17:18
Comentarii Adauga Comentariu

_ Telespectatorii vor vedea scenele finale sfâșietoare ale lui Dave Myers cu cel mai bun prieten al său, Si King, iar ultimul episod Hairy Bikers este proiectat în această seară

_ Spectatorii vor vedea finala sfâșietoare a lui Dave Myers scene cu cel mai bun prieten al său, Si King, ca ultimul episod Hairy Bikers, difuzat în această seară

Dave Myers a recunoscut că a filmat cu cel mai bun prieten Si King a fost un „vis venit adevărat' în ultima sa apariție emoționantă la televizor, care se difuzează în această seară.

The TV chef, 66 de ani, a murit luna trecută, doi ani după ce a dezvăluit că este supus unui tratament pentru un tip nespecificat de cancer.

Telespectatorii vor vedea ultima sa apariție pe ecran lan marți seara, când BBC difuzează  episodul final din The Biciclişti părosi Du-te spre vest span>.

Ultimele scene ale lui Dave și Si împreună îi vor vedea încheindu-și călătoria incredibilă în timp ce vor dezvălui despre cum mult a însemnat turul pentru ei, spunându-și unul altuia că se iubesc și îmbrățișându-se printre lacrimi.

Dave a primit chimioterapie pe parcursul filmărilor pentru călătoria de 650 de mile pe coasta de vest și, pe măsură ce călătoria a atras până la final în Devon și Dorset, el a remarcat cu emoție: „Cine știe ce ne rezervă viitorul, dar pentru moment, trăiesc în prezent și este destul de bine.”

El a continuat: „Ne-am distrat de minune, peisaj minunat, prieteni noi și mâncare grozavă.

„Și noi doi ne-am întors împreună, făcând ceea ce facem cel mai bine. Vestul va fi cu adevărat o călătorie de amintit. A fost uimitor, te iubesc'.

Si a rămas să-și sufoce lacrimile în timp ce se străduia să găsească cuvintele pentru a se exprima, admițând: „Sunt rătăcit de cuvinte. Este destul de remarcabil ce a făcut.’

BBC Two a continuat să difuzeze ultima serie a lui Dave, Hairy Bikers, în care duoul emblematic continuă să viziteze unele dintre locurile lor preferate din Marea Britanie.

Și după vestea morții lui Dave luna trecută, prietenia puternică dintre pereche și dragostea lor pentru aventură și mâncare grozavă pare și mai emoționantă.

În seria finală, perechea a explorat o fermă de nasturel, un distileria de rom și vânzătorii de pește Exmouth, păstrând cele mai bune până la sfârșit, când au încheiat seria cu o vizită la Lympstone Manor, cu stea Michelin, Michael Caines.

În timp ce cei doi explorau podgoria bucătarului, Dave a țâșnit: „Știi. aceasta este o excursie atât de specială pentru noi doi.

„Știi după ultimele 18 luni și te cunoaștem de câțiva ani acum Michael și cu mine putem spune sincer că am mâna pe inima mea. nu m-am putut gândi la un punct culminant mai bun!'

Standu-se la masa la restaurantul superb, Dave pare plin de fericire in timp ce se rasfata cu mancarea delicioasa cu cel mai bun prieten al lui.

În glumă, a remarcat: „Mă simt ca și cum aș fi Cleopatra stând într-o baie de lapte de nă, știi ce vreau să spun?”

În timp ce Michael a întrebat confuz: „De unde a venit asta de la Si?”, bucătarul Geordie a răspuns: „Ascultă, am avut 25 de ani de tipul ăsta, sunt ca și cum sunt asemănările, încă am și astăzi” nu știu de unde vin”.

Prietenia puternică a perechii este mai clară ca niciodată, în timp ce Dave a continuat: „Au trecut aproximativ 650 de mile în această călătorie.

„Noi am pe drum acum de aproape 20 de ani, știi că din Marea Baltică până în Africa am găsit întotdeauna ceva bun și, de asemenea, camaraderia și prietenia în jurul mesei.”

