Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

Institutul Elie Wiesel cere autorităţilor să ia măsuri privind interzicerea organizaţiilor şi faptelor cu caracter fascist. "Există nume de străzi şi de organizații care au nume de fasciști şi de legionari"

Ilie Şerbănescu "Cioclii străini sunt pregătiţi (să ne fure Hidroelectrica) Este de ajuns a fi pusă în bursă! ". Cerem PSD-ului și lui DRAGNEA să oprească DE URGENȚĂ VÂNZAREA PE BURSĂ A HIDROELECTRICA și a celorlalte companii de stat

Istorie. 21 februarie 1907 - 21 februarie 2018. 111 ani de la începutul Marii Răscoale Țărănești din 1907. O pată neagră în exploatarea țărănimii române de către arendaşii evrei, greci şi români şi a unei represiunii sângeroase a guvernului regelui Carol I

Ion Cristoiu: " De ce-l apără președintele României pe procurorul interlop Portocală, zis și Zdreanță"

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Cum minte omul lui Macovei, Cristi Danileț: "Și dacă este real care este problema? De fapt ce am văzut? Am văzut faptul că procurorii în colaborare cu o persoană se sfătuiesc cum anume anumite probe să ajungă în dosar". PROBLEMA E CĂ PROBELE ERAU FALSE.

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Președintele "Coaliției Pentru Familie", Mihai Gheorghiu "Noi suntem cei sub asediu. Arhetipul acestei revoluƫii culturale are patru scopuri: să distrugă cele patru lucruri vechi: vechile obiceiuri, vechile credinƫe, vechile tradiƫii şi religia

Linguşelile grețoase ale lui Liicheanu la adresa lui Kovesi "Cum ar fi să apară un om care să fie slujirea pură. Eu nu cred că vrea ceva pentru ea. Este un om format în sosul justiției, care spune: legea, legea, legea". Ruşanu:"Iarăși despre lichele"

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Președintele Ucrainei a promulgat legea privind reintegrarea regiunii Donbas

Partidul Noua Dreaptă a protestat marți seară împotriva proiectării filmului cu Homosexuali la Muzeul Țăranului Român."Muzeul Național al Țăranul Român: tradiție și spiritualitate, nu propagandă pentru homosexualitate"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Republicăm acest articol după fabricarea de probe false de către procurorii DNA. Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România

Ninel Peia, președintele Partidului Neamul Românesc, le cere Președintelui Iohannis, Primului Ministru Dăncilă, și Președinților Camerelor Tăriceanu și Dragnea să organizeze de urgență Referendumul Pentru Familie inițiat de 3 milioane de români

Premierul polonez provoacă proteste susținând că au existat "autori evrei" ai Holocaustului

Proiectul de lege pentru oprirea cămătărie bancare al senatorului PNL Daniel Zamfir a trecut de Comisii. Cioclii bancari în frunte cu Isărescu se pregătesc să riposteze

Parlamentul Ungariei și-a exprimat solidaritatea cu Polonia în privința conflictului cu federalista şi progresist UE: "Articolul 7 nu ar trebui folosit pentru o persecutare politică"

Numărul imigranților ilegali care au ajuns în UE a scăzut dar se menține la ordinul sutelor de mii. 2,5 milioane de migranți ILEGALI a băgat federalista UE în Europa în doar 3 ani. Lor li se adaugă migranții legali

Șeful Senatului polonez îndeamnă compatrioții din întreaga lume să reclame "defăimările anti-poloneze". Noua Lege poloneze îi condamnă penal pe cei care acuză Polonia de complicitate la crimele comise de naziști în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial

Șocul suferit de o româncă, după ce s-a întors acasă din Londra şi a văzut că prețurile din Supermarketurile din România sunt mult mai mari ca la Londra: ”Cum rezistă, oare, acești oameni?”

