STUDIU: Transplanturle Fecale pot opri infecțiile gastrointestinale prin creșterea bacteriilor intestinale sănătoase...

Gut Health News

Pentru pacienții din spitale și case de bătrâni care au luat antibiotice pentru o perioadă lungă de timp, C. difficileinfecția este o complicație frecventă. recurent C. difficileinfecțiile pot fi atenuate printr-un transplant intestinal, potrivit unui nou studiu al Școlii de Medicină a Universității din Virginia. Transplantul de fecale sănătoase la pacienții cu C. difficile promovează creșterea bacteriilor intestinale sănătoase și ameliorează simptomele infecțiilor.

Conexiunea imun – intestin

Anumite combinații de microorganisme din intestinul pare să îmbunătățească microbiomul intestinal general mai rapid decât alții. Un anumit sistem imunitar poate fi cauza acestor diferențe, spun cercetătorii. Pentru a evita reinfecțiile cu C. difficile, este esențial să se determine ce răspunsuri imunologice variază la pacienții care au suferit transplanturi de fecale.

„Chiar dacă știm că transplanturile de microbiotă fecală pot trata recurente. C. difficile, nu știm exact de ce unele combinații de microbi funcționează mai bine decât altele sau de ce aceleași combinații pot avea efecte diferite asupra unor persoane diferite. Credem că această variabilitate se datorează faptului că sistemul imunitar al fiecărei persoane este unic. De aceea, este important pentru noi să aflăm ce markeri imunitari se schimbă la pacienții la care transplantul de microbiotă fecală a avut succes în prevenirea C. difficile”, spune cercetătorul Ning-Jiun „Ninj” Jan, într-un declarație. Jan este cercetător la Divizia de Boli Infecțioase și Sănătate Internațională a UVA.

„Descoperirea că o moleculă de semnalizare imună specifică, IL-25, a fost crescută în transplanturile de microbiotă fecală de succes, a indicat că poate IL-25 poate fi utilizat ca terapie adjuvantă pentru tratarea C. difficile”, adaugă Jan. Jan lucrează ca cercetător în laboratorul UVA din Chelsea Marie, Ph.D.

Marie, Jan și colegii lor au studiat mostre de sânge și țesut de colon prelevate de la C. difficile la momentul transplanturilor și din nou 60 de zile mai târziu, pentru a înțelege mai bine efectele transplanturilor fecale asupra acelor pacienți.

IL-25, un agent esențial al sistemului imunitar, a fost descoperit pentru a fi crescute în colonul pacienţilor după transplant. IL-25 este o citokină care declanșează reacția sistemului nostru imunitar la invadatorii externi. Din această cauză, inflamația țesuturilor a scăzut pe măsură ce IL-25 a escaladat. Cercetătorii au descoperit că transplanturile au stimulat varietatea de bacterii care locuiesc în mod normal în colonul nostru. Studiile anterioare au arătat importanța unui set divers de microbiotă pentru menținerea sănătății generale.

Tratamente țintite

Modificările induse de transplanturile fecale, inclusiv modificări favorabile în activarea anumitor gene, îmbunătățesc capacitatea sistemului imunitar al unui individ de a combate C recurent. difficile, conform cercetătorilor. Medicii ar putea fi capabili să stimuleze efectele transplanturilor fecale prin utilizarea unor tehnici suplimentare pentru a stimula IL-25 la pacienții cu C recurent. dificil.

„În viitor, ar putea fi posibilă combinarea transplanturilor de microbiotă fecală cu terapii pe bază de citokine pentru a crește rata de succes a tratamentului”, adaugă Jan. „Există multă interacțiune între sistemul nostru imunitar și microbii noștri intestinali și este incitant că înțelegerea relației lor ne ajută să găsim noi terapii.” Acest studiu este publicat în mSphere.

Rahatul acesta funcționează!

