_ Efectul stratificat: O hartă cu o singură celulă a rădăcinii de porumb dezvăluie un regulator al diversității celulare

_ Efectul stratificat: O hartă cu o singură celulă a rădăcinii porumbului dezvăluie un regulator al diversității celulare

Un nou studiu folosește tehnici noi de profilare a celulelor unice pentru a dezvălui modul în care plantele adaugă noi straturi celulare care le ajută să reziste factorilor de stres climatici precum seceta sau inundațiile. Cercetarea se concentrează pe porumb – o cultură de importanță critică în întreaga lume – într-un efort de a crea o hartă celulă cu celulă a sistemului radicular al plantei, care mediază stresul cauzat de secetă și absoarbe nutrienții și îngrășămintele din sol.

< „Am descoperit cum porumbul își extinde țesutul cortexului, care formează o mare parte din sistemul radicular al culturii. Adăugarea de straturi la țesutul cortexului este o caracteristică evolutivă cheie care generează modalități prin care plantele pot tolera seceta și inundațiile și îmbunătățesc absorbția de nutrienți”, a spus. Kenneth Birnbaum, profesor la Departamentul de Biologie al Universității din New York și Centrul pentru Genomică și Biologie a Sistemelor și autorul principal al lucrării, care apare în revista Science.

„Aceste trăsături vor fi ținte critice pentru a permite plantelor să reziste la încălzirea globală și să reducă amprenta de carbon a culturilor”, a adăugat Birnbaum, al cărui laborator de la NYU a condus proiectul în colaborare cu cercetătorii de la Cold Spring Harbor Laboratory și de la Universitatea din Pennsylvania.

Pentru a crea un singur proiect. -ce Pe harta rădăcinii de porumb, cercetătorii au spart mai întâi rădăcina folosind enzime care digeră pereții celulari pentru a genera celule unice, care plutesc liber. Noile abordări le-au permis apoi să analizeze conținutul de ARNm al celulelor individuale – diferențierea caracteristicilor moleculare care duc la tipuri specifice de celule specializate – utilizând tehnici de secvențiere a celulelor unice, bazate pe picături miniaturizate.

Ei au mapat apoi celulele înapoi la locația lor în rădăcina de porumb, asemănătoare cu asamblarea unui puzzle de 10.000 de piese fără ghid. Pentru a rezolva puzzle-ul, cercetătorii au folosit coloranți fluorescenți care au pătruns în țesuturile rădăcinilor la adâncimi variabile pentru a eticheta și izola diferite straturi, cum ar fi separarea straturilor unei cepe, oferindu-le repere genetice pentru a mapa celulele individuale.

„Acest al doilea strat de informații ne-a oferit în esență cutia de puzzle care ne-a permis să mapăm cu precizie celulele în locația lor adecvată pentru a recrea un model 3D de expresie a genelor în întreaga rădăcină de porumb”, a spus Carlos Ortiz Ramirez de la Centrul de Genomică NYU. și Systems Biology și UGA Laboratorio Nacional de Genómica para la Biodiversidad din Mexic, care a fost primul autor al studiului.

Noua hartă a rădăcinii de porumb a relevat specializarea celulară nedescrisă anterior în cortexul rădăcinii. Cortexul este deosebit de important deoarece cuprinde cea mai mare parte a rădăcinii de porumb timpurie și are mai mult de 10 straturi. În plus, subtipurile celulare ale cortexului sunt de o importanță critică pentru trăsăturile care ajută plantele de cultură să facă față stresorilor de mediu. De exemplu, stratul interior al cortexului este locul în care ciupercile simbiotice schimbă nutrienți cu planta, iar cooperarea sporită ar putea contribui la reducerea amprentei de carbon a agriculturii. Straturile mijlocii ale cortexului creează tuneluri de aer care permit schimbul de gaze în timpul inundațiilor, în timp ce expansiunea la cerere a cortexului poate reduce pierderile de apă în timpul stresului cauzat de secetă.

„Folosind modelul nostru 3D al rădăcinii de porumb, am creat o hartă. patru semne distincte ale stratului de cortex care ar putea oferi ținte genetice importante pentru îmbunătățirea în continuare a simbiozei, inundațiilor și secetei”, a spus Ortiz Ramirez.

