Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

Iată cum se vinde țara. Portul Constanța promis de Cioloș Olandezilor în schimbul aderării la Schengen. Deutsche Welle: "Premierul Cioloș propune Olandei o bună afacere în domeniul transporturilor"

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Gabriela Băncilă: Bucureștiul se află după ora 18,00 sub incidența atenționării de Cod galben

Marine Le Pen, după victoria la europarlamentare: Este un vot pentru Franța și pentru cetățeni

O celebră vedetă de la noi, filmată în timpul unei orgii sexuale VIDEO

Rusia și UE și-au dat mâna pentru federalizarea bietei Basarabii. DW susține noul "tratat Ribbentrop-Molotov" de la Chișinău. DW "N-are rost să reciclăm veşnic explicaţii mono şi să tot cădem în reflexul blamării unilaterale a Rusiei lui Putin"

Alexandru Lăzescu despre noul pact RUSO-UE de impunere a voinței lor la Chișinău: "trebuie să fii naiv să-ți imaginezi că obiectul acestei impresionante desfășurări de forțe externe (UE-RUSIA-SUA) a fost exclusiv Vlad Plahotniuc"

Oana Zăvoranu ȘI-A SCOS CHILOȚII, în direct și și-a arătat sânii la cameră! Așa chiar n-ai mai văzut-o | FOTO

Paula Chirilă revine la TV. Anunț bombă făcut de vedetă

ŞOC în INDUSTRIA XXX. A murit o celebră actriţă de filme PORNO FOTO

Povestea cutremurătoare a unei minore ajunsă SCLAVĂ sexuală pentru teroriștii din ISIS: "Își aleg numai VIRGINE"

Spermatozoizi vechi de 17 milioane de ani, descoperiți în Australia

Românii nu s-au înghesuit să cumpere vacanțe de Paște în acest an, deși numărul ofertelor a crescut cu 10%

Rep. Moldova : Guvern ilegal forțat de UE și Rusia. UE-ul mână-n mână cu Rusia se pișă pe decizia Curții Constituționale din Republica Moldova. Ca să le facă pe plac și Iohannis se pișă pe Decizia Curții Constituționale de la Chișinău.

Italia. Naționalistul Salvini și partidul său "Lega Nord" sunt pe primul loc la alegerile europarlamentare cu 34.3% din voturi. Salvini i-a mulțumit lui Dumnezeu pentru victorie, sărutând CRUCEA.

Cot la cot cu Putin, UE, Maia și Rețeaua "luptă împotriva corupției"

Ed Westwick din Gossip Girl, acuzat de viol. O actriţă face declaraţii şocante: M-a apucat violent de faţă

Femeia care și-a dat viața pentru gorile. A trăit două decenii în mijlocul primatelor și a sfârșit sub lovituri de macetă

HBO a lansat primul trailer pentru al doilea sezon al serialului "Umbre": "Bucură-te! Nu te bucuri? Asta e opera ta" VIDEO

VIDEO. Uitați-vă la progresista Merkel cum tremură necontrolat ca să înțelegeți cine sunt BOLNAVII care ne conduc destinele pe acest continent. Explicația lui Merkel? "Deshidratare". Tremuriciul incontrolabil "i-a trecut cu 3 pahare de apă" a spus Merkel

Polonia. Liderul Naționalist Jarosław Kaczyński și Partidul său PiS au câștigat alegerile europarlamentare din Polonia cu 42.4%

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Vânzarea Țării continuă....Britanicii încep exploatarea la mina de unde rușii ne-au luat cel mai bogat zăcământ de uraniu

Noul "Pact Rippentrop-Molotov". Ambasadorul Rusiei la Bucureşti, despre situaţia din Republica Moldova: Moscova susţine clar coaliţia Dodon - Maia Sandu" Rusia și UE se pișă pe decizia Curții Constituționale

EXPERIMENT: Câteva femei au fost puse să citească în timp ce au orgasm! Cum s-au descurcat VIDEO

Alexandru cel Mare avea 3 soții şi era dezgustat şi scârbit de practicile homosexuale şi totuși "Adevărul.ro" şi mulți alții din Rețeaua Progresistă afirmă cu Nerușinare că era "homosexual"

Poveste adevărată. "Fac sex cu cumnata mea. Fac cu ea tot ce-mi doresc...". Cum a început relaţia interzisă

R.Moldova sfâșiată de un nou PACT "Ribentropp Molotov". La Chişinău au venit în cascadă Dmitri Kozak,trimisul lui Putin, autorul planului de federalizare al R.Moldova, komisarul-UE Hahn şi Bradley A. Freden, directorul pentru Europa de Est al Dep. de Stat

Filmaţi de camera ascunsă în timp ce făceau sex. 14 milioane de oameni s-au uitat la ei VIDEO

