IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

Cititi si cele mai cautate articole de pe Fluierul:

COMENTARIU Valeriu ȘUHAN: Teroarea

BOMBĂ ActiveNews: "Președintele Klaus Iohannis este membru al Organizației Progresiste 'European Council of Foreign Relations' un Think-Tank fondat de GEORGE SOROS". Fluierul.ro a descoperit că ECFR e condusă de Carl Bildt MEMBRU AL GRUPULUI BILDERBERG

Dezvăluiri despre ultimele ore din viața lui Diego Maradona: "Avea o voce ciudată, ca a unui robot"

Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

OPRIȚI VĂNZAREA TERENURILOR LA STRĂINI. Mii de fermieri protesteaza in Bucuresti: „Ați schimbat Guvernul să vindeți terenul!”.

Volkswagen va plăti un miliard de euro amendă în Germania pentru Dieselgate. Europa rămâne ănsă mult în urma SUA la măsurile luate împotriva grupului german. ÎN ROMÂNIA Volkswagen NU VA PLĂTI nimic, căci noi suntem colonia Germaniei și a federalistei UE

Emma Răducanu, prima victorie pe tărâm românesc. Surpriza a oferit-o la final

HOROSCOP 26 octombrie. Luna în Rac. Energie maximă și trăiri intense pentru trei zodii

Noile reguli privind accesul în mall, biserică și muzee, publicate în Monitorul Oficial

COMENTARIU Lelia Munteanu. Ciucă: de la Statul Major la statul minor

Ministrul Mediului, întâlnire cu primarii marilor orașe care au probleme cu calitatea aerului

CFR Cluj își consolidează prima poziție în Liga 1 după victoria cu Sepsi Sf. Gheorghe

Un psiholog a recunoscut că a vândut "praf de sinucidere" la peste 100 de persoane. "Nu-mi pasă dacă mă arestează. Vreau să se întâmple ceva"

O carte pe zi: "Transatlantic" de Colum McCann

Joe Biden va participa la summitul ASEAN, în cadrul eforturilor de contracarare a Chinei

Recep Erdogan renunță la expulzarea unor diplomați occidentali

În ce a transformat o artistă pusă pe farse o clădire a gigantului Google

VIDEO Căderea părului este normală și poate fi influențată de mai mulți factori. Când ar trebui să ne îngrijorăm

Coronavirus în România 26 octombrie 2021. Bilanț complet COVID-19

În prima oră de la redeschiderea Măsurii 1, pentru microgranturile de 2.000 de euro, au aplicat mai mult de 7.400 de antreprenori. Bugetul total

Ciolacu despre negocierile politice: Absolut toate variantele sunt în discuție

Propunere inedită a liderului deputaților UDMR, Csoma Botond: armistițiu între partide de șase luni

Tesla Model 3 a devenit în septembrie cel mai bine vândută mașină din Europa

Creșterea numărului de cazuri de gripă aviară la om este îngrijorătoare. Experții se tem că vor apărea tulpini noi

Videoconferință Mediafax: Primarii care nu sprijină învățământul trebuie sancționați

Analiștii economiei anticipează 5% inflație în următoarele 12 luni și un curs de peste 5 lei/euro

Astronomii par să fi descoperit prima planetă situată în afara galaxiei noastre

Prințesa Mako a Japoniei s-a căsătorit cu iubitul ei, dar și-a pierdut statutul regal. Care este motivul

Ion Cristoiu: Klaus Iohannis le-a zis celor de la PNL să mențină ușa deschisă pentru negocierile cu USR. USR i-a dat cu ușa-n cap votând pentru verificarea Averii Președintelui

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Banalizarea morții în România: 24.867 de români îngropați goi, în saci de plastic

Un medic român trage un semnal de alarmă privitor la utilizarea antibioticelor în cazurile COVID-19

Premierul Poloniei evocă ideea unui "război" în disputele cu UE. Comisia Europeană denunță retorica beligerantă

Autoritatea de reglementare a UE începe examinarea în timp real a medicamentului anti-COVID-19 de la Merck

