Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

Banca Angliei pe urmele URSS refuză să restituie aurul unor țări care l-au depozitat acolo. Refuzul Băncii Angliei de a restitui aurul Venezuelei constituie un precedent periculos. Aurul României se află și el la Londra.

Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Ilan Laufer, declarație de presă plină de confuzii: Sunt născut la maternitatea Polizu din părinți romni / Presa israeliană: Ilan Laufer s-a născut n Israel la Rishon Lezion și a emigrat n Romnia

Nigel Farage îi avertizează pe români să nu se lase prostiți de neobolșevicii progresiști ce conduc UE-ul "Sunteţi pe punctul de a fi trataţi ca cetăţeni de rangul al doilea de această Uniune Europeană. Treziţi-vă!"

Corupție la vârful firmei franco-japoneze Renault-Nissan. Președintele Renault-Nissan, Carlos Ghosn, a fost arestat în legătură cu acuzații de corupție. Să iasă Klemă și soroșiștii și să condamne corupția franco-japoneză. Pariu că vor tăcea chitic?

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

VIDEO Scandal la Realitatea TV: Rareș Bogdan amenință că părăsește postul după ce Oreste și Oana Stănciulescu au fost interziși n platou / Oreste: Astăzi am fost interzis la Realitatea

Doru Ţuluş confirmă că preşedintele Klaus Iohannis a fost urmărit penal

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Miniștrii Lucian Șova și Paul Stănescu s-ar fi întâlnit cu interpuși ai președintelui Klaus Iohannis

​Caru cu vedete: Cum fac sex vedetele? Detalii uimitoare despre fetișurile lor. Justin Bieber e n top!; Actrița Heather Locklear a fost internată la psihiatrie; De ce poarta celebritatile pantofi prea mari pentru ele pe covorul rosu

Financial review Prima pagină a presei străine: Ghosn plănuia fuziunea Nissan-Renault. Unul din patru europeni susține populiștii. Turcia publică nregistrarea audio a uciderii lui Khashoggi. Obiectivul lui Macron privind șomajul e compromis.

Omul din umbra lui Donald Trump, interviu exclusiv la Romania TV

Soroşista Raluca Prună, fost ministru al Justiție în Guvernul Soros-Cioloş sare şi ea la gâtul lui Tudorel Toader: "Doamna K nu e Mesia, e numai o femeie. Una cât mii de bărbați. Duce o luptă care e a noastră, a tuturor"

EVZ.RO - UMBRA lui Soros asupra judecătorilor de la CEDO. Manevrele prin care Europa e trasă pe STÂNGA

Iranul califică drept "rușinoase" afirmațiile lui Donald Trump privind rolul Arabiei Saudite în cazul Khashoggi

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Un bărbat a murit după ce a fost lovit de un avion pe pista aeroportului internațional de la Moscova

Președintele Donald Trump a trimis răspunsurile solicitate în ancheta privind ingerințele electorale ruse-avocați

The New York Times: Trump a vrut să ordone Departamentului Justiției din SUA să-i ancheteze pe Hillary Clinton și James Comey

​VIDEO Sudanul de Sud: O tnără mireasă n vrstă de 16 ani a fost vndută de familie pe Facebook / Tatăl fetei a primit 500 de vaci n schimbul fiicei sale

Cu ei ne luptăm pentru participarea la EURO 2020! Cum arată urnele pentru tragerea la sorți a preliminariilor: cea mai accesibilă grupă + grupa imposibilă, cu Franța, Germania și Serbia

CĂLĂUZIRE ZILNICĂ Arhanghelul Mihail. Pe ZODII, pentru MIERCURI 21 NOIEMBRIE 2018. Mesajul şi rugăciunea zilei pentru TINE!