Michael a tachinat: „Ei bine, a fost ți-a luat doar 20 de ani să mă găsești, dar sunt atât de bucuroasă că ești aici”, după cum a adăugat Si: „Dar știi că am păstrat tot ce e mai bun până la urmă!’

Pe măsură ce episodul se apropia de final, Si a reflectat: „Ei bine, am reușit.”

Dave a continuat: „Și a fost greu uneori. Știi că am făcut chimioterapie tot timpul în care am filmat, nu a fost ușor, dar am ajuns acolo și este doar un sentiment minunat. Fiind aici cu tine, tânjesc după asta.  ;

Înfocând lacrimile, Si a spus: „Am făcut-o, dar mai important, el a făcut-o. El este partenerul meu, dar îl iubesc ca pe familie, ca pe un frate și... nu mai am cuvinte. Este destul de remarcabil ceea ce a făcut.

„Acesta este o răsplată pentru munca ta grea, pentru voința ta, pentru efortul tău”, a adăugat el, după cum a recunoscut Dave: „Este un vis devenit realitate, Kingy. ...

„Ne vom întoarce împreună, făcând ceea ce facem cel mai bine. Vestul va fi într-adevăr o călătorie de amintit.'

În timp ce cei doi s-au îmbrățișat într-o ultimă îmbrățișare înainte de generic, a spus: ' A fost uimitor”, așa cum Si este de acord: „Are, frate, are”.

Sărutându-se pe obraz, Dave a spus: „Te iubesc”, iar Si a răspuns: „ Și eu te iubesc”, când călătoria televiziunii a perechii s-a încheiat.

După ce s-au difuzat creditele, un omagiu scria: „În amintirea iubitoare a prietenului nostru, Dave Myers”.

Dave și-a filmat ultimul spectacol anul trecut, care abia începuse să fie difuzat pe BBC Doi când Si a anunțat că prietenul său a murit .

BBC a decis să continue să difuzeze serialul în semn de omagiu.

În săptămâna următoare morții sale, pagina de Instagram Hairy Bikers a anunțat că va difuza în continuare episoadele rămase, deoarece Dave „Mi-ar fi dorit asta”.

O legendă lângă o fotografie a actului dublu de lângă un tren cu aburi, spune: „Următorul episod din Go West este pe BBC2 în seara asta. În ciuda unor momente atât de triste, știm că Dave și-ar fi dorit să te bucuri în continuare de serialul magic pe care l-a filmat cu Si anul trecut.’

„Am dori să mulțumim tuturor din întreaga lume, care a transmis mesaje de dragoste și sprijin în ultimele zile. Fiecare dintre ele a fost citit și apreciat cu adevărat.

Episoadele anterioare ale serialului l-au arătat pe Si filmând solo, în timp ce Dave își continua tratamentul.

În vreme ce bucătarul TV a rămas fără cealaltă jumătate a lui, Si a împărtășit câteva cuvinte sincere în timp ce reflecta la cât de ciudat a fost să fii fără partenerul său.

El a recunoscut: „Mi-aș dori sincer să fie aici cel mai bun partener pentru că i-ar plăcea absolut asta. ”, înainte de a adăuga: „Este ciudat fără el”.

The Hairy Bikers au fost întotdeauna un act dublu, iar Si a recunoscut că se simțea ciudat călătorind singur pe bicicletă.

'Nu mi-a plăcut să călăresc singură, în special, dar o să-i iau niște produse înapoi și o să-i ciugulesc. Este ciudat fără el.”

Când Dave s-a întors pentru a vizita o cale ferată istorică din Portmadog, sa bucurat de o ambiție de o viață de a conduce un tren cu aburi.

Steaua a explicat: „Când am vizitat-o. în această zonă, când era tânăr, Bob ar fi lucrat deja la aceste locomotive impresionante. Din păcate, nu aveam bani să mergem pe aceste șine atunci, așa că această călătorie pare cu atât mai specială.

După ce l-a văzut pe prietenul său apropiat cum experiența, Si a spus: „A fost plăcut să-l văd pe cel mai bun partener conducând un tren. A fost pur și simplu luxuriant să-i văd un zâmbet pe față pentru că a avut o perioadă grea.'

