Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

Progresiștii își continuă planul AMESTECULUI ETNIC FORȚAT. Bilderbergul Emmanuel Macron spune că țările UE care refuză migranții ar trebui date afară din Schengen

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Liviu Pleşoianu, demască fățătnicia și minciunile individului numit Victor Ponta care MINTE așa cum RESPIRĂ! Victor Ponta pe rit vechi înainte de alegeri făcea pe naționalistul și conservatorul, "același" Ponta face azi pe soroșistul-progresist

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Trădătorii nu se lasă până nu ne dau resursele naturale care sunt ale noastre 100%, ȘI MAI PE NIMIC.Klaus Iohannis și secretarul pentru Energie al SUA au discutat despre resursele de gaz din Marea Neagră. Oficialul american s-a întâlnit și cu Liviu Dragnea

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

UPDATE. UEDZI REVINE SI VREA SA TREACA PE PLUS. Pariuri sportive. Meciurile de AZI si ISTORICUL MECIURILOR din 15 septembrie 2018 alese și pariate de UEDZULA alintat UEDZI, programul de inteligență artificială al Fluierul.ro

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

HOROSCOP 25 septembrie 2018: Diverse încurcături şi neînţelegeri, dar seara se lasă cu o ieşire cu prietenii

Rusia susține că Israelul a oferit "informații înșelătoare" în cazul doborârii avionului rus în Siria

Utile: Reguli pentru o slăbire corectă și definitivă; O nouă descoperire a cercetătorilor poate reprezenta elementul cheie n lupta mpotriva dependenței de cocaină; Uite ce trebuie să faci ca să adormi mai ușor

Dragnea: Din câte am auzit, Kovesi conduce Parchetul General acum

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Guvernul Cioloş a dat ajutoare de stat multinaționalelor străine de zece ori mai mari decât firmelor românești. Firmele străine Pirelli, Arctic, Clariant Products, Robert Bosch, Safe Med International şi Alu Menziken ajutate de stat

A treia încercare a Statului Paralel Progresist de a prelua controlul în PSD. Balanța forțelor înainte de votul din CExN: 20 de filiale îl susțin pe Dragnea, iar 13 organizații îi cer demisia. Multe formațiuni județene sunt indecise

Soţia a aflat că soţul o înşală şi i-a făcut un cadou de ziua lui, pe care nu-l va uita niciodată

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Softul Hoților de la SIVECO și ASSECO numără voturile. "Cuplul Sebi Ghiţă - Irina Socol monitorizează votul care garantează aceste alegeri.", a declarat Cozmin Gușă

Subiectele zilei: Mii de bugetari merg anual n vacanțe de lux mascate, plătite din bani publici; De la profesoare, la ngrijitoare de bătrni: n spatele zmbetului e o mare de lacrimi; Sondaje n Europa. 25 de state pro și 26 de țări contra căsătoriilor gay

Liviu Dragnea: Sunt miniștri care nu semnează. Nu mai pot rămâne acolo

Rezultat superb pentru o tânără româncă! Laura-Ioana Andrei a învins o jucătoare din echipa de Fed Cup a Rusiei, campioană a junioarelor de la Wimbledon

FOTO | Soția unei vedete din La Liga a pozat nud și a urcat fotografia pe Instagram: "Sunt o persoană liberă". Reacția jucătorului

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Șansele Simonei Halep la Wuhan, analizate după dezastrul de la US Open! Expertul WTA: "Dumnezeule, e o alegere dificilă, însă..."

Mecanismul delirului colectiv: cum s-a ajuns la referendum

Cum a bulversat extrema dreaptă viață politică germană

Porsche renunță la diesel. Este primul brand auto german care face asta

#roMânia Exodul. Povestea elevei de nota 10, căreia Iohannis i-a cerut să dea prima șansă României

PE 7 NOIEMBRIE MERGETI LA REFERENDUMUL PENTRU FAMILIE. E O DATORIE DE ONOARE FAȚĂ DE STRĂMOȘII NOȘTRI ȘI O DATORIE SFÂNTĂ FAȚĂ DE NEPOȚII ȘI STRĂNEPOȚII NOȘTRI NENĂSCUȚI

Ultima oră! Simona Halep s-a accidentat și ar putea renunța la turneul de la Wuhan: "24 de ore foarte dificile"

Începe campania de vaccinare. Peste 10 milioane de copii vor fi imunizaţi

Rivalele Simonei Halep scot carnețelul. Cum se menține românca pe primul loc mondial. Dezvăluirile făcute de liderul mondial

Patru beneficii ale consumului de miere

Despre sexul în trei, pro şi contra, fără perdea

Imagini VIDEO șocante de la accidentul GRAV în Vrancea, în care au murit patru persoane. Pasagerul dintr-o altă mașină a surprins momentul impactului frontal

FENG SHUI. Numărul casei sau apartamentului în care locuieşti îţi arată ce destin vei avea

Horoscop DRAGOSTE săptămânal 24-30 septembrie 2018. Lună plină în Berbec luminează ce nu merge! Tu cum stai?

