Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

"PE CINE NU LAȘI SĂ MOARĂ NU TE LASĂ SĂ TRĂIEȘTI". Dragnea condamnat la 3 ani și 6 luni închisoare cu executare pentru instigare la abuz; decizia nu e definitivă. Încă un șef al PSD, cade sub secera Dosarelor Penale, după Adrian Năstase și Ponta.

Bilderbergul Macron denunță "lepra" populistă și naționalistă din Europa, Populiștii italieni critică "ipocrizia" Bilderbergului Progresist-Internaționalist

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

O palmă morală dată dată de Donald Trump ipocriților progresiști de tipul Obama, Hillary și Bill Clinton care o dată spuneau una și azi spun alta pe tema migrației ilegală

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Bilderbergul Emmanuel Macron le cere "europenilor" să combată populismul conservator, în ascensiune în Europa

Premieră în familia regală britanică: o căsătorie gay. Vărul reginei care e homosexual va lua de nevastă un bărbat.

Salvini: "În cele din urmă navele cu migranți ilegali ale ONG-urilor (n.red. finanțate de Soros) încep să meargă în altă parte"

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

O jachetă purtată de Melania Trump, într-o vizită la frontiera cu Mexicul, a stârnit numeroase reacții

Ce se va ntmpla după condamnarea lui Liviu Dragnea

Primăria Capitalei lansează o nouă sesiune de nscrieri pentru 5.800 de vouchere de biciclete

FORȚA. VACCINAȚI CU FORȚA. Avocatul Poporului vrea ca Poporul să fie VACCINAT CU FORȚA spre binele poporului. Avocatul Dușmanului s-a sesizat din oficiu în cazul epidemiei de rujeolă și cere Ministerului Sănătății, Legea Vaccinării Obligatorii

Strategia de Naţională pentru Educaţie: Ministerul Educației vrea să introducă o reţea de educatori care să-i îndoctrineze pe copii și să-i ațâțe împotriva mentalităţilor conservatoare și tradiționale și să-i facă suporteri ai familiilor homosexuale

Ion Ţiriac, lovitură de 250 DE MILIOANE DE EURO! Asta este AFACEREA SECOLULUI

Premierul bulgar Boiko Borisov (PPE) s-a răstit miercuri la Klaus Iohannis care îi propusese formarea unei flote comune în Marea Neagră formată de România, Turcia şi Bulgaria. "Aceasta este o încercare de a implica Bulgaria într-un conflict"

Pentagonul, solicitat să se pregătească pentru găzduirea a 20.000 de copii migranți intrați n SUA nensoțiți de adulți

Presa internațională despre condamnarea lui Liviu Dragnea

Subiectele zilei:Cine ne reformează sistemul educațional; Două sute de străzi din Capitală nu sunt asfaltate. Sute de mii de oameni, afectați de lipsa infrastructurii; Comisia Europeană urmărește cu ngrijorare evenimentele din Justiție

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Utile: Toxiinfecția alimentară și indigestia. Cum stăm departe de aceste afecțiuni n vacanță; Cele mai sănătoase tipuri de carne recomandate de nutriționiști; Cum să fii fericit: cele mai eficiente trucuri

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 22 iunie

CITATUL ZILEI

Business report: Nivelul prețurilor din Romnia, față de cel din statele UE; Schemă de ajutor de stat pentru transportatori; Guvernul a dat undă verde primăriilor să prelungeasă haosul imobiliar ncă cinci ani

COD GALBEN de ploi torențiale până la ora 23.00. Care sunt județele afectate | HARTA

Misterioasele 'incidente de sănătate' din Cuba revin: Un al 25-lea diplomat american afectat

Presa internaţională scrie despre condamnarea lui Dragnea, pe care-l prezintă drept cel mai puternic om din România

mpușcarea mortală a unui leu scăpat de la o grădină zoo a creat consternare n Belgia

VIDEO: Decizie istorică a Iranului - accesul femeilor n stadioanele de fotbal a fost permis

Bancul zilei: Cimentul tot ciment

Gabriela Firea: Au fost momente n care PSD și-a devorat liderii, dar partidul a decontat ulterior. E lucru dovedit, romnii nu empatizează cu trădătorii, sforarii și intriganții / Am fost și rămn un om de echipă

CExN al PSD se reuneşte astăzi, în urma condamnării preşedintelui Dragnea. Liderii PSD au anunţat că îl susţin la şefia partidului

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Simona Halep A REFUZAT participarea la încă un TURNEU

Donald Trump: Coreea de Nord a distrus ''patru situri de testări'' balistice

Peste 1.000 de migranți s-au înecat în Mediterana Centrală din ianuarie (ONU)

#CentenarulMariiUniri Sibiu: Atmosfera din timpul Primului Război Mondial va fi reconstituită în Muzeul ASTRA

Infotrafic: Circulație blocată pe DN 1B Buzău-Mizil după un accident între un autoturism și un autotren; o persoană a fost grav rănită

