Programarea proteinelor pentru a transforma celulele în computere moleculare

Programarea proteinelor pentru a transforma celulele în computere moleculare de Universitatea din Edinburgh O nouă metodă de spargere și fixare a proteinelor ar putea accelera dezvoltarea unor circuite sofisticate de tip computerizat în celule care vor deschide calea către noi biotehnologii și progrese medicale.

Avansul va face mai ușoară proiectarea celulelor care sunt programate să se comporte ca senzori de diagnostic sau biologici - patrulând corpul pentru a detecta boli sau identificarea toxinelor din mediu.

De asemenea, ar putea oferi o metodă mai rapidă, mai ieftină și mai ușoară de asamblare a proteinelor mari „de designer” cu multe aplicații, cum ar fi anticorpii sau cei utilizați în vaccinuri sau terapii bazate pe celule.

Tehnica extinde setul de instrumente de biologie sintetică, permițând programarea proteinelor pentru a controla comportamentul sistemelor complexe din interiorul celulelor, creând căi definite și sisteme de semnalizare.

O caracteristică cheie a circuitelor genetice mai complexe, care imită cele găsite în electronică, este capacitatea de a construi un comportament logic - cum ar fi convertirea a două semnale într-un răspuns.

O echipă condusă de cercetători de la Universitatea din Edinburgh a dezvoltat o metodă de programare a proteinelor cu această funcție logică duală, deschizând calea către controlul la nivel de precizie necesar în circuitele biocomputaționale.

În celule, unul dintre cele mai simple comportamente logice este o funcție de poartă ȘI - aceasta implică o intrare, prezența a două molecule diferite, care produc o ieșire, activând sau suprimând o genă.

Acest lucru necesită proteine ​​de programare, care reglează genele și controlează funcțiile celulei.

Spargerea unei gene care codifică proteinele în două o inactivează și permite fiecăruia să fie adaptat pentru a primi semnale diferite.

Când sunt recepționate ambele semnale, genele sunt activate și sunt produse două subunități de proteine ​​care se leagă împreună, formând proteina originală care activează sau suprimă gena de interes.

Cu toate acestea, o limitare cheie în construirea circuitelor logice în celule este că ruperea genelor care codifică proteinele în puncte aleatorii le poate deteriora funcția și poate împiedica reasamblarea proteinei ulterior.

Pentru a aborda acest lucru, echipa a valorificat părțile genetice mobile, cunoscute sub numele de transpozoni, pentru a găsi puncte de rupere care protejează funcția proteinei și permit celor două subunități să fie unite mai târziu.

Transpozonii, cunoscuți și sub numele de gene săritoare, sunt frecvente în genom și se deplasează controlând modul în care sunt utilizate genele .

Valorificând ingeniozitatea setului de instrumente genetice existente în natură, transpozonii permit oamenilor de știință să testeze toate potențialele puncte de rupere din secvența genetică a unei proteine ​​pentru a găsi locul dulce.

Anterior, cercetătorii aveau nevoie să se bazeze pe programe complexe de calculator sau pe laborioase laborioase pentru a face presupuneri educate sau pentru a testa potențiale puncte de rupere care nu vor distruge proteina.

Tehnica oferă, de asemenea, cercetătorilor un control mai bun al comutatorului on-off din circuitele genetice, deoarece proteinele reasamblate nu riscă să devină parțial active în starea „off”, o problemă comună.

Avansul se bazează pe lucrările anterioare ale echipei, creând o bibliotecă de cleiuri proteice, cunoscute sub numele de inteine ​​divizate, care acționează ca „velcro molecular” pentru a uni perfect subunitățile proteice.

Procesul, cunoscut sub numele de splicing de proteine, permite asamblarea proteinelor foarte mari din unități mai mici, fără a perturba funcția proteinei.

Inteinele fac, de asemenea, parte din cutia de instrumente a naturii, obișnuită în multe forme de viață și fac parte din mașinile de producere a proteinelor din celule.

Ei reglează fin și modifică proteinele după ce au fost construite.

Puterea combinată a transpozonilor și a inteinelor divizate deschide calea oamenilor de știință pentru a programa mai ușor proteinele cu funcțiile logice necesare pentru a construi circuite genetice mai complexe .

Tehnica ar putea fi, de asemenea, utilizată pentru a proiecta și produce în masă proteine ​​foarte mari, care au proprietăți utile pentru medicină sau industrie, dar în prezent sunt dificil sau costisitor de fabricat.

Studiul, publicat în Nature Communications , a fost finanțat de o companie UKRI Future Leaders Fellowship, acordată Dr. Wang și Leverhulme Trust.

A implicat cercetători de la Microsoft Research Cambridge, Universitatea din Turku și Universitatea Zhejiang.

„Am dezvoltat o nouă metodă puternică de inginerie a proteinelor funcționale divizate prin combinarea avantajelor a două instrumente biologice revoluționare, transpozonul și inteina divizată, pentru a localiza rapid toate locurile de rupere și recombinare adecvate ale unei proteine ​​țintă.