Operatorul de rețele virtuale mobile Lycamobile a intrat pe piața din România

Scene ca-n filme în toaleta unui club! Ce au făcut două fete vezi doar în peliculele XXX VIDEO

Iubita lui Speak s-a aruncat de pe un bloc din SUA. Speak şi-a făcut cruce, dar a filmat momentul de bungee jumping VIDEO

Cristina ICH, şedinţă foto incendiară. Bomba sexy a pozat goală FOTO

George Soros: The money and mastermind behind the progressive madness (deocamdată în engleză)

Vica Blochina, aproape GOALĂ pe Internet. Bikinii MINUSCULI lasă totul la vedere

ROXANA VANCEA, video necenzurat pe site-urile din întreaga lume. A arătat TOT

Anamaria Prodan, din nou în Playboy. Imagini incendiare cu sexy-impresara FOTO

VIDEO cu filmarea profanării. La cimitirul eroilor din Valea Uzului extremiștii maghiari au înfășurat în pungi de gunoi crucile soldaților români căzuți pentru Patrie. Băsescu;"Arată primitivism. Extremiștii maghiari au întrecut orice măsură"

Nu au fost alegeri europarlamentare. Rețeaua Soroșistă și Statul Paralel au transformat "alegerile" plus "un referendum" în EXECUȚIA LUI DRAGNEA. Aflați și de ce și-a dat Saltimbancul Ponta demisia imediat după Colectiv...

Ce nume de alint i se potrivește fiecărei zodii

VIDEO Fapte bune de Crăciun: Tom Hanks le-a plătit mncarea tuturor clienților unui fast food

O actriţă porno le-a promis prietenilor de pe Twitter sex ca-n filmele pentru adulţi. Ce trebuie să facă aceştia

A jucat într-un film XXX, dar era să leșine când și-a cunoscut partenerul. Cine era bărbatul cu care a făcut-o

Minore românce plătite să facă sex cu VIP-uri în Italia

Deea de la Insula Iubirii, COMPLET GOALĂ în timp ce face VIDEOCHAT. Imagini SCANDALOASE

ASOCIATIA "PRO-DEMOCRATIA" - condusa de Cristian parvulescu - una dintre marile beneficiare a banilor din FondONG.fdsc.ro

Pew Research Center: "Populația lumii aproape se va opri din creștere în 2100". Vom avea o lume de Africani și de Asiatici. Populația Africii va exploda și va ajunge la 4.3 miliarde de la 220 milioane cât avea în 1950. Asiatici vor ajunge la 4.7 miliarde

HOROSCOP Mariana Cojocaru. Iată ce TALISMANE trebuie să porţi pentru a avea NOROC

Elena Gheorghe, GOALĂ ÎN PLAYBOY! Hm, sună bine! Ar face-o sau nu? Iată ce A RĂSPUNS!

După EXECUȚIA PUBLICĂ a lui Dragnea, Rețeaua Progresistă preia rapid controlul PSD-ului : Birchall și-a publicat o poză pe Facebook cu Ambasadorul progresist al SUA după care a fost imediat propusă de "reformata" Dăncilă, Ministru al Justiției...

Imagini interzise cu ISTERICA DE LA TV. Ce face Adela Lupşe acum FOTO

Nerușinarea propagandei soroșisto-progresiste nu mai are limite: Progresiștii de la The Guardian "Femeile sunt mai fericite fără copii și fără soț, ne spune expertul în fericire"

Cioloș poreclit fiul lui SOROS, saluta PACTUL Rusia-UE de la Chisinău care a impus Guvernul Ruso-UE al soroșistei Maia Sandu

Vă dați câți bani fură progresiştii prin Minciuna Încălzirii Globale dacă şeful EPA pus de Trump spune că poate economisi 33 de miliarde? Șeful EPA, Scott Pruitt: SUA va economisi 33 miliarde de $ prin abrogarea planului "energie curate" din Era Obama

Filmul porno pentru care o elevă din Iași a plătit 150 de lei. Tânăra a regretat că s-a lăsat filmată în ipostaze indecente

Post-cominternista Ambramburica propulsată în politică de mult prea-prietenosul cu ea, Ion Ilici Iliescu, se ocupă din nou cu sârg de distrugerea Învățământului Românesc. Elevă de 14 ani către Andtronescu: "Mi-ai Distrus Visul"

Guvernul soroșist ruso-UE de la Chișinau a și trecut la acțiune și dă primele legi internaționaliste: Majoritatea Ruso-Soroșistă din Parlamentul Moldovean modifică legea astfel încât procurorul general să poată fi cetățean străin

Nr. de articole la aceasta sectiune: 90, afisate in 2 pagini.