Statele Unite somează regimul militar din Sudan să se retragă de la putere

Marea Britanie ar putea forța angajații din sănătate să se vaccineze anti-COVID

Cseke Attila: Trebuie să ducem vaccinul mai aproape de oameni

Poșta Română le permite clienților săi accesul în interior fără certificatul verde

Vremea se răcește brusc la sfârșit de octombrie. Zilele friguroase vor alterna cu cele calde

Israelul a bombardat poziții din Siria ale organizației islamiste Hezbollah

Lira turcească ajunge la un nou minim istoric după ce Erdogan a amenințat cu expulzarea diplomaților

Semnal de alarmă. Emisiile de gaze cu efect de seră ating un nivel record. RAPORT

Lista Comisiei Europene cu cele mai bune zece mijloace terapeutice împotriva COVID-19

Cel puțin doi morți și mai mulți răniți în urma unei explozii produse la o universitate din China

Blocaj în negocierile politice. Cîțu: "Pare că PSD și USR vor anticipate"

Olanda a trimis în România concentratoare de oxigen pentru tratamentul pacienților COVID-19

De ce nu au și școlile de stat posibilitatea să facă ore remediale, întâlniri online cu elevii?

Uniunea Europeană cere Israelului să oprească activitățile de colonizare din Cisiordania

O rută a bisericilor de lemn din România și Moldova, premiul doi la un concurs european

Institutul Național de Recuperare, Medicină Fizică și Balneoclimatologie nu este potrivit pentru a fi transformat în spital suport COVID-19

Decizie în cazul lui Eitan, singurul supraviețuitor al tragediei de la telefericul din Mottarone

Moderna afirmă că vaccinul său anti-COVID-19 protejează și este sigur pentru copiii mici

Studiu. Circa 32% dintre angajați nu sunt mulțumiți de salariul pe care îl primesc

Record la vaccinare: Peste 93.000 de români s-au vaccinat cu prima doză în ultimele 24 de ore

Antonio Guterres condamnă complotul militar din Sudan și cere eliberarea liderilor guvernamentali

Halep își anunță planurile de viitor: Mai am de jucat doi, trei ani, vreau să fiu mai agresivă

Regele Mihai I ar fi împlinit astăzi 100 de ani. Cele mai importante momente ale vieții sale

Ludovic Orban se retrage din grupul parlamentar al PNL, rămîne neafiliat

Cum pot beneficia de șomaj tehnic salariații firmelor a căror activitate este suspendată în contextul COVID-19

Sorin Cîmpeanu, despre felul în care elevii vor recupera cele două săptămâni de vacanță

Scoțiencei Sally Wood Lamont i se cere demisia de la conducerea Comitetului Național Paralimpic Român

România a depășit marți pragul de 6 milioane de persoane vaccinate cu schema completă

Iată de ce este bine să investești într-un aparat aerosoli. Ce beneficii are această terapie

Peste 100 de spitale din România, alimentate cu medicamentul care vindecă pacienții infectați cu SARS-CoV-2

Irina Bara a eliminat-o pe Irina Begu, furnizând una din surprizele turneului Transylvania Open

AUR încurajează interceptările în Parlamentul României

Facebook Papers: ce se află în documentele care zguduie cea mai mare rețea socială din lume

Pandemia a dat peste cap acțiuni ale loturilor naționale de fotbal. Ce decizie a luat FRF

Valeriu Gheorghiță știe cum va evolua pandemia: Prin vaccinare, boala se transformă într-o banală răceală

Jaqueline Cristian a băgat spaima în adversară, la debutul la Transylvania Open

Un șofer inconștient spulberă o barieră la calea ferată în Prahova

Sex oral într-o parcare din Bucureşti. Ea e dezbrăcată, el cu pantalonii în vine IMAGINI XXX

MIRCEA ELIADE “Românii nu au sabotat istoria. Au înfruntat-o și i-au rezistat din toate puterile lor”

3 DECEMBRIE 1991 a încetat din viață Petre Țuțea. DE CE VOR SA-L INTERZICA PE PETRE TUTEA? Petre Țuțea: "Statul acesta îi apără pe străini de noi. Ca-n colonii. Aici stă cauza indolenței noastre: în EXPLOATARE. De ce și pentru cine să muncești în plus?"