ANM: 31 de județe, sub Cod galben de ploi torențiale și vijelii; vreme instabilă la nivelul întregii țări, până sâmbătă dimineața

Preoţii se înarmează pentru a se apăra de atacurile armate care s-au înmulţit în lunile recente

Comunicat de presă - PSD Suceava - Valentin Popa

Siria: Cel puțin un mort după o lovitură a coaliției anti-SI asupra armatei (OSDO)

Horoscopul zilei de VINERI, 22 IUNIE 2018. Soarele şi Uranus îşi dau mâna. Stai să vezi acum

Fostul prefect de Sibiu, Ilie Mitea, și încă o persoană au murit într-un accident în Vâlcea. Alte trei persoane au fost rănite | FOTO

Andreea Esca, în LACRIMI. Veste TERIBILĂ primită de prezentatoarea TV

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

UNICEF: Milioane de copii din Marea Britanie sunt expuși la niveluri ridicate de poluare

PSD a convocat astăzi Comitetul Executiv pentru Liviu Dragnea. Liderii partidului și-au anunțat susținerea după decizia de condamnare

Toader vizitează Curtea de Apel și Penitenciarul din Iași pentru identificarea locului amplasării unei arhive

Târg de antichități la Muzeul Țăranului Român

Pițurcă a anunțat prețul pentru vedetele Craiovei: "Să dea banii ăștia și le dau drumul!" Cât costă marile lovituri ale verii

Zero Hedge despre crizele provocate de George Soros în ASIA.

Dragnea atacat de ultraprogresiștii soroșiști de la Politico.eu. Politico "Liviu Dragnea, durerea de cap "illiberală" care se apropie de Bruxelles"

Pentagonul, solicitat să se pregătească pentru găzduirea a 20.000 de copii migranți intrați în SUA neînsoțiți de adulți

Faza care poate spulbera un vis! VIDEO | Gafa monumentală prin care Caballero a deschis drumul Croației spre victorie

Pompeo plănuiește o ntlnire cu oficialii nord-coreeni ct mai curnd posibil

Alimente alcaline care combat obezitatea. Tu cât de des le consumi?

Maradona a furat show-ul! Reacții peste reacții la tribuna oficială și un gest cât o mie de cuvinte. FOTO & VIDEO | Ce a putut face "D10S" cu tricoul lui Leo Messi

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Zodiac CHINEZESC săptămânal 25 iunie -1 iulie 2018. Mesaje NOI despre ZODII din înţelepciunea chinezească

Tema migraţiei agită spiritele. Grupul de la Vişegrad nu va participa la un summit european

Curtea de Apel de la Chișinău a susținut decizia de invalidare a scrutinului din capitala Republicii Moldovei

Conferință pe tema competitivității IMM prin digitalizare, organizată vineri la București

Marian Drăgulescu, primele detalii despre al doilea DIVORŢ. Corina: "Am fost la notar şi..."

O mașină condusă de un șofer beat a luat foc după ce s-a răsturnat. Două persoane rănite

Satu Mare: Artiști din șapte țări vor concerta la Samfest Jazz

ANM: 31 de județe sub Cod galben de ploi torențiale și vijelii; vreme instabilă la nivelul ntregii țări, pnă smbătă dimineața

Tudorel Toader vizitează Curtea de Apel şi Penitenciarul din Iaşi pentru identificarea locului amplasării unei arhive

O femeie de 50 de ani s-a căsătorit cu un băieţel în vârstă de doar 12 ani. Imaginile au şocat o lume întreagă

LIVE BLOG CM 2018, ziua 8 | Argentina - Croația se joacă ACUM! Golul plutește în aer la Novgorod. Franța - Peru 1-0. "Les Bleus" se califică în optimi după o nouă prestație modestă. Danemarca - Australia 1-1

Comunicat de presă - PSD

Comunicat de presă - OFSD

Ministrul Ștefan Oprea: Decizia judecătorilor ÎCCJ nu va influența în niciun fel guvernarea

Președintele Cehiei, Andrej Babis, cere suplimentarea efectivelor Frontex

Ministrul Educației: Decizia de condamnare a lui Dragnea are un anumit grad de incertitudine

Sorina Pintea: Ceea ce s-a întâmplat astăzi arată că judecătorii au pus în balanță oameni și nu fapte

ACCIDENT GRAV în Vâlcea: Un mort şi trei răniţi grav după ce două maşini şi un TIR s-au ciocnit pe DN 7

Eugen Teodorovici: Am încredere deplină și sper că și pentru Liviu Dragnea Justiția înseamnă prezumția de nevinovăție

SUA: Un vot-cheie privind reforma imigrației a fost amânat pentru vineri de Camera Reprezentanților

Fotbal - CM 2018: Croația, calificată în optimi, după 3-0 cu vicecampioana Argentina

Brexit: Londra vrea să pună n practică o nregistrare simplă pentru cetățenii UE

Cine este "Baronul pădurilor" din România. Averea lui este de miliarde de euro | FOTO