Vrei să spui că utilizarea excesivă a antibioticelor creează o problemă? Dacă luați niște materii fecale de la un copil și le puneți într-o capsulă, pe care o înghită, puteți remedia problema?

_ STUDIU: Transplantele fecale pot opri infecțiile gastrointestinale prin creșterea bacteriilor intestinale sănătoase...

Melania Trump nu exclude un al doilea mandat de Prima Doamnă

_ Bill Gates spune că adulții de peste 50 de ani vor trebui probabil să primească amplificatoare Covid la fiecare 6 luni... până când vom obține vaccinuri mai bune (VIDEO)

Pâinea mai scumpă. Preţurile globale ale grâului cresc, după interzicerea exporturilor din India

_ Billboard Awards 2022: Elle King calls out Jack Harlow for shutting his dressing room door on her

George Simion acuzații grave la adresa Guvernului Securistoid PNL-PSD și a slugii progresismului-internaționalist, Klaus Iohannis care i-au nenorocit pe români. Resursele Naturale al României date din nou pe nimic străinilor

Francesca Tuscano a murit după o doză de AstraZeneca. Ce sumă au primit rudele ca despăgubiri

Semianalfabet datorită studiilor sale precare, Securistoidul Ciulacu confundă inflația cu creșterea prețurilor la energie. Responsabil de inflație e chiar Guvernul. Ciolacu, după ce inflația a bubuit în România: 'Este influențată de prețul la energie'

Faimoasa fotografie "Le Violon d'Ingres" a lui Man Ray s-a vîndut cu suma record de 12,4 mil. dolari

Sanofi e obligată de instanță să achite 400.000 de euro: copilul lor a făcut autism de la un tratament antiepilepsie

Ucraina: Bătălia dă furie rușilor în regiunea Donbas din Ucraina. Ofensiva Rusiei pare că s-a blocat.

_ Clip cu Land Rover pe stânci, restras de pe piaţa din Marea Britanie

Noi specii de șerpi uimitoare descoperite în Paraguay

DOMINIC LAWSON către Bilderbergul Macron: E timpul să deconectați linia telefonică a Kremlinului, domnule Macron, vă face de râs

NOVAXX se-ntoarce. Aviz slugilor sistemului progresist de tip Federer și Nadal. Novak Djokovic a câștigat primul titlu în peste șase luni cu victoria la Italian Open împotriva Stefanos Tsitsipas

_ Trent Barrett QUITS as Bulldogs coach after club sent an ominous warning sign before announcement

Anton Pisaroglu: Eduard Novak își arată din nou disprețul pentru simbolurile naționale românești DEMISIA!

_ Claire Danes se îmbracă cu rochie albastră regală împreună cu soțul Hugh Dancy la Downton Abbey: A New Era New premiere

_ Tom Cruise este criticat pentru că a „conectat” filmul Top Gun în timpul sărbătoririi jubileului de platină al reginei

_ SNL descoperă videoclipul dispărut cu personalul lui Johnny Depp găsind „booboo” lăsat de Amber Heard în patul său

_ Fosilele unui dinozaur care a inspirat „Jurassic Park” s-au vândut cu peste 12 milioane de dolari

România pierde din energie. În ultimul deceniu, am rămas fără 9% din capacitatea de producţie

_ Care este prețul pe care Ucraina va trebui să îl plătească pentru generozitatea economică a SUA?

SECURISTOIZII VOR SĂ CREASCĂ TAXELE. Securistoidul Marcel Ciolacu anunță schimbarea Codului Fiscal: cel târziu la 1 iunie trebuie anunțat

Bucătar amator dezvăluie rețeta ei delicioasă de prăjituri KitKat Biscoff: „Aceștia sunt cei mai buni prăjituri vreodată”

SUA "Democrații progresiți au probleme serioase" - Noul sondaj NBC: 75% dintre americani spun că țara este pe drumul greșit sub Joe Biden

Doctor Strange In The Multiverse of Madness continuă să conducă la box office

_ MARK CLATTENBURG: Everton nu poate avea nemulțumiri, oficialii au avut dreptate

