Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Liviu Dragnea: Daca PSD câștigă alegerile, vor trebui sa plătească toți: Iohannis pentru casele luate cu acte false, Cioloş pentru falsa chetă şi supraevaluarea de la Cumințenia Pământului şi ministrul Sănătății că nu a vrut să ieftinească medicamentele

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Dinastia Basarabilor - a întemeiat şi a condus Țara Românească timp de peste 350 de ani - Basarab I - Domn al Țării Românești 1310 (?) - 1352

TRĂDARE DE ȚARĂ ŞI JAF NAȚIONAL E PUȚIN SPUS. Ministrul Finanțelor Dragu: "Proiectul legii redevențelor este gata, dar trebuie aprobat de viitorul guvern. Nivelul Redevențelor a rămas ACELAŞI. Vom oferi şi deduceri pentru exploatările offshore"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Cum se inventează lideri. Victor Negrescu (PSD) - un papagal progresist internaționalist de tip Sorin Moisă propagat în politică încă de la 20 de ani este preluat zi de zi de AGERPRES. Negrescu:"România dorește să se apropie de nucleul dur al Europei"

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Jana Novotna, fosta mare jucătoare de tenis, a decedat la doar 49 de ani. Răspunsul prieteni e suflare de vânt...

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Utile:Medic gastroenterolog avertizeaza: acest aliment va poate imbolnavi de cancer; 5 utilizari incredibile ale uleiului de lavanda; Cinci beneficii ale ciocolatei

Mister cu privire la scopul tactic al uneia dintre cele mai ciudate arme dezvoltate de către Rusia: o ICBM subacvatică

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Horoscop 22 Noiembrie 2017: Tu vezi cerul mov şi merele albastre? PREVIZIUNILE ZILEI

RUȘINE. După ce a dat pe nimic austriecilor tot petrolul țării și după ce a dat rușilor aproape toată metalurgia, Adrian Nastase vine și are tupeul să facă pe "patriotul". Adrian Năstase: 'PSD are nevoie de un mesaj mai puternic de natură naționalistă"

20 de țări din UE printre care şi România semnează azi la Bruxelles înființarea Armatei Federalistei UE Tăcere totală a autorităților din România pe acest subiect. Românii nu trebuie să ştie.

Un grup de intelectuali neo-conservatori au semnat Declaratia de la Paris, in care pledeaza pentru radacinile crestine ale Europei si resping o politica de imigratie fara asimilare, care inseamna colonizare

RETEAUA LUI SOROS DIN ROMANIA S-A ACTIVAT DIN NOU. Peste 50 de ONG-uri din Romania cer impotriva Constitutiei Romaniei Articolul 3 (4) ca sa fie Relocate in Romania MULT MAI MULTE MII DE IMIGRANTI decat cei decisi pentru Romania pana acum.

Mărturii din viața bizară a principilor din Transilvania medievală. Cine a fost domnitorul diabolizat pentru cruzimea sa

Caru' cu vedete:Cornel Palade a ajuns la spital, cu mai multe vanatai pe fata; Pharrell Williams a inregistrat o piesa care va fi lansata abia in 2117; Cum arata acum Dennis, pericol public

Încă o miciună progresistă demontată. În realitate, conservatorul Donald Trump e mai popular printre alegători decât sunt progresiştii Angela Merkel, Emnanuel Macron sau Theresa May (care e conservatoare doar cu numele)

Soldații români, umiliți de politicieni puși pe căpătuială. Trimiși la moarte cu arme stricate, flămânzi și operați pe viu

Cele mai tari bancuri despre măgari. Ce-i răspunde animalul de povară unui porc care-l ironizează

Bancul zilei: La inceput de drum

Cum a grăbit soţia preşedintelui Robert Mugabe la prăbuşirea regimului soţului ei

7 tipuri de bărbaţi de care trebuie să fugi

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Concert inedit în biserică. Anul Centenarului, lansat cu cântece patriotice reinterpretate pe ritmuri electronice

Ludovic Orban: Nu mi-a plăcut ce am văzut în faţa DNA. Nu cred că trebuie pusă nicio formă de presiune

Eugenie Bouchard refuză să vină în România. Controversata canadiancă a ales New York-ul

8 exerciţii să-ţi descoperi misiunea divină. Care este chemarea ta?

