Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

O celebră vedetă de la noi, filmată în timpul unei orgii sexuale VIDEO

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Răzbunarea Romniei ignorante. Forța fake-news-urilor, a bazaconilor cu dacii, cu extratereștrii, cu antivaccinul vine din propria ta prostie. Dana Jalobeanu la Cabinetul de Perspektive VIDEO

"I-ați văzut picioarele?" Eugenie Bouchard a făcut spectacol înaintea duelului cu Simona Halep, de la Dubai

VIDEO Copii fără apărare Cazul dramatic al fetiței din Trgoviste, imobilizată n scaun cu rotile, care a născut la 13 ani. Mama fetei: I-a fost frică să zică că a fost concubinul meu. El e principalul suspect

Membru al Grupului Bildelberg și Prim-Vicepreşedinte al Comisiei Europene, olandezul Frank Timmermans, vorbește pe șleau de amestecul etnic programat: "Viitorul umanităţii nu va fi al comunităţilor construite pe o cultură anume, ci pe Diversitatea Totală"

VIDEO | Lovitura meciului reușită de Halep în meciul cu Bouchard! A ajuns rapid virală pe rețelele de socializare

Utile: Rețeta de salată care te ajută să combați celulita; Ești mereu constipat? Problema gravă pe care ai putea să o ai n organism; Slăbirea bruscă mărește riscul de pietre la fiere. Care este cea mai eficientă soluție de a scăpa de ele;

O coaliție de 16 state americane dau în judecată Administrația SUA în legătură cu starea de urgență

Un eurodeputat PSD îi răspunde liderului ALDE european: Guy Verhofstadt ne solicită încălcarea statului de drept în România

ANALIZĂ ​Am ajuns cobai fără acceptul nostru. Ați auzit de wageledgrowth? Da sau nu, ne costă pe toți!

Europarlamentar PSD: Guy Verhofstadt ne solicită ncălcarea statului de drept n Romnia / Se dorește intimidarea actului de justiție

Un bărbat a aruncat un șervețel la gunoi. Polițiștii l-au folosit pentru a-l acuza de o crimă petrecută în 1993

Reacția Comisiei Europene față de campania de denigrare a lui Juncker inițiată de Guvernul Orban: Cetățenii Ungariei merită fapte, nu ficțiune

Tânăra care a vrut să incendieze steagul Ungariei arborat lângă sediul UDMR din Bihor, cercetată penal

Bancul zilei: Despre avantaje n comunism

Simona Halep și discursul unei învingătoare: "Cred că toată lumea poate vedea asta". Urarea făcută lui Bouchard după a patra victorie în cinci meciuri directe

Negociatorii britanici ncearcă să obțină noi concesiuni pentru Brexit

Profesoară din Bucureşti, VEDETA în filme PORNO FOTO

Conferință internațională pe tema Pachetului Mobilitate 1, organizată marți de UNTRR

Guvernul lui Viktor Orban lansează o campanie denigratoare la adresa lui Juncker

Comisia senatorială de buget a amnat cu o săptămnă dezbaterea OUG 114

China plănuiește să interzică temele făcute n diverse aplicații

Summitul Grupului de la Visegrad din Israel a fost anulat în urma retragerii Poloniei

UE. Vaccinul împotriva hepatitei B: Curtea de Justiție a Uniunii Europene recunoaște legătura între vaccinul Hepatitei B și îmbolnăvirile cu scleroză multiplă

ULTIMA ORĂ: Motivul real din spatele "rupturii" dintre Simona Halep și Van Cleemput! Ce a deranjat-o pe fosta elevă a lui Darren Cahill

Calendar simulare bacalaureat 2019. Teste grilă la matematică pentru elevii de clasa a XI-a care participă la simulare

Operație la Iași cu cel mai performant robot folosit în chirurgia spinală

Cornel Dinu, despre relația Rednic - jucători: "Săracul, a crezut că dacă pocnește din bici, pleacă boii"

