Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

JAFUL CONTINUA ! Pretul gazului in UE a scazut cu aproape 50% fata de anul trecut. La noi se SCUMPESTE de la 1 mai

Peste 61.000 de români CER "Opriți Jaful. Vreau să las moștenire copiilor mei această țară!". NATIONALIZAREA RESURSELOR, OPRIREA CONCESIONĂRILOR PE NIMIC ȘI INTERZICEREA VÂNZĂRII TERENURILOR LA STRĂINI - e cea mai semnată Petiție de pe PetițieOnline.net.

Echipa de liga a patra GFA Rumilly-Vallières s-a calificat în semifinala Cupei Franței

Bayern Munchen a învins pe Leverkusen și e la două puncte de câștigarea campionatului

Primăria Timișoara a găsit voluntari pentru consiliile de administrație din școli

Dinamo București învinsă la limită de UTA Arad. "Câini roșii " au ratat un penalty

Primarul Craiovei: ne gândim să închidem un centru AstraZeneca, lumea nu mai vrea să se vaccineze

HOROSCOP 21 aprilie. Ies la iveală lipsuri și probleme. Aceste zodii trebuie să ia măsuri imediat

Iată cum se vinde țara. Portul Constanța promis de Cioloș Olandezilor în schimbul aderării la Schengen. Deutsche Welle: "Premierul Cioloș propune Olandei o bună afacere în domeniul transporturilor"

CJ Cluj și CJ Bistrița-Năsăud se asociază pentru realizarea unui drum expres

A INCEPUT CEA MAI MARE CACEALMA DIN ISTORIA OMENIRII. SCOPUL? Inchiderea minelor si a termocentralelor pe carbune mult mai ieftine. COP21 Conferinta ONU pe "teme climatice" a inceput luni la Paris. Scumpirea Energiei prin falimentarea industriei carbunelui

Coronavirus în România LIVE UPDATE 21 aprilie. Câte cazuri sunt la ATI. Bilanțul zilei

Atac mediatic violent împotriva Catedralei Mântuirii Neamului. Melodia trupei Taxi împotriva Catedralei Mântuirii Neamului este cântată de 38 de cozi de topor printre care Victor Rebengiuc şi Andreea Esca. "Dumnezeu preferă lemnul şi spaţiile mici" VIDEO

Joe Biden consideră corect verdictul dat de jurați în procesul polițistului Derek Chauvin. Președintele american numește decizia "un pas înainte pe calea restabilirii echității sociale"

Cinism, Ipocrizie şi Minciuna. Cioloș: "Nu îmi doresc ca pământul să fie vândut străinilor, doresc să fie utilizat de comunitățile locale" Păi dacă "nu-ți doreşti", de ce nu faceți un REFERENDUM pentru modificarea Constituției? De ce mințiți oamenii?

Pandemia a dus online-ul la cota de 9% din vânzările de retail, în urcare de la 7% în 2019

Liviu Mihaiu recunoaşte că era sluga lui Vântu. Liviu Mihaiu, în faţa procurorilor DNA: "Vîntu mi-a spus că va aranja să fiu guvernator al Deltei Dunării". Întrebare? Cum de Liviu Mihaiu e doar "martor" în această afacere?

Polonia începe războiul cu supermarketurile care fac profituri uriase pe spinarea polonezilor. Polonia vrea o taxă pe supermarketuri fara ca acestea sa poata creste preturile. Banii vor fi folositi pentru a ajuta saracii.

Pentru toate problemele fundamentale ale unei tari trebuie organizate referendumuri. SLOVENIA. Slovenii au respins, prin referendum, căsătoriile între persoane de același sex

Cum a disparut celebra marca de sucuri romanesti CICO. Omul de afaceri romano-israelian Sorin Shmuel Beraru a fost condamnat la 5 ani de închisoare. După 17 ani, dosarul CICO a ajuns la final.