Imagini pornografice cu o elevă de 16 ani din Iaşi. Scenele XXX au fost trimise profesorilor, dirigintelui şi colegilor de clasa

Află adevăratele motive ale flirtului la birou

Horoscop Mariana Cojocaru. Previziunile zilei de miercuri, 22 noiembrie VIDEO

5 motive pentru care bărbaţii se despart de femeia pe care o iubesc

VIDEO Meci nebun în Liga Campionilor: Sevilla - Liverpool, 3-3, după 0-3 la pauză. Real calificată în optimi după 6-0 cu Apoel

BOMBĂ ActiveNews: "Președintele Klaus Iohannis este membru al Organizației Progresiste 'European Council of Foreign Relations' un Think-Tank fondat de GEORGE SOROS". Fluierul.ro a descoperit că ECFR e condusă de Carl Bildt MEMBRU AL GRUPULUI BILDERBERG

Jumătate din cetățenii germani se pronunță în favoarea convocării de alegeri anticipate-sondaj

Liga Campionilor - Victorii categorice în deplasare pentru Real Madrid și RB Leipzig

FOTO Podul marcat cu simbol comunist a fost demolat. Se pun bazele Podului Centenarului

Kovesi: Prejudicii de 188 milioane de euro in dosare de abuz in serviciu nu mai pot fi recuperate din cauza deciziei CCR

Asasinat sau Coincidență Procurorul general al Spaniei a murit pe neașteptate în Argentina, la vârsta de 66 de ani, din cauza "unei infecții pe care a contractat-o brusc în Argentina"

Imperiul IKEA se destramă | Dulapurile de la IKEA au UCIS 8 copii. Anunțul făcut de companie

Prognoza meteo: cât de cumplită se anunță iarna. Când se dezlănțuie urgia, ce fenomene extreme vor fi în ianuarie

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Șobolan mort pus în vestiarul oaspeților! Gest extrem al unei echipe din secuime, la un meci cu o rivală de moarte

Cum să-ţi creşti satisfacţia sexuală

"Sindromul Istanbul" 2017. Liverpool a condus cu 3-0 la Sevilla, dar a fost egalată în ultimul minut! Ramon Sanchez Pizjuan rămâne o adevărată fortăreață

Sfaturi Feng Shui: Ce obiecte să punem în sufragerie pentru a atrage faimă și popularitate

DOCUMENTAR: 45 de ani de la moartea fizicianului Horia Hulubei, fondatorul Institutului Național de Fizică și Inginerie Nucleară

Trump si Putin, discutie de o ora despre instituirea pacii si solutionarea razboiului civil din Siria

Nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase. Ungaria: Soros afirmă că "guvernul ungar minte în atacurile împotriva sa" deşi propriile sale planurile de aducere sistematică a 1 milion de migranți în Europa an de an şi le-a publicat pe Proiect Syndicate

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 22 noiembrie

DOCUMENTAR: Zodia - Săgetător (22 noiembrie - 21 decembrie)

Generalul Dumitru Dumbravă va fi audiat, miercuri, în Comisia de control al SRI

INTERVIU Alec Secăreanu, zilier român gay în "God's Own Country": Știu că am crescut într-o societate homofobă, dar am avut noroc de părinți deschiși la minte

Saad Hariri a revenit la Beirut pentru prima dată după demisia din funcția de premier al Libanului

Valdis Dombrovskis, vicepreședinte al Comisiei Europene: Criza politică din Germania nu poate stopa reforma zonei euro

​Politic show: Dan Barna: Anul acesta, Guvernul a fost casa de avocatura a lui Liviu Dragnea. Am pierdut un an de guvernare; Parlamentarii PSD si ALDE nu stiu ce e statul paralel; De ce e periculoasa noua lege anti-ONG-uri a PSD

O svastica gigantica a fost descoperita in Hamburg de muncitorii care amenajau un stadion

MOTIVARE Instanță pentru eliberarea lui Dan Diaconescu: Timpul executat, suficient pentru reeducare. A părăsit câmpul infracționl

Tânărul de 27 de ani ucis cu ciocanul de fostul coleg din școala generală. S-au certat de la religie și "concepții despre viață"

E-uri peste tot. Un chimist australian a demonstrat că și alimentele bio sunt pline de coloranți și conservanți

British Airlines introduce un nou sistem de îmbarcare: Pasagerii care plătesc mai puțin pe biletul de avion vor fi îmbarcați ultimii

Peste 100 de teroriști, uciși în urma unui raid aerian american în Somalia

DOCUMENTAR: Fostul jucător de tenis Boris Becker împlinește 50 de ani

PROGNOZA METEO pentru zilele următoare. Temperaturi de primăvară la mijlocul lunii noiembrie

Sișu și Puya de la formația "La Familia" au lansat un „manifest” pentru susținerea Familiei Tradiționale, a Neamului, a Patriei și a Credinței în Dumnezeu. REZULTAT? Progresiștii i-au interzis să concerteze la Cluj

Horoscopul tibetan: Cele 12 căi ale înţelepciunii. Află mesajul pentru fiecare zodie

Ungaria avertizează că valul de imigranți din Myanmar ar putea afecta Europa

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Motivare în cazul Dan Diaconescu: Timpul executat, suficient pentru reeducare. A părăsit câmpul infracţional

Ce spune Simona Halep despre revenirea Serenei Williams și de ce nu o vede favorită la Australian Open 2018

Exista viaţă amoroasă după naştere? Explicaţii şi sfaturi de la specialişti

Multinaționalele străine vând produse de proastă calitate în România, Ungaria, Cehia, Slovacia şi în toată Europa de Est