CITATUL ZILEI

Rareş Bogdan a ameninţat cu demisia de la Realitatea TV după ce Oreste şi Oana Stăniculescu au fost interzişi pe post

ONG-urile Soroşiste cer Primului Ministru îndoctrinarea părinților şi a copiilor LA ȘCOALĂ cu 'educația' PRO-HOMOSEXUALĂ

Poliția italiană a confiscat vilele unuia dintre cele mai mari clanuri mafiote din Italia

​Preliminarii CE 2020: Cum vor arăta urnele la tragerea la sorți/ Romnia, n urna a 4-a

Fotbal: George Țucudean - Rezultatele din Liga Națiunilor ne dau încredere pentru preliminarile EURO 2020

Utile: Dieta cu ouă funcționează. Cum arată meniul pe zile; Acest gest pe care l fac mulți oameni poate provoca pneumonie; Lipsa acestui mineral esențial poate duce și la atac de cord! Ce semne ne dă organismul

România ocupă locul 49 în clasamentul global Paying Taxes 2019

Teodorovici: Iohannis ori este încă în haina de om politic PNL, ori a ieșit din haina de om politic și arată că nu poate fi altceva decât anti-român

Faze tari: Face o orgie sexuală cu 1.000 de persoane; Ce a pățit un american după ce și-a cumpărat un autobuz romnesc din Fetești și l-a transportat n New Jersey; Și-a lăsat soția pentru dădaca copiilor, n vrstă de 16 ani

Țucudean, marcatorul golului care ne-a dat speranțe pentru preliminarii mai "ușoare" la EURO: "Nu se supăra nimeni dacă era trei, patru la zero"

Tătărușanu: "Am apărat penalty-ul cu ochiul! Pentru mine urna a 3-a sau a 4-a e același lucru. Cred că putem merge la EURO"

Cosmin Contra, deranjat de critici: ntotdeauna scoatem n evidență negativismul sau eșecul/ Ce au declarat selecționerul și jucătorii la finalul Ligii Națiunilor

Liga Națiunilor | S-a tras cortina peste grupe! Echipele promovate/retrogradate și rezultatele complete

Apropierea dintre cele două Corei nu trebuie să meargă mai repede ca denuclearizarea (Mike Pompeo)

Ancheta rusă: Donald Trump i-a trimis răspunsurile sale procurorului special

O firmă media rusă, unde lucra o femeie acuzată de ingerințe electorale în SUA, a dat în judecată Facebook

Portugalia: Un turist care transporta cocaină n sticle de ulei de măsline a fost arestat n Lisabona

Contra, reacție "tare": "Sunt fericit și mândru de acești băieți, dar suntem negativi și vedem partea goală a paharului. Îmi asum vina pentru ratarea obiectivului!" Ce a spus despre preliminariile EURO 2020 și oferta de la Al Nassr: "Iar facem asta?"

Studiu The Guardian: Populismul este în ascensiune, afectând sistemul politic din Europa

România a învins Muntenegru cu 1-0 și a terminat pe locul doi în grupa din Liga Națiunilor

Mutarea Barcelonei care anunță revenirea lui Neymar! Jucătorul scos la vânzare pentru a-i face loc superstarului de la PSG: suma de transfer trece de 100 de milioane de euro

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

ALDE cere noi măsuri de transparentizare a finanțării ONG-urilor lui Soros: Apărăm interesele lui Soros?

​INTERVIU Sold-out n Italia pentru spectacolul de teatru Soții, despre cuplul Ceaușescu

Întâlnirea Conferinței Președinților din Parlamentul European cu Guvernul României, la Palatul Victoria

Ilan Laufer l acuză pe Iohannis că este etnic german și că are o legătură dubioasă cu Forumul Democrat German, moștenitoarea unei organizații naziste/ Pentru declarații asemănătoare, CNCD i-a sancționat pe Liviu Pop și pe Darius Vlcov

Soroșiștii-Progresiști din Politică și tovarășii lor de drum, sar în apărarea lui KOVESI și a DNA-ului care a fabricat probe și a inventat martori pentrua băga oameni nevinovați la închisoare.