Dave a adăugat:  „Mi-a lipsit anul trecut, Kingy, un an atât de groaznic”, înainte de a continua cu cuvintele sfâșietoare: „De treizeci de ani am vorbit prostii și totuși continuă mult timp”.

Dave a anunțat că primește tratament pentru cancer în mai 2022 și a ținut cu curaj publicul la curent cu progresele sale într-o serie de emisiuni TV emoționante.

A murit la sfârșitul lunii februarie împreună cu familia și prieteni alături de el, inclusiv prietenul său de o viață, Si.

Dave și Si, care ambii aveau experiență în producția de televiziune, se cunoșteau încă din anii 1990.

Ei și-au făcut prima apariție la televiziunea britanică ca prezentatori ai The Hairy Bikers' Cookbook la BBC în 2004 și a rulat pentru patru serii.

Si a fost cel care a anunțat vestea tristă a morții lui Dave, împărtășind un omagiu pe rețelele de socializare. .

O săptămână mai târziu, văduva lui Li a împărtășit un omagiu sfâșietor adus defunctului ei soț.

Lili și-a onorat iubitul regretat soț și, de asemenea, le-a mulțumit fanilor pentru „un val masiv de dragoste”. și sprijin” pe care le-a primit.

Durând pe Instagram pe contul Hairy Biker, Lili a scris: „Un mesaj de la Lili, soția lui Dave-

„Nu voi putea niciodată Vă mulțumesc tuturor pentru valul masiv de dragoste, compasiune și grijă pe care mi l-ați arătat față de mine, Simon și familiile noastre în ultimele zile de când a murit Dave.

„Vreau să știți cu toții că am citește fiecare mesaj și comentariu pe care l-ai trimis... poveștile tale despre Dave, sentimentele tale pe care mi le-ai împărtășit înseamnă mult și inima mea este plină de recunoștință și dragoste.

„Ma uimește câte inimi a atins el. și câți oameni au vrut să-și exprime dragostea pentru ceea ce Dave și Si au creat timp de aproape 20 de ani. Știu că Hairy Bikers fac parte din sufrageriile tale de atât de mult timp și simt pierderea ta la fel de mult ca și tu a mea!

„Soțul meu, David Myers a fost un personaj mai mare decât viața și el a făcut totul cu pasiune, entuziasm și generozitate de spirit. Energia lui era nesfârșită când era vorba de gătit și de rețete vorbite sau de mers cu bicicleta și de biciclete vorbitoare.

„Un povestitor uimitor! Și prin poveștile și aparițiile sale la TV, el a inspirat și încurajat în mod constant oamenii să gătească, să călătorească, să-și trăiască viața la maximum.

'Un soț excepțional, un tată vitreg minunat, un prieten loial și, în propriile sale cuvinte, un creator, niciodată un adept.

„Simt că mă întristesc cu o întreagă națiune... și acesta este ceva special. ❤️ Minunatul meu Dave ♥️ - Lili Myers.'

Dave s-a căsătorit cu Liliana Orzac, pe care a cunoscut-o în timp ce filma Hairy Bikers în România, în 2011, în orașul natal al vedetei din Barrow, Cumbria și a fost tată vitreg al celor doi copii ai ei. , Iza și Sergiu, dintr-o relație anterioară.

Dave, născut în Barrow-in-Furness, a lucrat într-o oțelărie ca student pentru a-și ajuta la finanțarea studiilor în arte plastice și mai târziu s-a alăturat BBC ca make-up artist, specializat în protetică.

În 1995, Myers l-a întâlnit pe vechiul său co-prezentator King pe platoul unei drame TV și au continuat să construiască o prietenie și o carieră de succes împreună.

Combinația lor de a merge cu motocicletele în locații din întreaga lume și de a pregăti o furtună în timp ce mergeau le-a câștigat o mulțime de urmăritori loiali și de asemenea, a cucerit spectatorii cu umorul și entuziasmul lor obraznic din nord.