Laura Cosoi, sex cu un fost ministru în filmul "Cel ales". VIDEO

Donald Trump îndemnat să vândă Ucrainei armament letal, în valoare de 50 milioane $

China: Trei morți într-un rar incident armat

Polițist din Mehedinți, dispărut de două zile. Colegii săi au început căutările

Comisia senatorială de buget elaborează, miercuri, raportul pe noua formă a Codului Fiscal

Moscova a informat autoritățile din Franța că parlamentarul rus arestat are imunitate diplomatică

Rusia ameninta sa interzica publicitatea pe Google in caz de masuri restrictive impotriva mijloacelor sale media

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 22 noiembrie

CITATUL ZILEI

Turismul de iarnă pe Muntele Mic în anii 1930. "Poteca de 12 kilometri putea fi străbătută călare pe cai voinici"

Champions League: Real Madrid, deținătoarea trofeului, s-a calificat în optimi/ Rezultatele înregistrate marți în etapa a cincea a Ligii Campionilor

A provocat un accident la o zi după ce și-a luat permisul. Doi adolescenți au ajuns la spital

Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, spectacol porno în MALL. Vedetele au fost filmate pe ascuns VIDEO

Filmul porno necenzurat cu episcopul Hușilor, vizionat la Mitropolia Moldovei: "Sunt lucruri urâte pe înregistrare"

Un iranian este acuzat de furtul scripturilor pentru Game of Thrones de la HBO

Șofer reținut de polițiști. Bărbatul a condus fără permis, sub influența alcoolului și a fugit de la locul accidentului

Entități din China, vizate de noile sancțiuni impuse de Statele Unite asupra Coreei de Nord

Un nou nume și un nou staff pentru echipa de rugby din Iași

Hărțile care arată diferența uriașă între străzile din orașele americane și cele din România

Proiect: "Fără privatizări în următorii 5 ani și naționalizarea companiilor privatizate fraudulos". Proiectul PSD, inițial de Șerban Nicolae, a trecut tacit de Senat. Proiect sortit eșecului datorită slugoilor politici

REZULTATE REZIDENŢIAT 2017 UMF CLUJ-NAPOCA. Vezi ce punctaj au obţinut miile de candidaţi

HOROSCOP 22 NOIEMBRIE-21 decembrie: Totul despre zodia Săgetător

IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Ce culori se poartă anul acesta la împodobirea bradului de Crăciun

Gică Popescu își trage de urechi colegii din "Generația de Aur" și lămurește problema candidaturilor la șefia FRF

LIVE BLOG Turneul Campionilor | Ultima finală pe 2017: Dimitrov - Goffin se joacă ACUM. Belgianul a avut inițiativa, dar bulgarul restabilește egalitatea

Lacurile poluează dramatic atmosfera Pământului. Peste 20% din cantitatea de metan este emisă de ele

Cele mai loiale semne zodiacale. Te poţi baza oricând pe ele

Monica Iacob Ridzi, la un pas de LIBERTATE. Tribunalul Cluj judecă contestaţia la decizia de eliberare condiţionată

VIDEO Sex oral în centrul orașului Oradea. Imagini stupefiante cu doi tineri cocoțați pe statuia lui Mihai Viteazul

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Parlamentarul rus Suleiman Kerimov, arestat de poliția franceză pentru evaziune fiscală

Şedinţă la Primăria Bucureşti: ce proiecte importante se află pe ordinea de zi

Cristache-TVR îl dă în judecată de Rareş Bogdan. Cristache către Rareş Bogdan "Mai dai cu mătura la Cotroceni? Dar la SRI?”. Rareş Bogdan e un specialist ìn pupatul în fund a lui SOROS şi a vârfurilor rețelei progresiste locale şi internaționale

Uber dezvăluie că date personale a peste 57 milioane de utilizatori au fost furate în urma unui atac cibernetic

Ministrul britanic de Externe urmează să întreprindă o vizită la Moscova în luna decembrie-diplomat rus

Fostul presedinte al federatiei italiene de fotbal, acuzat de hartuire sexuala

PNL depune luni la Avocatul Poporului sesizarea în vederea contestării la CCR a OUG de modificare a Codului Fiscal. Redacția Fluierul.ro vă arată unde încalcă Constituția legea Biriş-Dragu-Cioloş-Soros implementată de Dragnea-Tudose și de PSD+ALDE

Oare câți oameni mai trebuie să fie jupuiți de vii de urși până când slugile progresiștilor din Guvern să ia măsuri? Prahova: Un vârstnic a ajuns la spital cu răni multiple, după ce a fost atacat de un urs

Iulian Dumitrescu (PNL), seful Comisiei de Aparare din Senat: Nu a existat o invitatie din partea SPP pentru vizitarea vreunui poligon in data de 14 noiembrie

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2072, afisate in 18 pagini.

ieri 20:03 ȘTIRILE MEDIAFAX