Cristina, adolescenta cu sâni imenşi. S-a filmat şi a pus filmuleţul pe net. "Sânii mei sunt naturali.." VIDEO

Reacție la propunerea PNL. PSD vrea un armistițiu agreat de toate partidele de dreapta

Romgaz a ajuns la un acord cu americanii de la Exxon pentru preluarea a 50% din perimetrul Neptun Deep. "Se estimează că tranzacția va fi finalizată în primul trimestru din 2022."

VIDEO Un puști de 13 ani a marcat 483 de goluri pentru AC Milan

Ion Cristoiu: Cred că al treilea premier va fi Florin Cîțu. PNL e pregătit și pentru anticipate

Surpriză de proporții în Cupa României la fotbal. Un portar, eroul partidei

Alimentație. Deși sunt perfecte pentru vegani, ciupercile trebuie evitate de femeile însărcinate

O superputere a Europei interzice vânzarea de câini și de pisici în magazine. Când va intra în vigoare noua lege

Compania de curierat Sameday integrează în flotă noua generație de camioane MAN - ADVERTORIAL

Gest de solidaritate fără precedent al unui pensionar de 90 de ani. Își donează economiile pentru a salva nou-născuții

COMENTARIU Adrian Onciu: Răspunsul la întrebarea "De ce lipsesc medicamentele anticovid?"

Ministrul Energiei: Românii nu vor plăti mai mult pentru energie decît au plătit în decembrie 2020

Bilanț provizoriu COVID-19. Aproape 17.000 de cazuri noi și 523 decese

Medic stomatolog specializat în Ortodonție, Denisa Zaharia, anunță efectele fenomenului mondial Zoom Boom în Stomatologia din România

Averea lui Elon Musk a crescut cu zeci de miliarde de dolari într-o singură zi

Iohannis face o vizită în Egipt, la invitația șefului de stat Abdel Fattah El-Sisi

Licitație inedită în București: mașini rare de la pasionați sau din patrimoniile instituțiilor publice

O mașină de lux furată din Marea Britanie a fost găsită la o firmă din România

Florin Cîțu: Nu există nicio flexibilizare a mandatului premierului desemnat

Premiera ultimelor zile. România are un pat liber la ATI pentru bolnavii COVID-19

Coronavirus în România 26 octombrie 2021. 16.765 cazuri noi și 511 decese. Bilanț complet COVID-19

Descoperire uriașă a celor de la NASA: Cum arată prima planetă din afara galaxiei noastre

Companiile Blue Origin și Boeing prezintă planurile unui "parc de afaceri" în spațiu

Valeriu Gheorghiță: Cei care au făcut prima doză cu Johnson&Johnson află vineri cu ce vaccin își fac boosterul

Rețeaua stațiilor de carburanți din Iran este paralizată din cauza unui atac cibernetic

Valeriu Gheorghiță: România va administra o cantitate înjumătățită din vaccinul Moderna la doza booster

Florian Bodog: Se forțează proiectul prin care angajații nevaccinați din Sănătate pot fi suspendați

O femeie a fost condamnată la închisoare după ce a lăsat un copil de 5 ani să moară în soare

Walter Smith, legendarul antrenor al echipei Glasgow Ranger, a murit

Admiterea la Jandarmerie. 11 candidați la școli de jandarmi au luat 2 și 3, iar după contestații, nota maximă. Răspunsul instituției

COMENTARIU Sorin Avram: Pentru Florin Cîțu, negocierile se execută, nu se discută

METEO Temperaturi fluctuante în următoarele 4 săptămâni. Cum va fi vremea

Care sunt persoanele care pot intra totuși în malluri fără certificatul verde

Ungaria: Instituţiile UE încearcă, prin extinderea ascunsă de competenţe şi fără modificarea tratatelor, să retragă de la statele membre competenţe care nu au fost transferate niciodată la Bruxelles.