BREAKING NEWS: Polițistul care l-a imobilizat pe George Floyd a fost găsit vinovat pentru toate acuzațiile

Gabriela Firea, atac dur la adresa guvernanților: mint, se amenință între ei, falsifică documente publice

MASONERIE. Conform casetelor lui Robert Turcescu - Niels Schnecker - Este Mason Gradul 33 - Mare Comandor pentru Republica Moldova. Soția lui Niels Schnecker, Iulia Scnecker este consilier economic al Ambasadei României din Spania

Au trebuit să moară bebeluși ca să vedem nesimțirea lui Iohannis. Deşi de 14 zile avem zeci de bebeluși grav bolnavi dintre care trei au murit, Iohannis nu a binevoit nici măcar 5 minute să treacă să-i vadă. În schimb s-a întâlnit cu ONG-iştii lui Soros

O carte pe zi: "Dușmani vechi, amenințări noi" de Gordon Thomas

Un sibian a condus ATV-ul cu o alcoolemie de 2,18 mg/l alcool pur în aerul expirat

Președintele Urainei îl invită pe Putin la negocieri de pace în regiunea Donbass

Astăzi este ziua Reginei Elisabeta a II-a. Este prima aniversare fără prințul Philip

Super Liga Europeană își reconsideră acțiunile după ce echipele engleze au renunțat la proiect

COMENTARIU Valeriu ȘUHAN: Cu gura plină...

Florin Cîțu: "Viitorul ministru al Sănătății va avea toată susținerea mea"

După ce Tăriceanu a dat 25% din ea Fondului Proprietatea, tehnocrații lui Soroș vor să vândă anul acesta încă o halcă uriașă din Hidroelectrica. Deputatul Daniel Gheorghe: „Privatizarea Hidroelectrica ar fi un act de TRĂDARE NAȚIONALĂ fără precedent”

MULTICULTURALISMUL A EȘUAT şi totuși el continuă să fie folosit ca armă politică. CARE E REALITATEA CRUNTĂ ÎN CARTIERELE ISLAMICE DIN EUROPA. Politico: "Marturie din Molenbeek". Ce a cenzurat presa progresistă din motive ideologice ca să nu afle românii

RUȘINE. După ce a dat pe nimic austriecilor tot petrolul țării și după ce a dat rușilor aproape toată metalurgia, Adrian Nastase vine și are tupeul să facă pe "patriotul". Adrian Năstase: 'PSD are nevoie de un mesaj mai puternic de natură naționalistă"

Elevii ar putea avea vacanțe decalate, în funcție de regiuni. Franța folosește aceeași metodă

Ion Cristoiu: Actul adițional are valoarea unei bucăți de hârtie igienică parfumată cu care USR PLUS și-a șters sângele după bocancul dat în gură de PNL

Cea mai bogată cântăreață, în topul Forbes, le-a întrecut pe Madona, Beyonce sau Jennifer Lopez

DE CE A VENIT FMI-ul URGENT LA BUCUREȘTI? “Banca Naţională a României” a recurs la “opţiunea nucleară” numită FMI, iar FMI a mers la Iohannis și la Guvern ca sa oprească "Legea Dai Casa Scapi de Banca", lege deja votata in parlament

Cotidianul - Adevărul despre schimbarea demografică dorită de progresiști. Dezvăluirile lui Tucker Carlson de la FoxNews

Deşi e acuzat de Crime împotriva Umanității Petre Roman îi dă lecții de morală chiar victimei sale: "Munteanu a scris în 1994 că I.G. Duca a fost ”asasin”"

Pilotul avionului care s-a prăbușit în județul Mureș a fost transferat la un spital din București

Europarlamentarul Traian Ungureanu „Justiţia e oarbă şi face naveta cu Brăila. Alegerile sunt pregătite cu grijă. DNA nu e pe liste, dar le face. Serviciile nu vorbesc, dar ascultă. Dumneavoastră votaţi”

Breaking News Update. Ludovic Orban INCULPAT de DNA. Ludovic Orban NU MAI CANDIDEAZĂ PENTRU PRIMĂRIA CAPITALEI. Ludovic Orban sub CONTROL JUDICIAR. Se face loc candidatului ONG-ist NICUȘOR DAN. Nu VOTAȚI CU ONG-urile lui SOROȘ

Românii sclavii Uniunii Europe: Eurostat: Costul cu mâna de lucru este de cinci ori mai mic în România decât în UE în timp ce prețurile sunt la fel sau mai mari ca în Europa de Vest.

