_ Bacteriile gazdă și rezidente își unesc forțele pentru a controla ciupercile din rădăcinile plantelor

_ Bacterii gazdă și rezidente își unesc forțele pentru a controla ciupercile din rădăcinile plantelor

În natură, rădăcinile plantelor sănătoase sunt colonizate de comunități microbiene complexe de bacterii și eucariote filamentoase (adică, ciuperci și oomicete, Fig. 1), a căror compoziție influențează profund sănătatea plantelor. Menținerea unui echilibru microbian în rădăcinile lor este foarte importantă pentru ca plantele să rămână sănătoase, cu toate acestea, mijloacele prin care plantele obțin acest lucru sunt încă necunoscute. Acum, într-un nou studiu publicat în PNAS, Stéphane Hacquard și colegii săi de la Departamentul de interacțiuni plante-microbi de la MPIPZ din Köln, Germania, aruncă lumină asupra gazdei și a factorilor microbieni care sunt necesari pentru a menține o relație benefică între rădăcinile plantelor. și diverșii lor parteneri microbieni.

Pentru a aborda această întrebare de cercetare, primul autor al studiului Katarzyna W. Wolinska a folosit o comunitate microbiană complexă care cuprinde 183 de bacterii (B), 25 de ciuperci (F) și 6 oomicete. (O) care au fost izolate din rădăcinile plantelor sănătoase Arabidopsis thaliana (Thale Cress). Ea a observat că această comunitate complexă de BFO a fost benefică pentru creșterea plantelor în comparație cu plantele martor sterile crescute în absența microbilor. Autorii au emis apoi ipoteza că inactivarea componentelor specifice ale sistemului imunitar înnăscut al plantei - sistemul responsabil pentru combaterea infecției cu patogeni - ar avea ca rezultat un echilibru microbian alterat în rădăcini, afectând astfel sănătatea plantelor. În concordanță cu această ipoteză, comunitatea BFO benefică nu a mai fost benefică în mai multe dintre plantele mutante imunocompromise. În special, inactivarea a două gene gazdă de plante implicate în antimicrobiene specializate derivate din triptofan a fost suficientă pentru a transforma comunitatea benefică BFO într-o comunitate dăunătoare care a afectat negativ performanța plantelor. Oamenii de știință au examinat apoi prezența semnăturilor microbiene anormale în rădăcinile acestor plante imunocompromise și au descoperit că factorul major care ar putea explica diferențele de creștere între plante a fost încărcătura fungică din rădăcinile acestora. Această observație a condus la concluzia că sarcina fungică observată în rădăcinile plantelor, în absența unui sistem imunitar intact, a fost probabil cauza principală care explică trecerea de la o stare sănătoasă la una nesănătoasă.

Pentru mai departe. să exploreze dacă prezența ciupercilor în comunitatea microbiană a rădăcinii plantelor a fost într-adevăr cauza directă a bolii observate la plante, KW Wolinska a folosit comunitățile B, F și O separat sau în diferite combinații (BO, FO, BF, BFO) și a observat că prezența ciupercilor era într-adevăr necesară pentru a induce starea nesănătoasă a plantelor. Aceste rezultate indică faptul că producția de molecule anti-fungice specializate din planta gazdă în timpul metabolismului triptofanului este cheia pentru menținerea unui echilibru fungic sănătos în rădăcinile plantelor. Interesant este că aceste molecule antifungice păreau a fi insuficiente pentru a proteja complet plantele de ciuperci în absența bacteriilor, chiar și în prezența unui sistem imunitar complet intact.