Teroarea progresistă nu cunoaște limite. United Airlines se pregăteşte să concedieze sute de oameni pentru simplu motiv că au refuzat să fie vaccinați cu forța ca vitele.

Sistemul Progresist îi elimină pe tovarășii de drum "nedisciplinați". După Orban urmează Barna. PLUS-ul lui Cioloș, pe cale să cucerească USR-ul lui Barna. Fluierul dă ca sigură eliminarea lui Barna de către Sistem, după modelul eliminării lui Orban

Sub Dictatura Progresistă Mondială, Libertatea de Expresie s-a dus dracului. Teroarea Bolșevică s-a reîntors peste tot. YouTube blochează tot conținutul care prezenta critici la adresa vaccinului. Mantra Progresistă "Credem în Vaccin" a atins Paranoia

VIDEO. Soroșistul Sistemului, Prelipceanu în delir neomarxist la Digi 24: "Asta ar trebui să facă școala: Să-i scăpăm pe copii de părinții lor". Vă dați seama in ce hal de îndoctrinare neomarxista a ajuns acest individ dacă poate sa debiteze așa ceva?

Piticul Stalinist care răspunde la apelativul de Boc-face-orașul-Poc a băgat Cluj-Napoca în Carantină infectând tot orașul cu Untold-ul lui. Cine îl judecă pentru zădărnicirea răspândirii bolilor?

Sistemul de spitale din Carolina de Nord concediază aproximativ 175 de muncitori într-una dintre cele mai mari încetări de masă din cauza vaccinării cu forța

Sheriff Tiraspol furnizează surpriza anului în fotbalul mondial, învingând Real Madrid pe Bernabeu

Vaccinați și Infectați pe Capete. Singapore raportează 2.236 de cazuri COVID-19, cea mai mare creștere înregistrată într-o singură zi deși 80% din populație e vaccinată.

Cartel ALFA: "Cerem cu fermitate retragerea proiectului de lege privind vaccinarea obligatorie"

Alianța lui Dragnea are mii de adepți în Sălaj. Vlad Gălățeanu: ”E despre patriotism și identitate națională. Acolo-s”

"Au ascuns 4000 de infectați". După ce au ascuns în mod criminal Mii de Morții în noiembrie decembrie anul trecut ca să facă Alegeri, acum gașca progresistă Iohannis, Tătaru, Cîțu ascund Mii de Infectații în București ca să-și țină Congresul

Teroarea Progresistă se amplifică. Mandatul Vaccinării cu Forța al lui Biden va fi executat prin amendarea companiilor amenzi cu 700.000 de dolari pentru încălcări intenționate și repetate și 70.000 de dolari pentru încălcări grave.

Originea și Apariția Oxigenului pe Pământ. Originea „celei mai importante inovații evolutive” a Pământului

Adevărul e numai unul, indiferent cine îl spune și cine îl propagă. . Fluierul îi dă dreptate soroșistului Vlad Voiculescu. Vlad Voiculescu avertizează că vom ajunge la 600 – 700 de morți Covid pe zi: ‘Ne duc spre beznă. Trebuie să punem frână’

Miting al lui Trump in Iowa. Trump se îndreaptă spre Iowa pe măsură ce se vorbește tot mai insistent de candidatura sa în 2024

Instanța constituțională din Polonia a constatat incompatibilități în raport cu Tratatele UE

Cum e sa te cheme Hari si să-i înjuri la greu pe români? Ar trebui să fie PENAL, nu? Hari: "Rata scăzută de vaccinare în România, expresia mai multor caracteristici ale neamului, analfabetism la nivelul colectiv al nației. Românii nu sunt educați"

Doar 7.5 la sută dintre părinți vor să-și vaccineze copiii. 77.5 la sută nici nu vor să audă, iar 15 la sută sunt indeciși.

