_ Cum unele țesuturi pot „respira” fără oxigen

Oamenii au nevoie de molecule de oxigen pentru un proces numit respirație celulară, care are loc în mitocondriile celulelor noastre. Printr-o serie de reacții numite lanț de transport de electroni, electronii sunt trecuți într-un fel de cursă de releu celular, permițând celulei să creeze ATP, molecula care oferă celulelor noastre energie pentru a-și îndeplini funcțiile vitale.

La sfârșitul acestui lanț, rămân doi electroni, care sunt de obicei transferați la oxigen, „acceptorul terminal de electroni”. Acest lucru completează reacția și permite procesului să continue cu mai mulți electroni care intră în lanțul de transport de electroni.

În trecut, însă, oamenii de știință au observat că celulele sunt capabile să mențină unele funcții ale lanțului de transport de electroni, chiar și în lipsa oxigenului. „Acest lucru a indicat că mitocondriile ar putea avea de fapt o funcție parțială, chiar și atunci când oxigenul nu este acceptorul de electroni”, a spus cercetătoarea postdoctorală la Whitehead Institute, Jessica Spinelli. „Am vrut să înțelegem cum funcționează acest lucru? Cum sunt mitocondriile capabile să mențină aceste intrări de electroni atunci când oxigenul nu este acceptorul terminal de electroni?”

Într-o lucrare publicată pe 2 decembrie în revista Science, Whitehead Institute oamenii de stiinta si colaboratorii condusi de Spinelli au gasit raspunsul la aceste intrebari. Cercetările lor arată că atunci când celulele sunt private de oxigen, o altă moleculă numită fumarat poate interveni și poate servi ca acceptor terminal de electroni pentru a permite funcția mitocondrială în acest mediu. Cercetarea, care a fost finalizată în laboratorul fostului membru Whitehead David Sabatini, răspunde unui mister de lungă durată în domeniul metabolismului celular și ar putea informa cercetarea asupra bolilor care cauzează niveluri scăzute de oxigen în țesuturi, inclusiv ischemia, diabetul și cancerul. .

Un nou alergător în releul celular

Cercetătorii și-au început investigația asupra modului în care celulele pot menține funcția mitocondrială fără oxigen, folosind spectrometria de masă pentru a măsura cantitățile de molecule numite metaboliți care sunt produs prin respirația celulară atât în ​​condiții normale, cât și în condiții de oxigen scăzut. Când celulele au fost lipsite de oxigen, cercetătorii au observat un nivel ridicat al unei molecule numite succinat.

Când adăugați electroni la oxigen la sfârșitul lanțului de transport de electroni, acesta preia doi protoni și devine apă. Când adăugați electroni la fumarat, acesta devine succinat. „Acest lucru ne-a determinat să ne gândim că poate această acumulare de succinat care are loc ar putea fi de fapt cauzată de utilizarea fumaratului ca acceptor de electroni și că această reacție ar putea explica menținerea funcțiilor mitocondriale în hipoxie”, a spus Spinelli.

p>De obicei, reacția fumarat-succinat se desfășoară în cealaltă direcție în celule - un complex proteic numit complex SDH ia electroni din succinat, lăsând fumarat. Pentru ca opusul să se întâmple, complexul SDH ar trebui să funcționeze invers. „Deși se știe că complexul SDH catalizează o anumită reducere a fumaratului, s-a crezut că este imposibil din punct de vedere termodinamic ca acest complex SDH să sufere o inversare netă”, a spus Spinelli. „Fumarat este folosit ca acceptor de electroni la eucariotele inferioare, dar folosesc o enzimă și un purtător de electroni total diferit, iar mamiferele nu sunt cunoscute că posedă niciunul dintre acestea.”

Printr-o serie de teste, totuși, Cercetătorii au reușit să constate că acest complex a funcționat într-adevăr invers în celulele de cultură, în mare parte datorită acumulării unei molecule numite ubiquinol, pe care cercetătorii au observat că se acumulează în condiții de oxigen scăzut.

Cu ipoteza lor confirmată, „Am vrut să revenim la întrebarea noastră inițială și să ne întrebăm, acea inversare netă a complexului SDH menține funcțiile mitocondriale care au loc atunci când celulele sunt expuse la hipoxie?” spuse Spinelli. „Așadar, am eliminat complexul SDH și apoi am demonstrat printr-o serie de mijloace că pierderea atât de oxigen, cât și de fumarat ca acceptoare de electroni a fost suficientă pentru a [a opri lanțul de transport de electroni].”

Toate aceste lucrări au fost făcute în celule de cultură, așa că următorul pas pentru Spinelli și colaboratori a fost să studieze dacă fumaratul ar putea servi ca acceptor terminal de electroni în modelele de șoarece.

