şi păcătoşi, suntem incapabili, lichele, fleacuri, mediocri, tot ce vreţi. În faţa acestor adevăruri, aş vrea ca o duzină de tineri să poată striga: Ei şi?!"

Mircea Eliade - Piloții Orbi - Clasa Politică Românească interbelică care a nenorocit România de-atunci așa cum Clasa Politică Românească de-acum a nenorocit România de azi

Mircea Eliade - "A apărut acum, de curând, o nouă modă printre tinerii intelectuali şi scriitori: a nu mai fi români, a regreta că sunt români, a pune la îndoială existenţa unui specific naţional şi posibilitatea inteligenţei creatoare a românilor"

Ca la noi la nimeni. "Patrioata" prințesă Margareta a cerut şi a obținut cetățenia elvețiană. Cum ar fi fost ca Decebal să ceară cetățenia romană?

Cultura Dridu - sau cum au continuat să supraviețuiască și să se dezvolte românii la Nord de Dunăre după retragerea aureliană

Macovei, scrisoare către Iohannis: Vă propun să lucrăm împreună. Solicitați Parlamentului votul la distanță

Mircea Vulcănescu. Dimensiunea românească a existenţei. Ispita dacică "Nu lângă Columna lui Traian îți dovedeşti dacismul. Conciul femeilor din Inidoara nu s-a schimbat. Printre ostaşii lui Decebal recunoşti cuşmele ţăranilor din Ţara Oaşului"

Ion Cristoiu: "Alte măști, aceeași piesă: De la Marea Recepție de 7 noiembrie la Marea Recepție de 4 iulie". Coldea. Florian Coldea invitat la recepția Ambasadei SUA, deși a fost dat afară din SRI semn că omul a fost important pentru americani

Mircea Eliade "România în eternitate" "Nu iubeşti numai tot ce a fost al strămoşilor tăi, ci vrei ca acest tot să fie în eternitate, să rămână peste şi dincolo de istorie. Îţi iubeşti ţara şi neamul pentru că numai aşa vei putea rămâne în istorie"

Un grup de academicieni şi intelectuali români protestează împotriva deciziei Consiliul Sectorului 4 de a schimba numele străzii Mircea Vulcănescu, critică acțiunile Institutului Elie Wiesel împotriva culturii române şi cer reformarea de urgență a acestuia

Alexandru Petria despre Rețeaua Soros: "Cine se ascunde în spatele Societății Civile?"

Atenție. Legalizarea drogurilor şi transformarea oamenilor în zombie dependenți de droguri e unul din principalele scopuri ale rețelei progresiste mondiale. În Uruguay statul a devenit propriul tău furnizor de droguri. 1g de marijuana costă 1,30$ dolari

Victorie uriaşă a adevăratei societăţii civile Bustul şi numele liceului "Mircea Vulcănescu" au fost salvate de furia celor de la "Elie Wiesel"

HAOS ȘI PRĂPĂD LA HAMBURG. Detașamentele de stradă ONG-iste anarhisto-progresiste de extremă stângă au făcut prăpăd la Hamburg - FOTO - VIDEO

Deutsche Welle: " A vorbi despre extrema dreaptă și despre populismul de dreapta nu este o descriere neutră, ci implică o judecată de valoare descalificantă. Termenii utilizați nu sunt deloc neutri sau inofensivi, ei exprimă o judecată apriori"

Liviu Dragnea: Nu ştiu ce are George Soros cu mine sau cu PSD, dar e ceva. Sunt prea multe lucruri care se leagă

Breaking News. Reuters: Israelul sprijină Ungaria și îl consideră pe finanțatorul George Soros "o amenințare care subminează continuu guvernele alese în mod democratic". Ştirea e cenzurată de presa soroşistă de la noi: Digi24, Adevărul, Hotnews etc.