NO-VAX DJOKOVIC Novak Djokovic ar putea fi interzis de la Australian Open și nu va putea ajunge la recordul de 21 de Grand Slam-uri din cauza Refuzului de a se vaccina.

Roboții preiau podgoriile italiene în timp ce vinăriile se luptă cu lipsa de lucrători Covid-19

Studiu: Genetica japoneză modernă provine din trei grupuri antice

COMENTARIU Marius Oprea / Carol cel Mare şi Klaus cel Mic. Fluierul.ro vă spune că acesta va fi ultimul conducător Neamț din Istoria României. Poporul român nu va mai tolera o asemenea bătaie de joc la adresa sa.

Idioții Criminali răspândesc Molima prin decizia de a lăsa Școlile deschise. „Se dă foc școlilor”. Nero și incendierea Romei: Povestea se repetă, de data asta în România

Asta nu e școală. E infectare pe capete a copiilor, a părinților, a bunicilor. Cîțu, umilit de un medic: ”Ce făcuşi, Vasile? Ai măcar idee ce înseamnă 15-20.000 de cazuri pe zi? E ca la viitură”.Cîțu și masonul Cîmpeanu continuă să țină deschise școlile

„Și nu fu pre voe câinilor de tătari”

Numai DGIA (Direcţia de Informaţii a Armatei – n.n.) n-a fost probabil împotriva mea. Lucrează toţi, îţi dai seama, au lucrat la turaţie maximă, e greu să te baţi cu toate structurile statului, în frunte cu preşedintele”, a mărturisit Ludovic Orban

Covid-19. Medicii și Infirmierele VACCINATE răspândesc infecția în Spitale. Reîncepe Reinfectarea spitalelor din România sub "priceperea" "bravilor" noștri medici incapabili DE DOI ANI DE ZILE să pună în aplicare masuri elementare de test și prevenție.

De ce procedează Guvernul așa, în cazul Energiei? Pentru că acesta NU e Guvernul României. E guvernul străinilor

British Medical Journal. O legătură este plauzibilă și ar trebui investigată între schimbările menstruale și vaccinul anti-Covid-19. Peste 30000 de cazuri raportate

Măcel pe trotuarele din New York. Sute de păsări migratoare au murit lovindu-se de zgârie-nori

Cum își bate joc progresistul Câțu, de toți românii. Șmecheria Guvernului cu compensarea prețului la gaze. Pentru multinaționalele străine mumă, pentru români CIUMĂ.

Cristoiu publică un articol al lui Nae Ionescu : "Avem, categoric, (la adresa străinătății), o mentalitate de slugi; nu de robi liberaţi, ci de slugi."

Dolj: 17 angajați ai Ford Craiova, confirmați cu noul coronavirus. Daca va muri cineva dintre ei sau din familiile lor sau dintre rudele și prietenii lor, CINE RĂSPUNDE? Nu angajatorul, în Fabrica căruia s-au infectat, ar trebui să răspundă?

Dacii liberi făceau piepteni din corn de cerb la Pericei

Joe Biden conduce încă în fața președintelui Trump, dar cursa se strânge: sondajul IBD / TIPP

Pariul de azi - 04.Iunie.2015: Safarova - Ivanovic 1 (1.61) - LIVE SCORE

New York City va denumi o stradă "Black Lives Matter" în fiecare cartier

SUA. BIDEN ADUCE SUTE DE MII DE MIGRANȚI ILEGALI ÎN SUA. Imagini halucinante cu 9.300 de migranți aflați sub un singur pod din Texas. AMESTECUL ETNIC FORȚAT CONTINUĂ.