VIDEO 4.3 milioane de romni stau degeaba. Din ajutorul social și alocații iau ct ar lua dacă ar munci cu ziua

Asistentă medicală bătută cu pumnii şi picioarele de un grup de romi în fata Spitalului Judeţean din Timişoara

Halep și-a aflat prima adversară de la Wuhan! Niculescu a ratat șansa de a juca împotriva Simonei

PREVIZIUNI KARMICE 24-30 SEPTEMBRIE: Final de lună cu regrete. O zodie primeşte o veste importantă

Bianca Drăguşanu, atacată în trafic de un şofer nervos. Tristan Tate l-a ridicat pe sus pe şoferul violent

Pizza cu cartofi şi şuncă, la tigaie

Țuțuianu cere Parchetului să verifice sursele de finanțare #Rezist și dacă membrii mișcării se fac vinovați de consum și eventual trafic de droguri

Viaţa de familie: 8 sfaturi pentru o căsnicie fericită la orice vârstă

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 24 septembrie

Cutremur puternic în Republica Dominicană

Senatul va adopta, luni, Legea offshore care stabilește cum se exploatează gazele din Marea Neagră

Horoscop săptămânal BANI 24-30 septembrie 2018. Ai curaj să faci cu adevărat bani?

Protestatarii #rezist l-au urmărit și apostrofat pe Valer Dorneanu, președintele CCR, până acasă - VIDEO

Candidatul opoziției a câștigat alegerile prezidențiale din Maldive

Rudy Giuliani, avocatul lui Donald Trump: Statele Unite vor schimba regimul din Iran

Întrebarea la care trebuie să răspundă românii la referendumul pentru familia tradițională. Guvernul a decis alocarea a 163,7 milioane de lei pentru scrutinul care se va desfășura pe 6 și 7 octombrie

Germania cere Israelului să nu demoleze satul de beduini Khan al-Ahmar

Ceasuri inteligente, cu buton de panică pentru elevi. Mii de achiziţii făcute pentru copiii, care sunt şcolile care le-au cumpărat

Simona Halep a scăpat de o adversară dificilă la Wuhan. Una dintre favorite a pierdut în primul tur

INTERVIU | Dănuț Lupu: "Mai trebuie să știi și fotbal într-o epocă a pupincuriștilor". Plus mesaj pentru Alexandru David: "Îmi doresc să fie bărbat și să-și vadă de treaba lui. Eu îl sfătuiesc atât..."

Accidentul de pe E85, surprins de o cameră de bord. Patru oameni au murit în urma impactului

Casa de modă Versace va fi vândută (presă)

Google permite n continuare scanarea datelor de pe Gmail

Fiul lui Liviu Dragnea şi soţia sa, agresaţi pe stradă în Bucureşti

WTA a publicat noul clasament mondial: avansul Simonei Halep față de principala urmăritoare. Ce locuri ocupă celelalte românce

Hunedoara: Șapte persoane, rănite în urma a două accidente pe autostrada A1, ambele în apropiere de Orăștie

Carmen Dan, despre anchetarea șefilor Jandarmeriei pentru intervenția de la proteste: O acțiune de intimidare

Un bărbat ce avea asupra lui un dispozitiv cu electroșocuri, reținut temporar la Palatul Buckingham

Staff-ul lui Niculescu a fost anunțat. Echipa cu care noul antrenor al lui Dinamo atacă revenirea în topul Ligii 1

Toader: CSM a transmis Ministerului Justiției situația evaluărilor procurorului general

ONU: Multilateralismului trebuie să i se dea o șansă, afirmă Juncker

Ce vezi prima dată? Adevărul iese la iveală. Află lucruri tulburătoare despre tine

Cel puțin 115 morți și peste 380 de răniți în urma violențelor din capitala Libiei, Tripoli