De ce nu declară autoritățile epidemie de gripă în România? În 3 luni au murit mai MULȚI decât la Epidemia de Rujeolă în 3 ani

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

EXATLON ROMÂNIA LIVE VIDEO KANAL D 20 FEBRUARIE 2018. Jocul de marţi se numește hamacul. Cine a fost eliminat

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Radu Gyr a fost condamnat la MOARTE pentru o poezie. Unii vor să ne-ntoarcem din nou în acele vremi. Cum a fost condamnat la moarte Radu Gyr pentru poezia "Ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!" - VIDEO

Laureatul premiului Nobel pentru Fizica din 1973, Dr. Ivar Giaever, demonteaza complet minciuna "Incalzirii Globale". El a demisionat din "American Physical Society" dupa ce aceasta a declarat ca "Dovada e de necontestat. Incalzirea Globala are loc"

Doi români au furat şi tranşat o capră de la zoo Berlin, i-au tăiat picioarele şi au fugit cu ele în rucsac

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Viktor Orban "Rețeaua lui Soros e departe de a renunța. Unii încă simt mirosul banilor, alții nu vor să-și piardă pozițiile obținute cu ajutorul elitelor globalizatoare. Pentru ei, popoarele cu propria țară, cultură și religie, sunt o specie fără speranță"

Prahova: Trafic feroviar blocat în Gara de Vest din Ploiești după prăbușirea unei pasarele metalice

O nouă etapă spre instaurarea Totalitarismului Progresist. Rețeaua Progresistă în frunte cu Iohannis a trecut la mușamalizare dezvăluirilor despre Fabricarea de Probe False de către DNA-ul Progresist prin care s-a cerut arestarea unor OAMENI NEVINOVAȚI

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Viorica Dăncilă: Vom avea o preşedinţie dificilă. Avem brexit, cadrul financiar multianual şi asigurarea frontierelor externe VIDEO

Profesor universitar francez: Soros şi organizațiile sale progresiste au un plan de distrugere a statelor naționale. Aceste ONG-uri susțin granițele complet deschise, migrația nelimitată precum și eliminarea legislației care pedepsește intrarea ilegală

Germania: Pentru prima oară, radicalii conservatori de dreapta de la AfD îi depăşesc pe social-democrați în sondaje. Social Democrații progresişti de la SPD, conduşi de Schulz şi Sigmar Gabriel s-au aliat din nou cu Merkel. Schulz tocmai a demisionat.

Horoscop zilnic 21 februarie 2018. Ce zodie se ceartă şi cine evită conflictele

Înalta Curte: Începe judecarea Dosarului Mineriadei, în care este inculpat si Ion Iliescu şi Petre Roman pentru infracțiuni (crime) împotriva umanității. VIDEO cu atrocitățile de la Mineriadă unde au fost oameni împușcați înainte de venirea minerilor

Detalii uluitoare despre soţul Anastasiei Cecati. Alexei Mitachi mergea la un psiholog, divorţul de prima soţie l-a distrus

Tariceanu: Am cerut DNA procesele verbale de redare a interceptarilor mele din 2014 - am primit un raspuns ca nu exista; au existat alti beneficiari in afara de DNA in legatura cu aceste informatii?

Bayern Munchen a învins Beșiktaș, scor 5-0, în prima manșă a optimilor Ligii Campionilor

Tribunalul Bucuresti a validat noua conducere a FR Tenis

Tăriceanu, despre înființarea Comisiei de anchetă a SPP: Când apar informații care prezintă o posibilă imixtiune a unor instituții în viața politică, este normal să ne îngrijoreze acest lucru

Donald Trump dorește interzicerea dispozitivelor care transformă armele semiautomate în arme automate

Liga Campionilor: Chelsea - FC Barcelona, scor 1-1/ Willian - regele barilor, Messi sparge gheata cu londonezii/ Bayern Munchen - Besiktas 5-0

SUA: Trump vrea să interzică mecanismele care transformă armele semiautomate în arme automate

Liga Campionilor | Chelsea și Barcelona încheie la egalitate, scor 1-1, iar calificarea se decide pe Camp Nou! Bayern, demonstrație de forță cu Beșiktaș, 5-0!