Conform șefului studiului, Stéphane Hacquard, „Rezultatele noastre ilustrează modul în care funcțiile codificate de gazdă și bacterii acționează împreună pentru a menține ciupercile sub control în rădăcinile Arabidopsis, promovând astfel sănătatea plantelor și menținând activitățile de promovare a creșterii ale comunităților microbiene cu mai multe regnuri. Observația că activitatea de protecție a comunitatea bacteriană este la fel de importantă precum ramura imună înnăscută a gazdei care implică metaboliți specializați derivați din triptofan pentru controlul ciupercilor este remarcabilă. Aceasta indică faptul că sistemul imunitar al plantei este insuficient pentru a proteja pe deplin plantele de povara fungică și că partenerii bacterieni care locuiesc în rădăcini oferă un strat suplimentar de protecție, care este necesar pentru supraviețuirea plantelor”. (Fig. 2)

Aceste descoperiri au aplicații importante pentru promovarea sănătății plantelor și pentru transformarea ciupercilor potențial dăunătoare în izolate benefice. Prin aplicarea cunoștințelor dobândite în acest studiu, ar fi acum de imaginat să se proiecteze comunități sintetice mixte bacteriene-fungice care se așteaptă să ofere gazdei beneficii mari de fitness.

_ Investigația ERIC, Partea 3: Societatea Soros Open și �nființarea celei mai mari operațiuni de curățare a listelor de alegători a națiunii

_ Katie Price scapă de scandalul prin mesaje abuzive, în timp ce logodnicul Carl Woods promite că va rămâne lângă ea

_ Antrenorul lui West Ham, Stuart Pearce, face o comparație între Jarrod Bowen și Mo Salah de la Liverpool

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ Un tânăr a fost amendat cu 1.300 de lei pentru că a tractat cu maşina o sanie pe un drum judeţean din Bistriţa-Năsăud

_ Alex Pike împărtășește un citat criptic despre „a fi bun” în mijlocul despărțirii ei zvonite de Nathan Buckley

_ BREAKING - Alertă cu bombă la Curtea de Apel București

_ Trioul Liverpool Robertson, Oxlade-Chamberlain și Milner joacă golf în Dubai

_ Marile Puteri se așteaptă la un maidan în Kiev. Familiile diplomaților sunt evacuate

_ La 74 de ani, fostul selecţioner al Angliei, Roy Hodgson, a fost numit în funcţia de antrenor al echipei de fotbal Watford

_ Ziua decisivă la CCR: SRI ar putea reveni în cadrul anchetelor penale

_ Patti Newton împărtășește un dulce omagiu adus regretatului soț Bert în ziua în care s-au logodit pentru prima dată

_ Danielle Collins și Iga Swiatek s-au calificat în semifinale la Australian Open, unde vor fi adversare

_ Sophie Cachia stabilește recordul despre zvonurile ei de 200.000 de dolari

_ Jesinta Franklin dezvăluie noua obsesie a fiicei sale

_ Când atacă Rusia Ucraina? Biden: Nu ghicec în cafea, dar asta ar schimba lumea!

_ Letonia acuză Rusia că evită controlul armamentului

_ Washingtonul promite o ripostă `fermă` Belarusului dacă ajută Moscova să invadeze Ucraina

_ Mircea Geoană DĂ ALERTA și acuză Rusia de politici AGRESIVE: Pregătim PROPUNERI SCRISE

_ O invazie a Rusiei în Ucraina ar avea consecinţe nemaivăzute. IATĂ ce măsuri draconice ar lua SUA şi NATO

_ Testul complicat cu 20 de întrebări în limba engleză vă va pune la încercare abilitățile de ortografie și gramatică

O felie din Petrom, scoasă la vânzare de Fondul Proprietatea..

_ Obiectivele AUR sunt de a pângări simbolurile naţionale, de a falsifica Istoria şi de a compromite ideea de patriotism prin circ ieftin

_ Peste jumătate din medicii de familie din Vrancea au încheiat contracte cu CAS pentru vaccinare sau testare

_ (P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ Lizzo poartă blugi cu talie înaltă și un top negru simplu în timp ce ia masa la celebritatea Craig's

_ Filmul 'Fight Club', cu Brad Pitt și Edward Norton, a fost modificat în China pentru a avea un 'happy-end'

_ Mandatul de mască al guvernatorului Hochul este din nou în vigoare după ce judecătorul de apel din statul New York a acordat șederea de urgență

