_ Au fost descoperite două exoplanete care orbitează în jurul unei stele asemănătoare soarelui

_ Două exoplanete care orbitează o Descoperită stea asemănătoare soarelui

O echipă internațională de astronomi raportează detectarea a două noi exoplanete care orbitează o stea asemănătoare soarelui evoluată, cunoscută sub numele de HD 137496. Lumile extrasolare recent găsite, identificate cu ajutorul navei spațiale Kepler de la NASA, au fost clasificate. ca super-Mercur fierbinte și Jupiter rece. Descoperirea este detaliată într-o lucrare publicată pe 16 noiembrie pe arXiv.org.

Kepler este cel mai prolific telescop de vânătoare de planete, deoarece a descoperit până în prezent peste 2.600 de exoplanete. După eșecul celor două roți de reacție în 2013, misiunea a fost reutilizată ca K2 pentru a efectua fotometrie de înaltă precizie a câmpurilor selectate în ecliptică. Sonda spațială reînviată Kepler, care a funcționat până în noiembrie 2018, a detectat sute de noi lumi extrasolare.

Acum, un grup de astronomi condus de Tomas Silva de la Universitatea din Porto, Portugalia, raportează detectarea altor două. planete identificate prin K2. Descoperirea a fost făcută atunci când telescopul a observat HD 137496 (cunoscută și sub numele de K2-364), o stea de mijloc G în apropierea secvenței principale de oprire, ca parte a Campaniei 15 a misiunii K2 din 23 august 2017 până în 19 noiembrie. , 2017. Observațiile au relevat semnale de tranzit în curba luminii a HD 137496, iar natura planetară a acestor semnale a fost confirmată de observațiile cu viteza radială (RV) din spectrografele HARPS și CORALIE.

„Raportăm descoperirea. a unui sistem planetar care orbitează HD 137496 (K2-364). Cu fotometrie de la K2 și RV precise atât de la HARPS, cât și de la CORALIE de peste doi ani, suntem capabili să caracterizăm cu precizie gazda stelară, să studiem compoziția sa chimică și să punem constrângeri puternice asupra însoțitorii planetari”, au scris cercetătorii în lucrare.

Exoplaneta mai apropiată de stea, denumită HD 137496 b este cu aproximativ 30% mai mare decât Pământul și de aproximativ patru ori mai masivă decât planeta noastră, ceea ce oferă densitate la un nivel de 10,49 g/cm3. Această planetă este compusă în principal din fier, nucleul reprezentând peste 70 la sută din masa obiectului. HD 137496 b orbitează în jurul gazdei sale la fiecare 1,62 zile, la o distanță de aproximativ 0,027 UA de ea, prin urmare temperatura sa de echilibru este estimată la aproximativ 2.130 K. Prin urmare, lumea extrasolară a fost clasificată ca un super-Mercur fierbinte - un Pământ de dimensiunea Pământului. planetă cu densitatea celei mai mici planete a sistemului solar.

A doua exoplanetă recent descoperită a primit denumirea HD 137496 c. A fost clasificat drept Jupiter rece, având în vedere că masa sa minimă a fost calculată a fi de aproximativ 7,66 mase Jupiter, iar temperatura sa de echilibru este de aproximativ 370 K. Planeta orbitează HD 137496 pe o orbită extrem de excentrică (cu o excentricitate de 0,477) la fiecare 480 de zile. , separată de 1,21 UA de stea.

Cu o vârstă de aproximativ 8,3 miliarde de ani, o masă de 1,03 mase solare și o rază de aproximativ 1,59 raze solare, HD 137496 este caracterizată ca o stea asemănătoare soarelui ușor evoluată . Temperatura sa efectivă este de 5.799 K, în timp ce metalicitatea sa a fost găsită la un nivel de -0,03.

În remarci finale, astronomii au subliniat particularitatea sistemului planetar nou detectat. Ei au remarcat că HD 137496 b este una dintre puținele planete dense bine caracterizate, ceea ce o face o țintă interesantă pentru testarea teoriilor formării planetelor, a mecanismelor de creștere a densității și, de asemenea, a prezenței unei exosfere bogate în minerale asemănătoare cometei. Mai mult, având în vedere că HD 137496 c este o planetă cu excentricitate ridicată, acest sistem în general ar putea fi o țintă interesantă pentru studiile de evoluție planetară.

© 2021 Science X Network

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ VIDEO Noul selecționer Edward Iordănescu și-a prezentat strategia la naționala de fotbal

_ Disney+ confirmă lansarea serviciului de streaming în România

_ În timp ce medicii avertizează cu privire la impactul divorțului asupra sănătății masculine, SIMON MILLS dezvăluie povestea lui tulburătoare

_ Christina Sikalias își dezvăluie secretele din industrie - și cum să ascunde cercurile întunecate

_ Hailey Bieber uimește în sutien și lenjerie intimă nud în timp ce tachinează viitoarea linie de îngrijire a pielii Rhode

_ Am făcut „no-cheltuiește ianuarie” și am salvat o mică avere?