Chelsea - FC Barcelona, scor 1-1, în Liga Campionilor. Messi a marcat primul gol în poarta echipei Chelsea

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

România, locul 16 la bob feminin pentru două persoane, după primele două manșe

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Procesul de pace: "Nimic nou" în propunerile lui Mahmoud Abbas, afirmă Benjamin Netanyahu

Ce se întâmplă în corpul tău după despărţire. Transformări pe care nici nu le bănuiai

Bayern Munchen a învins pe Beșiktaș, cu 5-0, în LC. Hațegan a eliminat un jucător al echipei turce, în minutul 16

Forțe siriene proguvernamentale au pătruns în regiunea Afrin și au fost atacate de armata turcă

VIDEO - Taxi-urile fără şofer de la firma Waymo proprietatea Google au intrat în perioada de test pe străzile dîn Arizona. În 10-15 ani milioane de şoferi vor rămâne şomeri

Remiză între Chelsea Londra și FC Barcelona, scor 1-1, în manșa tur a optimilor Ligii Campionilor

Imagini cu Anastasia Cecati mireasă. Vezi cât de frumoasă era în ziua nunţii

Ministrul pentru Românii de Pretutindeni își exprimă regretul pentru incidentele din Ragusa și spune că lucrează la un centru pentru conaționalii din Sicilia

Descinderi într-o comunitate țigănească din județul Iași după ce șase persoane au furat 65.000 de euro de la un bătrân

Plantă folosită de străbunici pentru îmbunătățirea circulației limfatice

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Hațegan dă startul partidei pe Allianz Arena! A început și Chelsea - Barcelona!

RĂZBOI ÎN SIRIA: Şase spitale bombardate în ultimele 48 de ore, trei scoase din funcţiune

Viorica Dăncilă despre vizita la Bruxelles: Președinția Consiliului UE este a întregii Românii

Scandal în Londra pentru un loc de parcare, maşină distrusă de români

MpRP își exprimă regretul față de incidentele violente din Ragusa

Fotbal: Bayern Munchen, cu un pas în sferturile Ligii Campionilor, după 5-0 cu Beșiktaș

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Chelsea - Barcelona și Bayern Beșiktaș se joacă ACUM. Willian a nimerit bara de două ori în opt minute! Muller a deschis scorul pentru Bayern înainte de pauză! A început repriza secundă!

Nord-coreenii au anulat o întâlnire cu Mike Pence la Pyeongchang

Cum a fost Eminescu foarte aproape să devină actor

VIDEO Cum se vede filmat din dronă monumentul închinat celei mai sângeroase lupte dintre daci și romani

Hațegan, decisiv în Bayern - Beșiktaș! VIDEO | Arbitrul român i-a lăsat pe turci în inferioritate numerică, spre disperarea lui Pepe

Gigi Becali, după ce l-a făcut praf pe Bălgrădean: "N-are de ce să fie jignitor că e băiat drăguţ!"

Mesajul Simonei Halep pentru Ianis Hagi după ultimul meci al Viitorului | FOTO

Primul hibrid om-oaie a fost creat in laborator si ne arata ca suntem cu un pas mai aproape de cresterea organelor umane

Primăria Capitalei, despre bugetul pe 2018: Subvențiile pentru RADET și RATB nu scad

Social democraţii au stabilit data şi locaţia congresului

Chelsea - FC Barcelona 1-1, în optimile Ligii Campionilor

Obiceiuri care afectează viaţa sexuală

Macron cere deschiderea bibliotecilor seara si in zilele de duminica pentru reducerea decalajelor culturale