Când au încercat acest lucru, echipa a descoperit ceva interesant. : unele, dar nu toate, țesuturile șoarecilor au reușit să inverseze cu succes activitatea complexului SDH și să efectueze funcții mitocondriale folosind fumaratul ca acceptor terminal de electroni.

„Ceea ce a fost cu adevărat mișto de văzut este că Au existat trei țesuturi - rinichiul, ficatul și creierul - care, la scară de țesut în vrac, operează complexul SDH într-o direcție inversă, chiar și la niveluri fiziologice de oxigen", a spus Spinelli. Cu alte cuvinte, chiar și în condiții normale, aceste țesuturi reduc atât fumaratul, cât și oxigenul pentru a-și menține funcțiile, iar atunci când erau lipsiți de oxigen, fumaratul putea prelua ca acceptor terminal de electroni.

În schimb, țesuturile precum deoarece inima și mușchiul scheletic sunt capabili să efectueze o reducere minimă a fumaratului fără a inversa complexul SDH, dar nu în măsura în care ar putea menține eficient funcția mitocondrială atunci când sunt lipsiți de oxigen.

„Credem că există multe de muncă interesantă în aval de aceasta pentru a ne da seama cum exact acest proces este reglementat diferit în diferite țesuturi – și a înțelege în condițiile bolii dacă complexul SDH funcționează în direcția inversă”, a spus Spinelli.

În special. , Spinelli este interesat să studieze comportamentul complexului SDH în celulele canceroase.

„Anumite regiuni ale tumorilor solide au niveluri foarte scăzute de oxigen, iar anumite regiuni au niveluri ridicate de oxigen”, a spus Spinelli. „Este interesant să ne gândim la modul în care acele celule supraviețuiesc în acel micromediu – folosesc fumaratul ca acceptor de electroni pentru a permite supraviețuirea celulelor?”

_ Investigația ERIC, Partea 3: Societatea Soros Open și �nființarea celei mai mari operațiuni de curățare a listelor de alegători a națiunii

_ Pedepse GRELE cerute de DNA în dosarul trecerii insulei Belina în FIEFUL LUI Dragnea - Inculpații SUNT DE ACORD să facă muncă în folosul comunității

_ Mircea Geoană DĂ ALERTA și acuză Rusia de politici AGRESIVE: Pregătim PROPUNERI SCRISE

_ Katie Price scapă de scandalul prin mesaje abuzive, în timp ce logodnicul Carl Woods promite că va rămâne lângă ea

_ Antrenorul lui West Ham, Stuart Pearce, face o comparație între Jarrod Bowen și Mo Salah de la Liverpool

_ Mascații au descins la un cabinet medical: Certificate false anti Covid-19, vândute cu 150 de euro

_ Un tânăr a fost amendat cu 1.300 de lei pentru că a tractat cu maşina o sanie pe un drum judeţean din Bistriţa-Năsăud

_ Alex Pike împărtășește un citat criptic despre „a fi bun” în mijlocul despărțirii ei zvonite de Nathan Buckley

Realitatea „Zero Covid” în China, unde „lagărele de carantină” îi limitează pe rezidenți la celule, arată videoclipurile. Măsurile Draconice au menținut China la maxim 230 de cazuri de COVID la 7 zile, la peste 1 miliard de locuitori.

_ Mandatul de mască al guvernatorului Hochul este din nou în vigoare după ce judecătorul de apel din statul New York a acordat șederea de urgență

_ Puteți obține acești colanți cei mai bine vânduți pentru 35 USD dacă numele dvs. este Amy

_ Julianne Hough seamănă cu starul Epocii de Aur Grace Kelly

_ Maiorul armatei care „bâjbâia în mod repetat” un soldat bărbat după un eveniment LGBTQ de la Commons este amendat cu 2.000 de lire sterline

_ Filmul 'Fight Club', cu Brad Pitt și Edward Norton, a fost modificat în China pentru a avea un 'happy-end'

_ (P) Ariston România a facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cadrul celor patru ediţii ale campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

_ Peste jumătate din medicii de familie din Vrancea au încheiat contracte cu CAS pentru vaccinare sau testare

_ Obiectivele AUR sunt de a pângări simbolurile naţionale, de a falsifica Istoria şi de a compromite ideea de patriotism prin circ ieftin

_ BREAKING - Alertă cu bombă la Curtea de Apel București

_ Trioul Liverpool Robertson, Oxlade-Chamberlain și Milner joacă golf în Dubai

_ Marile Puteri se așteaptă la un maidan în Kiev. Familiile diplomaților sunt evacuate

_ La 74 de ani, fostul selecţioner al Angliei, Roy Hodgson, a fost numit în funcţia de antrenor al echipei de fotbal Watford

_ Ziua decisivă la CCR: SRI ar putea reveni în cadrul anchetelor penale

_ Patti Newton împărtășește un dulce omagiu adus regretatului soț Bert în ziua în care s-au logodit pentru prima dată

_ Danielle Collins și Iga Swiatek s-au calificat în semifinale la Australian Open, unde vor fi adversare

_ Sophie Cachia stabilește recordul despre zvonurile ei de 200.000 de dolari

_ Jesinta Franklin dezvăluie noua obsesie a fiicei sale

_ Când atacă Rusia Ucraina? Biden: Nu ghicec în cafea, dar asta ar schimba lumea!

