Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

Cititi si cele mai cautate articole de pe Fluierul:

Medic acuză: În fazele inițiale, te faci bine în 24 de ore cu o singură perfuzie. România refuză să cumpere tratamentul. În faze mai grave există tratament cu un înalt grad de eficiență:Tocilizumab. România nu-l cumpără. Opinia Fluierul.ro

SUA. Sen. Ron Johnson: „16.766 uciși de vaccin în 10 luni. Cu vaccinul COVID, am avut 16.766 de decese în 10 luni, administrând acest vaccin, Nu are niciun rost să obligăm vaccinarea - cu vaccinul COVID, când am avut 16.766 de decese în 10 luni” (VIDEO)

BOMBĂ ActiveNews: "Președintele Klaus Iohannis este membru al Organizației Progresiste 'European Council of Foreign Relations' un Think-Tank fondat de GEORGE SOROS". Fluierul.ro a descoperit că ECFR e condusă de Carl Bildt MEMBRU AL GRUPULUI BILDERBERG

Ce fac când nu mai știu cum să vă mintă. SUA. Fauci o întoarce că la Brăila sau mai exact ca Rafila și Cercel

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Banalizarea morții în România: 24.867 de români îngropați goi, în saci de plastic

Walter Smith, legendarul antrenor al echipei Glasgow Ranger, a murit

Cum pot beneficia de șomaj tehnic salariații firmelor a căror activitate este suspendată în contextul COVID-19

Prințesa Mako a Japoniei s-a căsătorit cu iubitul ei, dar și-a pierdut statutul regal. Care este motivul

Ion Cristoiu: Klaus Iohannis le-a zis celor de la PNL să mențină ușa deschisă pentru negocierile cu USR. USR i-a dat cu ușa-n cap votând pentru verificarea Averii Președintelui

Tesla Model 3 a devenit în septembrie cel mai bine vândută mașină din Europa

Ludovic Orban se retrage din grupul parlamentar al PNL, rămîne neafiliat

Astronomii par să fi descoperit prima planetă situată în afara galaxiei noastre

Analiștii economiei anticipează 5% inflație în următoarele 12 luni și un curs de peste 5 lei/euro

Videoconferință Mediafax: Primarii care nu sprijină învățământul trebuie sancționați

Florin Cîțu: Nu există nicio flexibilizare a mandatului premierului desemnat

COMENTARIU Adrian Onciu: Răspunsul la întrebarea "De ce lipsesc medicamentele anticovid?"

Ciolacu despre negocierile politice: Absolut toate variantele sunt în discuție

Coronavirus în România 26 octombrie 2021. Bilanț complet COVID-19

Facebook Papers: ce se află în documentele care zguduie cea mai mare rețea socială din lume

Iohannis face o vizită în Egipt, la invitația șefului de stat Abdel Fattah El-Sisi

Ministrul Energiei: Românii nu vor plăti mai mult pentru energie decît au plătit în decembrie 2020

Dezvăluire bombă a lui Liviu Dragnea: În România SRI-ul pune prim-miniștrii. Liviu Dragnea a declarat că șeful SRI, Hellvig împreună cu Coldea și Dâncu, i-au cerut să-l pună pe Dîncu premier chiar în ziua când PSD câștigase alegerile

Gest de solidaritate fără precedent al unui pensionar de 90 de ani. Își donează economiile pentru a salva nou-născuții

Medic stomatolog specializat în Ortodonție, Denisa Zaharia, anunță efectele fenomenului mondial Zoom Boom în Stomatologia din România

METEO Temperaturi fluctuante în următoarele 4 săptămâni. Cum va fi vremea

COMENTARIU Sorin Avram: Pentru Florin Cîțu, negocierile se execută, nu se discută

Noile reguli privind accesul în mall, biserică și muzee, publicate în Monitorul Oficial

O femeie a fost condamnată la închisoare după ce a lăsat un copil de 5 ani să moară în soare

Creșterea numărului de cazuri de gripă aviară la om este îngrijorătoare. Experții se tem că vor apărea tulpini noi

Propunere inedită a liderului deputaților UDMR, Csoma Botond: armistițiu între partide de șase luni

Premiera ultimelor zile. România are un pat liber la ATI pentru bolnavii COVID-19

Coronavirus în România 26 octombrie 2021. 16.765 cazuri noi și 511 decese. Bilanț complet COVID-19

Bilanț provizoriu COVID-19. Aproape 17.000 de cazuri noi și 523 decese

3 DECEMBRIE 1991 a încetat din viață Petre Țuțea. DE CE VOR SA-L INTERZICA PE PETRE TUTEA? Petre Țuțea: "Statul acesta îi apără pe străini de noi. Ca-n colonii. Aici stă cauza indolenței noastre: în EXPLOATARE. De ce și pentru cine să muncești în plus?"