În plus, grupul a găsit indicii în noua hartă a rădăcinii despre modul în care porumbul ar putea genera straturile suplimentare de cortex. În special, regulatorul genei cheie cunoscut sub numele de SHORT ROOT (SHR), a cărui funcție este similară la diferite plante, se afla într-o poziție intrigantă, care era diferită de alte plante cu doar un strat de cortex.

În Arabidopsis, o mică plantă cu flori folosită în mod obișnuit ca organism model în biologia plantelor, SHR a fost unul dintre primii factori de transcripție care s-au dovedit a fi mutați de la celulă la celulă, permițând tipurilor de celule interioare să dea instrucțiuni straturilor mijlocii. pentru a crea un nou tesut. Acest lucru face ca SHR un tip de organizator local, direcționând țesuturile rădăcinilor să se asambla în jurul unui model de bază. Cu toate acestea, la porumb, harta cu o singură celulă a dezvăluit că SHR se afla într-o nouă poziție chiar lângă mai multe straturi de cortex, un punct convenabil de „săritură” pentru a extinde mai multe straturi de cortex. Într-adevăr, cercetătorii au urmărit mișcarea proteinei SHR și au descoperit că aceasta era hipermobilă, mișcând nu doar un strat, ci mai multe straturi prin cortex.

Mai mult, mutațiile care au perturbat funcția SHR atât în ​​porumb, cât și în meiul de coadă de vulpe. avea un număr sever redus de straturi de cortex. Acest lucru demonstrează modul în care SHR și-a păstrat rolul principal în extinderea straturilor de țesut și în generarea de noi identități celulare, dar și-a schimbat locația pentru a adăuga noi tipuri de celule care, în cele din urmă, permit porumbului să facă față stresului de mediu.

„Identificarea SHR are un regulator cheie. expansiunea cortexului este un prim pas important”, a spus Birnbaum. „În continuare, modificarea acestor regulatoare ar putea oferi instrumente pentru a modifica numărul de straturi sau subtipuri de cortex care le-ar putea îmbunătăți capacitatea de a rezista factorilor de stres climatici, cum ar fi seceta, sau de a îmbunătăți absorbția de azot, permițând plantelor să folosească mai puțin îngrășământ sau să crească în sol sărac în nutrienți. „

_ VIDEO Noul selecționer Edward Iordănescu și-a prezentat strategia la naționala de fotbal

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ Disney+ confirmă lansarea serviciului de streaming în România

_ În timp ce medicii avertizează cu privire la impactul divorțului asupra sănătății masculine, SIMON MILLS dezvăluie povestea lui tulburătoare

_ Christina Sikalias își dezvăluie secretele din industrie - și cum să ascunde cercurile întunecate

_ Hailey Bieber uimește în sutien și lenjerie intimă nud în timp ce tachinează viitoarea linie de îngrijire a pielii Rhode

_ Am făcut „no-cheltuiește ianuarie” și am salvat o mică avere?

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ Catherine Zeta-Jones și soțul Michael Douglas SLASH prețul la apartamentul lor din NYC cu $2MIL

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Rihanna arată șic sportiv, în timp ce îmbracă jambiere de antrenament cu tocuri și o haină albastră supradimensionată în New York

_ Joe Biden îl amenință pe Vladimir Putin: 'Sancţiuni economice semnificative' în cazul invadării Ucrainei

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

_ Vaccinarea la chiuvetă: opt angajaţi ai unui cabinet medical sunt verificaţi de anchetatori

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Pofta de înghețată i-a adus probleme unui bătrân de 88 de ani - A încercat să folosească pistolul pe post de certificat verde

_ Tranzacţie de 4 miliarde de dolari care ar putea schimba şi piaţa pharma din România

_ O femeie din Idaho, 21 de ani, care a strâns 60.000 de dolari pentru șoferul de livrare DoorDash, în vârstă de 71 de ani, îl întâlnește în sfârșit

_ Lovitură pentru mii de angajați! Gigantul Unilever anunță concedieri după procesul de reorganizare

_ Celebrități, inclusiv Pia Whitesell, sunt vedete de top care refuză să sărbătorească Ziua Australiei

_ Localnicii din Essex sunt agitați în timp ce consiliul aprobă o campanie publicitară de 300.000 de lire sterline pentru a prezenta istoria județului