_ Letonia acuză Rusia că evită controlul armamentului

_ Washingtonul promite o ripostă `fermă` Belarusului dacă ajută Moscova să invadeze Ucraina

_ O invazie a Rusiei în Ucraina ar avea consecinţe nemaivăzute. IATĂ ce măsuri draconice ar lua SUA şi NATO

_ Testul complicat cu 20 de întrebări în limba engleză vă va pune la încercare abilitățile de ortografie și gramatică

_ Celebrity Big Brother va reveni pe Channel 4 în timp ce difuzează versiunea Australiei

_ Spania și Suedia s-au calificat în semifinalele Campionatului European de handbal masculin - EHF EURO 2022

_ Amanda Holden, de la BGT, „fumează după ce Simon Cowell face o glumă foarte plină de veselie despre dormitorul ei”

_ Obțineți întotdeauna o a doua opinie! Oamenii dezvăluie cele mai proaste erori de design pe care le-au văzut

_ Această pătură foarte lungă care poate fi purtată pe care cumpărătorii o numesc „extrem de caldă” costă doar 17,99 GBP la Amazon

_ Fostul star de la EastEnders, Derek Martin, spune că săpunul „mizerabil” trebuie să „readucă umorul”

_ Australianul anului: iubita sexologului lui Dylan Alcott, Chantelle Otten, reacționează la câștigul său

_ Vanderpump Rules Reunion: James Kennedy și Raquel Leviss dezvăluie că au anulat logodna

Cazul Djokovic. Bestiile au pus din nou la cale să-l deporteze azi......Update: Expulzarea s-a amânat...după încă o zi de tensiune. Presa progresistă neomarxistă îl linșează mediatic (vezi și la noi Digi24 și Antena3)

_ Lisa Armstrong uimește într-un costum de baie negru în timp ce se apropie de frumusețea James Green

_ O turistă a fost amendată și obligată să părăsească Veneţia, după ce a pozat topless pe un memorial dedicat unei partizane ucise în război

_ Anthony Martial își asigură în sfârșit părăsirea Man United, în timp ce clubul confirmă acordul de împrumut cu Sevilla

_ O fetiţă de două luni, diagnosticată cu COVID-19, a murit la Spitalul Judeţean de Urgenţă 'Mavromati' din Botoşani

_ Ministrul Apărării explică de ce unii rezerviști au primit hârtie de prezentare

_ Tone și eu plângem în timp ce ea citește o scrisoare pe care și-a scris-o singură în 2019

_ MIKE DICKSON: Ritualurile obsesive ale lui Rafael Nadal încetinesc jocul, dar nu sunt ilegale

_ Australian Open: Rafael Nadal îl învinge pe Denis Shapovalov pentru a ajunge în semifinale

_ Starul Patrick Murray, în vârstă de 65 de ani, Only Fools And Horses, dezvăluie că i s-a îndepărtat o „tumoră” din plămân

Furie când înotătorul transexual termină cursa cu 38 de secunde înaintea celui mai apropiat rival...

_ Schimbarea dietei bune ca statine pentru reducerea colesterolului, susțin cercetările

_ Brad Pitt își ascunde tenul frumos cu o mască de față și nuanțe albastre

_ Camila Cabello are o ședință de „terapie virtuală” sub un copac din curtea ei... după ședința de antrenament

_ Snowboarderul Scotty James reacționează la Sam Mac din Sunrise care se întâlnește cu sora lui într-un interviu TV în direct

_ ANUNȚ SPECIAL: Președintele Trump va apărea la mitingul �American Freedom Tour� din Houston S�mbătă! - Informații de mai jos...

O felie din Petrom, scoasă la vânzare de Fondul Proprietatea..

_ Proaspăt logodită Michelle Dockery se reunește cu co-starurile ei din Downton Abbey la o proiecție de presă

_ Lizzo poartă blugi cu talie înaltă și un top negru simplu în timp ce ia masa la celebritatea Craig's

_ Manchester United l-a împrumutat pe Anthony Martial la Sevilla FC

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3793, afisate in 64 pagini.