HOROSCOP 26 octombrie. Luna în Rac. Energie maximă și trăiri intense pentru trei zodii

Aşa convingi o femeie matură să facă amor cu un bărbat tânăr

Licitație inedită în București: mașini rare de la pasionați sau din patrimoniile instituțiilor publice

Suedia suspendă vaccinarea cu Moderna pentru o perioadă nedeterminată pentru orice persoană sub 31 de ani, după ce pacienții vaccinați au dezvoltat o boală cardiacă paralizantă

Valeriu Gheorghiță: Cei care au făcut prima doză cu Johnson&Johnson află vineri cu ce vaccin își fac boosterul

O carte pe zi: "Transatlantic" de Colum McCann

În prima oră de la redeschiderea Măsurii 1, pentru microgranturile de 2.000 de euro, au aplicat mai mult de 7.400 de antreprenori. Bugetul total

Averea lui Elon Musk a crescut cu zeci de miliarde de dolari într-o singură zi

O mașină de lux furată din Marea Britanie a fost găsită la o firmă din România

Valeriu Gheorghiță știe cum va evolua pandemia: Prin vaccinare, boala se transformă într-o banală răceală

Compania de curierat Sameday integrează în flotă noua generație de camioane MAN - ADVERTORIAL

Admiterea la Jandarmerie. 11 candidați la școli de jandarmi au luat 2 și 3, iar după contestații, nota maximă. Răspunsul instituției

Irina Bara a eliminat-o pe Irina Begu, furnizând una din surprizele turneului Transylvania Open

În ce a transformat o artistă pusă pe farse o clădire a gigantului Google

Valeriu Gheorghiță: România va administra o cantitate înjumătățită din vaccinul Moderna la doza booster

Florian Bodog: Se forțează proiectul prin care angajații nevaccinați din Sănătate pot fi suspendați

COMENTARIU Lelia Munteanu. Ciucă: de la Statul Major la statul minor

CFR Cluj își consolidează prima poziție în Liga 1 după victoria cu Sepsi Sf. Gheorghe

Alimentație. Deși sunt perfecte pentru vegani, ciupercile trebuie evitate de femeile însărcinate

AUR încurajează interceptările în Parlamentul României

Rețeaua stațiilor de carburanți din Iran este paralizată din cauza unui atac cibernetic

Companiile Blue Origin și Boeing prezintă planurile unui "parc de afaceri" în spațiu

Descoperire uriașă a celor de la NASA: Cum arată prima planetă din afara galaxiei noastre

O superputere a Europei interzice vânzarea de câini și de pisici în magazine. Când va intra în vigoare noua lege

Pandemia a dat peste cap acțiuni ale loturilor naționale de fotbal. Ce decizie a luat FRF

Adevărul.ro "Cum au sfârșit liderii-simbol ai Mișcării Legionare: ștrangulați, împușcați sau în sărăcie și anonimat"

Un psiholog a recunoscut că a vândut "praf de sinucidere" la peste 100 de persoane. "Nu-mi pasă dacă mă arestează. Vreau să se întâmple ceva"

Joe Biden va participa la summitul ASEAN, în cadrul eforturilor de contracarare a Chinei

VIDEO Căderea părului este normală și poate fi influențată de mai mulți factori. Când ar trebui să ne îngrijorăm

Un medic român trage un semnal de alarmă privitor la utilizarea antibioticelor în cazurile COVID-19

De ce nu au și școlile de stat posibilitatea să facă ore remediale, întâlniri online cu elevii?