După prima lor emisiune, duoul cu barbă a continuat să filmeze multe alte seriale și programe speciale pentru BBC, căutând noi feluri de mâncare în țări precum India, Vietnam, Argentina și Mexic.

De asemenea, au gustat bucătăriile din locurile mai aproape de casă, cum ar fi Irlanda și Insula Man și de-a lungul carierei lor au publicat împreună peste 30 de cărți de bucate.

Myers a concurat și la Strictly Come Dancing în 2013 alături de dansatoarea profesionistă Karen Hauer.

După ce au interpretat dansuri, inclusiv salsa, jive și paso doble, perechea a fost votată în afara competiției în săptămâna a șaptea.

El a apărut și ca invitat la o serie de spectacole, inclusiv duminică. Brunch, Countdown, Would I Lie To You?, All Star Family Fortunes și The Weakest Link.

The Hairy Bikers Go West final episodul este difuzat pe BBC Two la 20:00, marți

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

_ Tot ce poate merge prost cu sânii tăi - și ce să faci în privința asta: ghidul definitiv al DR PHILIPPA KAYE

_ Ploile abundente declanșează inundații în părți din Germania, Belgia și Țările de Jos

_ Gantz amenință că va părăsi cabinetul de război israelian din cauza planurilor postbelice pentru Gaza

_ Pentagon: Loviturile ucrainene au afectat 14% din capacitatea Rusiei de rafinare a petrolului

_ Președintele Georgiei Zurabishvili pune veto pe controversata „lege rusă”

_ PATETIC: AMC pune un avertisment de declanșare pentru filmele clasice Goodfellas cu privire la „stereotipurile culturale”

_ Asus promite să îmbunătățească claritatea cererilor de garanție și a costurilor astronomice de reparații hardware

_ Moment istoric în Premier League. Jurgen Klopp va sta pentru ultima dată pe banca echipei Liverpool

_ Bătălia de la Monte Cassino: atât glorie, cât și dezonoare pentru armata franceză

_ Fostul director al CDC recunoaște „Efectele secundare semnificative” ale vaccinurilor COVID la tinerii sănătoși – solicită o revizuire independentă similară Comisiei 9/11 (VIDEO)

_ Campionul mondial la javelin, Kitaguchi, pune marcajul la Tokyo

_ Fico din Slovacia „s-a stabilizat și mai mult” după tentativa de asasinat, judecătorul hotărăște ca suspectul să rămână în arest

_ Senatorul Tim Scott � Presa liberală ignoră asocierea lui Biden cu membrul KKK Robert Byrd: �Nu joacă asta pe CNN� (VIDEO)

_ „Cu cât atacurile asupra lui Trump par mai inechitabile pentru public, cu atât va crește mai sus în sondaje” Elon Musk intervine asupra tribunalului cangur al lui Alvin Bragg

_ Noua carte a fostului secretar de presă al WH, Jen Psaki, susține în mod fals că Biden nu s-a uitat niciodată la ceasul său în timp ce membrii morți din serviciu s-au întors din Afganistan

_ Fostul director al CDC spune că este timpul să recunoaștem „efectele secundare semnificative” ale vaccinurilor împotriva COVID-19

_ TIRANIA: Bank of America închide contul unui jurnalist conservator independent fără explicații

_ Loviturile israeliene asupra taberei Jabalia din nordul Gazei au ucis peste 10 persoane și zeci de răniți

_ Instanța rusă a confiscat active ale băncilor germane în valoare de milioane de euro

_ Zelensky se așteaptă ca Rusia să intensifice ofensiva în nord-estul Ucrainei

_ George Washington a avertizat împotriva unui „atașament pasional” față de Israel

_ Corvinul Hunedoara - CS Mioveni, scor 2-0

_ Cyber-security specialists to attend conference in Bucharest

_ Monitorul de gaming Aorus OLED ultrawide de 49 de inchi de la Gigabyte scade la cel mai mic preț de până acum, de 969 USD

_ Cercetător dezvoltă căști cu anulare activă a zgomotului cu infuzie de inteligență artificială — Tech poate izola sunetele din mediu specificate de utilizator în timp real