Uniunea Europeană a introdus taxe pentru importurile din SUA

Inspectori ITM, atacaţi cu drujba şi toporul în timpul unui control

Cioloș: Stimați lideri PSD, o demisie de onoare nu are nimic de-a face cu drepturile constituționale

LIVE BLOG CM 2018, ziua 8 | Argentina - Croația se joacă ACUM! Messi, de nerecunoscut la Novgorod. Franța - Peru 1-0. "Les Bleus" se califică în optimi după o nouă prestație modestă. Danemarca - Australia 1-1

Progresiștii vor tineri drogați și obedienți lor. Canada ultraprogresistului Trudeau e a doua țară din lume care legalizează consumul de marijuana în scop recreațional, la nivel național. Pretxetul: s-o vândă ei în locul infractorilor

​VIDEO: Soarta sutelor de copii ai imigranților din SUA rămne neclară

Melania Trump, mesaj controversat pentru presă: "Chiar nu-mi pasă! Vouă?" | VIDEO

Veste bună pentru militarii pensionaţi! Klaus Iohannis a promulgat legea prin care le acordă sporuri

Tudorel Toader vizitează Curtea de Apel și Penitenciarul din Iași. Va căuta un spațiu pentru arhivă

Turcia reține 14 persoane suspectate de apartenență la ISIS

Zodiile care se îmbogăţesc în perioada următoare. Nu vor mai munci toată viaţa

Fotbal: Neluț Roșu a semnat pentru Astra Giurgiu

Constanța: O mașină condusă de un șofer beat a luat foc după ce s-a răsturnat; două persoane rănite

Tenis: Novak Djokovic, calificat în sferturile de finală la Queen's (ATP)

Dumitru Buzatu, șeful PSD Vaslui: Să arătăm celor care cred că se poate reedita momentul Cioloș că nu se va întâmpla

Dumitru Buzatu (PSD Vaslui), după sentința lui Liviu Dragnea: Trebuie să ținem cu dinții de această majoritate

Noul guvern progresist al Spaniei condus de Socialişti şi susținut de noile formațiuni progresiste Podemos şi Ciudadanos vor să scoată osemintele lui Franco din mormânt şi să-i distrugă mormântul

Presa germană: Un influent politician german cere DEMISIA Angelei Merkel

PROGRAM CM 2018: Ce meciuri sunt programate vineri. Brazilia revine în scenă

Filmul porno pentru care o elevă din Iași a plătit 150 de lei. Tânăra a regretat că s-a lăsat filmată în ipostaze indecente

Lia Olguța Vasilescu: Vom fi alături de liderul PSD. Nu sângerează numai Liviu Dragnea, ci și partidul

Primar PSD: Solicit public demisia de onoare a lui Liviu Dragnea

Argentina, la pământ! Messi nu a existat, Modric și Rakitic au strălucit. Cronica meciului

LIVE BLOG CM 2018, ziua 8 | Argentina - Croația 0-3. Messi și colegii lui, umiliți! Gafa lui Caballero și golurile lui Modric și Rakitic trimit "pumele" într-o situație critică. Franța - Peru 1-0, Danemarca - Australia 1-1

Angajat SPP, găsit mort prin împușcare în postul de pază

LIVE BLOG CM 2018, ziua 8 | Argentina - Croația se joacă ACUM! Dybala și Higuain sunt rezerve. Franța - Peru 1-0. "Les Bleus" se califică în optimi după o nouă prestație modestă. Danemarca - Australia 1-1

Situație teribilă pentru Messi și Argentina! CALCULE în Grupa D | Croația e ca și calificată, "pumele" mai speră doar la locul al doilea. Cum se mai poate califica naționala lui Sampaoli

Gabriela Firea: Au fost în PSD nopți ale cuțitelor lungi. Trebuie să ne gândim mai mult la ceea ce ne unește

Comitetul Executiv al PSD se reunește, vineri, după decizia de condamnare a lui Liviu Dragnea

LIVE BLOG CM 2018, ziua 8 | Argentina - Croația se joacă ACUM! Europenii deschid scorul. Caballero, gafă monumentală. Franța - Peru 1-0. "Les Bleus" se califică în optimi după o nouă prestație modestă. Danemarca - Australia 1-1

Donald Trump a informat că Prima Doamnă a SUA este la graniţa cu Mexicul unde vizitează centre pentru migranţi

Maşina poliţiei, implicată într-un accident în Satu Mare. Cinci persoane, între care şi un poliţist, au fost rănite

SRI-ul controlat de progresiștii-popperieni și de slugile lor, a instaurat un Regim SECURISTOID în România ultimilor ani. Încă UN PROTOCOL SRI-DNA-ÎCCJ a fost desecretizat. Fostul șef ÎCCJ: Nu am semnat protocolul cu SRI. Tarcea: L-am chemat să clarificăm

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1207, afisate in 11 pagini.

ieri 19:04 Umbra lui Dragnea