Premierul Poloniei evocă ideea unui "război" în disputele cu UE. Comisia Europeană denunță retorica beligerantă

IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Ana Maria Mocanu, GOALĂ la duş. Imagini de infarct FOTO XXX

TRĂDĂTORI DE ȚARĂ. Noua lege a redevențelor e cea veche: Pentru productia din pământul țării de petrol si gaze va fi același BACȘIȘ la fel ca până acum. Norvegia 78% impozitare totală pe petrol și gaze, Marea Britanie 62% și 81%, Danemarca 64%, Romania 19%

INSP: Jumătate din persoanele vaccinate s-au infectat cu Covid. Vaccinații umblă liber și răspândesc Molima la orice oră din zi și din noapte. Dacă aceasta nu e zădărnicirea criminală a răspândirii bolilor, făcută chiar de către guvernanți, atunci ce e?

Recep Erdogan renunță la expulzarea unor diplomați occidentali

Bolșevism UDMR-ist. Penibilul Cseke "își asumă". Cseke: " Îmi asum certificatul verde obligatoriu în Sănătate. Cel care nu prezintă Certificatul va rămâne fără loc de muncă." E nevoie de o LEGE în Parlament, Penibilule, ca să îngrădești drepturile omului

Uniunea Europeană cere Israelului să oprească activitățile de colonizare din Cisiordania

Peste 100 de spitale din România, alimentate cu medicamentul care vindecă pacienții infectați cu SARS-CoV-2

Ministrul Mediului, întâlnire cu primarii marilor orașe care au probleme cu calitatea aerului

Vin vremuri grele pentru Economia Mondială sau sunt Programate să Vină? Soros îşi reduce expunerea în acţiuni americane cu 37% și investeşte în aur. Aurul a urcat cu 16% în primele trei luni ale anului, cel mai puternic avans din 1986.

Albanezii sunt DACI NEROMANIZAȚI în timp ce noi suntem DACI ROMANIZAȚI. Imnul lor național e și cântecul nostru

JUSTIȚIARUL.RO REVINE CU ARTICOLELE CARE L-AU CONSACRAT. "Protecționiști contra Globaliști"...Ați văzut de ce l-au închis Globaliștii-Progresiști?

Mihai Stoica, le bate obrazul nesimțiților progresiști de la Guvernare: " E mai periculos un om vaccinat netestat decât un om nevaccinat testat negativ. Ar trebui şi cei care conduc ţara asta să bage la cap"

VEDETE de la noi, în SCENE EROTICE de mult UITATE! CELE mai TARI NUDURI din filmele românești | FOTO & VIDEO

SEX ORAL în văzul tuturor. O vedeta de la noi, surprinsă în timpul unei scene XXX, în centrul Bucureştiului

Iată de ce este bine să investești într-un aparat aerosoli. Ce beneficii are această terapie

Studiu. Circa 32% dintre angajați nu sunt mulțumiți de salariul pe care îl primesc

A murit Neagu Djuvara, individul care a propagat în mod intenționat MINCIUNA că primii domnitori români ÎNTEMEIETORII ȚĂRII ROMÂNEȘTI despre care regii maghiari de la acea vreme spuneau că sunt "vlahi și schismatici", ar fi fost "cumani"

Iulia Albu a pozat goală. I-a lăsat pe toți fără cuvinte. „Ești incredibilă”

"Argumenti.ru":"Pentru prima dată, o operațiune comună a CIA, KGB, GRU și a serviciilor maghiare au lucrat impreuna pentru răsturnarea dictatorului român, Nicolae Ceausescu, spune un participant direct la conspirație din serviciile speciale ruse."

În loc să dea țării grâu și porumb pentru pâine și pentru mălai, le dau tutun subvenționat multinaționalelor de țigări. FOTO Țăranii din Dolj au lăsat culturile de grâu pentru cele de tutun. Fermier: "Este mult de muncă, dar merită"

Semnal de alarmă. Emisiile de gaze cu efect de seră ating un nivel record. RAPORT

DIN CICLUL - ATENȚIE, MASON AJUNS MINISTRU AL CULTURII. Ziaristul Mihai Pâlșu a publicat în 2015 Documente Masonice din care reiese că Noul Ministru la Culturii: GEORGE IVAȘCU AR FI MASON GRADUL 33 "Mare Colector și Ospitalier"

