Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Ce se întâmplă când porți mască. Rezultatul incredibil analizat de Dr. Anthony Fauci

Franța are peste un milion de cazuri confirmate de coronavirus. Pe ce poziție se situează în clasamentul mondial al celor mai afectate țări de pandemie

TEHNOCRAȚII PROGRESIȘTI VOR SĂ VACCINEZE OAMENII CU FORȚA Vlad ASPEN Voiculescu, Ministrul Sănătății anunță: Legea vaccinarii CU FORȚA va fi asumata de Guvern

Din realitate, pe calculator: o nouă aplicație de smartphone se folosește ingenios de realitatea augmentată

Cinicul vrea să facă alegeri cu orice preț, chiar cu prețul vieții oamenilor. Iohannis cere reexaminarea Legii prin care Parlamentul stabilește data alegerilor parlamentare

Secretarul general al NATO Jens Stoltenberg: Alianța se confruntă cu o dilemă în Afganistan

Joe Biden promite că vaccinul anti-Covid va fi gratuit pentru toată lumea odată ce va fi disponibil

Teoria Fericirii: un bilet scris de Albert Einstein a fost vândut la licitație cu peste un milion de dolari

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 24 octombrie

Fregata 'Regina Maria' pleacă în cea de a treia misiune NATO de instrucție din acest an

Mike Pompeo și Josep Borrell au lansat un canal bilateral de dialog consacrat Chinei

SUA trimit patrule ale gărzii de coastă în Pacific pentru a contracara acțiunile Chinei

Oamenii au stat la coadă pentru iPhone 12. În ce țară s-a vândut ultimul model lansat de Apple

COMENTARIU Adrian Onciu: Cum am rămas vacă bună de muls și în regimul Dragnea, și în regimul Iohannis

Locul superb de lângă Brașov, dar care nu este o stațiune de pe Valea Prahovei. Prețurile sunt cu jumătate mai mici

CITATUL ZILEI

Se împlinesc 91 de ani de la cel mai mare criză economică mondială. Crahul a rămas în istorie botezat drept "Joia neagră"

Coronavirus în lume LIVE UPDATE 24 octombrie. Lockdown nocturn în Grecia. Măsuri anti-COVID în marile capitale europene

Un spital olandez transportă pacienții cu elicopterul în Germania pe fondul creșterii infecțiilor cu coronavirus

Conducerea palestiniană ''condamnă, respinge'' acordul Sudan-Israel (comunicat)

Președintele Trump anunță că cel puțin alte cinci state arabe doresc să facă pace cu Israelul

Arad: Femeie și bărbat găsiți morți în locuința care le-a luat foc de la un frigider defect

Președintele Poloniei, infectat cu noul coronavirus

HOROSCOP 24 octombrie. Careu în T azi pe zodii Fixe. Vezi cum te afectează

Macron, despre noul coronavirus: Va exista cel puțin până vara viitoare. Ce spun medicii francezi

Ministrul de externe sloven, depistat pozitiv la noul coronavirus

Fotbal: Nou promovata Elche s-a impus în fața Valenciei, în La Liga

Geologii au descoperit placa tectonică lipsă a Pământului. Descoperirea ar putea prezice hazardele naturale pe viitor

Italia nu mai e așa cum o știai. Restricțiile au schimbat totul

Cinci răniți, între care trei copii, în Cluj, după ce mașina în care erau s-a răsturnat

Președintele Poloniei, Andrzej Duda, are COVID-19

Ion Cristoiu: E vreo diferență între CPN-ul lui Marcel Ciolacu și CEX-ul lui Liviu Dragnea?

Fotbal: Chiricheș a marcat primul său gol pentru Sassuolo

Ludovic Orban: Încercăm să creștem viteza de adoptare a proiectelor de la nivel local și național

Opiniile unui medic despre Haosul și Infecțiile create în Sistemul Medical de Protocolul de Testare Tătaru-Orban. Uitați-vă la acești Imbecili Cinici care au creat acest haos de nedescris în Sistemul Medical Românesc...

Ministrul Finanțelor: Este ilegal să prezentăm bugetul pe 2021

Coronavirus: Sute de persoane au protestat la Napoli împotriva unei închideri a regiunii

Halloween este pentru toată lumea. Cum s-au răsfățat animalele de la un ZOO din Chicago

Restricții pe Autostrada Sibiu – Deva, până luni, pentru lucrări

IMAGINI HOT. Roxana Nemeş, GOALĂ la piscină FOTO

Cine este Anamaria Gudu, noua prezentatoare de la Observator

Roxana Nemeş, protagonista unui sex tape: "Eu sunt acolo"

Handbal masculin: Dinamo a câștigat clar derby-ul cu CSM București, în Liga Națională

Prefectura Sibiu/Pacientul decedat la Spitalul Mediaș, cunoscut cu multiple comorbidități, a beneficiat de tot suportul medical necesar

Donald Trump își plânge de milă: Niciun președinte nu a trecut prin ce am trecut eu

Olimpice: Un centru acvatic cu 15.000 locuri, inaugurat la Tokyo

Galați: Un polițist local infectat cu COVID-19 a decedat la domiciliu

Un bărbat din județul Dolj, prins când transporta peste două tone de aluminiu, dar și cupru și alamă

Un polițist local în vârstă de 44 de ani, din Galațj, a murit din cauza coronavirusului

Unul dintre cei mai cunoscuți chirurgi din Constanța a murit din cauza COVID-19

Majorat cu 28 de persoane, oprit de polițiști

Camera de 3.200 MP, care arată universul. Steven Kahn: "Vom măsura și cataloga vreo 20 de miliarde de galaxii"

Judo: Andreea Chițu, locul al treilea la Grand Slam-ul de la Budapesta

Polițiștii au intervenit în parcarea unui complex comercial, într-o zonă cunoscută pasionaților de drifturi

Emilia Popescu: Vreau să fim pe scenă, dar vreau să fim în siguranță. Acum e ca și când joci la terapie intensivă

Orban: Avem un plan național de creștere a capacității de tratare pentru bolnavii COVID-19

Cum au reușit spaniolii să readucă turiștii în Insulele Canare

Nr. de articole la aceasta sectiune: 256, afisate in 5 pagini.