PAS-CU-PAS despre Privatizarea Asigurărilor de Sănătate. De ce are nevoie "SISTEMUL" de cardul de sănătate și de baza de date cu tot istoricul bolilor fiecărui român

COLONIE UE. Cum sunt jecmăniți românii de multinaționalele străine în propria lor țară. România, cea mai mică masă salarială din UE. Patronii şi Multinaționalele au plătit anul trecut salarii reprezentând doar 36.5% din PIB. În UE plătesc 47% din PIB.

Filmul despre Vaccin pe care Robert de Niro nu ne va mai lăsa să-l mai vedem. Inițial De Niro a cerut ca Vaxxed să fie proiectat la Festivalul său de Film: “Vreau să fie o discuție. Am un copil cu autism şi credem că acesta e un fapt dramatic."

În timp ce Iohannis a fost 4 zile la plajă în Israel, Ungaria declară stare de urgență şi a deplasat mii de trupe la granița cu România. Ministrul de interne maghiar, Sándor Pintér: "Am declarat Starea de Urgență din cauza crizei imigranților".

Cazul Bodnariu-Barnevernet. Securitatea Norvegiană Neobolșevică în Acțiune. Românul care a demisionat în urma presiunilor autorităților norvegiene din funcția de director de grădiniţă în Norvegia: „Am fost urmărit pas cu pas, supravegheat, interzis”

Bunica unei fetiţe care a decedat la "Marie Curie": "Fetița nu a mâncat niciodată brânză de la Brădet"

Dezinformare, Dezinformare... Reprezentanții Lactate Brădet au fost în ITALIA. Au venit analizele la branza de burduf efectuate in Germania si sunt bune. Brânza incriminată ERA MUCEGĂITĂ. Italienii nu au generat nicio alertă pentru ca nu au niciun rezultat

Netflix se confruntă cu o scădere a acțiunilor, după ce compania a raportat încetinirea creșterii numărului de abonați

ONG-urile lui SOROS și presa progresistă sar în apărarea DIVERSIONIȘTILOR de la SkyNews. Mediafax, Gândul, Active Watch, CJI: "Un precedent periculos.DIICOT i-ar băga pe jurnaliștii Sky News la "siguranță națională".Ioana Avădani "Este o reacție excesivă"

Culmea Nesimțirii: Eroii noştri au murit în Primul Război Mondial pentru "integrarea europeană" nu pentru reîntregirea României. Iohannis "Comemorarea Marelui Război aduce cel mai puternic argument în favoarea proiectului european"

GERMANIA. Subvenţiile anuale ale statului pentru biserici se ridică la 232 de milioane de euro. Alte 650 milioane de euro se dau pentru orele de religie din şcoli si pentru infrastructura aferentă pregătirii teologilor

GENERAȚIA TÂNĂRĂ ANUNȚĂ MITINGURI DE PROPORȚII: Lovim in inima Sistemului; Următorul Miting 21 Dec; #Protest National in Bucuresti

Risc de acvaplanare pe A2 și A4 din cauza ploilor abundente

Care sunt principalele prevederi din actul adițional la Acordul de Guvernare semnat marți

Partidele din coaliție au semnat o completare la acord. Ludovic Orban la finalul discuțiilor: "Cei ce au pariat că nu ne vom înțelege și-au făcut iluzii"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 257, afisate in 5 pagini.