FINALA VOCEA ROMANIEI. Duet EXCEPTIONAL intre Tiberiu Albu şi soprana Irina Baiant

CEREM CETATENILOR ROMANIEI SA SEMNEZE PENTRU NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu ! - Petitie initiata de Fluierul.ro

Dumnezeu nu Doarme! Aceasta nu e o coincidență. În 2013, șefa CNA, Laura Georgescu era principala sculă a Sistemului care închidea abuziv OTV-ul. Astăzi în 2021, a intrat la închisoare cu Executare 4 ani și 4 luni

Iohannis: CE va veni cu o propunere într-o săptămână. Nu putem trece iarna cu prețuri în creștere

Soros nu se lasă trimiterea refugiaților se va relua: "UE trebuie să primească un număr considerabil de refugiați cel puțin 300.000 anual. Mecanism european unic pentru relocarea refugiaților ca-n Canada". Cine nu ia migranți i se taie fondurile

INCREDIBIL. Iată cum se pune pe butuci extracția uraniului în România. Greva atomică. Nuclearelectrica a reziliat contractul cu Compania Națională a Uraniului. Angajații acesteia se pregătesc de grevă generală din cauza situației

Medicul Paul Ichim cere oprirea slujbelor: Altfel, o să rămână bisericile fără enoriași

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

ROMÂNIA: Ce le pregătește progresistul Cioloș - poreclit fiul lui Soros - românilor? Vaccinarea cu forța CA PE VITE, și desfacerea contractului de muncă, pentru oricine refuză vaccinarea cu forța USR-istă

Cine e propus Ministrul Sănătății? Vlad Voiculescu un ONG-ist care locuiește la Viena, fost vicepreședinte al băncii austriece Erste Group Bank, actualmente director în Ministerul de Finanțe şi membru al organizației americane ASPEN România.

Cel puțin doi morți și mai mulți răniți în urma unei explozii produse la o universitate din China

BOMBA ZILEI. DACIAN CIOLOS, primul-ministru pregatit de Iohannis, este membru in "Friends of Europe" un important Think Tank (ONG) de la Bruxelles sustinut de GEORGE SOROS. Presedintele "Friends of Europe" este Étienne Davignon din Grupul Bilderberg

VIDEO/ O femeie s-a dezbrăcat în pielea goală și s-a urcat pe o mașină, în București

S-au răcorit cu o partidă de amor în parc. Imagini XXX filmate lângă un loc de joacă pentru copii VIDEO

Halep își anunță planurile de viitor: Mai am de jucat doi, trei ani, vreau să fiu mai agresivă

Genele umane conțin fragmente de ADN non-uman. Ele sunt fragmente a mai multor viruși. Printre aceste fragmente s-a descoperit adn-ul complet al unui virus și un alt virus vechi de 40 de milioane de ani.

Tăriceanu: "Când eşti condamnat pentru cum ai obţinut nişte case, ai o problemă că n-ai restituit cei 300.000 de lei, pe care i-ai încasat necuvenit, nu se ştie dacă ţi-ai plătit impozitele pentru meditaţii, vii şi să dai lecţii Parlamentului sau altora?"

Autoritatea de reglementare a UE începe examinarea în timp real a medicamentului anti-COVID-19 de la Merck

Stop vânătorii sportive in Romania a strainilor, a noilor imbogatiti, a lui Isarescu, Kelemen si Iordache si a parlamentarilor ! DE CE TREBUIE SCHIMBATA URGENT LEGEA VÂNĂTORII ÎN VARIANTA ACTUALA.

ŞOC PRINTRE MANELIŞTI. Raluca Drăgoi a fost bătută la nunta la care a cântat FOTO

Biserica Ortodoxă acuză organizația ANTIFA și grupări NEOMARXISTE PROGRESISTO-SOROȘISTE de vandalizarea bisericii din Titan: 'Au lovit din nou!'