_ Manchester United l-a împrumutat pe Anthony Martial la Sevilla FC

_ Maiorul armatei care „bâjbâia în mod repetat” un soldat bărbat după un eveniment LGBTQ de la Commons este amendat cu 2.000 de lire sterline

_ Starul The Office, Steve Carell, se reunește în sfârșit cu John Krasinski

_ Pedepse GRELE cerute de DNA în dosarul trecerii insulei Belina în FIEFUL LUI Dragnea - Inculpații SUNT DE ACORD să facă muncă în folosul comunității

_ Barbara Martin Coppola va fi noul director general al Decathlon

_ Supraviețuitoarea Burns, Turia Pitt, își împărtășește lupta ei parentală solo:

_ Percheziții la contrabandiștii de la granița cu Ucraina

_ Sorina Ţicu, secretar general al Federaţiei Române de Bob şi Sanie: Avem ca obiectiv de performanţă la JO, clasări între locurile 7 şi 10

_ Fiica Lisei Curry, Morgan Gruell, își etalează umflătura și spune că este „atât de inaptă” pentru această sarcină

_ Kylian Mbappe: PSG încă speră să-și păstreze omul vedetă, spune Arsene Wenger

_ Ex On The Beach: starul MAFS, KC Osborne, împărtășește prima imagine a spectacolului

_ QPR 0-0 Swansea: Seria de patru victorii consecutive a gazdelor se încheie în impas împotriva Swans, formată din 10 jucători

_ Puteți obține acești colanți cei mai bine vânduți pentru 35 USD dacă numele dvs. este Amy

_ Opiziția îi cere lui Viktor Orban să-şi anuleze întâlnirea cu Putin, în contextul crizei din Ucraina: 'Afectează şi este contrară interesului naţional'

_ Un psihiatru de top care „a mers în parcul Castelului Cardiff pentru sex homosexual bătut și torturat”

_ Însărcinată, Nicky Hilton zâmbește în timp ce iese în New York împreună cu sora Paris

_ Ministrul de externe al Republicii Moldova, Nicu Popescu, se află la Bruxelles: Dorim să scoatem țara din sărăcie

UK. Pandemia celor vaccinați: MORTALITATEA COVID DIN ULTIMELE 4 LUNI, ÎN RÂNDUL VACCINAȚILOR, ESTE MAI MARE CU 10% DECÂT MORTALITATEA DE COVID DIN RÂNDUL NEVACCINAȚILOR, raportat la procentul total de vaccinați / nevaccinați din populație

_ Începe vaccinarea copiilor cu vârste cuprinse între 5 şi 11 ani. Au fost înregistrate câteva mii de solicitări

_ Bărbatul care a băut cu Viagra și o tabletă de dormit într-o băutură de la cârciumă este închis

_ Recenzie Lost Origin: este mai puțin o joacă decât o cameră de evadare complicată și cu specificații înalte

_ Familia le pledează pe talibani pentru întoarcerea în siguranță a lucrătorului britanic Grant Bailey

_ Colegii pretind cheltuieli de 15 milioane de lire sterline într-un an, alimentând solicitările pentru înlocuirea celei de-a doua camere

_ Apa clocotită se transformă instantaneu într-un arc spectaculos de gheață atunci când este aruncată în aer [Video]

_ Depășiți criza costului vieții: Date cheie pentru calendarul dvs. financiar

_ Băiat, 16 ani, este acuzat de uciderea unui școlar de 14 ani înjunghiat până la moarte în afara West Croydon

_ Cadourile nedorite de Crăciun sunt vândute pe Ebay - cu unele încă în ambalaj

_ ÎN FOTO: Părșat din Denver, 47 de ani, cu „tendințe extremiste și antecedente psihiatrice”

_ Ce s-a întâmplat cu ducele și ducesa de Argyll DUPĂ un scandal foarte britanic?

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3190, afisate in 54 pagini.