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ OMS: Următoarea variantă de Covid va fi mai contagioasă faţă de Omicron, dar întrebarea este dacă va fi mai mortală

_ Un miliard de euro pentru o Românie verde - Ministrul Mediului, vești bune pentru cei care vor să-și instaleze panouri fotovoltaice

_ „Capitalismul trezit” ar putea deraia recuperarea noastră post-pandemie, avertizează raportul

_ Rachael Attard: Antrenorul personal îți spune ce să renunți din alimentație pentru a reduce celulita

_ Administratorul Biden va ține astăzi două întâlniri cu consilierii și personalul Hill pe conflictul dintre Ucraina și Rusia

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ Distribuția lui Byron Baes „pare să încalce regulile COVID în timp ce petrece în Byron Bay”

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Adrian Năstase cere revenirea la Tratatul româno-rus, din 2003: punctele cheie care protejează România de Rusia

_ Ameninţare cu bombă la Curtea de Apel Bucureşti. Persoanele din instituţie au fost evacuate

_ O femeie din Virginia care este „obsedată” de CEO-ul Apple, Tim Cook, este lovită de ordin de restricție

_ Tiffani Thiessen își dezvăluie noul ei tatuaj delicat „echilibru” într-o fotografie artistică alb-negru

_ Dick Halligan, membru al formaţiei Blood, Sweat and Tears, a murit la 78 de ani

_ CHRISTOPHER STEVENS: Banii nu pot cumpăra fericirea, dar ar putea plăti măcar pentru un brici

_ O femeie strânge 40.000 de dolari pentru un șofer de livrare în vârstă, după ce l-a văzut chinuindu-se pe treptele din față

_ Fit, mama cu patru copii, împărtășește cele TREI rețete preferate de „mărunțire de vară”

_ Andrew Garfield confirmă că a purtat exact același costum pentru Spider-Man: No Way Home

_ Alicia Witt rupe tăcerea la o lună după ce părinții ei au fost găsiți morți

_ O carte pe zi: „Prietena mea Natalia” de Laura Lindstedt

_ Lucy Hale se îmbracă lejer în maiou alb și denim pentru a-și duce cei doi pui la plimbare în LA

_ Jeannie Mai Jenkins de la The Real dezvăluie că primul ei copil, Monaco, este o FATĂ

_ Hugh Jackman îi aduce un omagiu soției Deborra-Lee, deoarece este numită Ofițer al Ordinului Australiei

_ HOROSCOP 26 ianuarie. Mercur retrogradează înapoi în Capricorn. Patru zodii, la un pas de scandaluri şi pagube

_ Delta Goodrem „profund umilită” cu victoria surpriză de Ziua Australiei

_ Timișoara va avea un spital ca în filme: INVESTIȚIE de 50 de MILIOANE de euro cu bani de la Banca Mondială

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Există o lovitură de stat calculată împotriva premierului Boris Johnson, scrie STEPHEN ROBINSON

_ **ȘTIRI URIAȘE** � Adunarea Wisconsin votează pentru retragerea celor 10 alegători pentru Joe Biden �n alegerile din 2020 � VIDEO

_ Zac Efron a fost „cel mai muncitor tip” de pe platourile de filmare în timpul unei filmări brutale pentru noul film Stan Gold

_ Linda Lusardi, în vârstă de 62 de ani, arată radiantă în timp ce i se alătură fiica asemănătoare Lucy

_ Dylan Alcott zâmbește cu toții după ce a fost premiat cu Australianul Anului

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ EDEN CONFIDENTIAL: După 15 ani, Damien Hirst dezvăluie unde este îngropat craniul său de 100 de milioane de dolari

_ Kate Hudson strălucește în verde neon când ajunge la emisiunea de chat a lui Drew Barrymore

_ Recomandare de carte: 'Prietena mea Natalia', de Laura Lindstedt

_ Maisie Smith își dezvăluie palmele false bronzate în timp ce se îndreaptă spre hotelul ei din Leeds

_ Schimbarea dietei bune ca statine pentru reducerea colesterolului, susțin cercetările

_ Kristen Bell iese din zona ei de confort pentru a apărea la Jimmy Kimmel Live!

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2781, afisate in 47 pagini.