Poșta Română le permite clienților săi accesul în interior fără certificatul verde

Donald Trump: "Nu vom mai preda această țară și poporul ei cântecului fals al Globalismului. Statul Națiune rămâne adevăratul fundament al fericirii. Nicio țară nu a prosperat vreodată dacă nu a reușit să pună pe primul plan interesele proprii"

MARIAN MUNTEANU, CALUL TROIAN AL SISTEMULUI tace din nou în mod PENIBIL față de declarațiile Ambasadorului SUA care s-a pozat cu Steagul Ținutului Secuiesc și care a spus că e CONFUZ cu privire la Respectarea de către România a drepturilor Minorităților

Ana Maria Mihaes, o cântăreaţă din România face videochat. IMAGINI XXX

Un specialist în radiologie intervențională explică beneficiile embolizarii: "90% dintre fibromele uterine pot fi tratate non-chirugical"

CENZURĂ. CNA-UL INTERZICE CRITICA LUI SOROS. SOROS ESTE NOUL DUMNEZEU. ÎL CRITICI PE SOROS IEI AMENZI ŞI APOI EȘTI ÎNCHIS. Amenzi uriaşe date de CNA pentru "dezinformările" cu Soros din campania electorală primite de România TV, B1 TV și Realitatea TV

Decizie în cazul lui Eitan, singurul supraviețuitor al tragediei de la telefericul din Mottarone

DCNEWS. Dacă sute de mii de români pot fi aduși în stradă fără să știe de ce, separarea României în provincii istorice e pe repede înainte.

Kovesi a fost un elev slab care a terminat facultatea de drept cu media 6,41. Drept răsplată a fost propagată în cele mai înalte funcții din Justiție. Astăzi CCR a prins-o că din înalta funcție de Procuror General, Kovesi a încălcat Constituția.

După Bulgaria și România, Polonia se pregătește de înăsprirea restricțiilor

Șah: Marea maestră Cristina Foișor a murit duminică, la vârsta de 49 de ani

50.000. PETIȚIA FLUIERUL.RO pentru Naționalizarea Resurselor Naturale, pentru Oprirea Concesionărilor pe Nimic, pentru crearea Fondului Suveran Național al României și Pentru Oprirea Vânzării Pământurilor la Străini A AJUNS LA 50.000 DE SEMNĂTURI

Rețeaua lui Nicușor Dan de la SOROS la afaceri cu Bănci Rusești și Fonduri Speculative în Belarus. Şeful de campanie al lui Nicuşor Dan, a doua mare bancă din Rusia şi un secretar de stat la Finanţe

Imagini hot cu Andreea Simion, cea mai "îndrăzneaţă" gimnastă. Pozele cu ea au devenit virale FOTO

SEX TAPE cu Beyonce de România, mama copilului lui Nicolae Guţă FOTO

NEMTII OR SA NE VANDA RUSILOR EXACT CA IN 1939-1940 DACĂ INTERESELE LE-O VOR CERE. REUTERS: Juncker i-a scris lui Putin pentru a strânge relaţiile cu Rusia

Mai Nerușinaților, dacă știați pe 22 Octombrie ca vine Ciolos, Prim-Ministru, Si-a venit pe 11 Nov, Știați și c-o sa ardă aia de vii în Club pe 30 Oct? Si ca vor urma Mitinguri ca sa plece Ponta pe 4 Nov? Sau Cum?

SE-ASCUTE LUPTA DE CLASA DE LA BERLIN. Deutsche Welle ne spune ca daca nu-l iubim pe SOROS suntem "Urmasii dezinformatorilor securisti" si "Manipulatori de serviciu". Mai aflam de la DW ca "SOROS a acumulat merite mari întru democratizarea Europei"

"Pleaca Merkel, Pleaca: ne-ai dat sarutul lui Iuda" - 19 Octombrie Dresda - Miting anti-imigranti. Batai intre manifestantii anti-migranti si jandarmi - la Mitingul din Dresda impotriva imigrantilor - FOTO - VIDEO.

Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, spectacol porno în MALL. Vedetele au fost filmate pe ascuns VIDEO

Legenda calului lui Mihai Viteazul: a murit în comuna gorjeană Schela, la trecerea peste munți, și i-a prevestit sfârșitul domnitorului

Moştenirea lui Ceauşescu: cele mai marețe construcții din Europa secolului XX au fost ridicate in Romania lui Ceausescu

Ana Maria Barnoschi, topless la piscină. Bărbații vor avea vise erotice după ce văd această fotografie

Legea vânzării terenurilor agricole, un act de trădare națională

FLORIAN SI INSTITUTUL 'ELIE WIESEL' AU FACUT PRESIUNI MINCINOASE ASUPRA PRIMARIILOR DIN ROMANIA. Petre Ţuţea a fost REABILITAT de două ori de Justiţia Română. DOCUMENTE în atenţia municipalităţilor din România

Sorin Oprescu ARESTAT PREVENTIV PENTRU 30 DE ZILE. Pe banii luati de Oprescu era inscriptionat cuvantul MITA. SORIN OPRESCU ARE O AVERE COLOSALĂ. Conturi bancare, terenuri, OBIECTE DE ARTĂ şi BIJUTERII de zeci de mii de euro

VIDEO - 18-SEPTEMBRIE-2015 NOI PUHOAIE DE IMIGRANTI VIN IN EUROPA DIN TURCIA. Mii de imigranti marsaluiesc prin Turcia indreptandu-se spre granita cu Grecia

Uniunea Europeana impune in JAI "Cotele Obligatorii" in ciuda opozitiei Europei de Est. In Romania vor fi stramutati cu forta 7000 de refugiati, Decizia este Neconstitutionala si incalca Articolul 3 (4) din Constitutia Romaniei.

A INCEPUT CEA MAI MARE CACEALMA DIN ISTORIA OMENIRII. SCOPUL? Inchiderea minelor si a termocentralelor pe carbune mult mai ieftine. COP21 Conferinta ONU pe "teme climatice" a inceput luni la Paris. Scumpirea Energiei prin falimentarea industriei carbunelui

COVALACT promoveaza Harta Ungariei Mari. Logo-ul companiei „Covalact" promoveaza harta Ungariei Mari. Cine e Michael Bleyzer - patronul Covalact

O NOUA DEZINFORMARE a Ziarului Adevarul "Adevarul "Cum l-au batjocorit turcii pe Vlad Țepeș, "tiranul care a ordonat să i se facă o grădină imensă de trupuri în țepe" "". Fluierul va ofera cronica de atunci ca sa vedeti cum minte "Adevarul"

Raluca Prună, ministrul Justiției: "Cuplurile care trăiesc fără căsătorie, indiferent de sexul partenerilor, au nevoie de protecție oferită de lege". Dar Copiii nenăscuți încă, au Dreptul la O MAMA şi la UN TATĂ, d-nă Prună? De ce le luați acest Drept?

GERMANIA. VIDEO Explozie INTENȚIONATĂ intr-un restaurant din orasul german Ansbach, in apropiere de Nuremberg. UN KAMIKAZE S-A DETONAT. CEL PUȚIN 1 MORT ȘI 12 RĂNIȚI - VIDEO

GERMANIA. CENZURĂ în ziarelor din Germania. Teroristul de la Munchen David ALI Sonboly a devenit în ziarele germane doar David S. ca să i se ȘTEARGĂ orice "urmă islamistă"

Sex oral într-o parcare din Bucureşti. Ea e dezbrăcată, el cu pantalonii în vine IMAGINI XXX

IPOCRIZIE PNL-PSD-PMP-ONG. Băsescu a promis moscheea, Ponta a dat-o, Iohannis a confirmat-o, Soros o vrea. Firea se face că face referendum, Orban zice că nu o face, Băsescu a uitat ce-a promis, iar Nicuşor tace ca porcu-n păpușoi ca să nu piardă voturi.

O concurentă de la "Insula Iubirii", POZE PORNO pe un site de escorte FOTO

MASONERIE. Conform casetelor lui Robert Turcescu - Niels Schnecker - Este Mason Gradul 33 - Mare Comandor pentru Republica Moldova. Soția lui Niels Schnecker, Iulia Scnecker este consilier economic al Ambasadei României din Spania

NE-A SALVAT VIKTOR ORBAN. Ungaria a blocat transferul direct de refugiați din Turcia în țările Uniunii Europene, în timp ce Cioloş a fost de acord. NUMAI CĂ MERKEL a declarat că se va baza pe țările BENEVOLE şi Iohannis pare a fi unul dintre benevoli

Norvegia. Barnevernet. Familia Nan a pierdut procesul si ramane fara copii. In Norvegia are loc un experiment social: Copiii nu mai trebuie crescuti de proprii parinti.