Acest instrument va ajuta la deblocarea multor aplicații prin divizarea proteinelor în biotehnologie și medicină, cum ar fi proiectarea de programe de biocomputare în celule, reducerea expresiei bazale dăunătoare a proteinelor și a proteinelor proiectate care răspund la noile semnale controlabile.

"

Cioloș poreclit fiul lui SOROS, saluta PACTUL Rusia-UE de la Chisinău care a impus Guvernul Ruso-UE al soroșistei Maia Sandu

Peste 61.000 de români CER "Opriți Jaful. Vreau să las moștenire copiilor mei această țară!". NATIONALIZAREA RESURSELOR, OPRIREA CONCESIONĂRILOR PE NIMIC ȘI INTERZICEREA VÂNZĂRII TERENURILOR LA STRĂINI - e cea mai semnată Petiție de pe PetițieOnline.net.

BANII SI TERENURILE DATE MASONERIEI NU AU FOST TAIATE. Marea Lojă Naţională Masonică a primit gratuit de la Guvern un teren cu o valoare de peste 2,1 milioane de lei, pentru construirea unei clădiri "de interes public", în decembrie 2013

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Şeful SRI Hellvig, fost şef al Fundației SOROS filiala Cluj, a ținut un discurs Agresiv pro-Soroşist la Timişoara. Ode închinate ideologului progresist neomarxist Karl Popper mentorul lui George Soros şi al progresismului globalist

Cea mai sexy dansatoare amatoare. O tânără a înebunit internetul cu un DANS EROTIC VIDEO

Istorie. 21 februarie 1907 - 21 februarie 2021. 114 ani de la începutul Marii Răscoale Țărănești din 1907. O pată neagră în exploatarea țărănimii române de către arendaşii evrei, greci şi români şi a unei represiunii sângeroase a guvernului regelui Carol I

Ceausescu ne-a lasat mostenire un stat la cheie: fara datorii, cu o industrie puternica, o agricultura irigata si intensiva. Noi in douazeci de ani am pierdut totul, inclusiv independenta statului

COMENTARIU Sorin Avram / Klaus Iohannis, omul care știe când va fi următoarea pandemie

ODIOS. UDMR cere coaliției PSD+ALDE ca 15 Martie, ziua când în 1848, parlamentul Ungariei a votat alipirea Ardealului la Ungaria, să devină "Sărbătoare Națională a României". Românii din Ardeal au luptat cu arma în mână pentru a împiedeca acest lucru

Revoltă după uciderea Marelui Arthur, cel mai mare urs din UE, împușcat la Covasna de un prinț austriac. Petiție online pentru stoparea vânătorii de trofee

Prima reacție a prințului Emanuel von und zu Liechtenstein, acuzat de uciderea marelui urs brun Arthur

Dosar penal, după ce un copil de 9 ani din Dolj a fost filmat cum lovește un câine cu o bâtă

Cioloș a MINȚIT CĂ NU VINDE NIMIC. Pe lista de Vânzări a Guvernului Cioloș-Soroș se află SAREA, AEROPORTURILE, PORTUL CONSTANȚA ȘI HIDROELECTRICA. Destinatarii speculanții de pe Wall-Street.

Republicăm acest articol după fabricarea de probe false de către procurorii DNA. Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România

Acuzații de braconaj. Cel mai mare urs din UE a fost omorât de un prinț austriac în Covasna

O sticlă de vin franțuzesc învechit în spațiu a fost scoasă la licitație. Cât costa vinul ce a petrecut 440 de zile pe orbită

JAFUL CONTINUA ! Pretul gazului in UE a scazut cu aproape 50% fata de anul trecut. La noi se SCUMPESTE de la 1 mai

Reguli de intervenție modificate după cazul ursului Arthur, ucis de un prinț austriac în Covasna. Tanczos Barna propune reducerea derogării

(P) Cărți despre spiritualitate și dezvoltare personală care te vor trezi

NATIONALIZAREA RESURSELOR NATURALE, OPRIREA CONCESIONARILOR PE NIMIC SI OPRIREA VANZARII TERENURILOR LA STRAINI. CUM NE VOM ORGANIZA?

Pfizer va solicita autorizația pentru vaccinul Covid-19 pentru copii cu vârsta cuprinsă între 2 și 11

Marius Tucă Show, de la 19:00, aici, la Aleph News. Invitații de azi sunt publicistul Ion Cristoiu și generalul SIE, Silviu Predoiu

Începe finala Ligii Naționale de Baschet Feminin. Programul meciurilor

BestJobs: Numărul de joburi remote s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut

AUR va participa la alegerile parlamentare din Republica Modova

Ion Cristoiu: Cum a pierdut în chip jalnic disputa cu Klaus Iohannis ministrul Justiției, USRPLUS-istul Stelian Ion

Handbal: Primăria Baia Mare solicită acces pentru suporteri la Final Four-ul EHF European League

Canada raportează al doilea deces al unei persoane care se vaccinase cu serul AstraZeneca

Scandalul "ANTENA 3 - ANAF" a fost facut INTENȚIONAT ca sa se acopere MOARTEA BEBELUȘILOR. MOR BEBELUȘI NEVINOVAȚI DIN CAUZA LOR, și voi nu vă dați seama că vor să ACOPERE ACEST LUCRU? Până când ne vom mai lăsa manipulați?