_ De ce VARSTA este un ACTIV atunci când ești femeie într-o zonă de război

_ Noul preşedinte al Somaliei, ales de 327 de persoane. Somalia este grav afectată de terorism şi criza alimentară din cauza războiului din Ucraina

_ Premier League: Moaning managers like Mikel Arteta make life even more difficult for referees

_ Billboard Awards 2022: Doja Cat câștigă primul premiu al serii pentru Top R&B Artist

_ Junta militară retrage Mali se retrage din forţa regională G5 Sahel

_ Elveţienii au aprobat propunerea ca serviciile globale de streaming să investească în ţara lor o parte din veniturile obţinute în Elveţia

_ Reînnoirea respingerii migranților între Belarus și Polonia îngrijorează ONG-urile

După ce împreună cu Gașca Securistoidă din PNL+PSD au dus inflația la 13.8% jupuindu-i pe români, Securistoidul Ciulacu vrea acum să mărească taxele. Anunţ despre situaţia taxelor. Ciolacu vorbeşte despre o redimensionare a impozitelor

_ Pep Guardiola spune că vedetele lui Man City „ne vor da viața lor” în ultimul meci al sezonului din Premier League

_ Premiile Billboard 2022: Elle King îl strigă pe Jack Harlow că și-a închis ușa dressingului asupra ei

_ HOROSCOP 16 mai. Eclipsă totală de Lună azi. O situaţia complet neaşteptată bulversează zodiile

_ Sărbătorile zilei de 16 mai

_ Premiile Billboard 2022: Diddy poartă o ținută albă, în timp ce gazda promite să „anuleze anularea”

_ Zborul pentru a vedea Sunderland la Wembly via Menorca costă doar 22,50 GBP, în timp ce biletul de tren dus-întors costă 260 GBP

_ Multiple people shot California church in Laguna Woods Orange County one person detained casualties

_ Fanul Cowboys este EXPULSAT de la Suncorp Stadium pentru că a strigat abuz asupra lui Jackson Hastings

_ Scott Disick se bucură de o zi la piscină cu fiul Reign, în timp ce fosta lui Kourtney Kardashian se căsătorește cu Travis Barker

_ Filmul 'Doctor Strange in the Multiverse of Madness', cu Benedict Cumberbatch, este din nou pe prima poziţie la box office-ul nord-american

_ Artista City Girls JT își expune lenjeria în timpul unei defecțiuni a garderobei pe scenă la Billboard Awards

Finala Cupei Angliei. Victoria lui Liverpool la loviturile de departajare împotriva lui Chelsea la Wembley a fost o reflectare fidelă a fotbalului englez

_ Premiile Billboard 2022: Cara Delevingne aruncă o privire asupra abdomenului ei cu detaliu

_ Foto| 'Le Violon d'Ingres' a devenit cea mai scumpă fotografie vândută vreodată la licitație

_ În interiorul noului hotel The Gantry, care are vedere la Parcul Olimpic din Londra și oferă vederi de succes

_ Prețurile combustibilului au bubuit, iar marii giganți ai petrolului anunță profituri colosale

Universitatea anulează sonetele din cauza îngrijorărilor că sunt „produse ale culturii albe occidentale”

_ Sora lui Andrew Symonds vorbește despre durerea familiei sale, Townsville, Queensland

_ Aliații Hezbollah suferă pierderi la alegerile parlamentare din Liban, conform rezultatelor timpurii

_ Ion Cristoiu: Klaus Iohannis l-a desemnat la ordin pe Putin vinovat de dezastrul României

_ Fiica Danniellei Westbrook își susține planurile de a poza nud atâta timp cât „se pune în formă”

_ Queen participă la Platinum Jubilee Celebration unde vor cânta Tom Cruise și Helen Mirren

_ The stars arrive for the Downton Abbey: A New Era premiere in New York

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1755, afisate in 30 pagini.