UE A DOUA URSS COMENTARIU Marius Oprea / Pentru (progresista și neomarxista) UE, oamenii săraci sînt mai puţin importanţi decît şoarecii de laborator şi ”violenţa de gen”

Cum l-au furat progresiștii lui Biden pe Donald Trump la Alegerile Prezidențiale. Azi furtul din Arizona. Raportul Senatului din Arizona privind auditul alegerilor prezidențiale din districtul Maricopa evidențiază 49.000 de voturi dubioase

Untold-ul piticului stalinist, Emil Boc, a aruncat Cluj-Napoca in Scenariul Roșu. Cluj-Napoca a ajuns în doar câteva zile la o cifră halucinantă de infectare de 3.51 la mie

Trump emite o „scrisoare condamnare către Greg Abbott” chemându-l pe guvernatorul Texasului să nu mai ignore lupta pentru integritatea alegerilor

Elvețienii sunt împărțit dacă sau nu să voteze căsătoria între homosexuali și în același timp să permită homosexualilor sa adopte copii

Ce scriu cititorii: "Teoria conspirației" s-a adeverit DIN NOU, ȘI DIN NOU...Progresiștii dați de gol în cazul VACCINĂRII CU FORȚA

SUA. Strategia lui Trump de a elimina RINO-cerii Sistemului din Partidul Republican. De luat aminte și pentru România.

De ce „imunitatea naturală” este o problemă politică pentru regimurile progresiste

Fluierul a avut încă o dată dreptate. După ce ne-a intoxicat la începutul Pandemiei cu originea "sigur, sigur, naturală" a virusului, celebrul The Lancet, o întoarce că la Brăila: "nu există dovezi care să susțină în mod direct o origine naturală"

Culmea Nerușinării. Maimuțele progresiste nu l-au lăsat pe Președintele Braziliei să mănânce Cina la Restaurant. Președinte uneia dintre cele mai mari țări de pe Glob, a trebuit să mănânce Pizza pe stradă.

Dezvăluire bombă a lui Liviu Dragnea: În România SRI-ul pune prim-miniștrii. Liviu Dragnea a declarat că șeful SRI, Hellvig împreună cu Coldea și Dâncu, i-au cerut să-l pună pe Dîncu premier chiar în ziua când PSD câștigase alegerile

Când Sculele Sistemului Progresist sar una la beregata celeilalte. Unui Cioloșist, iar altul Câțist. DAN TĂPĂLAGĂ îl demască pe Cosmin Prepliceanu. "Portretul ziaristului preferat de mogul. Studiu de caz: Cosmin Prelipceanu"

STUDIU - Jackson State University:"Nașterea Prematură, Vaccinarea și Tulburările Neurodezvoltării: un studiu transversal al copiilor vaccinați și nevaccinați de 6-12 ani din Statele Unite"

Un altfel de anunț pentru job. Un bărbat a postat pe TikTok cererea sa inedită. Video viral

Statele Unite îi pregătesc pe copii de vaccinarea anti-COVID. Anunțul lui Fauci

Dr. Rareș Nechifor explică beneficiile embolizării: "90% dintre fibromele uterine pot fi tratate non-chirugical"

Ionuț Moșteanu: USR nu va vota un Guvern minoritar

Doliu în familia "Friends". Actorul James Michael Tyler, interpretul lui Gunther, a murit

A doua decizie radicală luată de China, după ce a anulat maratonul de la Wuhan. Noi focare de Covid le dau bătăi de cap asiaticilor

Transfăgărășanul se închide de luni, 25 octombrie

Suma imensă cu care s-au vândut pantofii de sport ai lui Michael Jordan

Câți kilometri trebuie să alergi la antrenamente, ca să poți termina un maraton

Mitriță s-a accidentat în derby-ul cu Olympiakos și poate rata naționala

Ed Sheeran are COVID-19

O carte pe zi: "Malvinița. Așa se scrie dragostea" de Eugen Istodor

Județul Ilfov este roșu! Incidența Covid a explodat în localitățile din jurul Capitalei

The Blockchain Innovation Summit

Tenisul masculin românesc, în cădere liberă. Marius Copil este cel mai bine clasat la simplu

Coronavirus în România 25 octombrie 2021. Peste 9.000 de cazuri noi și 301 decese. Bilanț complet COVID-19