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ Catherine Zeta-Jones și soțul Michael Douglas SLASH prețul la apartamentul lor din NYC cu $2MIL

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Rihanna arată șic sportiv, în timp ce îmbracă jambiere de antrenament cu tocuri și o haină albastră supradimensionată în New York

_ Joe Biden îl amenință pe Vladimir Putin: 'Sancţiuni economice semnificative' în cazul invadării Ucrainei

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

_ Vaccinarea la chiuvetă: opt angajaţi ai unui cabinet medical sunt verificaţi de anchetatori

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Pofta de înghețată i-a adus probleme unui bătrân de 88 de ani - A încercat să folosească pistolul pe post de certificat verde

_ Tranzacţie de 4 miliarde de dolari care ar putea schimba şi piaţa pharma din România

_ O femeie din Idaho, 21 de ani, care a strâns 60.000 de dolari pentru șoferul de livrare DoorDash, în vârstă de 71 de ani, îl întâlnește în sfârșit

_ Lovitură pentru mii de angajați! Gigantul Unilever anunță concedieri după procesul de reorganizare

_ Celebrități, inclusiv Pia Whitesell, sunt vedete de top care refuză să sărbătorească Ziua Australiei

_ Localnicii din Essex sunt agitați în timp ce consiliul aprobă o campanie publicitară de 300.000 de lire sterline pentru a prezenta istoria județului

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ OMS: Următoarea variantă de Covid va fi mai contagioasă faţă de Omicron, dar întrebarea este dacă va fi mai mortală

_ Un miliard de euro pentru o Românie verde - Ministrul Mediului, vești bune pentru cei care vor să-și instaleze panouri fotovoltaice

_ „Capitalismul trezit” ar putea deraia recuperarea noastră post-pandemie, avertizează raportul

_ Rachael Attard: Antrenorul personal îți spune ce să renunți din alimentație pentru a reduce celulita

_ Administratorul Biden va ține astăzi două întâlniri cu consilierii și personalul Hill pe conflictul dintre Ucraina și Rusia

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ Pe fondul tensiunilor dintre Rusia și Ucraina, Cozmin Gușă face o solicitare URGENTĂ către DGIA! 'Este o PROSTIE'

_ 'Este mai ieftin decât terapia!' Stevie Jacobs „își bat joc de divorț și de cariera” într-o cameră smash

_ SUA caută gaze pentru Europa: Rusia ar putea închide robinetul, dacă izbunește războiul

_ Distribuția lui Byron Baes „pare să încalce regulile COVID în timp ce petrece în Byron Bay”

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Adrian Năstase cere revenirea la Tratatul româno-rus, din 2003: punctele cheie care protejează România de Rusia

_ Ameninţare cu bombă la Curtea de Apel Bucureşti. Persoanele din instituţie au fost evacuate

_ O femeie din Virginia care este „obsedată” de CEO-ul Apple, Tim Cook, este lovită de ordin de restricție

_ Tiffani Thiessen își dezvăluie noul ei tatuaj delicat „echilibru” într-o fotografie artistică alb-negru

_ Dick Halligan, membru al formaţiei Blood, Sweat and Tears, a murit la 78 de ani

_ CHRISTOPHER STEVENS: Banii nu pot cumpăra fericirea, dar ar putea plăti măcar pentru un brici

_ O femeie strânge 40.000 de dolari pentru un șofer de livrare în vârstă, după ce l-a văzut chinuindu-se pe treptele din față

_ Fit, mama cu patru copii, împărtășește cele TREI rețete preferate de „mărunțire de vară”

_ Andrew Garfield confirmă că a purtat exact același costum pentru Spider-Man: No Way Home

_ Alicia Witt rupe tăcerea la o lună după ce părinții ei au fost găsiți morți

_ O carte pe zi: „Prietena mea Natalia” de Laura Lindstedt

_ Lucy Hale se îmbracă lejer în maiou alb și denim pentru a-și duce cei doi pui la plimbare în LA

_ Jeannie Mai Jenkins de la The Real dezvăluie că primul ei copil, Monaco, este o FATĂ

_ Hugh Jackman îi aduce un omagiu soției Deborra-Lee, deoarece este numită Ofițer al Ordinului Australiei

_ HOROSCOP 26 ianuarie. Mercur retrogradează înapoi în Capricorn. Patru zodii, la un pas de scandaluri şi pagube

_ Delta Goodrem „profund umilită” cu victoria surpriză de Ziua Australiei

_ Timișoara va avea un spital ca în filme: INVESTIȚIE de 50 de MILIOANE de euro cu bani de la Banca Mondială

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Există o lovitură de stat calculată împotriva premierului Boris Johnson, scrie STEPHEN ROBINSON

_ **ȘTIRI URIAȘE** � Adunarea Wisconsin votează pentru retragerea celor 10 alegători pentru Joe Biden �n alegerile din 2020 � VIDEO

_ Zac Efron a fost „cel mai muncitor tip” de pe platourile de filmare în timpul unei filmări brutale pentru noul film Stan Gold

_ Linda Lusardi, în vârstă de 62 de ani, arată radiantă în timp ce i se alătură fiica asemănătoare Lucy

_ Dylan Alcott zâmbește cu toții după ce a fost premiat cu Australianul Anului

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ O fetiţă de două luni, diagnosticată cu COVID-19, a murit la Spitalul Judeţean de Urgenţă 'Mavromati' din Botoşani

_ Kaley Cuoco este TERRIFATĂ de la o farsă cu gândaci pe platoul de filmare al însoțitorului de zbor

_ O rachetă SpaceX este pe cale să se lovească de Lună. Impactul ar putea avea loc în martie

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2781, afisate in 47 pagini.