_ Studiul identifică primul „chaperone” celular pentru zinc

_ Studiul identifică primul „acompaniament” celular ' pentru zinc

Avem nevoie de zinc: o zecime din proteinele din celulele noastre au nevoie de acest metal pentru funcțiile lor normale în toate aspectele metabolismului celular.

Dobândim zinc prin consumul lui. — în alimente sau suplimente de multivitamine — dar până la 30% dintre oameni din unele părți ale lumii sunt expuși riscului de deficiență de zinc, care poate provoca încetinirea creșterii, funcția imunitară afectată, tulburări neurologice și cancere. Organizația Mondială a Sănătății consideră că deficitul de zinc este unul dintre cele mai importante cauze ale bolii și morții.

În ciuda rolului critic al zincului, totuși, nu a fost clar cum metalul este introdus în proteinele care îl folosesc sau cum răspund celulele noastre la deficit de zinc.

Acum, o echipă condusă de cercetătorii Vanderbilt a descris și caracterizat primul metalochaperone de zinc: o proteină care pune zinc în alte proteine ​​„client”. Descoperirile, raportate în revista Cell, aruncă lumină asupra problemei de sănătate publică a deficitului de zinc și deschid o zonă complet nouă de biologie pentru explorare.

„A existat un decalaj uriaș în domeniul biologiei metalelor, unde nu am reușit să identificăm metalochaperoni. Este remarcabil deoarece atât de multe proteine ​​necesită cofactori metalici", a spus Eric Skaar, Ph.D., MPH, Ernest W. Goodpasture Profesor de Patologie, Microbiologie și Imunologie și co-autor principal corespondent al studiului. Hârtie celulară.

Andy Weiss, Ph.D., și Caitlin Murdoch, Ph.D., bursieri postdoctorali în grupul lui Skaar, sunt co-primii autori ai studiului care descrie metalochaperona de zinc, pe care cercetătorii— în colaborare cu un comitet internațional de nomenclatură a genelor – numit ZNG1 (pentru activatorul metaloprotein GTPază reglat cu zinc 1).

„Aceasta este prima proteină identificată care pune zinc în alte proteine”, a spus Skaar, care este și director. de la Institutul Vanderbilt pentru Infecții, Imunologie și Infla mmation. „Credem că poate fi una dintre cele mai importante strategii de reglementare prin care oamenii fac față înfometării severe de zinc, care este una dintre cele mai importante probleme de sănătate publică din lume.”

Cercetătorii au descoperit că ZNG1 este conservat de la drojdie la om. Folosind versiuni umane, de șoarece și de pește zebra ale ZNG1 ca „momeală” pentru a descoperi proteinele care interacționează cu ZNG, ei au identificat enzima METAP1 ca client pentru inserarea zincului și au caracterizat pe deplin interacțiunea acesteia cu ZNG1. METAP1 elimină aminoacidul inițial de pe aproximativ jumătate din proteinele nou sintetizate, contribuind la stabilitatea proteinelor, maturarea și localizarea celulară.

Autor principal corespondent David Giedroc, Ph.D., și grupul său de la Universitatea Indiana a colaborat la studiile biochimice ale ZNG1 și interacțiunea acestuia cu și activarea lui METAP1.

Mutația genei ZNG1 în modelele de pește-zebra și șoarece a cauzat o proliferare celulară redusă și disfuncție mitocondrială - în concordanță cu defectele de creștere observate pentru deficiența de zinc.

În mod colectiv, studiile biochimice, structurale, genetice și farmacologice care utilizează o varietate de sisteme model au demonstrat un rol critic pentru ZNG1 în reglarea homeostaziei zincului celular.

„Credem că atunci când organismul este înfometat de zinc, ZNG1 asigură că zincul este livrat către cele mai importante proteine ​​care conțin zinc”, a spus Skaar. „Acest lucru deschide o nouă zonă interesantă a biologiei, în care avem acești factori de reglementare care controlează o serie de procese fiziologice diferite prin inserția de metal.”

Sunt vaccinurile ARNm COVID sigure? A apărut Studiul "Evenimente adverse grave de interes special în urma vaccinării ARNm în studiile randomizate"

_ 2 Citate de la Henry Ford și PT Barnum despre bani

_ McDonald's lansează burger McPlant în Australia: De unde să cumpăr Maccas vegan

_ Durează doar 1 lună pentru a vindeca problemele cardiace? Un studiu de la Harvard confirmă existența meridianului pericardului

_ Omul de ştiinţă rus arestat zilele trecute sub suspiciunea de trădare de ţară a murit

_ Supreme Court Security Chief Sparks War of Words Over Police Protection of Justices

Rusia impune restricții țărilor care cumpără grâu și ulei de floarea soarelui: Rusia va exporta de acum ănainte,cereale către alte națiuni doar în schimbul rublelor.

_ Jabeur îl respinge pe Mertens pentru a ajunge la Wimbledon

_ Sienna Miller face pachete pe PDA cu iubitul ei Oli Green la Wimbledon

_ [Premierarea 7/04 la 1PM ET] DoD va elibera peste 700 de piloți pentru încălcarea mandatelor de vaccinare pe fondul penuriei de pilot | Faptele contează

_ Mii de firme se luptă să angajeze personal scrie RUTH SUNDERLAND

_ UPDATE: Ricky Martin a lovit cu ordin de restricție pentru abuz domestic...