_ Un președinte înfuriat Trump respinge inteligent ordinul de călușă a unui comerciant după ce mincinosul în serie Michael Cohen depune mărturie (VIDEO)

_ Exilații sirieni îi vânează pe torționarii lui Assad într-un thriller captivant de la Cannes

_ Alexandru Rafila, mesaj pentru medicii de familie: Voi sprijini menţinerea veniturilor

_ Forțele franceze lansează „operațiune majoră” pentru deschiderea rutei către capitala agitată a Noii Caledonie

_ Ucraina și Rusia fac schimb de acuzații pentru prăbușirea fatală a avionului

_ Lipsa credibilității plasează descurajarea SUA sub mare presiune

_ Liderul bandei din Haiti promite că va „lupta” premierul pe măsură ce violența crește

_ Cât timp vor încerca civilizațiile avansate să comunice cu noi?

_ Coreea de Nord lansează rachete de croazieră în largul coastei de est

_ Ultimul interviu cu Nicolae Manolescu. 'Am citit o carte a lui Freud despre coincidențe. Când citeam se petreceau multe coincidențe în jurul meu'

_ Cătălin Drulă: Îl văd pe Nicuşor Dan câştigând un al doilea mandat

_ 'Laminor Love Wonderland', locul unde surprizele se țin lanț în Sectorul 3

_ Democrat Equity � Progresism in Action: This Week�s Success Stories � Oakland, Philly, San Francisco

_ Rublev se întoarce la spital după ce a luat titlul la Madrid

_ Maparea proiecției lasă întuneric în urmă

_ Finalista Gladiatori Marie-Louise Nicholson are un iubit

_ Climate change and gold mining threaten West Africa's cocoa production

_ Patrick Drahi, plin de datorii, nu va închide BT

_ Parlamentul intră în lucrări de reparație a fațadei

_ Gândurile contradictorii duc la atitudini mai moderate, constată psihologii

_ Mii de Tumbleweeds preiau orașul Utah (VIDEO)

_ Strategii naturiste pentru o digestie mai bună

_ Bucharest Stock Exchange closes Monday's session higher

_ Harrison Butker, șefii din Kansas City Chiefs, îl aruncă pe Joe Biden și pe catolicii pro-avort în discursul de începere la Benedictine College

_ Regina Letizia a Spaniei este șic în bluză și fustă de mătase în timp ce prezida un eveniment de cancer la Madrid

_ BRIT Awards 2024: Dua Lipa arată incredibil într-o rochie din piele strânsă, în timp ce conduce vedetele alături de uimitoare Ashley Roberts, Zara McDermott și Joanna Froggatt pe covorul roșu elegant

_ Două femei ofițer de poliție dau în judecată pentru 1,35 milioane de lire sterline după ce au susținut că au fost „împușnite, împinse și lovite” de un superintendent „bully” care își conducea biroul ca un „departament de război” și și-a încheiat cariera.

_ Georgia anunţă că a confiscat explozibil clandestin trimis din Ucraina către Rusia

_ Othello se trezește! Shakespeare's Globe îl reimaginează pe general ca „un băiat de la moșii” care devine un DCI al Poliției Met cu Iago ca adjunct al său rasist – în timp ce Desdemona este o fată de la Chelsea.

_ Imagine: Hubble spionează galaxii una lângă alta

_ Third death in Senegal unrest as more protests planned

_ That's the ticket! From prices to protests, the challenges facing French museums

_ CÂȘTIGĂTOR: Tennessee desfășoară soldați ai Gărzii Naționale pentru a ajuta Texasul în timp ce statul luptă cu regimul Biden pentru a asigura granița – Mai mulți soldați voluntari decât se aștepta

_ Lula, Macron find common ground despite Ukraine shadow

_ Rusia a pătruns în politica în Marea Britanie și SUA, spune Zelensky - în timp ce avertizează că Putin ar demola orașe și va măcelări sute de mii dacă armatele sale ar avea voie să prevaleze

Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4

Nr. de articole la aceasta sectiune: 220, afisate in 4 pagini.