Nu Numai Comisia Europeană e controlată de SOROS, dar și Banca Centrală Europeană. Bloomberg: Soros a avut o întrevedere cu principalii decidenți ai Băncii Centrale Europene pentru a discuta "o integrare mai profundă a zonei euro"

#REZIST – Procurorii DIICOT investigheaza cum au intrat în Romania peste 14.000.000 $ pentru a finanta grupari #rezist pro DNA, Iohannis. Pistele conduc la „portofel virtual” de pe BLOCKCHAIN, al ONG-ului Stefan Batory finantat de Soros

Ziua limbii sârbe

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 21 noiembrie

LIVE BLOG | Muntenegru - România se joacă ACUM. Apără Tătărușanu! Săpunaru a comis un penalty stupid, dar portarul a respins. Cum arată clasamentul și în ce urnă suntem în acest moment

Studiu The Guardian: Populismul este n ascensiune, afectnd sistemul politic din Europa

Digi 24: Șeful CNCD explică procedura după acuzațiile lui Laufer. Ce trebuie să facă Iohannis

Khashoggi: Un senator republican compară Casa Albă cu o "agenție de relații publice" pentru prințul moștenitor saudit

Președintele PE Antonio Tajani are astăzi întâlniri cu Iohannis, Dăncilă, Dragnea și Tăriceanu

SUA sprijină candidatul Coreei de Sud pentru postul de șef al Interpol

Atac armat de inspiraţie jihadistă în Melbourne

LIVE BLOG | Muntenegru - România, de la 21:45. Meciul se joacă! Intrăm cu o formulă foarte ofensivă, cu Chipciu, Maxim și două vârfuri. Ce a spus Șumudică despre alegerile lui Contra: "Sunt compatibili!"

Cazul Khashoggi: Donald Trump nu exclude implicarea prințului moștenitor saudit

Un tânăr din Constanţa a murit pe un vas de croazieră în Chile. Cum şi-a pierdut viaţa bărbatul

SUA: Șase persoane au supraviețuit după ce liftul n care se aflau a căzut n gol 84 de etaje ntr-o clădire din Chicago

REMEMBER 22 Decembrie 1989. DEZVALUIRI CUTREMURATOARE. Victorul Atanasie Stanculescu : Cum am complotat cu Iliescu, cu KGB-ul, cu ungurii si cu americanii ca sa-l dam jos si sa-l ucidem pe Ceausescu

IESITI DE PE SNAPCHAT. Snapchat, rețeaua care își autodistruge mesajele, începe să transmită publicitate

Summitul G20: Peste 22 000 de polițiști pentru asigurarea securității

Decizie de ULTIMA ORĂ pentru bucureșteni. Ce se va întâmpla cu GREVA la METROU care riscă să BLOCHEZE orașul

HOROSCOP. Care este zodia cu care nu te potriveşti deloc. Toate combinaţiile toxice

O nouă etapă spre instaurarea Totalitarismului Progresist. Rețeaua Progresistă în frunte cu Iohannis a trecut la mușamalizare dezvăluirilor despre Fabricarea de Probe False de către DNA-ul Progresist prin care s-a cerut arestarea unor OAMENI NEVINOVAȚI

Donald Trump respinge criticile la adresa fiicei sale, Ivanka, privind folosirea unui cont privat de e-mail în activități oficiale

Horoscop zilnic: Horoscopul zilei pentru MIERCURI 21 NOIEMBRIE 2018. Ultima zi în Scorpion !

Tu cum stai până acum în CEL MAI BRUTAL MERCUR RETROGRAD DIN 2018? După ZODIE, la ce trebuie sa fii FOARTE ATENT până pe 6 decembrie!

Mike Pompeo: Apropierea dintre cele două Corei nu trebuie să meargă mai repede ca denuclarizarea

Mușchi falși! România câștigă doar cu 1-0 în Muntenegru și pică în urna a 4-a la tragerea la sorți pentru EURO 2020

Coșmar pentru PSG! VIDEO & FOTO | Neymar și Mbappe s-au accidentat urât cu opt zile înaintea meciului vital cu Liverpool. Ce li s-a întâmplat în partidele amicale jucate marți seară de Brazilia și Franța

Fotbal: România a învins Muntenegru cu 1-0 și a terminat pe locul 2 în grupa din Liga Națiunilor

Un judecător american a blocat temporar restricțiile lui Donald Trump privind imigranții

LIVE BLOG | Muntenegru - România se joacă ACUM. Vești bune din Scoția! Cum arată clasamentul și în ce urnă suntem în acest moment

O veche rivală a Angliei nu se va opune aderării Scoției la UE ca națiune independentă de Marea Britanie

Fotbal: Influența agenților de jucători la unele cluburi poate fi "problematică" (Ceferin)

Mihnea Constantinescu, decorat post-mortem de președintele Klaus Iohannis pentru excelență profesională