_ Benji Marshall îl susține pe Tim Sheens pentru a-l face pe SHOCK să revină la antrenor și să preia controlul Tigers care se luptă

_ Elliot Page marchează un reper cu fotografia de pașaport: „N-am crezut niciodată că mi-ar plăcea o fotografie de pașaport”

_ Strictly se pregătește să revină în emblematica sală de bal Blackpool Tower pentru prima dată în trei ani

_ Kim Kardashian mocnește într-o ședință foto retro pentru campania SKIMS: „Pregătește-te pentru Metallic Swim”

_ Westworld Sezonul 4 Episodul 2 Recapitulare: Teddy Flood devine cel mai recent personaj care a revenit

_ Provocarea părului rezistent la apă Color Wow's Dream Coat pe TikTok

_ Lola Sheen, fiica lui Charlie Sheen și Denise Richards, face magazine în Calabasas la câteva zile după accidentul de mașină

_ Dependență în spirală, boli psihotice, spitale care se confruntă cu potop de otrăviri...

_ Hamilton salută publicul de acasă și echipa Mercedes

_ Grupul emblematic de copii The Wiggles a ajuns pe coperta revistei Rolling Stone

_ Negru agresat...

_ Kremlinul cucerește orașul esențial din estul...

_ Oficialul de top Biden spune că inversarea lui Roe nu �va dura mult� pentru că �aceasta nu este America�

_ Jennifer Lopez și Ben Affleck merg braț în braț la Melrose Trading Post în weekendul din 4 iulie

_ Tsitsipas și Kyrgios, ambii amendați după o ciocnire aprinsă de la Wimbledon

_ „Minions” stăpânesc teatrele N.americane în weekendul de 4 iulie

_ Acești americani au părăsit SUA spre Mexic...

_ UPDATE: Cumpărătorii fug pentru vieți după ce ucigașul de la Copenhaga a deschis focul...

_ Hailey Bieber prezintă o piele impecabilă într-o nouă reclamă pentru marca ei de îngrijire a pielii Rhode Skin

_ Soimul a aterizat: frânare în aer pentru a acorda prioritate siguranței în detrimentul energiei sau vitezei

_ Olivia Rodrigo are o ținută punk șic în timp ce cântă pentru fanii Manchester

_ France-based British theatre legend Peter Brook dies aged 97: source

_ JPMORGAN prezice petrol de 380 de dolari pentru reducerea producției ruse în cel mai rău caz...

_ Juventus „se gândește la o lovitură de vară pentru fundașul Arsenal Gabriel Magalhaes”

_ Profesorul de breakdance al lui Michael Jackson, Bruno „Pop N Taco” Falcon, a murit la vârsta de 58 de ani, din cauze naturale

_ Thor: Love and Thunder: Chris Hemsworth se alătură TikTok; câștigă 600.000 de urmăritori în două zile

_ Tyra Banks are un aspect confortabil și casual în transpirație pentru o mușcătură rapidă cu un prieten din Los Angeles

_ Alan Fletcher, de la vecini, spune că distribuția și-a găsit scenele finale dificile, deoarece săpunul este eliminat după 37 de ani.

_ Femeia din Texas trebuie să părăsească statul pentru a pune capăt unei sarcini periculoase...

_ Karlie Kloss uimește în cămașă șic cu glugă în timp ce își face apariția la spectacolul Azzedine Alaia în timpul PFW

_ Pe măsură ce supermarketurile încep să sfătuiască cumpărătorii să „folosească nasul”, SARAH RAINEY pune metoda la încercare

_ Celeste Barber Îl AFACE pe Tammy Hembrow pentru că și-a arătat abdomenul plat la doar 12 zile după naștere

Autorul Matt Palumbo prezintă modul în care George Soros are un control semnificativ asupra narațiunilor media. Cartea sa expune legătura lui Soros cu infrastructura media și politica din SUA

_ Călătorii se îngrămădesc la Jim Jim Falls din Kakadu, Northern Territory cât timp este deschisă publicului

SUA. Curtea Supremă și-a urmat hotărârea sa de referință din 23 iunie, care a recunoscut pentru prima dată dreptul constituțional de a purta arme de foc în public pentru autoapărare, emitând o serie de alte hotărâri.

_ McLaughlin din Noua Zeelandă câștigă titlul IndyCar Mid-Ohio

_ Activiștii pentru climă organizează un protest la Marele Premiu al Marii Britanii

_ Grupul mânuind steaguri naționaliste albe marșează pe drumul libertății din Boston...

_ Furious Pat Cash îl acuză pe Nick Kyrgios de „înșelăciune, manipulare și abuz” la Wimbledon

_ Kendall Jenner își lasă corpul să vorbească cu o fotografie doar cu trunchi, concentrându-se pe abdomenul ei tonifiat

_ Sinner îl uimește pe Alcaraz ajungând în primul sfert de finală de la Wimbledon

_ Împușcarea în centrul comercial din Copenhaga a făcut mai mulți morți și răniți

_ GALLUP SHOCK: DOAR 38% MÂNDRI CĂ SUNT AMERICA

_ Nu vă deranjează decalajul de 52 de ani: BRIAN VINER recenzează The Railway Children Return

_ Unul dintre modurile cheie prin care oamenii de știință ascultă extratereștrii amenințați...

_ Chris Rock, Lake Bell văzut părăsind împreună un restaurant italian, alimentează zvonuri despre romantism în devenire

_ Rita Ora și Taika Waititi se mută la Londra înainte de nunta lor „iminentă”.

_ Omizi -- următoarea gustare gustoasă...

Nr. de articole la aceasta sectiune: 536, afisate in 9 pagini.

ieri 20:52 _ TK