VIDEO | Simona Halep a pierdut "meciul" pentru titlul de "Sportiva anului 2018". Cine a învins-o la Gala Laureus + Novak Djokovic și Naomi Osaka, printre premianți

Digi24: Cel mai sărac oraș din Romnia, adus n paragină de o fraudă masivă cu fonduri europene. Localnicii emigrează pe capete

O femeie s-a prezentat la sediul unei bănci pentru un împrumut, dar aceasta a fost lăsată fără cuvinte de funcționarul care a refuzat să o ajute. Motivul, bazat pe nutriție

Expoziție și proiecție de film documentar dedicate lui Constantin Brâncuși, la Casa Artelor "Dinu Lipatti"

Simona Halep vs Eugenie Bouchard/ Tenisul, rețelele de socializare și ce trebuie să facă Simona pentru a evita surprizele neplăcute

Modul INGENIOS prin care un bărbat și-a redus naveta de peste 30 de minute la doar șase minute | VIDEO

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 19 februarie

Andra Gogan, scene vulgare în faţa unor copii de 12 ani

Secretarul general PNL, despre cererea lui Dăncilă către Iohannis: Încearcă o formă de manipulare politicianistă

Ancheta n cazul femeii acuzată că și-a falsificat diploma de la UMF: Se schimbă comisia de investigare, pentru că doi doctori ar fi din anturajul acesteia

FOTO | Bornă importantă atinsă de un jucător al Concordiei în meciul cu FCSB

TRAGEDIE în Zalău: O fețiță de 12 ani a murit după ce a căzut dintr-un microbuz, după ce ușa s-a deschis în mers

Ilie Dumitrescu ia atitudine: "Trebuie să fii bolnav să faci asta". Patronul din Liga 1 pe care l-a criticat în direct: "Lasă pe cineva priceput!"

Deputatul mitralieră Cătălin Rădulescu: Timmermans intervine brutal n politica internă / Kovesi a intrat n categoria penalilor

A murit omul din una dintre cele mai celebre fotografii din istorie. Avea 95 de ani

Instanța Supremă a decis reaudierea lui Liviu Dragnea. Data la care judecătorii îi cer liderului social-democrat să se prezinte

Statul român ar urma să plătească 150.000.000 de euro pentru reconstruirea stadioanelor Steaua, Rapid, Arcul de Triumf și Dinamo. Care sunt șansele reale să fie terminate în timp util pentru Euro 2020

Box: Mike Tyson a vrut să se bată cu o gorilă la un parc zoo când era campion mondial

URZEALA TRONURILOR. Unde vezi GRATIS şi LEGAL pe Internet episodul 1 din sezonul 6 VIDEO

EXCLUSIV | Impresarul lui Dan Petrescu, detalii de ultimă oră privind numirea "Bursucului" la CFR

LIVE BLOG | Simona Halep - Eugenie Bouchard e un super duel, ACUM, la Dubai: românca înăbușă replica dârză a lui "Genie" cu o super-execuție în start de set doi | VIDEO: loviturile Simonei care au smuls aplauze

Simona Halep s-a calificat în optimi la turneul de la Dubai: Sunt puțin obosită, dar încerc să rămân concentrată

VIDEO Ministrul Justiției, Tudorel Toader, anunță adoptarea a două ordonanțe de urgență

Nancy Pelosi transmite Uniunii Europene și NATO că Donald Trump nu este liderul Statelor Unite

BREAKING Ordonanța pentru modificarea legilor justiției, adoptată de Guvern/ Toader: Majoritatea soluțiilor sunt venite de la CSM

Guvernul a adoptat OUG privind desemnarea procurorului european din partea României

Flu Epidemic Death Toll Reaches 138

Peste 500 de pensionari din galați, lăsați fără bani de un CAR. Polițiștii au deschis dosar penal

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1779, afisate in 30 pagini.