Defensiva lui Conte a fost taxată la prima eroare, Messi a marcat în premieră contra lui Chelsea. Statistica e de partea catalanilor în vederea returului. Cronica meciului de pe Stamford Bridge

LIGA CAMPIONILOR. Rezultate SURPRIZĂ în meciurile de marţi. VEZI REZUMATELE VIDEO

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Claudiu Manda: Tariceanu a intrebat despre activitatea SRI in dosarele Microsoft si cel privind acuzatia de marturie mincinoasa

Omul lui Klaus Iohannis a pierdut procesul cu FR Tenis

LIVE BLOG | Liga Campionilor: Chelsea - Barcelona și Bayern Beșiktaș se joacă ACUM. Coman face 2-0 pentru Bayern! Chelsea - Barcelone este, în continuare, 0-0!

"Nu-l voi influența să vină aici". Fabregas vorbește despre transferul lui Messi la Chelsea

O pasarelă s-a prăbușit în Gara Ploiești

Daniela Crudu şi Mihai Mitoşeru, spectacol porno în MALL. Vedetele au fost filmate pe ascuns VIDEO

Noua Zeelandă: Peste o mie de turiști blocați de un ciclon în Insula de Sud

Miercuri începe evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă de circulație internațională din cadrul Bacalaureatului

Discuție telefonică Trump-Pena Nieto pe teme de securitate, comerț și migrație

"Generația de Aur nu se poate compara cu ea. Simona a fost și va mai fi numărul 1 în lume, noi n-am ajuns atât de sus". Halep, încurajată de un fost internațional după finala pierdută la Australian Open

Andreea Marin, goala! Pictorialul sexy cu îndrăgita prezentatoare TV

VIDEO Bărbat surprins de o elevă în timp ce se masturba dezbrăcat în mașină în fața unui liceu

Familia Anastasiei Cecati rupe tăcerea şi face mărturii cutremurătoare, vezi prin ce chinuri a trecut actriţa

Sorina Pintea, despre epidemia de rujeolă: A produs îngrijorare; voi discuta cu directorul regional OMS

Manda: Tăriceanu, informat că președintele din 2005 avea pe birou o convorbire dintre Adrian Năstase și fiul lui

Tudorel Toader, despre întrevederea cu Klaus Iohannis: Am vorbit despre statul de drept. Nu a participat o altă persoană la discuţii

Un avocat care a lucrat cu fostul manager de campanie al lui Trump a recunoscut că a minţit FBI

Viorica Dancila: Am primit toata sustinerea de la varful Bruxellesului

Jocurile Olimpice de iarnă 2018: premianţii zilei de marţi

Kun Aguero a scăpat basma curată după ce a lovit un suporter la finalul meciului din Cupa Angliei

Simona Halep, mesaj surprinzător pentru Ianis Hagi. Ce a comentat la o poză de pe Instagram FOTO

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 21 februarie

BOMBĂ. Andreea Esca, apariţie în revista Playboy? FOTO

A renunţat la inhibiţii. Xonia a pozat TOPLESS, fără nicio ruşine

Sindicaliștii din învățământ pichetează Ministerul Muncii începând de astăzi

Cum se îngrijește feriga, cea mai cunoscută plantă de apartament care purifică aerul: ponturi de la specialiști

Coreea de Nord a anulat o întâlnire cu vicepreședintele american Mike Pence, anunță Washingtonul

Navele de luptă americane din Marea Neagră sunt monitorizate constant, avertizează Rusia

CITATUL ZILEI

Ponta: Nominalizarea Hellvig la SRI - bună ca persoană, dar PSD dorea pe cineva neimplicat politic

Lucruri mai puțin cunoscute despre buric. Câte bacterii sunt aici, care mamifere nu au buric

FOTO Cum arată costumul patinatoarelor americane care a scandalizat lumea la Olimpiada de Iarnă de la PyeongChang

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1581, afisate in 14 pagini.

ieri 19:40 ȘTIRILE MEDIAFAX