Lora, goală sub duş în cel mai nou videoclip. Jurata de la NextStar a lansat piesa ARDE - VIDEO

Aceasta este reţeta celui mai puternic antibiotic natural, omoara orice infecţie. Cum se prepară

Mircea Diaconu cel care a semnat pentru desființarea Statului Național Român ne ia de proști. El se face că nu înțelege ce înseamnă o Europă Federală în care Statele Naționale vor fi desființate. Ce a declarat Diaconu după ce am publicat ce a făcut.

VIDEO. Primul grup de imigranti a intrat ilegal in Romania. Criza refugiaților Grup important de imigranţi, prins intrând ilegal în România. Imigrantii nu sunt refugiati. Ei sunt din Pakistan, Irak, Afganistan, Somalia și Maroc.

AFACEREA CORINA CRETU. Ce legatură exista între Hotnews, Euractiv, Manuela Preoteasa Timbolschi, sotia lui Ionel Margarit Timbolschi - cei doi patroni de la HotNews si EuroActiv, ONG-urile lui SOROS si ziarista Carmen Paun de la Politico

Larisa Drăgulescu, aproape GOALĂ într-o revistă pentru bărbaţi FOTO

Ilie Şerbănescu: " Productivitatea pe salariat – marea diversiune colonialistă". Fluierul.ro vă explică cu cifre câtă dreptate are Ilie Şerbănescu şi cum e mistificată "productivitatea scăzută a muncii" românilor.

FOTO | Hackerii i-au furat lui Nicole Scherzinger mai multe fotografii nud. Au apărut inclusiv imagini din vacanța ei cu Grigor Dimitrov

ÎPS Teodosie, anunț fulminant, face praf planurile lui Soros și modelul lansat de Biden!

Gigi Becali l-a vândut pe Denis Man la Parma. Citiți câte milioane a primit...

Constanța: O navă cu migranți clandestini a fost interceptată de Garda de Coastă în largul Portului Mangalia. Migranți au fost aduși în România în loc să fie escortați în Turcia

Alianța lui Dragnea are mii de adepți în Sălaj. Vlad Gălățeanu: ”E despre patriotism și identitate națională. Acolo-s”

Marius Turc: "VIDEO Cum arată adevărata fericire la țară. Cei șase copii de la școala din munți și locul pe care iarna l-a transformat în tărâm de poveste"

Pătraru: "Marele RAHAT pe care l-a făcut Iohannis în mijlocul Democrației" Ciutacu: " 'Ziariștii' chemați de Iohannis vor fi înaintați în grad de 1 Decembrie". S.R.Stănescu "A fost o Rușine și o Mascaradă. Conferințele lui Putin cu presa sunt mai pe bune"

Preşedintele Societăţii Române de Epidemiologie le bate obrazul sasului Iohannis, masonului Câmpeanu și inconștientului Câțu prin lipsa de măsuri și măsurile de-a dreptul criminale pe care le-au luat: „Carantina, obligatorie în București și Ilfov”

Nasc și la Slovenia oameni. Premierul Sloven, Janez Janša, a publicat un Tweet si o fotografie cu 13 dintre cele 226 marionete ale lui SOROS din Parlamentul European, spre disperarea Soroșiștilor de la Bruxelles.

E oficial: Djokovic va trebui să fie vaccinat pentru a juca la Australian Open. Întrebarea e: de ce progresiștii nu-l lăsa să se testeze? În plus, Djokovic a avut boala, deci are o imunitate mai puternică decât a oricărui vaccinat

Donald Trump va lansa o nouă rețea de socializare: Platforma va "ține piept tiraniei și cenzurii marilor companii de tehnologie"

Secretarul de stat Andreea, a observat după o lună ceea ce orice prost putea să-i spună fără nici o observație: că dacă ții copiii în pandemie 6 ore pe zi într-o sală se infectează pe capete

ASIA EXPRESS, imagini pentru adulţi: Vârciu a dezbrăcat-o pe Daniela Crudu. LIVE VIDEO A1

Viktor Orban confirmă Declarațiile Ministrului său de externe: "Proiectul ONU pentru migrație pare să fie copiat din 'Planul Soros' "

"Palatul lui Putin" un FAKE NEWS progresist de cea mai joasă speță

George Simion acuză serviciile că au luat AUR în vizor: 'Am primit semnale că anumite servicii de informații au o linie specială să se ocupe de AUR'. Nu întâmplător Hellvig a fost șeful Fundației SOROS din Cluj.