După ce și-a bătut joc de francezi la nesfârșit de când a ajuns președinte, popularitatea Bilderbergului Macron a scăzut la 25%

Şedinţă în Coaliţia PSD-ALDE după refuzul preşedintelui de a aproba integral remanierea guvernamentală

REZULTATE REZIDENTIAT 2018 UMF CAROL DAVILA: Concurenţă mare, când se anunţă notele. UPDATE: grile corecte

Vești bune: naționala cu al doilea coeficient din Europa a pierdut barajul de calificare la EURO U21! Primele informații despre tragerea la sorți: cei trei granzi dintre care ni se va alege primul adversar

Bucharest Court Decides Subway General Strike Illegal

Eugen Teodorovici, după ce Ilan Laufer l-a acuzat pe Iohannis de antisemitism: Dacă se confirmă, sunt conotații dincolo de granițele acestei țări

Sddeutsche Zeitung: Manfred ​Weber l apără pe Viktor Orbn

Fond de investiții de 50 de milioane euro pentru startup-uri fondate de femei

Rețeaua Progresistă-Globalistă cu Nume și Prenume : 2. Organizația "Friends Of Europe" - Membri de Vază

ONG-iștii lui SOROS sunt ANGAJAȚI LA STAT pe salarii grase pe post de ideologi neomarxiști și propovăduitorii ai 'egalității de gen': Prezenta lege reglementează ocupația de expert și de tehnician "în egalitate de gen". Deci nu la pus cartofi...

Susținătorii Brexitului lansează un pamflet cu 17 mituri legate de ieșirea din uniunea vamală

NYT:Trump a vrut să ordone Departamentului Justiției să-i ancheteze pe Hillary Clinton și James Comey

Bancul zilei: Așa arată un șofer ca la carte

LIVE BLOG | Muntenegru - România se joacă ACUM. Țucudean a deschis scorul la Podgorica! Gafă uriașă a portarului advers. Cum arată clasamentul grupei

Lecție pentru Gabi Firea! FOTO | Cum a arătat terenul de la Podgorica după zile de ploaie și descărcări electrice

Lider din Opoziție, despre refuzul lui Iohannis de a-i numi pe Laufer și Vasilescu: Arată responsabilitate. Nu înțeleg de ce campioana reformei pensiilor dă bir cu fugiții de la Ministerul Muncii

Prezentatoare de televiziune, moartă la 37 de ani. Soţul său a găsit-o în casă fără suflare VIDEO

Ilan Laufer: Refuzul președintelui de a mă numi n funcția de ministru este un act de antisemitism. Fac plngere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

Traian Băsescu, oripilat de declaraţiile lui Ilan Laufer: "Opriţi-vă! Aţi mers prea departe!"

​WTA: Simona Halep nu s-a nscris la Shenzhen. Ea va ncepe sezonul 2019 la Sydney

Președintele CNCD, despre afirmațiile lui Ilan Laufer despre Klaus Iohannis: Antisemitismul este un subiect cu care nu este bine să glumești

Cel mai rușinos moment pentru Adrian Porumboiu! Ziua în care vedeta de la Vaslui l-a luat de braț și l-a condus afară din vestiarul echipe. Explicația patronului: "M-am făcut de râs, or fi zis că sunt beat"

Ilan Laufer, refuzat de președinte la Ministerul Dezvoltării, îl acuză pe Iohannis de antisemitism: Își dorește ca România să aibă relații doar cu Germania

Vot în ședința PSD: Olguța Vasilescu propusă la Dezvoltare, iar Mircea Drăghici la Transporturi

CExN al PSD se reunește din nou, miercuri,. În ultimele două ședințe au fost excluși membri ai partidului și s-a făcut remanierea Guvernului Dăncilă

Premierul NU va semna Pactul ONU privind migraţia

Augustin Zegrean explică situația Olguței Vasilescu, refuzată de președinte pentru Ministerul Transporturilor și propusă din nou pentru alt portofoliu, care nu este nsă vacant

"Băsescu spune de ce crede că a vrut "Daddy" licitație pentru corvete: Ca să poată fi trucată

Nr. de articole la aceasta sectiune: 793, afisate in 7 pagini.