Cioloș îl dă în judecată pe Nicolicea pentru acuzațiile de legătură cu Soros: "Nu vă Temeți de Bau-Bau, domnilor!" Temeți-vă însă de minciunile şi de tupeul lui Cioloş care-şi ascunde legăturile de la "Friends of Europe" cu Soros şi cu Grupul Bilderberg

Augustin Buzura ne spune din cine se compune REȚEAUA PROGRESISTĂ "Pe vremea Răposatului, eram terorizaţi de internaţionalismul proletar. După Revoluţie,aceiaşi care au fost internaţionalişti proletari, organizaţi de Brucan, au ajuns automat mari europeni"

Presa SOROȘISTĂ de la noi încearcă din nou să ne spună că ce vedem NU E ADEVĂRAT. Cărtărescu "Soros e un om de principii" "Adevărul" "Verhofstadt a atras atenţia că tot complotul imputat lui George Soros este o fantezie a lui Viktor Orban"

DEMENȚĂ LA REALITATEA TV. Ca să-l laude pe SOROS, Realitatea TV execută un atac isteric împotriva Statelor Unite și a Israelului. Realitatea TV: "Israelul lui Netanyahu și SUA lui Trump și Pence nu sunt prietenii unei Europe Unite și Democratice"

National.ro - Opinii: Cătălin Tache "Prinși cu “Black Card”-uri de la Soros!"

Familia Rothschild e foarte activă şi în România

După ce au bâjbâit-o, a ajuns și ActiveNews la Vorba Noastră : Mihai Șomănescu - redactor șef la Active News "DA, RISE PROJECT ESTE SOROS". Bravo, băieți. În fine spus pe șleau. HAI CĂ-I BINE. Suntem toți pe direcția bună. Țineți linia dreaptă

Dan Tăpălagă de la oficina soroșistă-internaționalistă a Sistemului Progresist recunoaște că SUA lui Trump, Israelul lui Netanyahu, Ungaria lui Viktor Orban au motive întemeiate de a-l critica pe SOROS. Tăpălagă "Ce are Soros cu Dragnea"

Liceele cu cele mai mari medii de admitere din țară

Net Neutrality? Soros, Facebook, Google şi Amazon s-au aliat cu PornHub ca să arate cât de rău este să nu mai poți downloada video-uri pornografice la viteze maxime.

COIFURI DACO-GETICE. Coiful Geto-Dac de la Peretu (Teleorman). Ce reprezintă Vulturul de pe Coif?

INTERZIS LA #REZIST ÎN PIAȚA VICTORIEI unde va fi "o altă adunare publică". După 6 luni de mitinguri neautorizate, Primăria Bucureștiului le spune #rezist-enților să demonstreze și-n altă parte. #rezist-enții spun că vor manifesta neautorizat unde vor ei

DOVEZI EXPLOZIVE cu BANII PE CARE SOROS I-A BĂGAT în România. ONG după ONG pe LISTA CU DOLARII de peste Ocean

MONCIUNILE SOROŞISTE SE ȚIN LANȚ. Ziare.com | Cine si cu ce scop se razboieste cu Soros in Rusia, Ungaria si Romania? Interviu cu Soroşistul Cristian Pîrvulescu

ISTORIA SPORTULUI ROMÂNESC: Natație

Justin Bieber, interzis în China pentru comportament și vocabular obscen și extrem de vulgar

Ion Cristoiu continuă să scoată la iveală dedesupturile Rețelei SOROS continuând să publice dezvăluirile ziaristului Traian Horia din Londra. Traian Horia pare a fi un cititor al Fluierul.ro

Ion Coja - Ticălos mai ești, Bogdan Rareș !

ITALIA. PROGRESIȘTII URĂSC COPIII. Faci copii plătești mai multe taxe. Nebunie fiscală: taxe mai mari pentru femeile care au copii

De ce n-a ajuns Mircea Lucescu la naționala României? Antrenorul de 72 de ani a explicat de ce a ales Turcia

Venezuela. Guvernul a oprit o rebeliune militară

Italo Calvino - Orașele Invizibile - Maurilia

ARGENTINA. Cristina Kirschner femeia președinte care a Re-Naționalizat Petrolul Argentinei se reîntoarce în politică și va candida la funcția de senator. Justiția Progresistă i-a și făcut un dosar penal care este deja pe rol.

Oamenii muncii sunt revoltați de şmecheriile lui Dragnea şi ale PSD-ului făcute în favoarea asiguratorilor privați şi a multinaționalelor străine. Proteste după mutarea contribuţiilor angajatorului în salariul de bază al angajatului