Cum se inventează lideri. Victor Negrescu (PSD) - un papagal progresist internaționalist de tip Sorin Moisă propagat în politică încă de la 20 de ani este preluat zi de zi de AGERPRES. Negrescu:"România dorește să se apropie de nucleul dur al Europei"

Filmaţi de camera ascunsă în timp ce făceau sex. 14 milioane de oameni s-au uitat la ei VIDEO

FOTO: Până la urmă cine i-a ucis? Se pare că victimele de la Onești au fost împușcate de politiști

CENZURA PROGRESISTĂ CONTINUĂ. Youtube A ȘTERS discursul lui Trump de la Conferința Națională a Partidului Republican

Tucker Carlson, gazda Fox News, a criticat forța globalistă ce propagă și posedă energia "curată" deoarece milioane de texani au înghețat de frig din cauza ei

SUA: Biden dă startul la furatul alegerilor din 2024. Votul prin poștă, sursa furturilor masive din 2020, propagat cu fanatism până în pânzele albe.

Chimiștii obțin noi informații despre comportamentul apei într-un canal al virusului gripal

CTP, mercenarul Soroșismului, aplaudacul Mineriadei Securiste din iunie 90, omul lui Brucan și al lui Iliescu la Adevărul de tristă amintire al anilor 90, sare la gâtul Medicul Silvia Groșan

Poliția îi avertizează pe studenți să evite site-ul științific Sci-Hub, care oferă GRATUIT access ILEGAL? la milioane de Studii Științifice

Studiu îngrijorător în Marea Britanie - Aproape o treime din pacienții COVID spitalizați au fost internați din nou

După ce a tăcut din gură, securistoidului fugar Sebastian Ghiță i se închid rând pe rând dosarele.

Afganistan. Talibanii "Am câștigat războiul, America a pierdut"

Descoperitorul Virusului HIV, Laureatul Premiului Nobel pentru Medicină, profesorul Luc Montagnier spune UN NU HOTĂRÂT VACCINĂRII CU FORȚA. Oare de ce marile genii au întotdeauna și un mare caracter, în timp ce micilor trepăduși medicali le lipsește?

Colecția de artă a familiei Rockfeller ar putea fi prima colecție de artă din lume care să fie vândută cu peste un miliard de dolari

Progresistul-Merkelian Iohannis "a uitat" să sărbătorească pe 9 Mai Ziua Independenței României. În schimb a dat o recepție fastuoasă pentru Ziua UE-iştilor. Lucru de așteptat căci progresiştii se ocupă cu distrugerea independenței statelor naționale

CFR Cluj a fost învinsă de AZ Alkmaar în Conference League. Campioana României se află pe ultimul loc în grupă

Ziua Armatei Române, sărbătorită luni, 25 octombrie, în format restrâns

Primul hotel-muzeu Warner Bros se deschide în Abu Dhabi, pe 11 noiembrie

Raluca Bădulescu arată altfel. "Ce bine te prinde culoarea". Vedeta are un nou look

SEX-TAPE cu o JURNALISTĂ expulzată din Rusia, folosit pentru şantaj. Cine vrea TĂCEREA ziaristei DE INVESTIGAŢII

BRAVO TRUMP. Donald Trump își bagă picioarele în progresista și federalista UE. Administrația Trump a redus statutul diplomatic al UE la Washington de la "Stat" la "Organizație Internațională". NU UITAȚI, TRUMP ARE DREPTATE: UE a doua URSS

O carte pe zi: "Malvinița. Așa se scrie dragostea" de Eugen Istodor

Suma imensă cu care s-au vândut pantofii de sport ai lui Michael Jordan

ROMÂNIA. O țigancă din Vaslui este cea mai tânără bunică din lume. Tânăra din judeţul Vaslui a doborât recordul deţinut de o britanică, devenind cea mai tânără bunică din lume, la doar 23 de ani.

Cititi aici: Cele mai Cautate Articole de pe Fluierul