Tesla a mărit prețurile la două modele cu suma de 5.000 de dolari

Noua hotărâre CNSU care reglementează accesul în mall-uri

Managerul Spitalului Victor Babeș Timișoara îi primește pe reprezentanții Organizației Mondiale a Sănătății și speră la ajutorul acestora

Un specialist în radiologie intervențională explică beneficiile embolizarii: "90% dintre fibromele uterine pot fi tratate non-chirugical"

Medicul Paul Ichim cere oprirea slujbelor: Altfel, o să rămână bisericile fără enoriași

Nicolae Ciucă este în căutare de susținere pentru un guvern minoritar. Cu cine discută premierul desemnat

Studiu: Lucrul exclusiv de acasă pierde viteză în fața muncii de la birou

Sudul Italiei, afectat de furtuni puternice. Un cuplu de vârstnici este dat dispărut

După Bulgaria și România, Polonia se pregătește de înăsprirea restricțiilor

Ion Cristoiu: Nici PSD, nici PNL nu-l vor pe Nicolae Ciucă premier. Cică nu vrea să înțeleagă cât de importante sunt Nepoțelele în viața celor două partide

Lovitură de stat în Sudan. Premierul a fost arestat, Internetul - întrerupt

Bolșevism UDMR-ist. Penibilul Cseke "își asumă". Cseke: " Îmi asum certificatul verde obligatoriu în Sănătate. Cel care nu prezintă Certificatul va rămâne fără loc de muncă." E nevoie de o LEGE în Parlament, Penibilule, ca să îngrădești drepturile omului

Donald Trump va lansa o nouă rețea de socializare: Platforma va "ține piept tiraniei și cenzurii marilor companii de tehnologie"

E oficial: Djokovic va trebui să fie vaccinat pentru a juca la Australian Open. Întrebarea e: de ce progresiștii nu-l lăsa să se testeze? În plus, Djokovic a avut boala, deci are o imunitate mai puternică decât a oricărui vaccinat

"UN FLEAC". NE-AU CIURUIT. Iohannis, Câțu, Barna și GAȘCA PROGRESISTO-SOROȘISTĂ NE-AU CIURUIT. Jurma:„Am ajuns mai rău ca Lombardia pentru că au refuzat carantină de 30 de zile. Un milion de români îmbolnăviți și 10.000 de MORȚIîn următoarele 2 săptămâni "

ROMÂNIA: Ce le pregătește progresistul Cioloș - poreclit fiul lui Soros - românilor? Vaccinarea cu forța CA PE VITE, și desfacerea contractului de muncă, pentru oricine refuză vaccinarea cu forța USR-istă

SUA. Sen. Ron Johnson: „16.766 uciși de vaccin în 10 luni. Cu vaccinul COVID, am avut 16.766 de decese în 10 luni, administrând acest vaccin, Nu are niciun rost să obligăm vaccinarea - cu vaccinul COVID, când am avut 16.766 de decese în 10 luni” (VIDEO)

Mihai Stoica, le bate obrazul nesimțiților progresiști de la Guvernare: " E mai periculos un om vaccinat netestat decât un om nevaccinat testat negativ. Ar trebui şi cei care conduc ţara asta să bage la cap"

Mor profesorii pe capete, politrucii progresisto-soroșisti nu închid școlile ca să moară și mai mulți Oameni

Crime Tâlhării. Nesimțirea lui Arafat nu are limite. Arafat ține cont de specialiști doar la Congrese și Festivaluri. Arafat și trupa de politruci își bagă picioare în Institutul Național de Sănătate Publică și în Societatea Națională de Epidemiologie

Nasc și la Slovenia oameni. Premierul Sloven, Janez Janša, a publicat un Tweet si o fotografie cu 13 dintre cele 226 marionete ale lui SOROS din Parlamentul European, spre disperarea Soroșiștilor de la Bruxelles.

Preşedintele Societăţii Române de Epidemiologie le bate obrazul sasului Iohannis, masonului Câmpeanu și inconștientului Câțu prin lipsa de măsuri și măsurile de-a dreptul criminale pe care le-au luat: „Carantina, obligatorie în București și Ilfov”