Tinerii din diaspora pot cere fonduri nerambursabile pentru înființarea de ferme până în 5 iulie

Germania și OMS vor să creeze un centru de prevenire a pandemiilor. "Vor exista mai mulți viruși"

Obligația de a purta mască la birou ar putea fi eliminată la 1 iunie. Ministrul Sănătății: "O idee fezabilă"

Spitalul Bagdasar Arseni va primi aparatură medicală în valoare de 65 de milioane lei. Ce secții vor fi modernizate

Viața unui bebeluș abandonat într-un tufiș, salvată de un Husky

Consumul de alcool afectează sănătatea oaselor. Bolile pe care le poate provoca

Florin Cîțu anunță când vor fi permise petrecerile de la nunți și botezuri

În timp ce cei cu salarii uriașe din Banca Națională urlă că orice creștere salarială a unor amărâte de salarii de 1.200 de lei net "distruge competitivitatea României", Mugur Isărescu a încasat anul trecut un salariu uriaș de la stat de UN MILION DE LEI

O carte pe zi. "Viitorul războiului. O istorie", de Lawrence Freedman

Nicușor Dan anunță că va discuta cu liderii PNL și USR PLUS din Capitală pe tema bugetului

România va vinde vaccinul AstraZeneca nefolosit unei țări din afara UE

Privații accelerează campania de vaccinare anti-COVID. Agenții economici se mobilizează pentru angajați și familiile acestora

Șeful unui spital din Oltenia, amenințări cu violul și bătaia către o angajată: "Pe fie-ta o dau la albanezi, să ți-o f**ă!"

Numărul turiștilor cazați în martie, în creștere cu 78% față de martie 2020

Unu din patru români lucrează în multinaționale. Ce arată cifrele INS

"Afacere" cu teste pentru depistarea COVID. Cum a fost demascată o firmă farmaceutică ce vindea bețișoare nazale folosite

BREAKING NEWS Raport GRECO: România are un grad "foarte scăzut" de conformare privind prevenirea corupției

Pilotul francez Roman Grosjean se întoarce la volanul în Formula 1, după accidentul spectaculos de anul trecut

Un centru de vaccinare va fi înființat în Sectorul 2 din Capitală

Cine este Emanuel von und zu Liechtenstein, prințul acuzat de Agent Green și VGT că a ucis cel mai mare urs din România

Inedit: Sarcină rară pentru o femeie din Mali. Ea a născut nonupleți

Instalații de transport pe cablu pentru sporturi nautice, la Lacul lui Binder, în Sibiu

Ministrul Mediului, Tanczos Barna: Când ar putea începe "Rabla pentru electrocasnice." Valoarea voucherului pentru fiecare dintre produsele fiananțate

COMENTARIU Adrian Onciu / Asistăm la un teatru de prost gust sau lui Cîțu chiar nu-i pasă de ce zice Iohannis?

Restricții pe DN 1: Au început lucrările de reabilitare a podului peste pârâul Azuga

HOROSCOP 5 mai: Tensiuni și confuzii pentru aceste zodii. Risc de conflicte de proporții

România ocupă locul 6 în Uniunea Europeană și locul 18 în lume în privința vaccinării

O nouă criză în SUA: Prețul cherestelei a explodat în timpul pandemiei. Ce efecte are creșterea prețului

Pag.104 Pag.105 Pag.106 Pag.107 Pag.108 Pag.109 Pag.110 Pag.111
Pag.112 Pag.113 Pag.114 Pag.115 Pag.116 Pag.117 Pag.118 Pag.119
Pag.120 Pag.121 Pag.122 Pag.123 Pag.124 Pag.125 Pag.126 Pag.127
Pag.128 Pag.129 Pag.130 Pag.131 Pag.132 Pag.133 Pag.134 Pag.135
Pag.136 Pag.137 Pag.138 Pag.139 Pag.140 Pag.141 Pag.142 Pag.143
Pag.144 Pag.145 Pag.146 Pag.147 Pag.148 Pag.149 Pag.150 Pag.151
Pag.152 Pag.153 Pag.154 Pag.155 Pag.156 Pag.157 Pag.158 Pag.159
Pag.160 Pag.161 Pag.162 Pag.163 Pag.164 Pag.165 Pag.166 Pag.167
Pag.168 Pag.169 Pag.170 Pag.171 Pag.172 Pag.173 Pag.174 Pag.175

Nr. de articole la aceasta sectiune: 10644, afisate in 178 pagini.