Drumurile 2+1 alternativ sau cum poate DN2 să devină de 5 ori mai sigur

Prima vizită în SUA a noului președinte cubanez

Partidul Laburist britanic intenționează să oblige firmele să distribuie acțiuni angajaților

Doborârea avionului rusesc în Siria: Putin i-a transmis lui Netanyahu că respinge versiunea israeliană

LIVE TEXT | Gala FIFA "The Best", de la 21:30. Luka Modric, Cristiano Ronaldo și Mo Salah se luptă pentru cel mai râvnit trofeu. Lista completă a nominalizărilor

VIDEO | Simularea anului vine din Eredivisie. Un jucător de la Feyenoord s-a prăbușit pe gazon după o simplă atingere

Minune în largul oceanului. Un tânăr a supravieţuit şapte săptămâni pe o colipă plutitoare

Satul unic din România. Localnicii ajung acasă doar cu scara GALERIE FOTO

Rusia afirmă că poate finanța singură Nord Stream 2 dacă SUA vor recurge la sancțiuni

Tânără botezată de preoţi în apele Mării Negre

Panoul prin care oamenii erau încurajați să participe la referendum a fost dat jos de pe bloc

Senatul a adoptat, luni, Legea offshore cu noi modificări

Cine sunt #rezistii din fața locuinței lui Dorneanu. Unul a fost și la Iliescu acasă, în miezul nopții

LEGEA PENSIILOR. Cum poţi să ieşi mai devereme cu 10 ani la pensie

Firea: Nu i-aș propune lui Iohannis să ne unim forțele

Doi poliţişti au fost bătuţi de un şofer pe care-l urmăriseră pentru că nu a oprit la semnalele din trafic

Dezastru in fotbal! Reprezentantele României vor juca toate tururile preliminare în sezonul viitor al cupelor europene

Te uiţi la filme şi scapi de punctele de penalizare. Cum pot evita şoferii sancţiunile poliţiei

Liviu Dragnea, despre legea offshore: Problema se pune cât de repede se deduc investițiile

Dragnea: Fiul meu a fost agresat de mai multe ori

Dăianu: Deficiul bugetar structural este mare. Romnia are o problemă a competitivității exportului

Parchetul General: Noile metode de investigare a infracțiunilor de mare violență, analizate de procurori criminaliști și polițiști

Accident rutier urmat de incendiu pe Autostrada A2

Romncele badante n Italia. De ce fapte le bănuiesc soții lor, n timp ce ele trimit bani acasă

Fotbal: Portughezul Carlos Queiroz rămâne selecționerul Iranului până la începutul anului 2019

Statele Unite resping acuzațiile Iranului asupra atacului de la Ahvaz

Gorj: Accident cu 9 victime la Buduhala; a fost activat planul roșu de intervenție

Aptitudinile lui Donald Trump de a guverna, puse din nou la ndoială

Mike Pompeo: Sancțiunile impuse Phenianului nu vor fi anulate înainte de finalizarea procesului de denuclearizare a Coreei de Nord

Serie A: Juventus a nvins n deplasare Frosinone, scor 2-0; Ronaldo a nscris un gol

​Clasamentul WTA: Simona Halep, săptămna cu numărul 47 pe primul loc mondial

Cristiano Ronaldo a lovit din nou! Portughezul a marcat decisiv în deplasarea de la Frosinone. VIDEO

Ministrul Justiţiei: CSM a transmis către MJ situaţia evaluărilor procurorului general

Dragnea: Legea insolvenței trebuie adoptată. Discutăm și de chestiuni penale la insolvență

Simona Halep, avans enorm în fruntea clasamentului WTA

Bancul zilei: Neseriozitate

​Documente exclusive: Romnia riscă rușinea de a fi condamnată la CJUE n timp ce deține Președinția Consiliului UE. Tudorel Toader, prt la Dragnea, de către alt ministru, pentru ntrzierea legii mpotriva spălării banilor

Liviu Dragnea: Toni Greblă va fi numit LUNI în funcţia de secretar general al GUVERNULUI

Karolina Pliskova a dezvăluit secretele victoriei de la Tokyo: "Nu cred că am mai reușit asta vreodată"

Prima NINSOARE din acest an, în Munții Făgăraș | VIDEO

"Acum o spui lumii? De ce ai face-o? Pur și simplu nu înțeleg, nu are niciun sens". Serena continuă să surprindă: apropiatul pe care a pus "tunurile" de această dată

Ultimele clipe ale avionului MH370. A căzut n ocean ntr-o spirală a morții

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2066, afisate in 18 pagini.